We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Lissette A.

  • 1 Review
  • 1 Helpful Vote
  • 0 Thank Yous

Experience: Sports

Member since May 2020

  • Review

    1

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    24

Review Distribution

1 Review by Lissette

5/12/20
I purchased a bike about a month ago. I understood fully it was during a pandemic so I reached out to the company for some estimated time of arrivals and asked if it would take a very long time because if so, i'd like to cancel. They assured me it was shipping that afternoon and I even received a tracking number. Being sensitive to the pandemic I said nothing for a whole week despite my item making no movements with fedex. After a week I reached out and they told me that the distributor said "fedex is not currently scanning items upon receipt". After a fews days I emailed them again disappointed the package never moved and I told them they were lying and I was going to report the charge. After not reaching anyone by phone someone from the company finally called me and profusely apologized and promised it was going out that day. The package never moved, I never heard from the company again and had to dispute the charge with my bank to receive a refund. I was patient and understanding and they were so shady. DO NOT ORDER.
customers28
Customer S. – BikeMania.biz Rep
Lissette actually has one of the most spot on complaints I've ever seen and she is correct about her experience. Lissette, I see all that in the notes of the order. I see where you asked about if we were shipping during the Covid crisis a few days in, and the tracking number that you received that never moved. Yes, all correct.

Our most sincere apologies. You did everything you were supposed to and more. You were a gem of a customer and we let you down.

We'd would like to contest about the lying part and the shady part as we were going by the warehouses information to us about the shipments. The tracking number you were given was made in advance which is normal but the warehouse ended up not having the item and that's why the item never moved. We had information that that item was in stock from our distributor but it wasn't. We legitimately thought the item was in stock.

We had acknowledged Lissette's complaint and refunded in full.

Lissette Has Earned 1 Vote

Lissette A.'s review of BikeMania.biz earned a Very Helpful vote

Lissette hasn’t received any thanks yous.

Lissette doesn’t have any fans yet.

Lissette isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

daniellef174
8/20/20

We ordered a bike back in May, that is still listed on their website as "in stock". We have not...

scottc1023
8/12/20

I dont usually take the time for reviews, but when its this bad, I feel compeled to save others...