We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "thel" to "them"

curtw17
2 reviews
0 helpful votes
3/18/18
Trying to cancel so I will enter to get out of here just a few more words and again and again and again
franciscor36
2 reviews
5 helpful votes
4/24/19
Lo recibí bien y en tiempo, el único problema es que te ofrece 500 juegos y he descubierto que el número 495, 496,497,498,499 y 500 es el mismo juego. Los nombres de los juegos no coinciden con el juego una vez que entras a jugar. Hay juegos que no funcionan, se traban, la consola no los soporta, siendo juegos de esa generación...
mr372
1 review
0 helpful votes
8/20/19
I ordered an item they showed as "available". Turns out they didn't have it in stock, but they charged me for it anyway, while they tried to find it from a supplier. Eventually, they sent me an email saying it was unavailable - it took more than two weeks after it was promised for my refund to appear (and numerous calls and emails) -- they never should have charged me in the first place for...
ursulas18
4 reviews
2 helpful votes
12/26/18
I have shopped here for years and after my experience today, I am officially done. I will not spend another penny here. They hire customer service reps who do not understand that the way they represent the company has a direct impact on their own jobs. If you treat customers poorly, you will not have customers; which means you will not have a job. If you put ridiculous rules in place-such as...
path71
4 reviews
8 helpful votes
1/2/17
We bought a Thelin Pellet Stove (Parlour 3000) from the factory outside of Carson City, Nevada. According to them it was a special order because we chose a certain color and trim that they offered. When we got it home we found that the surround was not on correctly and the safety button for the auger had to be engaged manually since the hopper top was too tight to slide over it. We were also...
davew139
1 review
1 helpful vote
9/12/17
I asked them to come around for a quote on hall, stairs and landing. All they asked was whether I was semi or detached and my postcode and quoted based on that! The quote was wildly overpriced for the area required so I assume it was because of the postcode. They did not ask for dimensions. When questioned about the basis of the quote they were extremely rude.
helenas24
5 reviews
3 helpful votes
6/26/19
Searching for a site in where to buy a pair of sunglasses from a specific brand, i've found The Little Green Bag! Fast service (shipping the next working day), normal prices and the promotions you like to find online. European based, offers reasonable shipping prices (a must to me). Also worth to drop your email on their mailing list to follow the prices drops and other goodies.
kristerl
2 reviews
1 helpful vote
5/1/15
I found this website quite impressive specially for us (girls).. It's covering each and every aspect of our lifestyle starting from life, relationships, traveling to cooking, beauty and home remedies.... I think every girl must read it's beauty and tips section..
leoo
1 review
1 helpful vote
11/26/09
Dangerous Do not give your details! This site claims it can guarantee succesful application for three great products with one application (First Milllenium platinum £5,000; First premier mastercard and Unsecured Loan up to £20,000. Sounds good, but look step 1! the application form; It asks for your Card Details, Expiry date and CV2 Code (I assume that's the card verification or...
marvinem
1 review
0 helpful votes
1/20/20
My experience with Logo Boutique was a very good one. They were very professional and patient with my constant changes. They help design the vision of our nonprofit organization by creating our logo, website, business cards, letterhead, envelopes, & Thank you cards. We are very pleased with their efforts and our results. Thank you POT Of LOVE'
aarohis
3 reviews
1 helpful vote
1/27/18
I bought an LV ladies purse from louisvuittonstores. I got 60% whooping discount on this store.I got the purse after 6 days to my home. I checked the quality of purse that was genuine and I am very happy to receive that product. Great online shop to buy branded bags.
ashleya286
1 review
0 helpful votes
2/8/20
Wouldn't even give this website 1 star! This person is a scammer and will rip you off. Ordered what I thought you would 2 lovely sweaters and received a used, ugly sweater in which I didn't order and a trashy tank top after spending over $100. Then received several emails from this site essentially acting as if they couldn't speak English. RIP OFF!!!! Shut this site down!!!!
maileel
1 review
1 helpful vote
4/19/11
lied me off my money i bought the wrong card which was a debit mastercard and they told me to get a green dot card and wow when i activated my card online and gave them the information that they will help me, they lied and used that money on xbox stuff. They think they are psychics do not trust them! They are liars!
nancys269
1 review
1 helpful vote
3/7/18
Terrible fit, bad quality, and no communication after arriving. We wanted to send back for refund but they will not answer any emails with instructions for sending back. We got ripped off and my 17 year old daughter has learned a hard lesson.
gracies11
1 review
2 helpful votes
5/23/18
It was really an awesome experience to use the service of The Luxury Hut pawnbrokers. I was planning to sell luxury watch in London but was doubtful about getting its accurate value. But expert pawnbrokers of this firm appraised my item and offered me an amount which I think is fairer as per its market value. I was really excited and recommended its service to one of my friends too.
terryb2
1 review
1 helpful vote
8/5/10
Beware of Johnny Lynch and The Lynch Mob Agency they will charge you 35 POUNDS for professional headshots that you will never get, they will promise to pay you 80 POUNDS a days work and then not pay you, Johnny Lynch has a site on Facebook and if you question him there regarding these matters they will block you.
rickier9
3 reviews
2 helpful votes
11/15/18
I paid this scammer for picks and he blocks me on twitter and even threatens to not send me picks if I don't cancel the claim with pay pal. TOTAL fraud. I only trust 1 sports handicapper and that is ProfesorsPicks.com
kristianl
1 review
1 helpful vote
4/27/09
online web-based crime game/favortism - It totally sucks,for instance if you know an admin that helps run the game then your allowed to get away with just about anything including scamming players ,admin would let a person that was proved to be cheating, to have a multi. It was too hard as a GM for some to try and identify scammers and cheaters when admin allows it for his buddies. while...
benp2
1 review
1 helpful vote
9/2/10
this website ripped us off for over 4 thousand dollars we paid them for our wedding flowers and the did not deliver them or refund our money!! My wife cried for days! Please don't hire them!!! Themagicflower.com!! con artist!!
gabyp
23 reviews
35 helpful votes
7/26/16
The site is well organized. I've ordered a couple of times from this site in the past. Both times, the items were carefully packaged and arrived within the estimated time frame. I didn't have any problems with my orders.
tomj21
1 review
2 helpful votes
7/28/12
So does anybody ever look back a year or two later, and ask if Dr. Karanastasis really has the answers that gets couple back together? I mean if you look at the home page of www.themakeupboard.com you see a picture of a happy couple in the upper right hand corner that gives the impression that if you follow his plan that everything will end up a bed of roses. All one has to do is read the...
jessicaf107
2 reviews
4 helpful votes
10/5/17
I had a lot of questions and needed alot of hand holding. I'm so grateful that I chose Alliance Mortgage Funding to help me with my loan. Mr. Mandis and his team were very patient and helped me understand each part of the process. I felt very comfortable from start to finish. I love my new home!
michaelm168
Michael M. – Alliance Mortgage Funding, Inc. Rep
Thank you. We appreciate your business, but more important, we value your trust!
nishic
3 reviews
17 helpful votes
4/7/19
I bought two bottles of their Manetabolism hair vitamins, which is a two month supply. Before starting the vitamins, I did a length check and examined the health of my hair. I began taking the pills January 2015. I took the pills as instructed on the bottle, which was two pills a day for a month. After the first month I did another length check to see if I could see a difference in my hair. I...
shureno
40 reviews
33 helpful votes
11/30/18
Want to start off by saying that when it comes to these speedy hair growth supplement's or Stimulating hair oils I tend to be very skeptical, but the Mane Choice has certainly changed my mind on them. The Oils do work, I've used them right b4 a shower & I do notice an increase in thickness right away & within a week the growth of my hair has sped up. The reason I use them b4 a shower is bcuz I...

