Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "slom" to "smar"

michellec91
1 review
0 helpful votes
10/6/15
My mom just signed a contract to have her oil heater maintained. She explained prior to signing the contract the she only uses the boiler for heating water. She has an alternative heating system for house heat. The tech came today for the maintenance part. She told him she DOES NOT USE THE BASEBOARD HEAT and hasn't for many years BEFORE he did anything to the heater. He proceeded to open up the...
rishik12
1 review
1 helpful vote
7/31/19
Sloshout is one of the best and number one platforms in India to book any type of party venue, party places, banquets, marriage halls, house parties, birthday parties, corporate parties, restaurants, cafes, lounge, bars, pubs, clubs, wedding venues and special occasion venues anywhere in India. I booked in the party hall via Sloshout and I have positive feedback for them. They are awesome.
tomg398
2 reviews
0 helpful votes
1/5/20
If you make a mistake, don't expect any help or consideration. You can find better prices if you look. I made honest mistake of adding too many zeros in a bid, they would not cancel. of course I didn't pay. if they would have talked we could have worked it out. I would not recommend, I will not go back. (it is a customer service issue not product)
sergiod26
1 review
0 helpful votes
8/5/19
I can say dat not bad but Im in love with https://www.kingbillycasino.com/ I hell luv the idea of the King and their whole reward program is very nice (this Baron, Duke, Prince sounds like lot of fun)!
saras410
1 review
0 helpful votes
4/30/19
Now the most popular WMS slots machines are Zeus, The Wizard Of Oz, The Lord Of The Wings, Alice and The Mad Tea Party, The Prince is Right etc. Among the video slots company could create revolutionary technologic Platforms: Community Gaming, Adaptive Gaming and launched their own casino on the Facebook social platform. So that's why slots-money present us only the best and modern games on...
akilr
3 reviews
3 helpful votes
5/14/19
Sometimes it is so hard to choose a slot to play, especially when there are just so many of them. So I have a moment of doubt, I go to this nice site and search for my new favorite online casino slot.
mariap104
1 review
0 helpful votes
5/20/16
Searching for casino offers might be hard when dealing with all the spam affiliate sites online, but I did find a good guide that helped me choose where to play. Will definitely use their services again.
asyak1
3 reviews
0 helpful votes
9/8/19
I'm not a freshman in the online gambling world, nevertheless I found some useful tips on the site. Have added this site to bookmarks! Nice job, guys ;)
mercedesk
1 review
0 helpful votes
11/5/14
I bought concert tickets through this website for a show next year and paid an extra $15 to have them sent to me via FedEx. I received them two days later and was EXTREMELY disappointed in the format. I expected to receive them as official tickets, printed out on card stock, but what I got was a piece of paper(like I could have printed at home) instead. I called the company and they said there...

Tip for consumers: Understand that you will have to either print out your tickets at home, or pay to have the exact same thing sent to you.

tonyh61
2 reviews
0 helpful votes
7/21/15
Dating apps have their place, but I much prefer meeting women face to face. You can normally tell if you are going to hit it off pretty soon. Meet say 2 women in one night, 2 or 3 will work out.
mikep739
1 review
0 helpful votes
1/5/20
Please, for your own sanity, never buy from this company. They will up sell you junk you don't need and then flat out refuse to help. Their customer service is awful and rude and are not interested. They are not UK based, they will lie to you and cheat you out of your money. AVOID!!!!!
razwanaj
1 review
1 helpful vote
3/4/13
They are bad people I remember a news in GEO and Daily Jinnah Islamabad/Rawalpind about SLSpk college Jhelum SLS College Principal Sarfraz Malik Forces Girl Student For Prostitution but girl refuses to do so. It really shocked me...honestly i never recommend any girl to join such bad reputed colleges and hostels you can check news at below...
ishanm1
1 review
0 helpful votes
11/29/19
munta hena ghanna one kala kanni hariyata bill eka nam ganna dannawa nodakin kadunama hadnna enna eka para haduwama tawa ledak. lankawe tiyena baluma service eka meka
kelliek24
2 reviews
5 helpful votes
10/18/19
SLTrib has been hijacked by the radical left. Full of bias. Always negative about our POTUS. They are almost as bad as KSL.com. Don't bother if you care about the country, you will be disappointed.
