We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

KJ P.

1 Level 1 Contributor
  • 4 Reviews
  • 4 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Shopping, Clothing & Fashion, Home & Garden

Member since January 2016

  • Reviews

    4

  • First Review

    1

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    618

Review Distribution

4 Reviews by KJ

9/4/17

Buyers beware of IKEA products being sold on Walmart.com, ebay, and amazon. They are charging double or 3 times the item price on these sites. Walmart.com, ebay and Amazon are not authorized to sell Ikea items. For example:

http://www.ebay.com/itm/IKEA-cheese-grater-W-container-lid-food-storage-7x5x3-air-tight-seal-NEW-/*******657?hash=item337755dbe9:g:AL4AAOxyzfNRr8Q0

The IKEA CHEESE grater sells for $4.99 at Ikea. Ebay is selling it online for$11.99.
http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/50153180/?query=cheese+grater

Walmart is also selling Ikea items for twice to three time the amount of what the item sells for at an actual Ikea store. I work at ikea,. I know what these items sell for at Ikea. These folks are price gouging the public and trying to make bucks off of trademarked items that are they are not authorized to sell.
Before you buy an IKea product from one of these sites, PLEASE GO TO IKEA, COM, OR come into an Ikea store. I guarantee the Ikea product that you want to purchase, will be cheaper purchasing directly from Ikea

KJ

3/31/17

This item is supposed to be a mold for making pancakes, eggs etc, that you want to be perfectly round. You are supposed to put it in a pan, pour your batter or eggs into the round mold, let it cook a minute, then flip it over to cook the other side of the food. It would be perfect if it works! It sells for $19.95 on the web site, but some idiots are trying to sell it on Amazon for $59.95. I purchased it for cheap on Ebay for $5.95, so I didn't lose too much money. This thing is not weighted enough to lay flat in the pan so when you pour the eggs into the molds, they leak out underneath the mold and it ends up to be a big mess! It would be awesome if it really worked! I think the commercial only showed pancake batter that was really thick, so it wouldn't leak out underneath. That is why it looks like it is a great product. I was very disappointed, as I wanted to make egg patties for breakfast sandwiches.

8/11/16

I bought some "GEL" nail polish from these folks. My order took 6 weeks to arrive, which was rediculous! When it finally arrived, I tried it. The nail polish was like colored water, not "gelish" at all. Waiting for it to dry, after 10 minutes, still wet as water, 20 minutes still wet as water, 30 minutes still wet! Do not buy from this site, they don't care how long it takes for you to get your merchandise. The "GEL" nail polish is not gel, just colored water that never dries. They didn't say on their page how long it would take to receive my order. Made a bad review on theri page, and of course they removed it

KJ

lightintheboxf
LightInTheBox F. – LightInTheBox Rep

Dear Customer

This is Pinni supervisor from Light in the box.

I do sorry for the quality issue of the product. I will issue a full refund of your order for amount of 3.30USD.
The refund will be returned to your paypal account in 3-4 working days. And for your convenience no need is required for this order.

And in regards of shipping time, it shows when you choose shipping method. As you chose super save shipping method. The shipping takes 10-20 working days to arrive, weekend is excluded. So your order was both shipped out and delivered within the time frame as we stated online.

And in regards of your review, as you require for the parcel status of your order which we take it as a checking shipping progress issue. We DID reply your review in ticket # 13063177.

Thank you for your understanding.

Sincerely
Pinni

1/14/16

HH GREGG doesNOT honor their return policy as stated on their delivery receipts, nor does it give you a $100 gift card to cover their delivery fee! I will never do business with them again!

K. Jackson

KJ Has Earned 4 Votes

Kj P.'s review of LightInTheBox earned 2 Very Helpful votes

Kj P.'s review of hhgregg earned 2 Very Helpful votes

KJ hasn’t received any thanks yous.

KJ doesn’t have any fans yet.

KJ isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

brandonm98
6/13/21

I have always had terrible customer service experiences with Walmart as a store. But since their...

nickm793
Nick M. reviewed Walmart
6/13/21

I am frustrated by the number of items on this site that won't ship to PO Boxes. I also hate that...