We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Contributor Level

Total Points
80

1 Review by chyris

9/11/19

EUpays and firstdata merchant services both are same company, We processed with them 14647 GBP, on time of payment said we will send it next week due to delay they gave us fake wire copy stating wire came back when we asked for wire copy no reply stating we rushed wire and donot stop processing. We checked with intermidoary bank as well there was no remittance, Crap people again asked USA UK INDIA account we gave to those bastard then after we got reply. Here is their last email-

From: EUPays <*******@eupays.com>
Date: Mon, Sep 2,2019 at 8:04 AM
Subject: Re: CRX Affordable HPS settlement
To: CRX AFFORDABLEHPS <*******@gmail.com>

Dear Sir,

Sorry for the delay in replying where as in between we tried to transfer $10 to check if your account can accept that; however I am afraid it got refused as usual.
Do you have any other account where we can try to initiate the transfer? Can be in UK, USA or India?
I understand this is really very frustrating for you however I can assure you to the best of my knowledge that we tried to transfer the funds three times and every-time it got declined and was returned back to our acquirer.

Regards
Joanna Cunningham
For EU Pays( Merchant Specialist)
In Sales International
Merchant Onboarding
Tel: *******760

But to LET YOU KNOW BOYS YOU GOT INTO WRONG HAND WILL GET MONEY FROM UR DAD ALSO WAIT AND WATCH.

chyris hasn’t received any votes.

chyris hasn’t received any thanks yous.

chyris doesn’t have any fans yet.

chyris isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

asifs13
Asif S. reviewed EUPays
9/19/19

Hello EUPAYS.COM I hope doing well, I am Asif Shaikh From ASIF METALS OPC PRIVATE LIMITED India...

panpreetk
Raman K. reviewed EUPays
11/7/17

I was promised for transaction rate of 1.5% I'm also copying the email of the business proposal...