Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "surv" to "swap"

odyuon
1 review
0 helpful votes
1/7/20
Easily one of my favourite survey sites Its legitimate and they pay $1 for each survey whether its 1 min or 20 mins survey and payments are instant . They sends atleast 1 survey everyday so you can easily make a minimum of $30 in a month.I would recommend Surveytime to anyone who is looking to make extra money .Its not much but atleast its some extra money every month.
carltono4
2 reviews
1 helpful vote
5/22/19
Walmart sinisterly cut abusive two weeks for survey full-out to just 7 days fill-out,in 2014,(or 2015)!but,Walmart surveys need 12 numbers and letters,but Walmart receipts in Macon stores ,on gray highway and Harrison roadboth only generates receipts with just eleven,(11),numbers and letters,(at least,from Harrison road and gray highway in Macon,Georgia)!plus,Walmart sinisterly sabotaged the...
guyo10
2 reviews
0 helpful votes
8/13/19
I just bought some emergency equipment from this site. I bought a tac bivvy emergency sleeping bag, an emergency food and water kit. emergency survival blankets, safety weatherproof matches and 550 paracord. These items will be in a pack that will stay in my car. These are really good quality items. I will be going back to buy other items for the house and for when I go hiking.

Tip for consumers: Survival Frog started out small with only a dozen or so items. The last two years they have really grown. Everything they carry is tested first before it is released to the public. I recommend that you get on their distribution list. That way you will be notified when new stuff arrives and sold out items are re-stocked.

