We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
mitchellp56

Mitchell P.

Contributor Level

Total Points
82

1 Review by Mitchell

2.3K Views
7/1/21

I ordered a desk lamp from Lamps Plus. FedEx reported the lamp as delivered, but it was not at my door on that day. It was likely delivered to the wrong address, which is a common occurrence in my neighborhood. I asked Lamps Plus for a replacement; after six weeks of thinking about it, they rejected my request. So now I have no lamp and a charge for $160. This is unacceptable. The consumer does not come first for this company. So be cognizant of the fact that loss or theft is your risk, not theirs

Service
Value
Shipping
Quality
elleng32
Service D. – LampsPlus Rep

We sincerely apologize for this unfortunate situation. We assure you that we did all that we could on our end to try to resolve this on your behalf, and we do have procedures we must follow. We do not have the ability to refund or reship an order that was marked as delivered, so we did file an investigation on your behalf to dispute this with the carrier. We advised they do take about 10 to 14 business days. That timeframe and outcome is not determined by Lamps Plus in any way. The carrier did deny the claim, so we advised that the next step to get this resolved would be to dispute the charge. We are sorry again that we were unable to further assist you with this directly, and thank you for your time.

Mitchell Has Earned 2 Votes

Mitchell P.'s review of LampsPlus earned 2 Very Helpful votes

Mitchell hasn’t received any thanks yous.

Mitchell doesn’t have any fans yet.

Mitchell isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

karrieh14
9/24/21

My fans are never in stock

oumoul
9/20/21

Good so far although I'm new here customer service is great