We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
makaylao2

Makayla O.

Montaa

Contributor Level

Total Points
81

1 Review by Makayla

5/17/21

I definitely prefer the old site over the new one. They are not helpful. I purchased a paper and got an email that my bank did not except the payment. I asked to cancel my order instead as I went somewhere else. They proceeded to still take my money, assign it to a write than said we are only give you 70% back... disgusting I will not order again.

Service
Value
Returns
aland36
Alan D. – Paper Help Rep

Hello Makayla!
Thank you for your feedback. I am sorry to hear that you were not satisfied with our services. Unfortunately, a full refund was not possible on the order of yours since our writer had started working on the assignment by the time we received your cancellation request. However, I am glad to tell you that the partial refund has already been issued and the funds are expected to be back to you within the nearest time. Do not hesitate to contact us back in case you have any further questions or concerns.

Alan, Customer Care Manager
Email: support@paperhelp.org

Makayla Has Earned 1 Vote

Makayla O.'s review of Paper Help earned a Very Helpful vote

Makayla hasn’t received any thanks yous.

Makayla doesn’t have any fans yet.

Makayla isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

paulh2027
6/22/21

I used this website for an assignment I was nervous about completing in time. What a big mistake...

nadiag62
6/13/21

The main points were there but the paper did not flow well. I had to rewrite some areas and...