gabsm
1 review
3 helpful votes
5/1/17
I recently purchased a number of products. All were cheep quality from China. I'm still waiting for refund. Staff are rude and evasive. Looks like I'll have to take them to court.
manuelas4
1 review
0 helpful votes
12/7/17
NEVER buy at survivalogy!! It is a FRAUD!! you'll pay and you 'll NEVER receive your items. They will never respond your emails.
tonyf64
30 reviews
40 helpful votes
4/17/18
I used these guys a few times because my first experience wasn't as bad as the 2nd. I had bought a "7 Days to Die" server which is pretty easy to host but because I have cable internet instead of fiber I thought it best to just rent one. I already know all the settings for a dedicated server, and I know how to make the needed changes for what ever I wanted. Well their server panel kept changing...
teeh
15 reviews
21 helpful votes
2/5/18
I became a member of this site after a couple of bad things done with my meds by my doc, and mistakes were made. I used to be in the medical field, but I was lost and alone. I had no clue thatbeing take off of meds or switching meds overnight could be so bad. I was bedridden for 4 months, and had symptoms of these changed for 18 months after the first change (there were 2, 6 months apart, if...
pamelaf28
1 review
5 helpful votes
7/11/19
In case some of you don't know the definition of Groupthink, I'll save you the trouble of Googling it. Here's a description from Psychology Today: "What Is Groupthink? Groupthink occurs when a group of well-intentioned people make irrational or non-optimal decisions that are spurred by the urge to conform or the discouragement of dissent. This problematic or premature consensus may be...
nickk28
1 review
1 helpful vote
2/13/14
This is the 4th time using this website to purchase WoW gold. They are very fast, and have never tried to scam me. Always use paypal with any gold seller website however. You never know when a rogue employee my try to screw you.
fanb1
1 review
1 helpful vote
4/10/19
. Even Equipment specialists https://susausallc.com has been reported as a cheater, scammer, fraudster and quack on internetcheaters.com. This report has been filed by anonymous to help others to avoid the same situation.
adams238
3 reviews
3 helpful votes
11/18/16
Have been a customer for years. Never any issues. Fast delivery
lyndas36
3 reviews
2 helpful votes
6/23/19
this place needs to get a visit from the health dept. we went today for lunch. Sign board when we came in said lunch $12.99. We are a couple of senior citizens and don't eat a lot. We felt we could do $12.99. We ate , got our check and our bill was $44. I asked the waiter and he said that is Mon- Fri. For the lunch special. This was Saturday. I went to look at the sign and sure enough in...
eddiel37
2 reviews
1 helpful vote
5/4/16
I admit that this are not the best sushi i've ever eaten. but not the worst. So if you want to eat sth quickly, they will arrange fast delivery to you. i give 4 out of 5
jamesm19
1 review
1 helpful vote
7/8/10
I am the inventor of the TIZ-3 Insect Zapper that is sold on the Suspend-Ease site. Over 100,000 Insect Zappers have been sold in the last 3 1/2 years by us. We test every unit before shipping and stand behind all of the products. It was nice to see that in all of this time and all of the sales and reorders that were made that there were no complaints listed. Thanks Jim...
jakem84
2 reviews
6 helpful votes
4/8/18
These guys are great! Thier sevice knowledge is on point. They know their stuff. Had a question about the shocks they sent and they were able to pull up all the factory and aftermarket specs on the spot. Plus the shocks got here WAY faster than I thought they would. I would recommend these guys every time.
charitat3
3 reviews
1 helpful vote
1/10/20
I spent a week looking for the perfect place to celebrate my daughter's 30th birthday. She loves crab legs and seafood, so I googled several places, read reviews and previewed menus to plan the perfect evening. After reading the reviews for Sussex I decided this was the place we would dine. Everything from beginning to end with service and food totally exceeded my expectations. Ms. Lauren was...
helenak20
1 review
0 helpful votes
11/11/19
Смогли найти шикарную квартиру на время отпуска. Красивый вид на море и ночной город. На сайте можно использовать промокоды, есть начисление бонусов за предыдущие поездки.
franw16
1 review
0 helpful votes
10/23/16
I recently purchased the Meyer Lemon EVOO from a retail store and I am totally addicted ! I was assisting with a luncheon and needed a unique salad dressing; used this with white balsamic and they all raved--you will be hearing from Texas. Also, this business will replace my previous provider (for many years) for my list of Christmas gift recipients--it appears that there is wide selection to...
roseannz
95 reviews
300 helpful votes
12/30/17
Although I worked for a major HMO in California for 20 years, as soon as I could, I changed my medical care to Sutter. I have been very happy with my doctors and the care I receive for my major health problems. One thing I love about Sutter is their "myhealthcareonline" computer system which allows me to make or cancel appointments, look up my lab and Xray results, and email my doctors. I have...
suyatnos
2 reviews
0 helpful votes
5/19/19
Toko yang amat manis dengan teknologinya dalam pembuatan gula gula menjadikan kesan tersendiri. Semoga manisnya gula semanis pelanyanan yang diberikan.
lisah96
2 reviews
3 helpful votes
4/26/16
I ordered 270 'bedding plants' via Groupon. My order duly arrived and I was so disappointed with the quality/size/condition of them! I telephoned the company (Suttons) direct to advise them that I was not at all happy with just how misleading the sale was. I spoke to a woman who was both condescending and patronising - I felt my blood boil! No refund would be given (despite the fact they...
daveb88
1 review
3 helpful votes
12/4/14
Ken Sutton Electrics of 25 Kerrisdale Place Sunbury, undertook a very difficult job for my wife & myslf earlier in this current week installing a Ceiling Fan in the master bedroom of an old house. Also repairing holes cut in the wall made by a Plumber, during a crises water leaking situation. Their workmanship was top class & very proffesional; their attitude was heart warming.and their...
harshy
3 reviews
0 helpful votes
10/18/19
I love to buy new items from different platforms. This is also well. I like its items but not such good. Thanks btw!

