Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Member since September 2015

  • Reviews 4
  • First to Review 2
  • Thank Yous 0
  • Fans 0
  • Profile Views 505

Review Distribution

5 stars
1
4 stars
3 stars
2 stars
1 star
3

4 Reviews by Aaron

Sort by: Most recent

Fidelity Investments

Fidelity Investments

7/10/18

On the day when everything went wrong in my Fidelity Investment Account, I called the trading desk and asked Frank, "Can I now officially place trades today as a day trader?" He said, "Yes." I told him what I planned to do, and he said, "Go ahead."

With confidence, then, I went ahead and made two day trades in BZUN. Next day I was hit with a $32,748 day trader call. I called the trader desk and explained that I did not have $33k cash to liquidate this call. Sure enough, Frank had made a serious error. The money was in the account, but $600 had not yet cleared. Hence, on the morning I spoke to Frank, only $24,900 was available in my account. Note: $25,000 is required for day trader status.

The trading desk agreed (they listened to the recorded conversation I had with Frank)--Frank had made an error. They also explained that once the day trader call was posted, it could not be withdrawn. Fidelity offered me 25 free trades (worth $200). I asked Fidelity to invest $33k into my account for two days so as to meet the call. Fidelity explained that federal regulations do not allow them to do this. So I asked for 50 free trades (worth $400) to partially compensate for Frank's bad judgment. After much hesitation, Fidelity finally agreed.

In all these exchanges, I never once felt that anyone on the trading desk was taking my side and actively thinking in the direction of providing a solution. This is what hurt. They politely gave the information I asked for, but never once expressed regret for the financial suffering that Frank's bad info had caused. Nor did they express any concern that I was losing faith in the advice that the trader's desk was offering me. What were they not telling me?

On two other occasions, I was given bad info by Fidelity staff. On these occasions as well, I ended up saying, "I have no confidence that you are working with me to find a solution. You give me only the information that I ask for and then spend an enormous amount of energy trying to justify the treatment that I received."

All in all, I spent over ten hours in voice and text exchanges with Fidelity staff (advisors and supervisors). It was an enormous waste of time. Nixon brought the word "stone-walling" into the American vocabulary. I would say that the Fidelity staff exhibits stonewalling. Empathy is practically non-existent.

FreeCrush

FreeCrush

8/25/16

I am an online fraud detective. I just set up my profile on http://www.freecrush.com

After 24 hrs., 18 women have viewed my site, but every one of them is a NL = avatar. Six users have contacted me with IMs. All NL avatars.

I did receive one email from a real live woman.

This site claims to be free, but you and I know that this may not be entirely true. http://www.freecrush.com allows one to go to "gold" by just entering data from ones credit card.

BE AWARE that the free use is only for two days, then one is billed for $40. I have not done this because the site has not proved its worth as yet.

For a complete exposure of the frauds on dating sites and foolproof directions to protect yourself and your wallet, go to https://payhip.com/b/DwJg

We keep you humming,
Adam Rose (detective)

FlirtHookUpimage coming soon

FlirtHookUp

1/4/16

I signed up for one-month of dating services with flirthookup.com on 23 Dec 2015. I filled out my profile and wrote emails to a dozen of the women who viewed me.

No returns.

So I did a picture check using google images. The results were depressing.

#1 sweetbaby1974 and her pic are listed as living in Cincinnati (my town), but on pof.com, the same combo is listed for East Brewton, Alabama. There were ten other sites that displayed the same pic, some in the UK. Does sweetbaby keep all these sites active? Not likely. No reply from her even though she did go online regularly.

#2 NoreenFiles634 and her pic are listed for Covington, KY (near Cinci), but the same combo is listed for Salt Lake City on xmeeting.com. Her age goes from 42 to 34. Does Noreen keep both sites active because she travels back and forth? Unlikely. No reply from her even though she did go online regularly.

Then I used FlirtHookUp and scam as Google search words. The Scambook site headed up the list: Information about FlirtHookUp was first submitted to Scambook on Jan 08, 2013. Since then the page has accumulated 83 consumer complaints. On average users reported $44.66 of damages.

I called 888-501-6473 on 04 Jan 2016 and explained my complaint. Ozzie offered to reduce my bill from $59.95 to $29.95 (one-month rental). I was charged for three-months even though I had registered online for one month only. I agreed to the cut-back but explained that I would take this issue up with my credit card company in order to have a full refund. Ozzie then reluctantly offered me a full refund. I accepted and requested an email confirmation:

Dear Valued Customer,

A refund has been issued to your account in the amount of $59.95 for the membership to FlirtHookup.com. Please allow 10-15 business days for the refund to post to your account. We apologize for any inconvenience this may have caused.

If you have any questions regarding this matter please contact our 24 hour Customer Service Center at 888-205-0714 FREE or 661-705-3864.

Your cancellation of further billing is confirmed.

Thank you,

Customer Service
OA4067

AscendingHearts

AscendingHearts

9/10/15

Tried match.com. Then went to echemistry.com. Finally discovered ascendinghearts.com.

What a joy! No more superficial profiles. Here the women express their inner journey, and they are interested in my own. Cost is one-half of other sites; yet, the value is five times better.

I wish I had come here first.

FreeSpirit45202@yahoo.com

Aaron Has Earned 14 Votes

Aaron M.'s review of FreeCrush earned 4 Very Helpful votes
Aaron M.'s review of FlirtHookUp earned 10 Very Helpful votes

Aaron hasn’t received any thanks yous.

Aaron doesn’t have any fans yet.

Aaron isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

paulb415
1/30/18

Fidelity must not want you to make trades on iPhone or iPads. They just changed the app, making...

chips13
6/23/18

I signed onto a site called INSTABANG and paid $9.95 for a week !! As soon as I finished with my...