We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Haley R.

  • 1 Review
  • 0 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion, Shopping

Member since August 2020

  • Review

    1

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    13

Review Distribution

1 Review by Haley

8/2/20
An order was accidentally placed, and they made sure to fix it right away and give me a refund on the order within 3 days. Overall happy with the experience of them helping me out.
lightintheboxf
LightInTheBox F. – LightInTheBox Rep
This is Customer Service Supervisor from Lightinthebox. I am really sorry to hear this order was not placed by yourself.

We cancelled this order as you requested and will arrange a full refund USD 23.67 for you immediately.

It normally takes 3-5 business days for the refund transaction to complete. Please keep this in mind when checking your PayPal account.

Please be advised that we will not place any order for customers. So we thought someone else stole your Paypal account to place this order with us. We highly recommend you to investigate this case further with Paypal. We also suggest you to change the password of your Paypal account.

We appreciate your understanding in advance.

Haley hasn’t received any votes.

Haley hasn’t received any thanks yous.

Haley doesn’t have any fans yet.

Haley isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

garyk472
9/18/20

I bought a cycling top from them and received it 15 days after ordering in Switzerland. Really...

christophero171
9/14/20

I recently purchased two cycling jerseys from light in the box I haven't ridden seriously for 15...