No reviews yet

pinkyr1
1 review
1 helpful vote
4/7/18
Suvarnabhoomi Infra Developers is blessed with a professional team of experts with decades of expertise in the realm of real estate Residential Plots & Open Plots. With a passion to innovative and a dedication to customers, each member of the team works together to achieve the collective dreams. The project reflect the craftsmanship of the team members.
jatina1
1 review
1 helpful vote
8/23/19
Awesome tour arranged by Mr Vasim Bisora . The whole trip was very good organised, Driver is also well behaved and the hotel they provide are spectacular in such budget. Eceryone must try their services. I do recommend Suvidha Tourism to all
sukins
1 review
0 helpful votes
5/11/17
We registered our company though india filings. We had to do some work related to our company. They cheated us by saying they have done services for us. They take money and never do the services. They are biggest cheaters in company corporation. They fool you. And if you question them they talk rudely without any courtesy. I suggest please dont do mistake as i did, dont go to India filings.
lanef
115 reviews
273 helpful votes
1/16/12
Use Google or go to the library as she and this site are a waste of time. Do not get her wasteful boobie trap debit card as it is a fraud as well. "Suze's pre-launch for her ApprovedCard claims that it would help your credit score. Most of the 20 different potential fees can be waived if you deposit a set amount on the Approved card. But, one misstep and you get nicked. Moreover, the...
sabrinag36
1 review
0 helpful votes
7/29/19
I purchased a dress for my daughter. It was for the Prom. The dress came the following week after the prom and it wasn't navy blue like we ordered it was a royal blue. It had lace and pearls on it instead of a gold zipper like the picture stated.They offered me $10usd.... for their mess up!!!!!! If I could give them zero stars I would. Do not order from these people.... if they send you...
henryb68
2 reviews
4 helpful votes
3/15/18
I purchased a fog light kit for my 2013 Suzuki SX4 from this website. I was charged for my purchase that same evening. The next day I received an email that said that the part I ordered was discontinued. I checked my bank account and saw that I had still been charged for this part. I called the company in the morning and spoke with Freddy who told me that someone would get back to me in regards...

Tip for consumers: DO NOT SHOP WITH THIS WEBSITE! THESE PEOPLE ARE CROOKS!!! NICHOLE IS IN CHARGE OF ONLINE PURCHASES AND SHE IS IMPOSSIBLE TO GET A HOLD OF. THEY ARE QUICK TO TAKE YOUR MONEY BUT NO WHERE TO BE FOUND WHEN THERE IS A PROBLEM. DO NOT SHOP WITH SUZUKICARPARTS.COM

bobg8
30 reviews
103 helpful votes
10/16/13
Here's a great example of a company who's reputation was in the "crapper", so after all the bad reviews the company had, they thought, "hey, lets just change the name (a little) and we'll start ripping people off all over again" !!! Not recommended.
vanithar1
1 review
0 helpful votes
12/9/19
one of the worst experience by ordering through online. i haven't heard anything back from them after placing order its been couple of weeks now. i left message to 1800 number aswell. this is not the first time
peggyh3
1 review
2 helpful votes
3/2/11
I placed an online order over 6 weeks ago, and they have billed my Visa card. However, I have not received the merchandise. The website now states the website is closed. Phone numbers provided do not work, and they have not replied to my emails.
jessiec40
3 reviews
6 helpful votes
1/15/18
The principal and administration at this school is dishonest, disorganized, academically weak, and financially unstable. The school has "misreported" information to private school websites about the number of AP courses, the number of faculty with graduate degrees, the sports facilities, the student SAT scores, the college admissions records of the school. Last year at graduation, the principal...
michelem98
27 reviews
40 helpful votes
1/18/20
I have ordered several times. I have ordered a gift for a child and not only did he love the shiny dinosaurs but the material was so soft and such good quality. I ordered a gift for my mother - a scarf with the print of red wine's molecular structure - and she loved it. Their products are guaranteed hits if you have a geeky streak. I have ordered five cardigans, sleep pants and a skirt for...
svasthl
1 review
1 helpful vote
7/5/19
"Talk About Svasth Life: COW MILK has been the source of energy and everything. Svasth Life masters the art of making the cow milk just as garden-fresh. In fact, Svasth brings home the milk world with various benefits alongside. For this to come true, Svasth has been slogging through the whole process of making pure milk on the few select farms. Crux Of The Matter: PRACTICE makes for the...

