We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "soun" to "spac"

jims1172
1 review
0 helpful votes
11/25/20
I purchased a Sound Smith archtop tenor ukulele and was very disappointed in both the setup and the quality of pickup installed. The instrument arrived not set up, and Soundsmith only offered a short YouTube video, suggesting I could do it myself. I have set up instruments before and had the bridge properly set, but the intonation was off on the first and second frets by approximately 10 cents,...
stephent517
1 review
0 helpful votes
11/11/20
Needed some sound effects for some video content I'm creating for my YouTube channel. Found exactly what I needed and for a reasonable cost. Will definitely be using them for future projects
johnb162
1 review
1 helpful vote
10/10/12
SoundTaxi Media Suite is a reliable software that I've been using already for 3 years. All tools for converting, downloading, recording and ripping audio/video files are gathered in one great complete solution that is STMS. Never had any issues with tech support as well - prompt replies and professional assistance each time I need anything from SoundTaxi team :) Very good software indeed, so...
alisont5
7 reviews
7 helpful votes
10/3/12
Homemade soup allows the cook complete mastery over what goes into each recipe, and the methods and techniques used to create delicious and nutritious dishes. Soupssimo presents easy to follow, step-by-step soup recipes in a format that takes the guesswork out of preparation, and allows the home chef to concentrate on creating perfect soup every time out. Soup can be savory or sweet, hot or...
aishak8
1 review
0 helpful votes
1/18/17
I really enjoyed shopping with souqmama, it was my first time, my delivery was made on same day & i got a free gift with it! I am very happy to continue shopping with souqmama.com
joselitou
1 review
0 helpful votes
3/8/20
This is unfair company providing pHp protector software. In their website convincing that the license is perpetual and so I purchased last year, used the program and when I log in to get my registration this months (FEb- March, 2020 for I formatted my pc it shows that the provided link is not existing anymore and they totally change the website contents. In short what happen is you will not...
oliviax1
1 review
0 helpful votes
7/10/19
SourceEssay's writers did a superb job. I got A grade for my economic assignment because of the originality and quality. The writers represented the work according to topic requirements. Thanking you for helping me.
maqsoods
1 review
0 helpful votes
12/14/20
I am using it for a while now, it provides well written and detailed analytics of nearly every app out there. The overall experience is good as whatever was written in reviews were nearly accurate, which helped me a lot and saved a lot of time and money.
aaryac
1 review
0 helpful votes
3/2/20
I have completed Angular Course from SourceKode Training institute in October and got placed in January, Utkarsh Sir guide me with the live project. Thank u so much team Sourcekode.
jontyr
1 review
1 helpful vote
8/29/14
Helped me throughout finding outsourcing development partner for my software projects. They provide options like client reviews, genuine ratings, portfolios, team info and other company related info to compare which company is better for your needs. They are doing a great job and saving a lot of time and money as well. I will definitely recommend sourcelysis to others.
tomj4
1 review
1 helpful vote
12/13/10
DON'T USE THIS WEB SITE IT IS A CON.
janb1
508 reviews
1,215 helpful votes
6/5/12
The positive reports look a bit suspicious to me. Here is my observation: • Site lack company name • Site lacks physical address • Want to look like a USA company, but is in China • Accepts Western Union, fraudsters preferred method • Fake VerySign & McAfee security logos, usually a phishing site sign
didierd1
1 review
0 helpful votes
11/23/16
My name is Didier Dutilleux and lately I have being victim of the PeoplePerHour Professional White Collar Criminals and I was SCAMMED! All detail of mention PeoplePerHour SCAM you can read here: http://sourcing4-you.com/internet-scam-everywhere-pph-peopleperhour-too/ SCAMMERS like PeoplePerHour must be stopped what is not so easy and cost money for each single victim! There is a...
