We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

kathy"Kat" a.

2 Level 2 Contributor
  • 9 Reviews
  • 27 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Beauty, Business, Home & Garden

Member since September 2015

  • Reviews

    9

  • First Reviews

    3

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    587

Review Distribution

9 Reviews by kathy

Hp.customer-supports
10/14/19
Bought a Lap on Aug 18 2017 2 years the audio went out. The warranty was one year. I try to talk to him and they wanted 49.00 to trouble shoot. This pc has lasted me 2 years. I paid 300.00 for this lap top to last 2 years. I feel they do not stand by their product after one year. That is disgusting. I will never buy another HP product ever again. Getting the word out. Kathy
3/13/19
I order a yard. Sign that read happy 90th birthday Mom. Beautiful work they did. Colors and all letters great. I was so impress I had to call them and thank them. Wonderful sign
1/25/19
I wanted hurricane shutter the motor type I needed 5 and when he arrive to my home he said they don't carry them. He try to sell me impact windows.He wanted me to submit the whole house windows to the insurance company I told him only 2 broke during the hurricane and I was not going to do that. He got a little pissed off. Well he measure all 8 windows for the hurricane impact windows the invoice read this 8 impact windows replace because of hurricane damage which is a lie. Only 2 broke. This is dishonest and fraud the insurance company. Watch out people. This company out of South Port FL. Is not honest. Bad experience. Now I wonder if they do sell the motor roll down shutter When I made the appointment they did. Thanks for allowing me to get the word out.
7/12/18
I went to this Derm office for Mohs surgery on two area on my left foot. The staff was outstanding. Allow me to take a moment and break down the cost. Path BCBS paid $556.72 I paid $$98.24 Plastic surgery BCBS paid $936.70 I paid $198.25. Insurance I pay 15% Plastic surgery doctor assign to office. Mohns surgery BCBS paid $2530. 44 I paid $786.61. My total cost was $1083. 10 out of my pocket. BCBS total cost was $4023. 86 This surgery cost $5106. 96 They charge for three moh surgery but my foot only counts two. Once again the staff are great people. This place prices are too high for my insurance and me, Thank you for your time. Kathy A.
6/19/18
I hire taskeasy for yard service. Including in my package was weeding the flower bed. However the person Jason that was assigned to mow the yard refuse to pull the weeds. Taskeasy approved of that though, I paid for that service. Jason was willing to come back under his condition no weed pulling, Keep in mind that is what I am paying for. I said no then I receive an e-mail from taskeasy that said I was not a right fit for task. Why is that because they want me to give up a task that I am paying for? Task has engaged in the worst form of gamemenship to reach their own goals. Shame on them. Kathy
3/25/18
I have been with GEICO for 28 years now I am departing and the reasons is that they are not loyal to their customers. I have always paid on time and the full amount. Never have file a claim. Every six month the rate goes up $20.00 plus. All those commercials they have are an over kill. Geico claims their ads are from a separate account. I suggest they need to transfer from that account to the customer so they will stop engaging in the worst form of gamemenships to reach their own goals. Thanks for the road side service. If you want a company that is loyal to there customer GEICO is not the one. Thanks for allowing me to post this comment. Kathy
1/23/17
9/2/16 brought my lap top in for service the screen was black. He said that it was the motherboard and he had the part. Charge was $229.84. Again on 10/24/16 screen black again. Took it back and he charge me 95.84 he claim it was the chip. Once again on 1/5/17 screen black again. This time I took it to another computer repair shop. I was told that it was the motherboard. They ordered the part. Computer outlet put in used parts. They won't give me my money back because they said it was a 30 days warranty on the part. I told them this is not about a warranty this is about poor workmanship and using use parts. All together the time was less than 3 months. They have engaged in the worst form of gamesmanship to achieve their own goals. I went there in good faith and got screwed by this company that should not even be in business.
ADT
9/21/16
I called ADT on 9/7/16 to inform them I was cancelling my service. My service was up 10/2/16, I was informed by them that I would have to pay up until 10/7/16 because I did not give them a 30 day notice. I have been a loyal customer for 10 years, always paid for the policy up front for the year. They can not denial that. My new service starts on 9/26/16@5pm. So I am paying ADT for service that is not render to me.(9/26-10/7. Their cooperate office called me to ask why I was leaving them. I explain to them what was going on with no results. This company has engaged in the worst form of gamesmanship to achieve their own goals. I am not asking them to built me a Noah Ark just do the right thing. As I understand ADT is merging with protection one. I do not believe that because I started out with security cooperate and they merged with deacon then deacon merged with ADT No one is around. I am reaching out to the public so they will no this company is not what they say they are. Thank you for your time reading this and thank you Site jabber for allowing me to tell the truth on your site. Kathy
9/26/15
I ORDER 3 PRODUCTS ON 9/8/15 MY CREDIT CARD WAS BILLED AT THAT TIME. ONE ITEM WENT BACK ORDER. I WAS TOLD THAT THE CREDIT CARD WOULD NOT BE CHARGED UNLESS THE PRODUCT WAS DUE OUT IN ONE WEEK. THAT WAS A LIE. IT TOOK 9 DAYS TO RECEIVE 2 OF MY PRODUCT. I WOULD NEVER ORDER FROM THIS COMPANY AGAIN. GOODBYE
jordanm54
Jordan M. – Lovely Skin Rep
Dear Kathy,

