We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Angela"Ange" B.

3 Level 3 Contributor
  • 22 Reviews
  • 51 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion, Shopping, Computers & Technology

Member since December 2014

  • Reviews

    22

  • First Reviews

    3

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    1,090

Review Distribution

About Me

Typical middle class female

How I Can Help

Always honest at least the way I see things

Interests

family

22 Reviews by Angela

11/18/17
Placed ORDER #MS11496 for 76.63 on Oct 18th. Website said 2/3 weeks for delivery today Nov 17 haven't received my order. I've contacted the website for several days with no reply. Think I've been scammed. I won't order from this website again and suggest that you don't
10/18/16
The sales people will outright lie to you in order to make a sale! I knew immediately that the service was horrible buffering and interrupted. After 10 days my data had neared its limit. I called to complain that I'd been grossly misrepresented about the service. I paid 99.00 installation and 75.00 for first month. I'm not trying to recover that. I called to disconnect the service at the end of the first month. I returned their equipment. I've since received a bill for 404.08 saying early disconnect fee. I'm disputing that charge. No way should I have to pay for service that was horrible and I was blatantly lied to about data. I've filed a complaint with the Better Business Bureau. Bottom line is stay away from Excede / wildblue Internet. Parent company Viasat Inc.
10/18/16
So easy to find your preferred type music!
6/9/16
I placed one order and was dissatisfied with the products. I never placed another order or received anything from them although they continued to charge my credit card 39.95 a month. Beware they will try to rip you off. I'm told they will refund me I'll wait and see. Better Business Bureau graded them F
adorem
Adore M. – Adore Me Rep
Hi Angela,

Thank you for your review.

We are very sorry that you felt misled by the VIP membership program. We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This way you have all the information necessary to fully understand the VIP program. The details can also be found below in the terms and conditions.

http://www.adoreme.com/terms-conditions

We will do everything to make your VIP membership as satisfying as possible; however, you are free to cancel your membership any time. Please visit our online helpdesk ( www.adoreme.com/helpdesk) and follow the instructions.

Please let us know if there is anything further we may do to help. Our customer service is available to answer any questions you may have.

Best,
Adore Me
5/25/16
The items I ordered said on the page where you add to your cart *Item in Stock *Will leave our warehouse today. I expected to receive shipping confirmation by the end of the day. Next day sent a message asking why I haven't received a tracking number. The reply was a link to a shipping policy BS! When I clicked add to cart I was lead to believe it would ship that day. They've lost a customer!
2/4/16
No I wouldn't discontinue the service. I do think they could provide better movie titles being that they have so many subscribers
2/4/16
Dollar General compact and covers most necessary things and even more. The stores are SO convenient. Small enough you won't spend an hour or more trying to find what you need. They have from cheap to high quality of items of things I use daily
2/4/16
Great food! Cozy niiiice environment. I visit every chance I get
2/4/16
I can't remember how many years I've had Verizon it goes back to roaming fees lol. I can say no matter where I go even very rural I have service when so many with other carriers had zero service. Not a chance I'd ever want any service besides Verizon!
2/4/16
I've not bought a bunch from Overstock but what I've purchased has been TOP QUALITY for a reasonable price. I'll definitely continue using Overstock
2/4/16
From my childhood days compared to what it is today. Why did a discount store try to be a highend store? Signing name brands was a huge mistake! Kmart, Big K left their original format and took a nose dive
Sonia Kashuk - Target
2/4/16
Poorly laid out. Everything higher priced than similar stores. Not even sure why they remain open?
1/27/16
What a rip off! As the old adage says if it sounds to good to be true then it's probably NOT true. The site leads your to believe you can bid/win very expensive items pennys that's bull.
11/12/15
My first order was for a very unique item that I couldn't find anywhere else it turned out substandard. They filled my email with supposed good deals. I gave them a second try only to be disappointed AGAIN
7/4/15
Do Not do business with these people! They confirmed my order of 20 frisbees for $36.24
#746054306. I was contacted the next day by a company rep Brittany Collier. When I honesty replied to her email that I wasn't a business only a
Handicapped person that would be using the inexpensive frisbees to train my lab puppy she canceled my order and referred me to amazon.
5/14/15
Tried to edit my other review. The website confusing cause it has too many customer options. Offer the same options to All?
5/14/15
Had entire house carpeted nice price including labor. Problem was they sent 3 guys to install only ONE spoke a tad bit of very bad English.
5/14/15
They don't offer a free pay via phone or website. Pay only by check or in store. That's prehistoric#
5/14/15
Dr Jeffery Martin Dermatology Associates
407 S 4th St
Gadsden, AL 35901
His office staff extremely RUDE! I offered to pay cash up front for my 29 year old daughter to be examined for possible skin cancer. Me a concerned mom! I was told he don't accept ANY patients that are not covered by health insurance. Due to Obama care she has extremely poor health insurance and is reluctant to get medical attention. I'm able to afford to pay out of pocket but this Jerk won't see her!
5/14/15
Walmart just lost a long time customer. I've used the credit card a few years. Then totally out of the blue, using the card it was declined because it was expired. I looked all over the card NO expiration date. Called customer service and talked to someone that spoke broken English. Yes was told my card is not expired that I need to enter this month/year. What? Why? If Walmart doesn't put an expiration date on the card but can be declined for an expiration date that doesn't exist. Bye bye Walmart!

Angela Has Earned 51 Votes

Angela B.'s review of ViaSat earned 4 Very Helpful votes

Angela B.'s review of USImprints earned a Very Helpful vote

Angela B.'s review of Victoria's Secret earned 2 Very Helpful votes

Angela B.'s review of Adore Me earned 5 Very Helpful votes

Angela B.'s review of CellularOutfitter earned 2 Very Helpful votes

Angela B.'s review of Beezid earned 25 Very Helpful votes

Angela B.'s review of AliExpress earned 9 Very Helpful votes

Angela B.'s review of Verizon earned a Funny vote

Angela B.'s review of WebMD earned a Very Helpful vote

Angela B.'s review of Lowe's earned a Very Helpful vote

Angela hasn’t received any thanks yous.

Angela doesn’t have any fans yet.

Angela isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

andreal93
12/9/17

No one ever gets back to you! They sell junk! Would never recommend. Complete rip off!

rayh266
Ray H. reviewed ViaSat
11/18/20

Hughesnet sucks. So I tried Viasat which is worst and is $60 a month more. Plus I had to install...