jessicam150
1 review
0 helpful votes
11/9/15
I emailed Sourpuss about a defect in a dress I received as a gift and they were kind enough to send me another in perfect condition! Didn't have to pay shipping back or anything and the customer service rep was very helpful, it came quickly too. Will definitely buy from them again, the stuff is so cute and well made as well. (pockets in dresses are the best)
lydiam6
28 reviews
38 helpful votes
9/18/16
I'm not from South Africa but often like lollies from South Africa, and this store stocks a nice range, with fast shipping at a fair price. If you live in NZ and like to buy SouthAfrican goodies, do check them out.
satpalb1
1 review
0 helpful votes
8/28/20
Not helpful at all stil waiting for my refund from March 2020, just making stupid lame excuses I hope this company goes into administration very soon!
kristenk6
1 review
1 helpful vote
8/17/14
I had South Austin Lawn Care come to my house to mow the yard, edge, and trim up some trees. The man who came did a wonderful job and was very detail oriented. He didn't rush the job and made sure he got everything taken care of. He cared about his work and gave me a great price. The best part was I didn't have to wait to get my lawn done, he got to it quickly so it was done when I needed it to...
patrickm76
19 reviews
199 helpful votes
1/9/21
A couple of years ago this was a rather entertaining and informative website. I mainly joined to follow Hubbles style of writing about the EU. Recently Southbank has devolved into a mega spamming operation. Whereas the generalised economic blather is informative you do not get any real or relevant specific investment advice, instead just like so many American 'investment advice' websites you...

Tip for consumers:
Beware you will be spammed with endless 'offers'.

rachelm38
1 review
1 helpful vote
12/24/14
Plants are better than the pictures and the pictures are great. Really good customer service. Fast shipping. Packed very well. I will buy from them again
kathyt217
1 review
0 helpful votes
1/14/20
The customer service is the only thing worse than the food! I had to pay $125.00 to cancel the auto ship that I never even wanted! The food is disgusting to say the least, and there is no return policy- so, your stuck with a bunch of crap that I wouldn't feed my dog!
sama416
1 review
0 helpful votes
6/15/20
SouthBeachLeather.com is about 20 years old and always deliver Top quality leather, Buy any style or order custom Jackets
kristenn22
1 review
0 helpful votes
5/9/18
I will never buy from them. Over priced and cheap quality. Customer service is rude. Website is poor to navigate. They don't understand the importance of customer satisfaction nor quality control. Once they take your money they're not interested in keeping you as a customer.
magsb
14 reviews
18 helpful votes
9/5/19
I know this is becoming more commonplace but the site wants me to exchange information about myself for the ability to read the article?... Personal info being treated like currency is a hella future-dystopian thing to do. No one should agree to that $#*!.
laurao100
1 review
0 helpful votes
5/6/19
Verified purchase
Nancy was very helpful in providing guidance about the proper way for our non profit organization to book grants.
treyd
4 reviews
8 helpful votes
9/21/11
Website looks good, usually only 2-3 surf report updates per day. The live camera now works w/ most browsers/mobile OS's and they do a decent job of updating weekly specials in the shop.
lynns384
1 review
1 helpful vote
12/13/19
Verified purchase
I am Very happy with purchase, They were quick to ship my order. I'm sure I'll probably order from them again.
marias189
1 review
0 helpful votes
8/28/16
Verified purchase
Ordered product that was in stock, awaiting 6 days for shipping info, after several messages concerning my order, seller informed me that it was out of stock. I requested him to send me the 2nd product. Still no shipping info, so I requested full refund.
jacke160
1 review
5 helpful votes
2/20/20
The clothing is great and well made.the transaction was easy and fast. Great customer service. Love love
nicd12
1 review
0 helpful votes
4/9/19
I expected to see beautiful scenes during our recent Garden Route Tours, but the true beauty of it all left me in awe. South Africa is such a beautiful country and I will call the Garden Route the jewel of Cape Town. Tommy, our tour guide at Southern Circle went out of his way to make sure that we enjoyed every minute and his knowledge about the fauna and flora you can see along the Garden...
