heatherb55

Heather B.

1
Level 1 Contributor

Contributor Level

Total Points
372

3 Reviews by Heather

4/27/19

I have going on month #2 of my saga with Scentmatchers. At first I thought this was the answer to my discontinued fragrance prayers but it is actually a nightmare. Had I done my research I would have never chosen this company! After waiting several weeks for my order to ship and finally getting a tracking number; I was elated to soon expect my order but this elation was short lived. I checked the tracking number daily only to see that my package has never left Pontiac, MI. I sent several emails and after 2 weeks inquired about a refund only to be told that I can only receive a refund after I send the package back to scentmatchers. Humm. That would be difficult if I never receive it!?!? I was sent another email saying that they have contacted USPS and my package will be delivered but ground shipping takes 2-3 weeks.

So before I go postal and file fraud complaints with my bank, visa, BBB and the FTC; I decided to open an investigation with the USPS first. The conversation with them was nothing short of eye opening. Not only was I made aware that no other inquiries were made regarding my tracking number (essentially making them liars) but the whole premise for ground shipping is unbelievably false. In fact the woman said, "what is so combustible in 3.4 oz that they can't ship air? I just ordered Marc Jacobs perfume from Amazon and it was delivered to my house from across the country in 2 days!" It actually made me think well. Your right, all the fragrance companies ship fast, wth!

Since I am not ever going to receive my order or a refund, as I have tried to contact customer support over and over again with no resolution; I will let every avenue of consumer protection assist me in ensuring that this doesn't happen to someone else!

9/8/18

This has been an utter nightmare plaqing me for over a month. Upon waking up my first day in Vegas I had realized that the motel had double charged my card. That combined with overdraft fees left me stranded in Las Vegas without a single dollar, I couldn't even buy a cheeseburger.

The Motel assures me that they had refunded the charges but after the second week of being home, there was still no refund. I contacted my bank and Booking.com. Booking.com sent me an email on 8/16 with a pic provided by the motel of the refund receipt stating it may take 10-15 business days to receive the refund. Needless to say, I still haven't received the refund and will continue to fight until I do.

The City Center Motel completely ruined my trip and has continued burden me financially by their corrupt business practices. Not only was I stranded in Vegas with NO money; I was forced to stay in a room that was absolutely filthy. There was a bed, TV and nightstand. That was it! No place to put anything; everything had to stay on the dirty floor.

If you like to stay in the uttermost dankest of motels and run the risk of having your money literally stolen from you, then maybe this place is for you.

2/26/15

If you want to pay for something that you never see then Rosegal is the site for you!

rosegalr
rosegal r. – Rosegal Rep

Dear customer,
Thanks for your communicating. We are sorry to tell you that we shipped your order out.
We have shipped the order out on 2015-01-12
Reference number: BJ14210276698840
All of our customer orders are shipped directly from China. Sometimes there is a delay with the post office and custom. Please don’t worry.
Regarding your order, we have sent you an email, please kindly check it and we will solve all the issues for you soon.
Best Regards
Customer Service

Heather Has Earned 12 Votes

Heather B.'s review of Scent Matchers earned 11 Very Helpful votes

Heather B.'s review of Rosegal earned a Very Helpful vote

Heather hasn’t received any thanks yous.

Heather Has 3 Fans

mart6
  • Review

    1

  • Votes

    0

Mar T.
angiel98
  • Reviews

    0

  • Votes

    0

Angie L.
edithk45
  • Reviews

    0

  • Votes

    0

Edith K.

Heather is Following 2 Users

mart6
  • Review

    1

  • Votes

    0

Mar T.
angiel98
  • Reviews

    0

  • Votes

    0

Angie L.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

scottm1711
4/15/21

What I received was a horrible smell. Not even in the same universe. What I received was what old...

annf384
12/7/20

So excited to finally find a company that can create my favorite fragance from the mid '80s. I am...