travisp32
2 reviews
1 helpful vote
11/8/17
Beware the return policy on the mattresses here. They will tell you it is 120 days which is better than 30 days like their competitors but the difference is the competitors allow a return for a full refund while these guys only allow you to pay a $99 fee plus a shipping fee to exchange for another mattress and then you are stuck with it. They also do not work with you outside of this policy...
hain13
1 review
9 helpful votes
11/9/18
I've been living here for more than 10 years and never got any letter like this! Do some research and found out this company is not from the City. Be careful!
jasond14
1 review
3 helpful votes
4/12/11
I confronted Donald Slydell, via telephone on March 25th, 2011, about the fraudulent payments made on my credit cards. I began to realize the fraudulent patterns taking place; which was that Donald Slydell and or third party members such as Pat Martinez and Andrew Jones, will set up fake phone payments with credit card companies. Donald and his accomplices (Pat Martinez and Andrew Jones) would...
eileenl54
1 review
0 helpful votes
7/17/19
Used this for a client I did not want to talk to and let's just say it back-fired and he picked up. Tested again on my husband and it rang for him immediately. DID NOT WORK.
atmp
1 review
0 helpful votes
10/25/16
I got burnt a couple of times trying to make extra bucks added to my little job. I got to know about this services from a friend in Hope Mills, NC. I ordered the $20,000 card for a try and it worked perfectly for me. They are very real and they can make a blank atm card for small/big cash for you. Thank you so much. Need some legit cash ? E-mail the best group *******@yahoo.com
jesseg
31 reviews
215 helpful votes
2/26/10
This is for anyone looking for one of the best programs hands down to burn DVD movies. If you have tried others stop here, Slysoft makes one of the best programs out there. It is a program that needs paid for but it's well worth the money. Check out slysoft.com and you can purchase CloneDVD and AnyDVD. AnyDVD by passes copy potection to allow you to burn and cloneDVD is the software that...
chasmeeshm
3 reviews
7 helpful votes
1/25/11
This company is a recruitment scam. It also operates as www.staffmanagement.com. They typically post advertisments in different search engines, sometimes same position repeatedly. Then, they ask you to call 1800 phone number to schedule for a phone interview. Which is an endless wait. Total waste of time. I believe they are identitiy theives or want to show their corporte office, that they...
enyaa1
1 review
1 helpful vote
6/10/19
Hi, if you need a loan, please contact us, we will help you find a bank https://smalan-norge.com . Get a quick loan with online lending service Comfortable review how to easily and quickly arrange a loan online loan service. Rate the present favorable conditions, and the loyalty program is built in such a way that it is a pleasure to use the service. Clients have cases in life when it is...
rachela77
2 reviews
4 helpful votes
12/7/17
Don't do this program. They have a solid software program online they call SLAP. I'd say it's worth a flat rate of $500, but youll pay way more. And the consulting package, stay far away. Mediocre at best. They require a 1 year contract with monthly fees which slides you into a total rip off. This is NOT worth $2,400 - $4,800 for that year, not even close. Nice people, just overpriced,...
jonasl12
5 reviews
10 helpful votes
11/11/13
Leave it to Kaiser to give the absolute best experience in signing up for health care under the new laws. The government should have just let Kaiser create their healthcare.gov website and we all would be better off. This website for small businesses is exactly why government should not be involved in healthcare, leave it to the private corporations like kaiser to develop the easiest and...
johnp92
2 reviews
3 helpful votes
10/5/12
This is another website I use on regular basis. It provides website templates. The good thing I find about this site, and what makes it different to other template websites like Templatemonster, is that they give full HTML website i.e. all pages linked together correctly with social media, email newsletter facility and many other built-in features. Now even Live Chat facility is included on all...
kevinj63
2 reviews
19 helpful votes
8/16/15
They're the best in WordPress themes industry. I loved their WP plugins for Amazon and eBay. Allows me to directly import products into price comparison theme, full automated.
jonasl12
5 reviews
10 helpful votes
11/11/13
Small Business Majority is a solid resource for business owners. They are non profit and appear to have some relationship with the SBA.gov website which means they are legit. Currently, I am recommending their website for learning about the Affordable Care Act. They have a series of webinars that are provided for free. You need to give them your email address and business information in order...
hanhb
1 review
2 helpful votes
10/29/10
I purchase a professional design/printing for my business card. They promised a unique design for my company's image but did paste and copy work from another company's logo. I wanted to cancel my order and they said I have to pay for the design job. I was okay with that fee but wanted to have a copy of at least one of the design. Since I did not like any of the design, I did not want it to...