markt56
2 reviews
4 helpful votes
3/24/14
Southern Content Queens is a digital marketing company that does web design. They built an amazing website and worked hard until I was happy with the end product. I would suggest them to any startup or small business that needs a professional looking website but doesn't have the capital spend thousands of dollars on marketing right away.
davec391
1 review
0 helpful votes
11/25/19
Southern Cross Cleaning offers commercial and office cleaning services throughout the greater Perth metropolitan area. We are a locally owned and operated business and have been cleaning offices since 1987., With over 26 years experience, more than 130 staff and clients throughout any industries (including government agencies) we focus on quality results at an affordable price., If you are...
jasonc169
1 review
0 helpful votes
2/16/17
It is always a great time fishing with Erich, his guide service is top notch and each outing always proves to be a new adventure. His motto is "pack a lunch" As a professional guide he really comes across as knowledgeable and experienced.
cristinaw42
1 review
1 helpful vote
1/13/21
I preordered 2 Sherpas separately for early December shipment. However, we are mid-January and I still have not received my items nor can I get an ETA on when the products will be here. I understand it was a "preorder". BUT when you have other customers who pleaded orders AFTER me and receiving product before me I don't believe the excuse "covid has slowed everything down". I have received ALL...
lindseym53
25 reviews
55 helpful votes
10/9/18
I was truly impressed with the very nice facility and the caring, professional staff with friendly attitude and genuine smiles. Not only do they have appointments available on short notice, but they also accept Tricare. Being located in Jesup, they are just a short drive from Hinesville and Fort Stewart.
johnm133
1 review
1 helpful vote
7/12/12
Used ghrp 6 in the past numerous times and my appetite is unsaturable, this happens ALL THE TIME. SRC product absolutely no appetite increase Contacted company sent me back a threatening email - did not address my concerns at all.
samc284
2 reviews
9 helpful votes
6/9/19
Great all around, just lovin it... That's for sure, highly recommend to friends and family. Will be a repeat customer.
leovanip
1 review
0 helpful votes
8/18/17
This review is for Souther Siberian Rescue at southernsiberian.com My name is Leovani Payseur. On Friday, Aug 18th 2017 at around 1:03pm, I called the number on the southernsiberian.com website, which was *******798. A lady answered the phone. She didn't state her name. She didn't answer the call by stating the name of the business or organization. That seemed unprofessional in the first...

Tip for consumers:
Find a different husky rescue.

sandrar302
2 reviews
0 helpful votes
9/26/19
I reviewed Southern Telecom once before earlier this year because of issues with a tablet that I purchased on HSN. It is so obvious that Southern Telecom doesn't care about their responsibilities regarding dissatisfied consumers. I cannot believe they get away with this treating customers the way I have been treated. No response at all AGAIN!
gregoryd19
12 reviews
59 helpful votes
10/21/20
I had my doubts about Jason Epstein's ability to provide international public relations consultancy. But when I read this wonderful, supportive article on Newsweek (https://www.newsweek.com/pro-western-azerbaijan-deserves-american-support-opinion-1540120), I knew I was wrong. Jason is clearly a master of media manipulation, and any foreign diplomats or terrorist organizations would be wise to...
margiew20
1 review
2 helpful votes
6/5/19
Hands down on if the most disreputable companies I've encountered. Read the online complaints with the Better Business Bureau - they say it all.
auroram9
7 reviews
2 helpful votes
4/11/18
Apartamento indepediente en el centro de la habana, de una habitación, baño. Cocina, sala, comedor y balcon con vista a la calle, te va encantar...
rsb2
1 review
1 helpful vote
3/27/19
Moving?... No Problem India can be very friendly and hassles free if handled by right kind of professionals who perform their work not as duty but are dedicated to the cause of service. No destination in any country or on any continent is too distant for too difficult for us to handle. We offer full comprehensive door to door moving and relocation services with a personal touch. As a member of...
suey13
1 review
2 helpful votes
4/11/18
I highly suggest you take any and all business else where and if not, DOCUMENT each and EVERY INTERACTION. One cannot reach them and once one does expect to be yelled at, even with all pleases and thank yous in place. I suggest you know how to fix your own everything because you get shamed for calling in a repair, nothing of mine has been repaired and no one is available to contact. Once I had...
michaelb888
Michael B.
