We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Anjulie T.

3 Level 3 Contributor
  • 17 Reviews
  • 8 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion, Hobbies & Interests, Entertainment

Member since May 2016

  • Reviews

    17

  • First Reviews

    10

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    957

Review Distribution

17 Reviews by Anjulie

5/2/20
The site looks good and is easy to navigate, but the problem is the customer service. First they charge you for using their site to buy tickets and then they con you into buying "insurance". I bought tickets in February for an event in May. In fact in 7 days from now and still haven't received my tickets. They keep telling me the vendor hasn't released the tickets yet and they will be emailed to me as soon as they are released. I'm hoping this isn't a scam.
8/14/19
Craft Warehouse has drastically decreased the beads supplies they carry. I was very disappointed that I could not find even half of the things I had been able to previously find there. Not only that, but their prices are through the roof compared to other craft sites. I will not be shopping with them any more.
8/14/19
This company uses natural ingredients in their pesticides that are safe for pets and bees. Not only that, but they have great customer service. Yesterday I called and told them I had a hornet problem under the shed in my backyard. They had someone out today to take care of it. I was not home at the time, so I called with some questions. The actual tech that had been to my house was there and took the time to answer all my questions. I would recommend them to anyone with a pest problem.
1/12/19
I had ordered bras online before and had a bad experience. I was skeptical, but this site was amazing. I ordered 2 bras and they arrived in about a week. The fit was perfect. I liked them so much I ordered 2 more and some underwear. I also received this order promptly and the quality was just as good. I love this site and will definitely be using it again.
mettei
Tracy F. – BareNecessities Rep
Hi Anjulie -

Thank you so much for providing this positive feedback of your recent experience at Bare Necessities! We are thrilled to hear that you were satisfied with the items that you purchased, and that you were pleased with the quality of the products that you had selected. Providing outstanding service to each and every one of our customers is our top priority, and nothing makes us happier than hearing from customers who love our site and plan to shop with us again. Please feel free to call one of our amBRAssadors at any time for expert style and fit knowledge at 1-877-728-9272, or visit www.barenecessities.com to chat with one of our representatives. We are grateful for your loyal patronage, and hope to have the pleasure of assisting you with your intimate apparel needs again in the near future!
1/11/19
Webroot told me I was protected, they were just trying to get my money. One day I was unable to get into one of my user profiles on my lab top. This profile had all of my music and pictures in it. I took my lab top to a professional to try to recover my profile. He told me I had over 2,000 threats on my lab top. What was I paying for?! I still have not been able to find my pictures. One of the viruses not only locked me out, but deleted everything in the profile. Don't let this happen to you!
12/27/17
I went to this site and looked at several different watches. I was ordering for a friend who is allergic to all metal. I thought this would be the perfect gift. In the pictures I could see there were tiny screws in the back, but they were far enough in the wood they would not matter. I ordered a watch with an "all wood" band. When I received it I was very disappointed. The clasp of the watch was stainless steal. I emailed them and they told me I could have a refund if the watch could not be worn. Their response was prompt. I think it is false advertisement to say it is an "all wood" product when part of it is actually metal. I would not recommend them.
6/17/17
I have been able to find just about anything I have been looking. Most items ship within 24 hours. I love that I can support a cause when I shop.
6/17/17
I bought a pair of jeans from Duluth. I was very impressed with the fit and the extra belt loops. I wore them once or twice a week. Just doing everyday stuff, not working hard in them. Within 6 months the crouch tore. I am now in the process of sending them back. Lets hope their,"no bull" returns claim is true.
6/17/17
I order several shirts form this site. The colors were as expected and the size was correct. I did not have any problems with shipping. The prices are great!
6/17/17
I love the kits in this store and the instructions to the patterns are easy to follow. I have made several items from this store and have gotten many compliments on them. The only complaint I have is the shipping is on the expensive side compared to other similiar stores.
6/16/17
This web site is very slow. I can get to my account twice as fast on my smart phone sitting in the same spot.
6/16/17
This site had a pop up of a "discount" that came up every 30 seconds. You have to click on it to continue and every time you do the price gets higher for the product.
4/11/17
My 3 year old Boston Terrier, Leto, loves to chew on antlers that have been sawed in half, but I found them to be very expensive in my area. I was able to find them on chewy.com for less, even with shipping charges. I was also able to find other treats and toys that my little Leto loves as well.
4/11/17
I have bought several items fro the greater good. The have all been shipped in a timely manner and have been just what I ordered. Plus, it makes me feel good that I am helping animals without homes or other causes.
11/24/16
I have been ordering from Fire Mountain for over 5 years. I have always seen a large selection of items to choose from. This includes color, shape, or grade. I have also been impressed with their shipping. I can pay only $5 and my order shows up in 2 days. I have to pay 5 times that with other online bead companies and it takes weeks.
5/16/16
This is the best site I have found for chainmaille. The site is easy to navigate even though there are a lot of options. For example, you can choose from metric or standard measurements, then there are several different gauges to choose from, and also the colors to choose from are awesome. I would recommend this site to anyone interested in chainmaille.
5/12/16
I ordered a pattern and kit from The Ring Lord on line of a dragon. When I received the directions I found that the wings depicted in the picture of the dragon were not included in the instructions or in the kit. I also checked the materials I received and compared them to the invoice and found I was missing an item. I emailed their service department and they emailed me back to look around for the missing item. I emailed them again saying I did not have it and they told me it was not possible for me to be missing an item because they are weighed before they are shipped. It was only $4.32, but still their costumer service seemed to blame me for the loss of the item. I will never go back to them again.

Tip for consumers: Look around there are better websites to get your chainmaile needs from.

Anjulie Has Earned 8 Votes

Anjulie T.'s review of Webroot earned a Very Helpful vote

Anjulie T.'s review of Duluth Trading Company earned 2 Very Helpful votes

Anjulie T.'s review of BareNecessities earned a Very Helpful vote

Anjulie T.'s review of Fire Mountain Gems earned 2 Very Helpful votes

Anjulie T.'s review of GreaterGood earned a Very Helpful vote

Anjulie T.'s review of BeadedPatterns earned a Very Helpful vote

Anjulie hasn’t received any thanks yous.

Anjulie doesn’t have any fans yet.

Anjulie isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

beverlyb391
9/21/20

I ordered in march to luke Bryan that got canceled due to covid and I cant get my money they give...

adamz172
9/16/20

I ordered tickets to Lady Gaga for my girlfriend for her birthday. I ordered the tickets in early...