mahink
1 review
5 helpful votes
6/22/17
I made mistake I taught it is samllclaim court in our city it was my first time when I did paper wrk and submitted it find out it is not our small claim court goverment in our town right of way I call them and also notice two different charges in my card , I did explain it is mistake please cancel an do not charge me they promise but they charge me $175 and $135 when I called them they promiss...
carlw135
4 reviews
1 helpful vote
6/7/18
This company offers a diverse and sometimes hard to find personal care products. I order many of my personal grooming products from them. A little higher priced than the big online retailers, but always great service and high quality products.
jillk1
1 review
1 helpful vote
4/18/10
This seller is no good!!! On 1/30/10 I purchased 2 pair of Ugg boots. 2 weeks later I received 2 pair of fake Uggs and tried for over a month to get my money back. The sellers return emails are a bunch of BS and he/she never answers the questions directly. Paypal has been NO help at all. They told me they don't support online purchases that are outside of Ebay. I am still working with my...
nathalies
24 reviews
24 helpful votes
5/25/13
i'm going to tell you everything you have to know: Positivs * low shippingcosts (to Belgium) * low prices for leather shoes * small and normal sizes (Uk 1 to 3.5) Negativs * not enough choice (in size 2 you have to choose between 20 pair of shoes). * no return policy (I didn't find it on the website, there is a possibility to email).
josephb150
17 reviews
17 helpful votes
5/17/19
tried to use edit feature, it would not let me edit the text in the pdf Please enter at least 100 charactersPlease enter at least 100 characters Please enter at least 100 characters
autumnm27
15 reviews
9 helpful votes
7/24/19
My family and I have been ordering from Small Pet Select since our little guinea pig Poochie was told he has a "sensitive stomach" and needed high quality hay. Aside from hay, we've ordered a plethora of treats, toys, and houses. Later, we added my baby bunbun Penelope to the mix of animals and although she's pretty shy when it comes to toy's she absolutely LOVES the grass mat and most of the...
tekab
2 reviews
1 helpful vote
2/20/18
Hello ones more. I have been using the smallseotools plagiarisn checker lately ans its quite recommandable. Compared to some other chekers, seo tools provides users a detail identification of plagiarised area of your work with the links relatés. Many free chekers do not permit document upload but seo does (but limits word count from 750 to a 1000) and the best of all you can download the...
elenab107
1 review
0 helpful votes
1/18/20
I don't really do reviews, but due to the fact that I saw alot of negative comments, I have to say!!! I love my pictures, the shipping, I mean everything is great!!! I highly recommend.
andyc221
1 review
0 helpful votes
10/18/19
Worst customer service ever. They ask you to make international calls and continually ask for further documentation. Awful experience. Please do yourself a favour and AVOID this outfit at all costs.
meim10
1 review
1 helpful vote
4/5/19
Smallworlds Closed down but the good news is their would be a game called Town Center coming out in 2019 that would be kind of be like smallworlds (here's the prototype link to it:https://towncenter.app/) if you had an sw account!
filipposs
1 review
2 helpful votes
5/12/13
This is a website I discovered before about 4 weeks. After spending lots and lots of hours surfing the net, I found this e-shop. I think it's what I was looking for my Smart Fortwo cabrio. It's a website with unique design ( I haven't meet its style nowhere before ) which has only Smart Car's accessories. At the beginning, I have to admit I was cautious and curious. So, after I got paid from...
koosw
1 review
4 helpful votes
11/25/13
I Agree it is FAKE Be WARNED. i send my first message then u get a code that u have to enter before your massage are send and before i could even enter the code i received a massage , it does not make sense . And when i tried to go back on the site it was no longer there ,it only showed a United @ Domains on page.
fredop
1 review
0 helpful votes
6/22/16
Helo
jos3360
1 review
1 helpful vote
1/22/15
We signed up with Smart Traffic in July of 2013 believing their hype that they would be able to improve our showing on the major search engines. We found the company to be (in our opinion) inefficient, uncaring and incompetent. In the 14 months we were with Smart Traffic we had a succession of 4 account managers such was the turn over of their staff, all of whom started the process again from...
kayesk1
5 reviews
2 helpful votes
8/25/19
This is the nice site. To earn money it is commercial site. I like much. you can use it for hosting your website.