Tip for consumers: Relish The Freshness Of Pure Cow Milk
SVASTH has just made a milestone in delivering the fresh cow milk in quick time. Free of any preservative, Svasth Milk can make easy access to your morning diet. After all, you are now starting your day on a positive note.

matthewb158
2 reviews
1 helpful vote
10/3/17
Full service, best for small and medium companies. Recommended even if you already have a banking account...
jamesh544
10 reviews
12 helpful votes
10/18/18
Stay AWAY..... RUN AWAY FAST IF anyone tells you they will get you financed by this company that is really just a debt collector. They will add late fees and interest when you are ahead of schedule just to put a lien on your home so they have more ability to suck more money out of you. This company is worst than a title loan company
amberl181
2 reviews
5 helpful votes
11/27/19
Don't trust their account on Instagram, they get reviews by offering trying to get influencers for the clothes. They offer a discount for purchase and a % of sales if someone uses the discount code. I fell for this and purchased 2 items. When they arrived they were cheap with no tags. There was no way I would promote this company, even if I could get a couple of bucks. I also had an issue with...
fabiang20
1 review
2 helpful votes
7/19/18
I found this website while looking for Jimmy Choo shoes online, and it was too good to be true(I know now)! After serious consideration, I decided to place an order, just because everything look genuine and they pretend to be based in Canada. It all started with not receiving a tracking number after their 24 hours period of time, stated at their shipping policy. So, I emailed this company,...
gregc234
2 reviews
0 helpful votes
4/8/19
This site is a total scam. They will take your money and send a cheap $2 set of headphones then never refund the remaining amount. I also found this url that is identical to this web site: www.wewbay.com DO NOT PURCHASE FROM THESE CROOKS!!!
danaw11
6 reviews
20 helpful votes
3/8/13
Svpply.com is another one of those Pinterst clones that tries to get you to buy things. I'm not saying it's really bad but I am saying, it's not worth your time. I felt like I was endlessly clicking and it didn't have the same feeling of "just for fun" as Pinterest feels. Svpply.com is a skip in my book.
allisonw59
Allison W.
2 reviews
0 helpful votes
1/13/20
Check out process (i.e. loading of screens) is extremely slow. I received several errors and had to start over 3+4 times.
norms5
2 reviews
2 helpful votes
SVS
4/17/18
I would like to report what I found. It seems the original sub sent to me SVS felt as though the internal amp was malfunctioning, so SVS did in fact send me a new amplifier to install and see if that fixed the problem of no volume, as well they sent me a new replacement screen which was somehow was bent not sure if it was this way from the factory or during the shipping. I did have my audio...
sonaa3
1 review
1 helpful vote
3/15/19
I must thanks to the whole team for offering such an joyful and worthy training methodology... I recommend this institute for any IT course.
ilgizm
4 reviews
3 helpful votes
1/25/18
A good and reliable network of mobile shops. For a long time I buy here a variety of mobile electronics. In the beginning, because the prices were at least a bit like Moscow, then and now just out of habit and because of good service. Of course there are disadvantages, in the form of not the most profitable price in the city, but in other shops it is more difficult to make a return and other...
oscarj
83 reviews
794 helpful votes
1/12/11
C'mon...a weight system that you just shake and it is supposed to make you get ripped? Have dumbell curls become so boring that we need to invent a shaking dumbell to keep up entertained? I'm not too sure what the target audience is for this product, perhaps those who don't go to the gym already and want a magical pill to get in shape. Here is my advice, if you want to get in shape simply join...
nr16
2 reviews
11 helpful votes
2/18/19
DON'T WASTE YOUR TIME. Recently moved to the area, I applied for membership as it is 40 miles nearer than my present club, of which I have been a committee member and vice captain for over 10 years.I have been an FAC holder for 20 years. After applying to SRPC they asked me to provide medical information of which I did showing I was not on any antidepressants and no history of depression. They...
ashleym259
1 review
0 helpful votes
2/10/18
Book best trip to India from the best travel agent in India. Best services with pocket friendly budget. They provided us all the luxurious services and 1 day stay with their family in New Delhi. Their family is very friendly and especially the Indian food cooked in their home is amazingly delicious. Will surely recommend people who wants to travel to India.
kiml248
1 review
1 helpful vote
9/21/18
I found this store while looking for Anti Theft Backpacks.Store has good collection of Hand Bags, Backpacks and other Bags. Prices are competitive. I order 2 backpacks - 1 Anti Theft & 1 Bullet Proof Backpack for my Kids.
dalew4
1 review
1 helpful vote
11/10/14
These people are pigs. I think the site is based overseas. I should have listened to my intuition when I saw that in the "about" information it didn't list an address. In fact no where on their site could I find their address. Just like others here, they never sent my t-shirt.
benjaminl115
1 review
0 helpful votes
1/18/20
I enjoy earning rewards From putting my opinion out there. I am honest when it comes to taking the surveys, but it sometimes gets aggravating when I'm continuously denied and awarded with one swagbuck for My time. I don't understand how it's seemingly gauges surveys for me and other times I'll start 10 or 15 different ones and not be able to complete one. I find myself quitting a lot of times...
whalef
1 review
2 helpful votes
10/1/15
Slow to respond to emails regarding orders, even if you're a paid account. Sometimes they won't even answer your calls, emails, etc. It also took FOREVER to get quotes situated... don't you want to make money!? Slow responses to questions, questions on status, on shipment, you name it... sometimes specific questions were met with stalling, or attempts to add additional charges just for...

