We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
kristenj12

Kristen J.

Contributor Level

Total Points
83

1 Review by Kristen

24.7K Views
1/23/17

Ordered a shirt from shop.ca and they charged my credit card the same day. 3 weeks later still have not received the shirt. You cannot talk to someone at the "customer service" phone number they provide on their website... it goes to voicemail claiming they are receiving higher than normal call volumes and they suggest to email them. I've done so... time will tell if they are able to rectify the situation (I want my money back... I don't care about the shirt).

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
roxaneo
ShopCA T. – SHOP.CA Rep

Dear Kristen,

We at Shop. Catry our best to provide a hassle-free experience for our customers. However, there are rare occasions, due to unforeseen circumstances on the part of the vendor, where the experiences do not meet the expected satisfaction of the customers. In such instances we do our best to turn such situations around. But we do have certain limitations in what we can offer our customers.

We asked the vendor to cancel your order when you emailed us on January 23rd inquiring about it. A refund is only processed through our system once the vendor cancels the order but they did not do that in a timely fashion. It seems that the amount was refunded February 3rd. We assure you that we are working hard to get back to our service levels and avoid situations like these.

Sorry once again.

Kristen Has Earned 3 Votes

Kristen J.'s review of SHOP.CA earned 3 Very Helpful votes

Kristen hasn’t received any thanks yous.

Kristen doesn’t have any fans yet.

Kristen isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

davidb6688
David B. reviewed SHOP.CA
8/23/21

I ordered an arboura week ago. I got a purchase confirmation email immediately. Then few minutes...

markp674
mark p. reviewed SHOP.CA
8/26/19

Time delays in shipping (getting orders processed to when it is shipped) are long. Customer...