We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Alfredo P.

1 Level 1 Contributor
  • 3 Reviews
  • 8 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion, Entertainment, Shopping

Member since May 2018

  • Reviews

    3

  • First Review

    1

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    242

Review Distribution

3 Reviews by Alfredo

9/5/19

This company refused to refund me. This company is tied to other websites (tryssketo.com) using the same customer service phone number. THEY CHARGED ME FOR 2 PRODUCTS, ONE I DIDN'T ORDER. SO WATCH OUT FOR OVER CHARGING! The product is bad, doesn't work and they photo shop shark tank pictures to sell product. Worst company ever.

12/3/18

My app won't work but my girlfriends does all the time. They have an automated message service that is horrible and answers off of key words in your complaint. Pay $10 a month for an app that works half the time if pathetic. They don't help or give u any kind of a resolution or reimbursement. Don't know if I will let them rob me of my money for much longer because that's what they do. Almost feels like a scam.

5/28/18

They use real pics and send bad products. STAY AWAY! Items came in late, the cane in wrong color and in wrong size. I have never received such a poorly made item. STAY AWAY!

newchicn
Newchic N. – NewChic Rep

Dear Alfredo P.,

Thanks for your order and we are sorry for the inconvenience.

We are focusing on providing high-quality items for you. If the product you have received does not meet the pictures on the product page, or if you have received the wrong items, please follow the steps listed here below:
Steps:Email our Customer Service → Upload your product picture/video and describe the problem → Customer Service confirms → Choose your solution
Claim period: Within 14 days from the date you received the item.
Customer Service response time: Within 24 hours
Solution plan: 72 hours after the issue is confirmed, Customer Service will send a replacement or issue a full refund.

Every order from Newchic has a 14-day return or refund guarantee. We are focusing on providing high-quality items for you. Here is the return and refund policy. https://www.newchic.com/return-and-refund-hc162.html. You can get all the details here, by opening the link on computer.

In your case, we suggest you contact and offer us some photos of item you received to show the problem. Please includes SKU sticker and the shipping label.
If on computer:
https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html
If on phone:
https://pwa.newchic.com/customer-service

Our customer service try their best to offer you a reasonable solution through the return policy.

Best regards,
Newchic team

Alfredo Has Earned 8 Votes

Alfredo P.'s review of momentrim.com earned 2 Very Helpful votes

Alfredo P.'s review of MoviePass Entertainment earned a Very Helpful vote

Alfredo P.'s review of NewChic earned 5 Very Helpful votes

Alfredo hasn’t received any thanks yous.

Alfredo doesn’t have any fans yet.

Alfredo isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

stephanieg208
2/24/19

Subscription is the worst! Do not join unless you want to pay and not see any movies ever! It's...

larryk291
10/30/18

You will thank me later. The RECENT reviews, Oct 2018, spell it out. I live in Los Angeles and...