Tip for consumers: Don't use this site. Also, they go by dirtcheapscreenprinting.net, so don't use them either!

victoriaw45
2 reviews
1 helpful vote
11/25/17
This site use to be good and fun until they deleted my account. I made a new one but the whole set up on this site changed and their isnt anything to sample or anything. The old site was a lot better.
adamv4
1 review
1 helpful vote
7/8/13
It doesnt get any worse than this website. BUYER BEWARE!!! Stay away. I ordered a pair of black on black nike airmax 2011 at a great price. Not only could i not find this exact color that ive been looking for on any other website, but for less than $100 at this time, the price could not be beaten. Well with no haste they took the money right out of my account. Its been a year and more than a...
martins283
1 review
0 helpful votes
10/14/18
Sorry to see they are out phishing again. Beware! Bought an item for my nephew for his birthday two years ago. Had to pay in advance. Item never shipped and never received a refund. No real email or phone. Just took my money.
jennifers1174
1 review
0 helpful votes
12/16/19
They sent wrong item and I sent many many emails, made calls to what appear to be fake numbers as well as messenger. No response! I think this company is a scam after reading the reviews! My autistic son wanted the championship NASCAR ring from this year for Christmas....sadly now, I can't deliver! Shame on Swagnation!!!
billiel23
3 reviews
1 helpful vote
9/3/19
Scam! For one, there is no real proof that they are connected to any company with an affiliate program or any online advertising company. Once you join none of the tasks are explained well which leaves tons of confusion. This leaves you with the one task i believe they are depending on----sharing the link to their site to your friends, family, and even strangers. This would generate a lot of...