2 reviews
0 helpful votes
8/3/20
Verified purchase
The switch was missing parts and I had to remove parts off the old switch to make it work luckily it did. Switch looked like it was used as well. Not happy with what I got for that price.
skyzizs
1 review
0 helpful votes
11/6/19
We purchased a kit from Southland Log Homes and went with their recommended builder, Rick Key of Timber Ridge Log Home Construction in Texas. They claimed he had build or chosen plan multiple times. He did not build it in accordance with the plans from the foundation up, he failed to get inspections (presumably because he knew it would not pass any inspections) and we are stuck with a...
gages11
2 reviews
0 helpful votes
10/2/20
South park is hell it makes every bad thing look like a masterpiece SOUTH PARK RUINED MY LIFE SOUTH PARK BIG SUCK
davidj969
1 review
0 helpful votes
12/25/19
This company is so cheap, they hire interns to do the actual work of a professional. The output is crappy and obviously done by a nonexpert. This place is very keen on cutting costs on hiring more professionals that they resort to accepting mediocre work.
johns1574
1 review
0 helpful votes
12/28/16
This website stated there was free 3 day delivery. When I ordered, the money was taken and I never received any product. They also ignored all emails i sent them. Never buy from these scammers. Scum
christopherd69
11 reviews
20 helpful votes
7/10/17
First of all, this resort is entirely kid friendly. It has 8 pools, 2.5 miles of private beaches, 10 restaurants and a free trolley service to get you across the resort. All of the rooms are much bigger than expected. Our room had a "fold out couch" bed for our young sons but it also had a HUGE Murphy bed that was 3x as comfortable. The rooms have small kitchens in them with stoves, microwaves,...
clarar37
Clara R.
514 reviews
565 helpful votes
9/18/18
They have a great sea salt scrub for the feet to remove dull and deep slin and a hair sea salt spray to flawless waves
bradk77
1 review
1 helpful vote
6/9/19
100% - 300% markup on parts. Caught red-handed and all he could say was "we have overhead... Everyone does it.". BS. Good honest shops charge a SMALL markup on parts and make money on their labor. Here are the parts (and I pulled it up by part # right I'm front of him. Rotors $145. They charged me $200 a piece. Calipers $42. They charged me $88 a piece. Brake lines $16. They charged me $55 a...
dawnl466
1 review
0 helpful votes
10/19/20
VERY disappointed, beware, do not buy from this company. I bought my daughter a 6 drawer dresser from South Shore, big mistake. Item here: https://www.southshorefurniture.com/products/step-one-6-drawer-double-dresser-us-en We witnessed (on external camera) the FedEx driver drop the box onto his foot. Then, while walking in circles in noticeable pain, leave it in the middle of the driveway...
gm432
1 review
0 helpful votes
1/5/21
Verified purchase
Overcharged, basically doubled, and they blamed me for the charges. I had to send them a copy of my purchase before they would honor the price. They also blamed me when they mis-shipped the wrong box. I can't control what box they send, nor could I control the mis-information they emailed me about labeling the movies the converted to digital. Basically they won't name the movies, They will just...