Thank you for your email. I’d like to go over this issue with you as I believe there may have been some miscommunication.

When your order was placed on September 8, we believed all of the items to be in stock. However, due to the phenomenal response of our Labor Day Sale, the Kinerase Advanced Lotion went into backorder status. As stated in the backorder email you received, we left the charge on your card as the product was expected in our warehouse later that week. If we had reversed the charge, it wouldn’t have been credited by your credit card company before we recharged your card when it came back in stock. On September 18, when you contacted us via Live Chat and email, we explained that the product was being delivered to our warehouse on September 21. Later that day, we received an email from you stating that you no longer wanted the product and wanted a refund even though it would ship to you on September 22. A refund was issued on September 21 per your request and can take your bank 3-5 business days to appear on your statement. Had you gone ahead with the purchase, you would have had the last Kinerase Advanced Lotion available in the United States.

With regard to the rest of your order, you selected our free standard shipping option, which takes 5-8 business days for delivery as stated on our site and confirmed date-wise on your order. Your order, placed on September 8, was delivered on September 17, seven business days after your order was placed, and before the last expected date of delivery, September 23, which was on your order. For additional information regarding our shipping policy, please visit this link: http://www.lovelyskin.com/customer-service/shipping-policy

As a courtesy and for any inconvenience, we extended an offer of 20% off on a future order. We hope you will take advantage of this discount and shop with us again. We care deeply about our customers and enjoy helping people with their skin care needs as we think of our customers as extended family.

Thank you,

Jordan at LovelySkin

kathy Has Earned 27 Votes

Kathy A.'s review of GEICO earned 3 Very Helpful votes

Kathy A.'s review of Dermatology Southeast earned 3 Very Helpful votes

Kathy A.'s review of Hp.customer-supports earned a Very Helpful vote

Kathy A.'s review of Lovely Skin earned 10 Very Helpful votes

Kathy A.'s review of ADT earned 5 Very Helpful votes

Kathy A.'s review of 1stchoicehomeimprovement earned 3 Very Helpful votes

Kathy A.'s review of Computer Outlet earned a Very Helpful vote

Kathy A.'s review of Lovely Skin earned a Funny vote

kathy hasn’t received any thanks yous.

kathy doesn’t have any fans yet.

kathy isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

mikek674
4/18/20

THEY DO A GREAT JOB WITH EVERYTHING I UPLOAD TO THEM. VERY GOOD QUALITY. DELIVERY HAS BEEN VERY...

alc127
11/3/19

So, my sister is graduating from Basic Training mid november, and one of the big things people do...