Tip for consumers: Please, do not waste your precious time!

jonk149
1 review
1 helpful vote
1/4/20
I am generally very forgiving with respect to honest mistakes, but I do not react well to blatant, outright lying. Having ordered some curtains as a Christmas gift, I called Swaggs Galore when the package had not arrived at the promised time. Their representative told me that in looking at the tracking, they were in El Paso and would be delivered the next day. Since the tracking information...
nicholasa17
2 reviews
5 helpful votes
1/2/18
So I have three kids. I purchased 2 razor hoverboard for my two oldest boys and I wanted one more for my littel girl but could only find a swagtron t1 in pink. I read up on swagtron and liked the fact that they have no overheating issues and that here is built in pressure sensor that won't let it move if your foot leaves the pad. So I was excited for my daughter after paying $400 and waiting...
craigp20
1 review
1 helpful vote
11/26/13
Worst customer experience period. I total scam. My order is still open from a month ago and every day they say "We will resolve this issue within 24 hours" DO NOT BUY!!5
scottm195
1 review
0 helpful votes
2/7/17
They shipped an electric scooter without a manual. The throttle was mounted incorrectly and did not return on its own. It quit after only one ride. And then I kept getting different dates for the refund to arrive. It ended up taking a month. I'm not that hard to win over, but they didn't even try. Unfortunately, I have nothing good to say.
dorians9
2 reviews
0 helpful votes
5/18/15
I am severely disabled and I returned home in 2009, when my house had been repaired. SWALEC had installed one of their electricity meters. As time went by, I thought I was using too much electric, so I turned the heat down in my house, bathed less and even went over to paraffin cookers. Then I discovered that their meter was running as fast as a speeding train even when everything in the...
stevek364
1 review
0 helpful votes
6/5/19
Impossible to return. Phone number on website does not work. Answering machine is a generic machine does not say the company name. I sent two emails trying to return my item before getting a response a week later. They did not give me enough info responsefor the return and now have sent 3 more emails over the past few weeks trying to get the rest of the info but have not gotten anything back....
rachelm334
1 review
1 helpful vote
4/4/19
I expected to wait awhile since it's coming from China, but 7 weeks and still waiting is ridiculous. Customer service's response has been "sorry, sometimes there are delays." One of the dresses is fine, not great. Still waiting on the other one I ordered.
reedr6
1 review
1 helpful vote
10/28/13
I bought Hosting first and then VPS Server through Swankonetworks and both are working fine, I don't know about website or marketing service but hosting is great since 2 years.
gs
19 reviews
41 helpful votes
7/24/09
Very nice, clean design,easy to navigate. All in all I liked this site. I would suggest they use some Bookmarking features or where they are active in Social networks. Like maybe Facebook people now days want to know where you hang out and what a better place to get new buyers than all the Social networking sites.
gs
19 reviews
41 helpful votes
7/24/09
Maybe I just don't like the design but the content is great. I am not one for a lot of pictures or advertisement on a page. The home page seems full of ads. The colors are not something I find appealing. Brown & peach with pink.. Meh but in general the idea is great the direction is clear.Bravo
gs156
3 reviews
4 helpful votes
7/6/19
The biggest Issue I have with Swanson Vitamins is Shipping. It seems like Swanson is all about cutting costs when comes to shipping with Fedex smart post. I live one state away Swanson in Fargo ND. or about 342 miles away. Between Swanson and Fedex It take on average 7-10 days to get my order. When you spend over a $100.00+ to get free shipping. You would assume that Swanson would spend a few...

Tip for consumers: Order way ahead of time 2 weeks at least... Customer very lacking

