Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Jammie M.

  • 1 Review
  • 0 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion, Shopping

Member since January 2020

  • Review

    1

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    9

Review Distribution

1 Review by Jammie

1/13/20
Wrong size, order number 78934451, sku number in photo also sku b90051/poa4663636bg1904c2 thank you
yoinsy
yoins y. – YOINS Rep
Dear Jammie,

Thank you for notifying us of your complaint about the size issue and we are sorry to hear that the item does not fit you.

But we are afraid to tell you that we did not send a wrong size to you. We check that the size you ordered is US size 2XL, tag size (Asian size) 3XL. Due to international size conversion, sometimes the tag size might be different from the size you ordered. And you can see this in the item page after choosing the size you want.

Therefore if you find the size you ordered is different from the tag size, that's because the item you received is in Asian Size. The Asian Size you received is equal to the size you ordered.You can check our size guide at this link:
https://www.yoins.com/Yoins-Size-Guide-a-46.html

And we will responsible for if there is over 3cm/1.5 inch of size inaccuracy. For the size problem you mentioned, we have sent an email to help you deal with this matter, please do not worry. We hope you can reply to this email. We will give you a reasonable solution.

Looking forward to your reply.

Yours sincerely,
Yuki

Jammie hasn’t received any votes.

Jammie hasn’t received any thanks yous.

Jammie doesn’t have any fans yet.

Jammie isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

mariec406
Marie C. reviewed YOINS
2/25/20

I purchased 3 dresses from the website and was happy to see that they had free returns within 30...

ngs3
ng s. reviewed YOINS
2/9/20

my ordered over 1 months didn't here yet, big scammer, can I get back my money. please !! my 50++...