Tip for consumers: Don't buy them off Amazon. Use the official website.

nicolel236
1 review
0 helpful votes
8/2/19
I've ordered two barrels from The Man Registry, one for my wedding and another for a military retirement. Both were outstanding... quality, delivery, price, etc. and the owner is a pleasure to work with; had to ask him a few questions to personalize the military barrel. There are several companies that make barrels but go with this one and you won't be disappointed!
rohanv5
1 review
1 helpful vote
11/7/15
Thank You Manthan School! Excellent educational services and communication with parents. My daughter is a student of your nursery class and I am really happy with her improvements in terms of study and manners. Faculties are highly skilled and helpful and all other staff is also very friendly and supportive.
lalitg2
1 review
1 helpful vote
9/5/19
We can drive brands towards success with our top-notch analytical thinking. We help Brands derive the value it desires and deserves. So with us, take your marketing to the next level; turn your vision into reality.
jeremyt79
154 reviews
88 helpful votes
8/29/19
This is website i have ever seen. I always use this site to solve my assignment. Internet is the best way to find everything but you can't always find your desire. Then these kind of website help student like us .and this website help me very much..This is the dissertation help website. I like this website very much.
lizettee1
4 reviews
2 helpful votes
10/23/19
If you are a proud South African like I am and prefer to support local talent the Marketplace.shop offers an excellent opportunity to shop for unique gifts made by artisans, crafters, designers and home industries across South Africa. There is a wide selection of categories to choose from and the gifts and products are very well priced, a big factor for me as I want to send my overseas family...
reneek179
1 review
0 helpful votes
2/26/19
I used this website's free "ask a counselor" option to get advice on saving my marriage. I gave only the main info needed to get sound advice for a marriage plagued by trust issues and the reply I received from their so-called counselor was appalling! I was told I was all at fault, that I aligned forces with our children causing them to see their father as a fool instead of respecting him, and...