tywieszz
1 review
0 helpful votes
5/3/17
Hi, be aware of additional s/h/duties etc. to outside of N.America. Vitamins were 50, my total came to almost 100 upon receiving. Web shows 8.99$ not true, watch it. Stick to iherbs, honest ppl. B.
nomig
1 review
0 helpful votes
1/13/20
this already happened twice. they cancelled my order - i have no idea why - and did not notify me in any way. they have my email and information, but i just waited for nothing. dont try to buy from them
mdh9
1 review
0 helpful votes
8/21/17
I have just returned from my honeymoon in Dubai. It was a memorable experience as our travel arrangements was wonderfully handled by Swan Tours Outbound team. Would like to recommend their holiday packages to everyone.
bhaskarb6
1 review
0 helpful votes
7/12/18
Excellent faculty, very helpful,adaptive.would highly recommend.flexible class timings.good course material.Thank you
rippedo
1 review
1 helpful vote
12/20/09
I contacted Swanzey Internet Group (the contact address was a P.O. Box in Manchester, MA) to get help with my website and was very disappointed. I dealt directly with Eric Swanzey. I told Eric Swanzey what the problem was and the deadline I was under--he assured me that Swanzey Internet Group could fix the problem within the timeframe I gave. I ended up spending a lot of time with the Swanzey...
carolineb153
1 review
0 helpful votes
1/9/20
Product is poorly presented and described. And it smells! Will not shop with SWAP again. Terrible customer service.
michellet32
Swap C. – Swap.com Rep
Hello Caroline,

Thank you for your review. We sincerely apologize you had some struggles with a recent interaction. We take great pride in servicing our customers, so I am very sorry to hear your experience wasn't like that. We will review your account and coach appropriately.

Sincerely,

Patrick C. -Swap.com
markg556
1 review
1 helpful vote
1/27/19
Read the terms. If you cancel your account for any reason (or they cancel it on you) they will keep any money you have put in your account to pay for swaps or postage. I've also has some pretty rude customer service from them (the real reason I cancelled). USPS lost a couple of CDs coming to me and the customer service rep accused me of just never marking them received, took extra credits...
chrissys15
1 review
3 helpful votes
2/7/18
I joined a long time ago and have personally mailed out over 1400 dvds and recieved over 1200. I have almost never had a problem and any issues I have encountered have been quickly resolved. I disagree with every bad review on here. I have received a bunch of new releases and been on the wait list for others. I find the members to be honest and appreciative.... respectfully. The club works...
iliannag
1 review
0 helpful votes
1/11/20
They are thieves. Not only did I pay them to upload my car but I found them a buyer interested through other websites the buyer called left his phone number and name and no one got back to him. I emailed Mr. Vernon who was playing dumb trying to tell me that he doesn't know if his associate called. I then texted the buyer and he confirmed that no one ever called him. I then emailed Mr. Vernon...
jackn61
Jack N. – SwapaLease Rep
If you can tell us who your buyer is we can contact them for you. We have never received a call for your vehicle. As per our agreement on the $200 off-lease program, we are going to list your Jeep Cherokee until sold and will continue to do everything that we can to help. There are no other charges from us other than the $200 for the listing. We will reach out to you with a few more options that we think will help.
leea126
6 reviews
24 helpful votes
4/8/18
• Updated review
So, as expected, I was refunded the credits for the $5 gift card I won. Never got it so now I am stuck with the credits that I cannot use. Everything I bought on this site has now been refunded. At first I did get the $5 gift cards I won, but it took weeks for them to send it and now two have been refunded. This is from the holding company not sellers on the site. Their rewards..... such a scam...
The site SWAPCAPS is a scam
4/1/18
• Previous review
Well, I have 'purchased' at least 5 items on this site, and never got one. You wait weeks to find out you will not get it.
The main problem is that the SWAPCAPS items they sell are also a scam. I won a few $5 gift cards. The ones I got I waited weeks to receive, some more than 5 weeks, but eventually got them. Now I won two, one they refunded and never sent, the other is still waiting 4 weeks for a reply which will probably also be a refund. If the actual company does not comply with the rules, which are, SEND THE ITEM THE WINNER WON, then what can you expect from the other sellers. If they can't fulfill a transaction and cannot afford to send $5, what can you expect from this site.
DO NOT JOIN, DO NOT BID, AND DO NOT SELL. You will end up with caps (which are credits) and will not be able to use them. UNRELIABLE, DISHONEST and SCAM SITE, they should be taken off the internet an save people time and money.
valeriew104
1 review
2 helpful votes
6/28/18
Overall great experience and customer service. The process of trading in my old phone was quick and simple. Thank you!