yorks2
5 reviews
8 helpful votes
6/25/18
History always tells a story; this story not unlike the tale of David and Goliath is the story of how Goliath has control! PLDT/Smart in the Naga City area of the Philippines as well in simple terms is the saddest excuse for an internet company. This personal war is a service I pay for! Each time I take my time to go to either PLDT or Smart at the SM mall, I am promised my lack of signal will...
dinal24
2 reviews
1 helpful vote
10/23/19
Love to shop at Smart & Final!! Low Prices and Awesome Store Employees!! I plan to shop at Smart & Final on a regular basis.
robertm1471
1 review
0 helpful votes
5/7/19
This website was easy to use and took less than 4 minutes total to place an order to have my car shipped from New Jersey to California. A truck came the very next day to pick up my car and they delivered the car in just 7 days.
phillipg65
1 review
0 helpful votes
1/3/19
ike the plaguehem litem sent and broke within 5 months, 8 months later no reply to my warranty E mails , phobed off all the time will not supply a office address, avoid
leslief93
1 review
2 helpful votes
11/3/18
I am unable to see anything on the page. I have attempted to use the site on several different days and get nothing.
wandam2
1 review
2 helpful votes
4/8/11
I APPLIED FOR A JOB ON CAREER BUILDERS, I RECIEVED A MESSAGE TWO DAYS LATER SAYING FOR A INTERVIEW REGARDING THE JOB CALL THIS NUMBER *******007. IT HAD THE JOB TITLE AND HAD CAREERBUILDERS.COM ON THE BOTTOM FOR WHICH I APPLIED. THIS MESSAGE CAME FROM :JOHN DANILES AT SMARTBIZSOLUTIONS.COM I CALLED THE NUMBER THEN IT SAID TO CALL ANOTHER NUMBER IN WHICH I DID. WELL IF YOU NEED A HOOKER FOR...
tinas9
1 review
4 helpful votes
5/8/11
I ordered several products from them on 4/7/11. At that time they charged my credit card. To date, 5/8/11 I do not have my items. The company states that the items are back ordered. I can understand this but I do not agree with them having use of my money now for over a month. I will not do future business with them again & I may need to contact my Master Card bank & request my return funds.
michaelm180
3 reviews
3 helpful votes
6/13/17
I received a job offer from Pennsylvania and after contacting several moving companies decided to go with SmartBox. Turned out it was a wrong decision. Here is why. My boxes were to be delivered from a location in Southern California to Pennsylvania. I did not have an exact address yet as I was just looking for a rental apartment. Trying to win my business they said "no problem, we can ship it...
charlesm608
1 review
4 helpful votes
7/31/19
"From the help of smartbull24 I am now earning my weeks worth of wage in a day all from my phone! Offering a range of good services has also helped me all throughout and resolved any issues I've had along the way, definitely best in the business".
satyriaj
1 review
0 helpful votes
1/2/20
Their items are fake, I ordered a pair of eyeglasses and as soon as I opened the box I could tell that they were fake. Went to authenticate them and shocker, both places came back and said that they were cheap replicas and that the lenses were cheap and would hurt my vision in the long run. Don't waste your time or money on this fradulent company.
spencert75
1 review
1 helpful vote
11/11/19
This company provides a service that is similar to buying a lotto ticket. Except all you can expect to win is the purchase value of the ticket and the chance of that happening are similar to winning the actual lotto jackpot. The sequence of events are as follows below. I'm sure many here who have had the same pleasure of dealing with Smartbuyglasses.co.nz (or .com or whatever domain suits your...
valeries208
1 review
1 helpful vote
10/31/19
I ordered a pair of frames on the 5th of the month. Company then took until the 25th to say they couldn't provide them. When I got my credit card statement, the money had been taken straight away and had not been refunded. When I got in touch with them and asked for a refund, they said I should look on the website for another pair. Purports to be .co.uk but obvious, from the "chat" facility...

Tip for consumers: Do not buy from these people. They take money for goods that they do not provide and then sit on your money until you contact your credit card company.