Tip for consumers: Provides free advice and pay for help courses ensuring to help mend marriages going through problems

paulf431
Paul F. – The Marriage Foundation Rep
Our counselors are not allowed to offer opinions, just suggestions that may be of benefit. In this process, they are often confronted with the choice of being uselessly sympathetic or clear about what works and what does not work. It isn't our desire to offend anyone. We only want to help people with their marriages. But sometimes we inadvertently hit a trigger. For hurting anyone's feelings we are sorry. However, our success rate is so far above the norm or average that we accept that it will happen from time to time. We wish Renee only the best in her search for marriage help that will suit her needs.
edwarde28
1 review
0 helpful votes
11/30/16
Ordered meat cheeks from this company in October still haven't received them a month and a half later. They took the money but no meat and no contact despite many calls to there customer service number 01435-813231. Phoning the number just gives you a message machine and no one ever calls you. Please do not give this dismal scam any of your money
frankc1
112 reviews
784 helpful votes
2/22/10
A.K.A.~www.Masters.com With The Masters a little more than a month away, I wanted to highly recommend the Official Website of The Masters at Augusta National. From the casual viewer to the die-hard golf junkie, this site is the bomb. Everything you could ever want about the event. Photo galleries and videos, interviews, the works. They have a cool iPhone app with leaderboard and scoring...
byebyez
byebye z.
85 reviews
57 helpful votes
7/6/11
Personal development website, developping it's owner's wallet. Yeah i know i am rough, just don't like this kind of site.... (Personal development is sometimes not far from sect) Let be logical : "So God created man in his own image" ...I don't think God needs personal developement... so man doesn't ! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
helenr132
4 reviews
4 helpful votes
4/4/19
Bought a truck a few years back, truck was totally used and not worth the money I shelled out. Big mistake on my part and will never trust them again. Car was missing seat belts, the front console that holds drinks, radio and ac worked barely. Window wouldn't roll back up. POS car. Even if your desperate for a car, go anywhere else. Possible fraud and identify theft may be afoot. And they...
freezet
2 reviews
5 helpful votes
11/11/19
We are very happy with Meadowglade. Our daughter was in crisis and needed help. We sent her here and she is doing well. She is getting the help that we cannot give her at home from their wonderful doctors. Thank you.
randallh24
1 review
0 helpful votes
4/17/18
Be it Wagyu beef, delectable sausages or ready to eat Roast, they are made with time honoured recipes. Every product is prepared to order, along with a generous helping of knowledge sharing on preparation and complementing it with other great ingredients.
bappyr
1 review
1 helpful vote
5/2/15
Great site for freemium themes and plugins!
paulinec3
1 review
2 helpful votes
6/19/13
payed through paypal got onto wesite they sent an email back to us thanking us and giving the correct website http://www.lovefooty.net/members/member.php now cannot get on to the webpage at allsaing nosuch website
akritig
3 reviews
3 helpful votes
3/24/14
themedguru has lots of articles on various health issues like cancer,diabetes,obesity,depression. the causes,prevention tips, all that. it is a large store of data on health niche. it is interesting to read on themedguru
themediab
1 review
2 helpful votes
1/31/19
Also for getting the best industry rates, for handling permissions and other legal formalities, hire an expert outdoor ad agency. TheMediaBazaar Outdoor Ad Agency operates in almost every major city of India including Mumbai. The agency offers best deals and creative advertising solutions.
richardx
1 review
0 helpful votes
11/5/13
I checked out their samples and templates and was going to themedragon for an introduction explanation video but the problem is that they have too limited number of templates and what you can do with the templates. The video quality is really good though. They have another web company they will direct you to if you want more custom work. I think that is their main company. Great quality video...
susanw202
1 review
0 helpful votes
9/5/17
I researched for a good liquid face lift doctor for about 18 months before I would choose Doctor Kashyap. I did my lower and upper eye lift, my jowl, chin, neck on Jan 03 of this year. I am very pleased with the results. I cannot tell you how wonderful Dr. Ajaya Kashyap is. He is very honest, upfront, and more than anything he has artistic eyes for what he does. I have a lot of respect for this...
chrisb31
1 review
2 helpful votes
10/7/11
Great way to get info - especially if you run a niche blog, like I do. I can easily find content that matches with what I'm writing on and even find video feed from Youtube that pulls my posts together and keeps me current on the information which I often write about. The site is well organized and very thoughtfully put together, after a few visits, I know just where to go to find what I need.
giuseppeg
1 review
2 helpful votes
11/13/14
Themeforest (Envato) offers some unique WP themes, but its system is designed to cater to the developers, not the customers. Where I come from, that's backwards. Case and point: I recently purchased Pandia from a developer named Peerapong -...
gurdale
1 review
0 helpful votes
4/1/20
I purchased themes and plugins from this site. I just bought Reflector theme, (which ahs 4.5 stars) which I was totally unhappy with. So I asked for refund and here is what Envato returned back to me: "- you do not have sufficient expertise to use the item;". So basically they are blaming me for not being an expert, because this is the only item that applies to me in the email they sent. Excuse...

