We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

lama f.

  • 2 Reviews
  • 1 Helpful Vote
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion, Hobbies & Interests

Member since March 2015

  • Reviews

    2

  • First Review

    1

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    338

Review Distribution

2 Reviews by lama

11/1/16

Worst place ever... do not buy anything from there... they sell and charge your credit card for items that are not in stock... and then she calls you and try to let u know that the items you were charged for are not in stock... she started sending me pictures on watsapp tryin to show me what she has in stock so maybe she can change my mind and buy wats available from her... i felt i was buyin from a marketsale and not from an online store... and when i wasnt interested of the items she has in stock... she offered me a refund... but guess what she wanted my credit card number n details... who would give an unkown online store their creit card details?... i had no choice but to buy anythin she has with the amount i just spent on her site... but guess what... still the other items that i chose to replace are not in stock... and when i accused her of being a scam for selling stuff that are not in stock... she said its pre-order and got mad lol... i cant see anythin written on her site as preorder?... so i just went and bought any items that am not interested in at all with the money i lost... she made me lose 188 dhs on her site and still wanted to charge me for 10 dhs by cash... let me teach you something(martarabia)... the least you could do when u make a mistake with a customer... is to make it up to them and try to win them back... and not charge them more after u made them lose money... a big shame and how unprofessional... oh by the way she deleted my bad reviews on her site no wonder her site is empty of reviiews... i bet its all negative ones...

3/23/15

I AM WARNING YOU... DO NOT BUY FROM THEM... i bought flower for my mothers on mothers day for 150 dollars... the flowers was delivered but GUESS WHAT the flowers don't look like the one I ordered online... so completely different with a broken vase... I paid 150 dollars... but the flowers they sent my mom will probably cost 10 dollars VERY POOR and it looks nothing like the one online even the vase is different... OMG... I WAS SHOCKED... I been calling them and emailing them for complain and refund... but no one picking my calls or replying to my email... TOTAL SCAM.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
bettym6
Betty M. – PickupFlowers Rep

Dear Lama,

We sincerely apologize for the inconvenience caused. Customer satisfaction is one of our most valued principal. Kindly know that we have a 100% customer satisfaction policy, whereby we offer a refund or replacement for your order.

Please provide us your order number. You can reach us any time at: betty@pickupflowers.com or 011-4153159697. We'll surely take action on your complaints and as per your request & as our policy we'll try for replacement or refund.

Please be assured that the solution would be to your satisfaction. We sincerely apologize for the inconvenience once again.

Warm Regards
Betty,
Customer Service Manager,
Pickupflowers.com

lama Has Earned 1 Vote

Lama F.'s review of PickupFlowers earned a Very Helpful vote

lama hasn’t received any thanks yous.

lama doesn’t have any fans yet.

lama isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

priav
5/10/21

Quite disappointed in the flower arrangement that was delivered to my Mom yesterday May 9,2021....

violettab4
3/10/21

Never order from them if you want to avoid dissatisfaction. They send completely different...