hirald3
1 review
6 helpful votes
5/29/17
SmartbuyGlasses is a scam site.!! People please stay away from this site....I am from South africa, my name is HIRAL. I WAS BROWSING ONLINE TO BUY SUNGLASSES AT GOOD PRICE. HENCE GOOGLE DIRECTED ME TO SMARTBUYGLASSES. CO.ZA THEIR SUNGLASSES WERE MUCH CHEAPER THAN THE SHOPS. HENCE GOT TEMPTED AND CHOSE ONE FROM SMARTBUYGLASSES.CO.ZA SUNGLASSES NAME:- TOM FORD- FANY. I PAID R3,061, them the...
rmym
1 review
0 helpful votes
1/6/20
They are scams!!! I sent back the glasses and they never gave me the refund, they are delaying and giving excuses, they mention refund is made in 5-7 working days, it's already 10 days and I got nothing back!!!! I keep sending emails and they don't send the money
jamesa237
1 review
0 helpful votes
6/20/17
Could not be a more sh!t service. Never use them. They are unreliable, they change the status of the order to suit their needs. No telephone number because they don't want people ringing up and unloading on their useless staff who behave no farking idea of what they are doing. What a disappointing experience
mkh
1 review
1 helpful vote
1/20/13
The company goes by many International sites tricking you into believing it's a local business but all goes to Hong Kong company. Zero customer service to reply to my request to cancel my order despite sending them 4 emails already. All I get is an automatic replied email saying a customer representative will answer my query within 24 hours. That doesn't happen. Bogus operation! Stay away...
jaswantt
13 reviews
22 helpful votes
9/27/17
I usually get 30 phone calls a month for credit card processing. This company takes the cake. If looks like the positive review they have on google have been acquired from individuals who are connect with the company. Really high pressure tactics. They pretend that they have no intention in selling you anything and will pressure to meet with one of their specialist who will show you where...
alexa440
1 review
0 helpful votes
10/8/19
I find many promotions on this site for steam keys, and I must say that they all worked, and when I needed assistance, they responded immediately and effectively....I recommend Smartcdkeys for everyone !!!
anns406
1 review
0 helpful votes
9/10/19
Fantastic service all round. We had our carpets cleaned on the weekend and everything was professionally carried out. The 2 gentlemen who turned up were very polite. We would highly recommend using them to anyone. Thanks.
sidneyf21
3 reviews
1 helpful vote
5/30/17
Ben was so helpful in determining exactly what we needed in our closets and was wonderful at working within our budget. Two walk-in closets were completed in a day and everything was cleaned up and put away. The customer service is outstanding. The closets are beautiful and a very efficient use of space. I would recommend them to anyone - a worthwhile investment!
morned
1 review
1 helpful vote
3/2/10
Take your money and set-up the company quickly. Reason for it being so cheap is that they then sell your info on. you start getting spam post addressed to your new company within days. they are unreachable on the support numbers. they don't open you a bank account as is stated as included in the package.
keythr
225 reviews
931 helpful votes
4/27/11
Neat Conversion Website 16 knots to miles per hour or kilometres per hour? 82 kilogram to stones or pounds? Or 7 cloves to mites? 2 barges to quintals? 5 firkins to slinches? You obviously need http://www.smartconversion.com in your bookmarks!
johnp1188
1 review
1 helpful vote
9/1/18
FRAUD! YOU HAVE TO PAY AT THE END. YOU CAN'T PRINT OR USE AS PDF. THEY WANT CREDIT CARD!!!!! DO NOT USE!!!! FRAUD! HOW DARE YOU DO THIS TO PEOPLE TRYING TO GET A JOB TO FEED THEIR FAMILY! YOU SHOULD BE ASHAMED OF YOURSELF FOR LYING TO PEOPLE! I AM SENDING YOUR COMPANY NAME TO THE ATTORNEY GENERALS OFFICE LISTED AS FRAUD. I AM SURE I AM NOT THE 1ST PERSON TO DO IT. YOU NEED TO PUT A 0 FOR YOU...
jamesd997
1 review
0 helpful votes
8/20/19
my credit score was a 406 and the rent prices were killing me. thanks to tyler andrews with total credit solutions and smart credit.com i now have a piece of mind and had found out my credit had been sold on the dark web from the experien breach and actually several others. now i have my home iof my dreams, the damage is repaired, i have a dog, and i finally found a gf and can afford the thing...
daves536
1 review
0 helpful votes
11/14/18
From the website, everything looked on the up and up, after placing an order, it was late by six hours and the grammar and structure was horrible. Right away I could tell it was written by someone who was ESL and had no place in writing. Getting a refund has been a slow and incomplete process, going to have to dispute the charges with my credit card. Be warned and look else where! BTW, so...
lorraines9
Lorraine S. – Smart Custom Writing Rep
Dear Dave,
Thank you for your feedback.
