We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Candy L.

  • 2 Reviews
  • 10 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Art & Design, Beauty

Member since July 2019

  • Reviews

    2

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    130

Review Distribution

2 Reviews by Candy

7/19/19
I placed an order on July 8th, it did't ship until the 16th and now the tracking says it is STILL "pending acceptance" in California. Absolutely ridiculous. I didn't even get the free shipping, I had a small order and paid the standard $5 for shipping. When I emailed customer service to ask when my order would actually ship I got this bs generic response of "we're processing your order as fast as possible" blah blah blah.

I love their lipsticks but this will be the last order I ever place with this company.
7/9/19
I have been a Blick customer for years, but lately I avoid them if at all possible. Between their slow processing time (2 - 3 days) and terrible shipping (FedEx DumbPost) service, I've pretty much had it with them. I live in Florida and it takes, on average, 9 days to receive my order. Sure I could spend another $3 on the "upgraded" shipping, but even then my order doesn't arrive in a timely manner.

On top of that, when you check out, your cart says that your items are "in stock and reserved" This is a load of bs. I ordered 2 of one item and am only being shipped one despite the "in stock" message.
I prefer Jerry's Artarama, but sadly they do not carry some of the things I need. I suppose I will continue to deal with Blick's lousy shipping and processing time whenever I need specific things
annettem12
Annette M. – DickBlick Rep
Hello Candy,

Thank you your orders, and for this feedback. We are very concerned to hear about this, however we are always glad to know when there are issues so we can fix them. Unfortunately, we are having trouble finding the orders that you are describing. We were able to locate only one account for you; we checked through the orders on that account back to 2017 and found that except for the most recent order, all of your orders were packed and shipped out the same day that the order was placed, and tracking records show them as delivered within 3 business days. Regarding your most recent order placed on July 4, we do apologize for the delay that resulted from the holiday, as we are closed on most major holidays to allow our associates to spend the time with their families. Additionally, though you received free shipping on all of the orders we checked, you had elected to add the $3 upgrade to FedEx Home delivery to all but this most recent order, which did increase the expected delivery time for this order by a couple of days versus without the upgrade.

Also, we were not able to find any back orders on any of these recent orders. If you are missing items from any of your orders, please contact us immediately so we can reship or refund them. While we hope this never occurs, it can occasionally and we are always happy for the opportunity to make it right.

If you have another account that we did not see with orders that you have experienced delays or other issues on, please let me know so I can investigate further. Thank you again- we want our customers to have the best possible experience when ordering with us, so always appreciate being made aware of any issues you may encounter!

Candy Has Earned 10 Votes

Candy L.'s review of Colour Pop earned 4 Very Helpful votes

Candy L.'s review of DickBlick earned 6 Very Helpful votes

Candy hasn’t received any thanks yous.

Candy doesn’t have any fans yet.

Candy isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

senelee
7/18/20

I was super stoked to get my new make up in the mail & the first thing I saw when I opened the...

autumnh40
7/15/20

I ordered on July 2nd. I wanted to get my mom a birthday present and her birthday was July 13th....