We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Daphne S.

1 Level 1 Contributor
  • 2 Reviews
  • 13 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion

Member since May 2019

  • Reviews

    2

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    81

Review Distribution

2 Reviews by Daphne

11/20/20
This place is awful. The food is always overcooked. The quality is poor and the prices keep going up while the servings get smaller. Tonight our order was missing the rice. I called and was told they were too busy to fix it. When I insisted, they agreed to send someone with rice. That was an hour and a half ago. Nobody answers the phone. I would never order from this place again.
5/11/19
Horrible company and mediocre product. I paid for, but never received one item. Customer service was horrible. They told me they shipped it and it was the carrier's problem. Even though they took my money and I never received the merchandise, they refused to help me. Horrible, horrible, horrible customer service. The one piece I did receive was nothing like the pictures. I will never order from Betabrand again and strongly recommend that you don't either.
reginao13
Regina O. – Betabrand Rep
Hi Daphne, that sounds strange, all of our products look exactly like the product images. It is possible that you did not order from us. All of our orders always include an invoice, and we always offer returns and exchanges! You can check your order confirmation and bank statement for "Betabrand" and also look at your order number to start with "101" to verify that you ordered from us. If you need any assistance with verifying, you can reach our customer service department at (855) 694-8766 or info@betabrand.com! If you did indeed order from us, we will happily assist you with a return!

Daphne Has Earned 13 Votes

Daphne S.'s review of Betabrand earned 13 Very Helpful votes

Daphne hasn’t received any thanks yous.

Daphne doesn’t have any fans yet.

Daphne isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

paulinec134
1/14/21

Sadly these are cheaply made, one leg was longer than the other and there was an point in the...

jenniferb2037
12/16/20

I received the right pant in the wrong color. Followed the procedure to return this morning and...