We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
anneh493

Anne H.

Contributor Level

Total Points
80

1 Review by Anne

4/2/21

I used BluDomain for a site a couple of years ago and had no issues. Recently, I purchased a new template. I never received the email to access it. I emailed them twice... no response. So, they were willing to take my money for nothing in return. Fortunately, my credit card company refunded me after I disputed the charge.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
aundreah
Aundrea H. – Blu Domain Rep

We refunded you, not the credit card company. We never received the actual order, we did receive the payment and three times are team reached out to you to ask you which website and hosting plan you paid. Unfortunately, a glitch happened in the transition of you placing the order. We can't process the order if we don't have the site information. You requested a refund, and we happily sent that.

Anne hasn’t received any votes.

Anne hasn’t received any thanks yous.

Anne doesn’t have any fans yet.

Anne isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

shannont267
9/20/21

I purchased the Charlie site 9/15/21 paid through PayPal transaction went through. Have not...

thomass2220
8/31/21

Years ago I went with Blu Domain for my photography website. They used Adobe Flash to design...