Tip for consumers: Use another site that refunds you when there is a bad product they are selling.

chrish232
1 review
0 helpful votes
7/21/16
On most subscription services, you have the option to cancel online at any time. However fivefourclub doesn't give you that option, after emailing their customer service they told me "...if you still wish to cancel your membership, please give us a call at *******381 anytime between 7:30AM PST and 5:00PM PST Monday through Friday." I don't have time for that, my work hours aren't very...
shachim
1 review
6 helpful votes
4/18/18
First things first , if I cared enough I would upload photos and screenshots of the conversations I had with Mentat. I started w/ their I used this service and paid $249.99(they dont offer this anymore) All their success stories are predicated on a lie because they do not even offer the same packages NOR APPLY TO JOBS FOR YOU. At first, they fixed up my resume and cover letter pretty nicely and...
mentorg
1 review
0 helpful votes
8/29/19
With economy on the rise, the demand has risen to buy industrial land for sale in Haryana. With the benefits given by the government for the setup of industries, it is a viable step to procure your industrial land well in advance before the prices soar
johns1376
2 reviews
14 helpful votes
5/14/18
They promised my daughter 13.75 an hour from day 1 after 3 pay periods she was still getting only 10.00 and hour and they kept telling us that she would be paid 13.75 retroactively. They finally adjusted her hourly rate to 13.75 but are refusing to paythe back pay for the 3 pay periods that were not correct. My wife was promised the 13.75 hour rate and after the training they refused to pay...
donn1413
6 reviews
15 helpful votes
1/5/16
I am writing a 5 star review of this company due to the fact that it is hard to find quality paid premium WordPress themes that function well and give excellent support. The company themeofwp has a variety of themes that have great features and work well. The company also gives great support. WordPress websites are not easy to build especially using premium themes. If you do not have experience...
kevinj81
Kevin J. – ThemeofWP Rep
Hey Don, thanks for your reviews!. Our users/customers satisfaction is #1 priority for us. Also we are ready to help with our qualified professional support team anytime. Our purpose quality themes & plugins with quality support & satisfaction.
doec1
1 review
0 helpful votes
12/25/19
Biggest rip off I have ever experienced. They will not cancel. They steal your money. They send aggravating emails. They steal your money. They send $#*!y garments that are not what you ordered with no recourse. Please do not use this site. Sent me 2 of the same garment. Late shipment. Promises promises. Don't fall for it. Its a scam. Gaements are $#*!. Instead of refunding me for the wrong...

Tip for consumers: DO NOT USE THIS SITE. PERIOD.

