We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Lynn Z.

  • 1 Review
  • 0 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion

Member since January 2021

  • Review

    1

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    11

Review Distribution

1 Review by Lynn

1/12/21

I made 3 purchases trying to find a good fit. All purchases were returned within a few days of receiving the items and I had to dispute all charges because Third Love kept making up excuses as to why it was taking so long to refund my credut card. Poor quality too!

Tip for consumers:
If you need to return the merchandise good luck getting a refund. Too many excuses as to why it takes so long. I think the company has cash flow issues.

Products used:
None.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
christinas319
Nellie S. – ThirdLove Rep

Hi Lynn,

Our main goal is to provide all women access to bras and underwear that make them feel beautiful and supported. We do this by creating amazing products and providing superior customer service including the prompt processing of all returns and exchanges as evidenced by our 90K+ 5-star reviews. We look at 2021 to continue the positive financial growth we have enjoyed for the last several years and continue to service our customers. For your order, we have provided you our refund policy and timeline in your interactions with us which state that refunds will be processed 10 days after your return is delivered to our warehouse. You can view this also on our Help Center: https://help.thirdlove.com/en_us/when-will-i-receive-my-refund-Hy0Q2TCHH. As your dispute was opened on the 8th day after delivery, this began the dispute process which puts funds on hold until the dispute is resolved, which can take up to 75 days. Please reach back out to us through our email thread with you if you have any further questions. Thank you for trying ThirdLove.

Lynn hasn’t received any votes.

Lynn hasn’t received any thanks yous.

Lynn doesn’t have any fans yet.

Lynn isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

kellyh776
2/10/21

Terrible customer service. I've tried and tried to connect to their live chat and it never...

lunas34
12/11/20

Where to begin? My main issue with ThirdLove is that they list a 60 Day Fit Guarantee under all...