We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Contributor Level

Total Points
261

2 Reviews by kurt

269 Views
2/25/15

After issuing a 3rd notice to there customer service dept., threatening legal action due to there not complying to my complaints, I decided wanted a refund of my purchase. There response was "We sincerely apologize for the order delay. It is highly unusual that you still did not receive your package. We'd like to refund the payment to you since your package might be held by customs or lost in transit. But we need your help to REFUSE the package if your local post office deliver it to you later if it's not lost.
It was only $1.99. If it were a lot more money involved, this company probably would have not so quickly refunded my money.

2/24/15

The prices are great. But why have great prices if delivery takes too long. I mean, when you order, the next days you get email i9t was shipped. But It takes 2 months, if more, for it to come. I ordered a simple plastic cover for IPhone5. I ordered it November and to this date, February 24th, I have still not received it. I just, AGAIN, sent them an email cause they do not have phone contact numbers. Only email requests. Well lets see what they have to say after my reply.

Tip for consumers:
DO NOT USE THIS SITE IF YOU WANT IT DELIVERED. DELIVERY REALLY SUCKS.

minii
Mini I. – MiniInTheBox Rep

Hi,

We are very sorry for the inconvenience. Any questions concerning your order please log in and submit a ticket to contact our customer service for help. Here is how you can contact them: http://www.miniinthebox.com/knowledge-base/c1169/a2118.html

Sincerely,
Miniinthebox

kurt Has Earned 1 Vote

Kurt P.'s review of Miniinthebox.co earned a Very Helpful vote

kurt hasn’t received any thanks yous.

kurt doesn’t have any fans yet.

kurt isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

sandraa950
7/26/21

I ordered a couple of toys from the mini on the box. The delivery was ok, although it took twice...

vidhyav1
5/4/21

I have made an order 2103271032092808 on 1st April. It says maximum delivery time as 30 days but...