Products used:
Media conversion

Service
Value
Quality
cassandrah67
Cassandra H. – Southtree Rep
Hi Greg, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. I took a look at your order and it looks like you may have mistakingly redeemed your groupon for the 20 item box and not the 40 item box that you wanted. You sent in 38 items on a 20 item box, which is why you received the invoice for those extra items! I do apologize for any confusion there. I see that you have already reached out to our customer service team, and even though the wrong box size was purchased, we did understand the mix-up and resolved the invoice for you, so no additional payment was required. We always strive to be as clear and upfront as possible regarding the labeling of your items. We keep track of each of your items using our unique barcoding process, since they are digital files received back, you can change the name of the files to whatever you see fit! We use the barcoding system in case you were to have any issues with a specific item, we can quickly and easily identify it by the barcode number. If you had purchased discs, you would be able to provide titles by visiting our website before sending your order in. Please let us know if there is anything else we can help you with!
katew2
1 review
2 helpful votes
4/27/10
The website makes promises they don't keep but the university keeps your money. Their windows don't open so you can do the required assignments, they always have some type of problem. Please check out any online school you might be interested in. This school has very poor customer service.
nm133
6 reviews
9 helpful votes
7/31/20
I flew Southwest recently and was apprehensive about the flying experience in the middle of a global pandemic. You know what? It may have been the best set of SWA flights that I ever had (and I have flown them a bunch). The service from SWA employees was spot on and I felt safe/clean the entire time. Yes, it was a bummer there was no drink service - but I hit a spot during my layover. Overall,...
ra144
1 review
2 helpful votes
2/11/19
I should have read some of these reviews before hiring this company. I called them out for a small issue at my rental property, leaking water tank. They came out and quoted me almost $1400 for a new pipe, new valve, and secondary tank (which we do not need). But I agreed since it's a rental and didn't want to inconvenience my tenant any longer. While they were installing the secondary tank,...
jonj24
2 reviews
6 helpful votes
8/27/15
I had a large amount of money taken, I knew who took it, I immediately phoned 999, told them the guy was 2 miles away and said i could go and get him and retrieve the money, they told me to stay put as i could get myself into trouble, and that they would deal with it straight away, 2 days later they phoned and said they had made a mistake and they hadnt actioned the call and an officer was yet...
angelaa2
1 review
3 helpful votes
12/12/10
I ordered a wallet from Sova.com and heard nothing for approximately 2 wks. I emailed and got no response for a wk after placing my order. I finally emailed asking when I could expect my wallet to arrive and was first told it was shipped "around the 17th" and then told it was definitely shipped on the 19th. I asked why I hadn't received an email indicating it had shipped and thought I'd...
justinm6
1 review
1 helpful vote
12/25/11
SoVi Digital is a group of professionals with years of experience. When it comes to SEO in West Palm Beach they are the experts, as they know the tricks of the trade and apply the most effective solutions to get the business the exposure that it needs. Exposure means more customers, more customers mean more business and more business means more revenue. That's the power of SoVi Digital, the...
morganf
2 reviews
3 helpful votes
5/29/13
Worked when it worked. They supposedly changed shippers and told me they didn't deliver to my zip anymore. They have $280 of my money that they won't refund. Have tried every contact point available. Thought my sponsor Capt. Jack would facilitate a refund, and although he was pleasant about his reply, nada from that avenue either. Can't believe I was so stupid - and now helpless. May 7,2013
anitam37
1 review
0 helpful votes
7/26/16
I purchased a pair of J Brand Noir Leather Jeans through this website for just $299 while everywhere they were $500+. They came in just 3 days! So happy
adriennea4
3 reviews
0 helpful votes
3/13/18
One of the most customer service ever. I think the previous reviewer made a mistake. I am really appreciate their services. Thanks a lot.
toddh20
123 reviews
220 helpful votes
12/25/18
This site isn't popular and they have screwed up with my registration as far as I'm concerned. A few years ago, I listed my first blog upon registration. However, I was given a message in my dashboard saying my site was declined due to a 3rd party lookup tool discovering suspicious traffic. First of all, I'm honest and there's nothing wrong with my traffic. Second, why have this type of tool...
sayedm5
1 review
1 helpful vote
3/29/19
Sowary is by far the best Arabic web site in imagery purpose, it contains images in different fields and some other objects about cooking and resolving social media issues such as facebook and twitter,
larsl4
20 reviews
30 helpful votes
4/2/15
The two British comedians Georgina Sowerby and Brian Luff gives us a quality podcast with segments such as "Dead Penguin", "Words that are nice to say" and "Ask Georgina". Check it out!