concernedc
1 review
4 helpful votes
6/26/11
Do not order from them. They need to be investigated for fraud. Odered an item 3 months ago and never received it, or the money back. They had another website and it no longer exist. They have a service e-mail for complaints and it comes back failure, not recorded. Only way to get in touch is by voice mail for phone number listed here. They keep you stringed along with excuses, until your...
johnr96
John R.
11 reviews
21 helpful votes
1/15/14
DON'T BUY from this website themesnap.com and themesdojo.com: They offer Premium Drupal Themes, once you buy it you will need to avail there customization services which will cost you money and time. Unlike other templates it's ready to use. The template that they have limitations. Please don't buy these templates as they are not usable. themesdojo.com is one of their site as well SEO LLC is...
franks14
6 reviews
7 helpful votes
11/16/11
ThemeShaper.com is the home of automattic theme team. Themeshaper provides themes for Wordpress, the most popular content management system. The website publishes tips to create better Wordpress themes. It also provides extensive information on creating your own child themes based on Wordpress and Thematic theme framework. Using modern web technologies such as CSS3, HTML5, Jquery and other...
ions
1 review
3 helpful votes
9/14/15
Bought Directory Builder theme a month ago, liked the theme, everything was as described. The support was a little late, but I guess the August holidays are to blame ... In september everything was back to normal, everybody was responsive and answered in less than an hour to my support tickets. If I need another theme, this would be one of the first places I would come to look for.

Tip for consumers: Sometimes there are coupons available, it saved me 7$

jesins
1 review
0 helpful votes
5/6/19
I am really happy with the vibrant and beautiful RadhaKrishna Wall Mural from ThemesNArt. It is exactly the same as I found on their website and looks stunning with intricate jewellery details and striking shades. I like the range that they offer and would definitely shop for exquisite artefacts again.
tomh423
4 reviews
3 helpful votes
8/14/19
Philadelphia has a new must-experience concert venue. The Met, a recently refurbished opera house/theater, is nestled elegantly on the west side of North Broad Street, festooned with flashing marquee, red velvet ropes and tidily attired parking valets. It stands as a beacon of urban refinement in an otherwise gray and unassuming neighborhood. Upon entering, we were taken with a dark yet...
johnr28
1 review
2 helpful votes
3/9/11
Got all my stuff within 3 days. Got 20% off compared to other skin care sites. Couldn't be happier.
lannyb19
1 review
1 helpful vote
1/1/20
For a website that is supposed to benefit those with disabilities, the mighty.com makes it mighty difficult to unsubscribe. Even signing in to get to your profile is unnecessarily convoluted. The unsubscribe link does not work. Try joining again, they tell you your password will be emailed to you and you must use it within 24 hours. This is just to read the articles as well. Email them and you...

Tip for consumers: Don’t sign up. You will be bombarded with emails of ‘personalized’ updates. They are not and they send them everyday, sometimes more than once. Impossible to leave when you finally unsubscribe. Good luck trying to get help, they just send the same canned response.

brianp700
1 review
0 helpful votes
3/12/20
THANK YOU fits all sizes of coins and I am happy with the product
leral2
21 reviews
0 helpful votes
10/30/19
I had a few questions which were answered immediately by support manager in chat. My order arrived in a timely manner. I would definitely recommend this online store
jenniferw27
1 review
1 helpful vote
7/5/13
This website has a system in place that takes care of leads, filters, funnels, and follow up...including experienced coaches that are successful. Surprised that I made income right away, while I was learning. I never dealt with a single person, except my coach. Beginning to do my own marketing now, but this site does it for you already.
glennr23
4 reviews
17 helpful votes
5/25/15
This guy Michael, has been posting this "Million Dollar Challenge" all over the internet and a big joke! Claims if his software can't make u a million dollars in a month, he'll shell out $10, 000 of his own $$ and give to you! My month will b up real soon and not even close to $50,000 , let alone a Million!!
jennyg48
4 reviews
14 helpful votes
11/22/18
Purchased silver roses, upon arrival I noticed some were turning green even though they're supposed to be silver. Within 1 month half of them turned green. Within 3 months all of them turned green except 2 roses. Sad.
jennan1
2 reviews
2 helpful votes
11/24/11
Do not buy the products from this site. Beware - they have their products on Group On and Deal of the Day. The product shows up looking like something someone threw together in their basement and then mailed to you. The company is bogus - doesn't actually exist at the address they list in Toronto. But what is at that address is another company for "pheremones" a pill that makes you attract the...
jackies167
1 review
0 helpful votes
12/14/18
To get a Great response and your situation resolved, LOOSE whatever anger you have toward who ever you're dealing with. The Truth! You will get a lot more satisfaction explaining whatever is wrong with your purchase, When you start off "asking" for their HELP to solve "Your" situation. The Mine is a great place to shop and the person you're talking to is NOT the one that screwed-up your order!
mariab537
1 review
0 helpful votes
1/13/20
Your are the best theminecrafthosting. You solved all my doubts and all the problems a faced with other companies still now.
tinal68
2 reviews
0 helpful votes
12/28/16
VERY Disappointed. Elevator has broke down 2 times in the last 6 weeks. Formica counter tops and coil top stoves aren't luxurious in my book. Don't ask the office staff a question as they won't have an answer. Each room as very ODD features and I am VERY disappointed in these poorly crafted apartments. Controlled entrance is a joke as anyone can enter daily. Save yourself the headache of living...
steveb1097
1 review
0 helpful votes
10/26/19
BEWARE: No matter what "phone condition" you select, they DO NOT GUARANTEE THE BATTERY !!! I ordered a "Good Condition" Iphone that lost 60% battery charge in one hour just on standby. In 20 minutes of use, it was down to 17%.
tanvirt
Tanvir T. – TheMobileBase.ca Rep
Hi Steve,

