We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Kerrina K.

2 Level 2 Contributor
  • 7 Reviews
  • 20 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion, Shopping, Computers & Technology

Member since March 2018

  • Reviews

    7

  • First Reviews

    3

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    343

Review Distribution

About Me

Genuine

Interests

Clothes

7 Reviews by Kerrina

6/3/18

This company advertises themselves as criminal lawyers. I completed their email enquiry form, heard nothing, rang them told them my house had been broken into and wanted advice. I was told a lawyer would ring me. I heard nothing. I rang again and again was told the lawyer would ring. I heard nothing then a day later i received an email saying they didnt do this type of law despite the fact that i had asked the secretary when I first rang and she said yes.

Pathetic and totally unprofessional.

4/23/18

This company is a subsidiary if retail food group who wrought their franchises and deliver the low grade product and service they think nothing of braking contracts and defruading other companies of tens of thousands of dollars. They are an unethical scourge and do not deserve support apart from their non nutritious cheap food.To to To buy from this company is to support a large company group that rips off the franchises, their service providers and customers. See ABC National report on the the havoc they have wrecked in peoples lives, They personally cost my husband and I more than $30,000 by defaulting on a lease agreement for two shops after we have given then several months free rent and paid the hefty commission for renting the shop. They behave as if they are above the law because they have the backing of a large conglomerate. I tried their food out of curiosity and threw it in the bin after the first bite. Low grade nutritional value, tasteless and very overpriced.

4/23/18

This company has good clothes at a cheap price, they have a simple return policy and there is never any fuss or argument. They subsidise the cost of the return. I love them they leave most other clothing sites in the deep shade.

4/2/18

Everytime I have purchased an item from this company the process has been easy the shipping quick and cheap, the product inexpensive and quality. Kogan is an absolute fav for me.

4/1/18

I purchased an electrical appliance from this company and though it was advertised as Australian it arrived with a Chinese plug. I emailed the seller and they then sent an adaptor. The power on the appliance came on and the on light lite up but the machine did not perform its function. I wrote to the seller they said supply a video I did that and then asked for a refund nothing but silence another complete con.

3/26/18

Dreadful return system, clothes dont match size guide, a total rip off. So upsetting still waiting for my $250 after months.

lannys8
Lanny S. – StyleWe Rep

Sorry that you are not satisfied with our service. Per checking, we do not have received your return package yet. Would you pls offer us the return tracking number or email us a photo of the return receipt? After we reviewed your proof of return, we will offer refund solution for your order.

3/23/18

This company is from HELL. They send clothes which do not match the size guide chart at all up to 15 centimetres incorrect. They have the MOST DREADFUL return policy i have ever encouintered. They constantly refer you to a different person, no one keeps track of your emails or order. They pretend they havent recieved your clothes even when you go to the expense of paying for a signature upon deleivery. I wasted A LOT OF MONEY AND TIME WHAT AN ABSOLUTE NIGHTMARE!

lightintheboxf
LightInTheBox F. – LightInTheBox Rep

Dear Kerrina K,
This is supervisor Fabio. I truly apologize for this situation. I would like to help and I have raised this ticket for you, please will you follow up? https://www.lightinthebox.com/index.php?main_page=ticket_after_detail&id=17912112
Thank you very much.

lightintheboxf
LightInTheBox F. – LightInTheBox Rep

Dear Kerrina K,
This is supervisor Fabio. I truly apologize for this situation. Please note your order already results in a return state. I am sorry if any issue happened while the parcel was being returned. In this case, we'd like to contact the carrier so we'd need your help to know which one was used to send items back.
I would like to assist and I have raised this ticket for you, please will you follow up? https://www.lightinthebox.com/index.php?main_page=ticket_after_detail&id=17912112
Thank you very much.

Kerrina Has Earned 20 Votes

Kerrina K.'s review of Kogan.com earned 10 Very Helpful votes

Kerrina K.'s review of Wilsonlaw earned a Very Helpful vote

Kerrina K.'s review of StyleWe earned 4 Very Helpful votes

Kerrina K.'s review of LightInTheBox earned 2 Very Helpful votes

Kerrina K.'s review of Crust earned a Very Helpful vote

Kerrina K.'s review of Boohoo AU earned a Very Helpful vote

Kerrina K.'s review of StyleWe earned a Well Said vote

Kerrina hasn’t received any thanks yous.

Kerrina doesn’t have any fans yet.

Kerrina isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

kathleeno168
9/27/20

I can't complain they are a great online shop, I have purchased many items from here, they look...

mattheww523
9/23/20

I spent $377 (including postage) on a bicycle that never arrived. I emailed customer service and...