alann145
4 reviews
0 helpful votes
12/8/20
When will a sports board anywhere keep politics out of sports talk? This board has about as many moderators as it does posters and these moderators take suspensions as a means to meet out punishment if a person strays from whatever a moderator calls politically correct. I asked a question about whether the 2021 baseball season would be affected by the China virus. I was suspended for two weeks...
carolinem
10 reviews
35 helpful votes
8/2/09
FANTASTIC product! A 3-in-one product - candle, moisturizer and glass tumbler for a very affordable price! I've enjoyed the Island Mango scent this summer and it's great! Highly recommend the product!
roberth1329
2 reviews
35 helpful votes
9/30/19
I have been drinking Soylent for 2 years now, the product is wonderful and the favors are a very good selection. If I ever had an issue which were few and far between, they cleared up no questions asked. This is a complete meal, I don't have much time in the morning and skip breakfast. A friend recommended I try the Soylent meal replacements, my doctors said eat breakfast and you will lose...
colinnew
1 review
2 helpful votes
10/13/16
I love the creativity involving the art work, imagination and the original ideas! There's nothing else like it!
udog3
10 reviews
9 helpful votes
4/27/20
Das Jobcenter verweigert eine Weiterzahlung von Hartz4 als Kredit, Makler Beauftragung ist zwingend. Mehrere möchten während Corona keinen Auftrag. Mehrere Banken haben Kredite abgelehnt. Warum geht man zum Jobcenter. Informationen welche Behörde Dienstwidrig per Computer ein Gewerbeverbot erzwingt/durchsetzt werden verweigert. Wald-Michelbach: Mörder und Büttel
mohamadh9
1 review
0 helpful votes
4/21/18
Worth company ever, we should have our project delivered on end of February 2018, till now we didnt receive anything, their management not responding emails, Skyped and WhatsApp messages. We are in process to transfer the case to legal authority. All documents available upon request.
rickt258
0 reviews
0 helpful votes
1/17/21
Recently replaced OUR deck spa and ordered filters but they were the wrong ones. Spa daddy made it very easy to return with minimal cost. Thank you

Products used:
None

Service
Value
Shipping
Returns
becah
1 review
0 helpful votes
7/6/18
I'm so glad to find a reliable company that will take care of all my needs. I've been with them for few years now and couldn't be happier with the products and the services they had provided to our spa. It's nice to have a company that if anything goes wrong with the machine in few years you know where to take it or get replacement parts rather needing to invest on whole another machine....
melissah2
7 reviews
18 helpful votes
6/20/10
I visited this spa on my trip to the UK. Oh my god, they are awesome! I've been to many spas but this is the place, I almost want to go back to the UK just to go to this spa again. HIGHLY RECOMMENDED
dianas83
1 review
0 helpful votes
7/5/16
I purchased a $160 Spa Circulation pump last May. Exactly 1 year and 1 month later, it no longer works. After contacting their "customer service", they first tried to blame it on my repair technician! After numerous emails, they said, too bad, so sad... your warranty was only for 1 year! Really!?! One year and one MONTH! I requested a discount on a new pump... nope, sorry, prices are already...
barbarab70
5 reviews
21 helpful votes
5/20/15
I too have had problems getting my order from last summer fulfilled. There is now a "Premier Spa Boutique" out of Canada and have to wonder if the same person is behind it. The model on the website resembles the former owner of Spa Boutique so I wonder. Please take a look and let me know.
blueb29
2 reviews
0 helpful votes
9/22/20
It is not a site I have reviewed much, but it contains useful and valuable information. Pretty good site
firem1
1 review
1 helpful vote
2/21/11
I play on many sites like this and this is one of my favorite. These guys know what they are doing. I won 7 items since I joined and look forward to many more. They ship pretty fast- I received all items under 10 days. I recommend but be wary of some big players.