Thanks for taking time to leave a review on us. We would like to confirm that we have a 30 days satisfaction guarantee period including the battery life. No matter which condition of the phone you purchase from us, they are 100% fully functional and if any of our customers have any issue with the device, we offer a full refund (free return) or an exchange. It seems like your device was having a battery issue and we have issued a full refund on your order as per your request. If you need any further assistance, please feel free to email us and we will be happy to help.

Thank you
thuyn1
1 review
3 helpful votes
3/18/11
this site is nothing more than a scam they trick you to spend money to go for the win but in reality you will always come short to the win, because in the end one of their member will have seem to outspend you, when he/she did not spend at all they only raised the jackpot to make it seem like he/she spent so no matter how much you spend you will always due to this.
mikem246
5 reviews
5 helpful votes
4/14/15
I bought a product "beard oil" from there, they claimed that it had a very nice smell, and all reviews claimed that. After receiving the Oil bottle.. Im very sad to see that it smell like pee. Yeah..I don't think you would like to walk around with a smell like that.
dinay3
4 reviews
19 helpful votes
9/16/19
It was my first time ordering from there, and I was a bit worried as I bought something expensive. I have to say the whole experience and service was excellent from A-Z. The product was delivered to me in the UAE on the same day, with excellent wrapping and packaging, an amazing scent, and very beautiful aesthetics that I took pictures. Unfortunately it wasn't my size, and when I asked for an...
daphnew
1 review
1 helpful vote
7/19/10
I have used there payday loan service . They charge £16.99 per £100.00 but they charged it twice for the same advance within a week it then took two hours and phone call to bank and bank statments to be told there was nothing that could be done please look else where if payday loan is needed
akritig
3 reviews
3 helpful votes
3/24/14
themoneytimes regularly updates articles on gadgets,technology, business and finance news. it is knowledgeable to read on themoneytimes.com
denisf36
1 review
1 helpful vote
6/10/19
I worked for this company years ago and the culture is beyond terrible, long hours, low pay, discriminate people of colour ( this is very true) only promote white, they pass over minority working there for 2 years and promote a white bad manners and inexperienced woman as soon she passed her probation. They simply refuse to promote any minority, you can go see for yourself. The supervisors are...
christinaf142
1 review
0 helpful votes
11/19/19
My Mia is not just a monkey, she is my world. I love her so much. Jim is amazing, I can call him at midnight with a question and he always answers!!
michaelp69
139 reviews
1,406 helpful votes
10/15/13
I like this site because it feels like it has a southern kind of spin. Here you can share your stories. Its got some nice civil war historical stories as well as other folk tales, myths, legends and ghost stories. I love this stuff so much I can spend a lot of time here.
sheyk
2 reviews
0 helpful votes
4/24/19
Hey everyone, I want to share with you how it was possible to move me from zero to hero with the help of one great genius HACKLIVE. I had a very low fico of 404; with that kind of score It wasn't able to get anything for myself or my family. My profile was messy cause I had evictions, car loans and liens but all of that is past now as HACKLIVE did his job spectacularly in less than no time (12...
jacquelinem75
5 reviews
2 helpful votes
2/20/18
As first I was a little nervous to buy something off this site because it's fairly new but I'm so glad I did. I bought the summer romper for my niece and it was the cutest thing ever. She looks so adorable in it. I was impressed with the quality also .. overall I'm extremely happy with my purchase.
tracyo1
1 review
2 helpful votes
1/29/11
I ordered an old classic movie on 1/10/11 and was assured it would arrive in 10 business days via USPS first class mail. It is 1/29/11 and it still has not arrived. I have been in contact via email but I have only received two responses ... one stating an auto response not to dispute any charges or they will report me to the credit bureau and then a simple let me know if its not there by Wed....