We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Jami A.

  • 1 Review
  • 1 Helpful Vote
  • 0 Thank Yous

Experience: Shopping, Computers & Technology, Home & Garden

Member since July 2020

  • Review

    1

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    12

Review Distribution

1 Review by Jami

7/8/20
They sold me a pool they did not even have in stock- took almost 3 weeks to refund our $2000 dollars, I had to spend many days and hours trying to locate the pool with the invalid tracking number. Good luck trying to get someone to answer at the company and once they do they try to just give you the run around! Do not waste your time ordering from them- luckily we were able to find a pool locally- my kids were so bummed once they heard we weren't able to locate the pool vm innovations sent to us! This company has a bad reputation for a reason!
candacem41
VM I. – VMInnovations Rep
Hello Jami,

I am so sorry to hear your experience with us was not what you had hoped. While I am unable to locate your order specifically, it sounds as though there was some miscommunication. Due to the time of year, size of the items, and need for a freight carrier - these shipments are taking longer than typical to leave our warehouse. Rest assured, the moment the issue was recognized our team processed a full refund for the order. We are happy to hear you were able to locate a pool that works for you!

Jami Has Earned 1 Vote

Jami A.'s review of VMInnovations earned a Very Helpful vote

Jami hasn’t received any thanks yous.

Jami doesn’t have any fans yet.

Jami isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

prak
7/23/20

Worst company, jacking prices up on all the pool products. Trying to use the situation increasing...

jenn53
7/23/20

LIKE OTHER REVIEWS, I PLACED AND ORDER AND WITHIN 5 MINUTES CALLED TO CANCEL IT, FUNNY BUT *...