We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Ed H.

  • 2 Reviews
  • 0 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Autos & Vehicles

Member since April 2020

  • Reviews

    2

  • First Review

    1

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    103

Review Distribution

2 Reviews by Ed

4/25/20

I bought a "mugen" grill replica for my Honda07 crv, and after 5 months it got bent due to the radiator heat. I'm just so disappointed as I paid $120 for it. The package came in incomplete (no mesh). Not recommended at all. ORDER **************723542005

Tip for consumers:
Dont trust, they are also in Ebay as thespeedline nabobery.

Products used:
Mugen grill replica.

4/2/20

I wish would had have more careful before purchase. Overall a nice replica but with many imperfections. The bumper came in very protected, however there is no way to have it installed because the missing clips to hold it with the original upper section. Also, it doesn't came up with lower grill as the original, there are no supports for the fog lights, so definitely is required the assistance of an expertise to make things work out, in my case, 4 months now since I bought it and still unable to find a qualify place to fix it, plus the extra labor I'll have to pay for detailing and painting... I paid almost $450 total to import it to my country. I prefer to stay away from this website before get the rear one. ORDER #32110259. They don't even allow my review to show up at their site.

*** On April 6th they reply back they have received a confirmation from the manufacturer that this product does not come with the clips and since this is an aftermarket product, it lacks some of the OEM features. They offered a $40 "compensation applicable in my next purchase", however I declined it as I'll never buy anything there***.

It's up to you.

caridc
Carid C. – CARiD Rep

Dear Ed,

We are very sorry for the issue you have encountered and for the inconveniences it caused. Please, accept our apologies for the negative experience in this regards.

We are more than glad to take the products back for refund, if you are not satisfied with the overall quality, but unfortunately, i see that we were never informed about this issue within first 30 days of our return period. Also, the product you purchased is considered to be "raw", and there will always be minor sanding, shaving, cutting, and/or filling prior to installing these parts.

We have already contacted the manufacturer with the images you provided to see what can be done to resolve the issue.

As per your product review - it usually takes up to 30 days to show it on a product page, but considering the current situation in the world, all our workforce is focused on processing shipments and helping clients with their existing questions. Therefore, some tasks may be delayed.

Please, check your email inbox for details and additional compensation offered.

I look forward to your answer!

Sincerely, Voice of Client Department at CARiD

Ed hasn’t received any votes.

Ed hasn’t received any thanks yous.

Ed doesn’t have any fans yet.

Ed isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

billt512
Bill T. reviewed CARiD
6/12/21

The customer service and warranty is an absolute joke! Find a different company to deal with...

marcusl117
MARCUS L. reviewed CARiD
6/12/21

Poor service, I bought my wheels and tires for almost 2 months, until hj nothing, I'm asking for...