We would like to express our sincerest apologies for the issue happened with your order and for all inconveniences. We regret to hear that you have such an experience cooperating with us.
We constantly work on improving our service and your review gives us an opportunity to implement necessary changes.
Our main goal is to deliver the best quality product to all customers and in order to meet all the requirements, we were forced to take more time in your case.
We are always open for making revisions if a customer is not satisfied with work delivered or to discuss compensation according to our Money Back Guarantee Policy. Each customer's refund request will be carefully checked and approved according to the rules of Money Back Guarantee.
We will be glad to improve your experience with our service if you decide to go with us.
Our Support Team is available 24/7 and you are welcome to contact us anytime.
sr17
1 review
2 helpful votes
7/11/13
I worked here, I left... CEO is a crook and asked us to mislead users about charges. When you sign in they give a price per month but you are charged for one full year minimum even if you decide to leave after 5 days and no refunds Most profiles are fake. Beware
melaka
2 reviews
3 helpful votes
8/21/16
Would definitely recommend anyone to these professionals as they know what they are doing. I went on to their online website to check which devices they repair, and to my surprise, they repair almost any type of electronic device whether it is a video game console, phones, or even laptops. I came in with my cracked iPhone and they had it fixed in such a fast time. The only thing I would...
catm39
1 review
1 helpful vote
8/6/18
I really love this blog. They really post nice articles. Hope to see some recipes in the future. Keep it up guys (Y)
muhammadb38
1 review
0 helpful votes
4/28/19
Stay away from them, there business model is based in such a way that you will end up losing your money in the end. I have lost £800. They didn't let me book a theory test because I didn't finish the modules in time and when I did book the theory test in the end they told me I have broken the terms and condition as I didn't pass the theory test in 4 months. Well I didn't pass it in 4 months...

Tip for consumers: Driving instructor training, DVSA, DVLA, smartdriving, driving instructors.

matthewr73
2 reviews
0 helpful votes
7/27/17
This is the first review I have written about a company, but I felt as though I needed to share information about this company. Smartec makes some very useful products for specific applications; that is in fact why my team and I decided to use a few of their products. They are very precise and programmable devices and would be able to yield some good and helpful results. However, Smartec is a...

Tip for consumers: If you want communication, talk with the proper distributor of Smartec products. They are much more helpful than this company.

rajs27
1 review
2 helpful votes
5/7/16
Smarteloans is one of the biggest scam projects been run from different parts of the world and it has lot of data manipulation/duplication given to all the centres at the same time. It is been running from very long time and lot of people has lost not only the upfront of 3 lac to 5 lac but also the investment amount also they have lost. So its my sincere advice to all the centres not to go...
jayr78
2 reviews
0 helpful votes
11/10/16
Stay as far away from these people as you can. They are totally incompetent. I started the process on May 10. It's now November 10 and I'm still waiting. They can't get plans right, they can't coordinate inspections, they don't contact the city or power people, they lie to you, they don't return calls and they just don't seem to care one way or another. Waited a month for an inspection....
larrym324
1 review
0 helpful votes
7/8/18
Got ripped off. I paid $316.00 2 months ago and nothing was delivered and now every way to contact them is shut down...Ugh. If the bank, FBI, etc. find these people I'll be right in the court house!!!!
kader1
1 review
0 helpful votes
11/27/19
Do not sign up with smartertrader or smarter411 or smartertrading411.com unless you like to lose your money fast. the guy just spits out trades and you are supposed to see if they stick. come on. I mean you are supposed to see what strike price, what week you are supposed to trade. nonsense would not recommend
yull1
1 review
1 helpful vote
4/4/19
They charged extra fee $270 to change flight date without my permission!!!!!! I said I want to use another credit and it wasn't disconnected. And I thought it is just hold. But they already changed flight date and charged $270 from my bank account. She was supposed to hold because I didn't give any permission to charge. This agent is so suck, please do not use this agent!!!!!!
jang158
1 review
0 helpful votes
1/24/20
I made 27 phone calls over 3 months to get reimbursed for a $200 flight. I even had to call the airline many times, because Smartfares told me that they can't reimburse me until the airline reimbursed them, so basically I had to do their work for them. I would have gladly let this go after the first 10 calls, but then I was just mad. SCAM.
yatinp1
1 review
0 helpful votes
10/9/19
birthday party decoration was done well beyond my expectations that too on shorter notice period. very well done.