We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Jeremy C.

  • 1 Review
  • 30 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Real Estate

Member since July 2018

  • Review

    1

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    235

Review Distribution

1 Review by Jeremy

7/24/18
If you've been frustrated with scammers on Craigslist, just wait till you sign up for a paid account with Roomster. Fraudulent listings abound in this space. I have yet to hear from support about how they deal with these scams.
Never send $$ to someone who promises to mail you the keys to a property.
This website has given me nothing but taken precious time in my search for an apartment to rent.
Those who've wasted money on this scam site have an option to get your money back: Contact your credit card company, describe the scam, and they'll likely dispute the charge to your credit card, and credit back your account.
I've included a screenshot of the correspondence between myself and a Roomster representative.
It appears that founder and CEO of Roomster took the opportunity to lie to you in his reply to my post here. I, in fact, did request a refund and was denied, as you can see in the attached photo. Only by contacting my credit card company, was I able to sequester a refund. It is not surprising that Mr. John Shriber's company has 213 complaints with the Better Business Bureau and has just 1 star on Sitejabber.

Roomster attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond

johns751
John S. – Roomster Rep
Yes, Jeremy Cowen used our service for ONE day before contacting his credit card company. he also contacted us, and we issued him a refund right away.
We even sent him a message on 7/24/2018 3:20:38 PM saying so. "
In response to your concerns regarding billing, your account has been approved for a full refund. The request has already been sent to Roomster’s billing department to be processed. We will let you know as soon as your account has been credited. In the meantime your account status had been reverted back to the basic “free account”.
Jeremy Cowen https://www.linkedin.com/in/jeremy-cowen-a80204137/ is not a very nice person, we issued him a refund & he writes an untrue review and is proud that he tried to steal from us. Sad.

**please also note that we serve millions of people each year. 213 complaints over 3 years is less than .00003% of total users.

Jeremy Has Earned 30 Votes

Jeremy C.'s review of Roomster earned 30 Very Helpful votes

Jeremy hasn’t received any thanks yous.

Jeremy doesn’t have any fans yet.

Jeremy isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

ericl571
7/18/20

DO NOT ID VERIFY WITH ROOMSTER I paid. ID was never verified. I asked for a refund for no...

jenniferq168
7/8/20

First thoughts of the app; really well thought out. It's like ziprecruiter format where you can...