We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "opti" to "orde"

jimmys150
2 reviews
7 helpful votes
4/13/20
A year and a half ago my girlfriend purchased a house In Westchester County which is just outside of NY city, her previous cable provider was Verizon which offered Fios just a mere 9 miles away from where we now live which Optimum TV has the rights to. From the beginning it was not great service but not being the complaining type we just dealt with the occasional frustrated slamming on a...

Tip for consumers: Find a person who will be honest on the phone and tell them you want a reliable technician who knows what they are doing the first time

leea126
6 reviews
25 helpful votes
5/28/18
We are pensioners living on a fixed income and have been loyal customers of OPTIMUM CABLEVISION for over ten years. In the past years their rates have catapulted to ridiculous heights. 5 Months ago we contacted the company and told them that the rates we were paying were way too high for us and was their anything they could do for us to lower these rates before we considered looking for some...
edwardk42
1 review
1 helpful vote
6/15/16
Was hesitant to place my order so I emailed them and to my surprise, they responded like 5 minutes after.
larys9
1 review
1 helpful vote
2/10/17
My printer was not working since years. I talked with Samuel he checked each and everything and fixed not only my printer but computer too! YOu are genius Samuel Thanks aLot For everything.
phyllisb23
2 reviews
1 helpful vote
10/8/17
One of the best proteins I`ve been doing lately, at a relatively low price if you get 2+ kg at once. I`m not advertising the super gains or whatever but this one was the one that didnt make my stomach react to it in any way, so this is a good one, atleast for me definitely!
johns172
1 review
5 helpful votes
8/24/11
This site is a FRAUDULENT SCAM. The company is being reported to GLASGOW POLICE FRAUD DIVISION, TRADING STANDARDS OFFICE AND GOVERNMENT FRAUD OFFICE. The email marketing service supposedly sends out emails to prospects. You receive supposedly live reports showing your emails being opened and clicks to your website. The opens and clicks do not exist, they look real but they are simply logarithm...
suzzanec
1 review
1 helpful vote
2/15/17
We have been facing lots of problems in connecting with CIOs and CEOs of different companies, thanks to Optin Contacts for helping us with the right kind of database.
davids4304
1 review
11 helpful votes
8/1/20
Been seeking a reliable, consistent, winning service that caters to option trade alerts and option-trades.com is a winner. Made over $150k trading with $50K this week with their one on one. I chose to trade with the top trader for $6k a week. Possibly the best choice ever. Def a must and def I will continue to use the one on one. Worth the investment because they find real winning trades.
caseym143
Casey M. – Option-trades Rep
Thank you!
jamesm2898
6 reviews
2 helpful votes
4/2/20
I asked them why don't they do those extra verifications as soon as we deposit big amounts. Also I have not even received the money I put in. Option500 does not seem to know the value of customer service. I was looking for where to report, before I stumbled on someone's post here on how she recovered her money with the help of Robertocialone@mail, com. He helped me recovered mine too.
taruns7
2 reviews
2 helpful votes
5/8/18
Best option trading website, they are offering very good bonus offers like 350% bonus on deposit of $1000 in which they give 250% tradable bonus and 100% insurance they provide 24/5 services and they provide personal training and also having very strict rules. Really best option trading website. And great client support system.
janed615
5 reviews
1 helpful vote
3/22/20
I have read some reactions about fraudulous activities by optionbit I lost a large amount of money, recently found my way around reimbursement. I was introduced to a recovery agent who assisted in getting some of my funds back. If you need any help, i advice you contact robertcialone@mail, com It took a while but finally I got my money back.
midhatr
2 reviews
1 helpful vote
3/20/17
Online business is great and fun job super... Cool. Online business can work and older people who want to have extra money
maggiea48
2 reviews
1 helpful vote
12/30/19
OptionFX is known for locking you out of your account without any credible reasons, I was locked out of my account with tons of crypto and denied withdrawal but I was able to get it back with help from a Recovery Pro. They are clearly abusing their authority. You can email me to share my experience if you are in a similar situation, you will recover everything you lost. Maggiealder12 {at}...
tonyg21
1 review
2 helpful votes
2/12/13
This site was recommended to me by a fellow penny stocks player as a place to pick up serious insight and training on how to trade stock options without losing your shirt. Fundamental trading in stocks is actually fairly easy but trading options is a an activity where you can lose your shirt pretty quickly if you're even in the least unsure about what you're doing. Optionmillionaires.com,...
patriciab1223
2 reviews
1 helpful vote
3/6/20
This company approached me through its account Manager and offered to trade on my behalf, I started with deposit of 5550 USD and she showed some good results and then I was offered some VIP treatment and asked me deposit some more funds then I added 20000 USD and later 15000 USD more. All pf a sudden they stopped communicating with me when i asked for withdrawal. Thanks to johnwhelan@...
jasons1221
4 reviews
1 helpful vote
4/4/20
I was once a victim of optionrally I invested with them and they assured me I was going to see a positive outcome but honestly I didn't get that they kept fooling me and didn't rectify the issues of me not getting my money recovered thanks I was at the verge of giving up before I came across robertocialone@mail, com who helped me get back my whole money I'm glad this recovery firm was able to...
davidd798
4 reviews
8 helpful votes
9/16/18
To be honest the service overall program is great and I don't see any flaws but the amount of alerts they issue out is unrealistic to keep up. I did see good profits but with my luck I had 3 loses and 1 win. In the course of month I've seen 12 wins and 7 loses and in order to keep that consistency I would need $15,000 and a whole lot of trust. This program might be legit but it's not for me at...
miker871
1 review
26 helpful votes
6/25/20
Option By Pros is the best. I have used the Options Trade Alert service and one on one. I have done well using both. Made over six figures this year. Highly recommend!
samm314
OptionsByPros T. – OptionsByPros Rep
Thank you Mike.
kevinp643
1 review
0 helpful votes
8/13/20
Been looking for a option trade alert service which can benefit my style of trading so I signed up at optionsgonewild.com & Been a happy member for 3 months.In 3 months I have taken my account from $40,000 to $330,000. Their option trades are almost 90% accurate with great live chat members who help support your trades with their knowledge too. I have saved all of my profits by using their...
scottr1065
Scott R. – Optionsgonewild Rep
Kevin, thank you for the review.
stevem204
12 reviews
21 helpful votes
12/10/15
I've had a brokerage account with OptionsHouse.com for a few years. The last trades I've done with them I found out that they OFTEN take the opposite side of the trade from their retail clients, betting against them if you will. That means they have a very distinct CONFLICT OF INTEREST in your account which they can view and plan trades from against you. OptionsHouse.com has also been...
williamh1827
1 review
3 helpful votes
6/21/20
Optionstradecapital.com is by far the winner in managed trading with my account. It's simple to use, you sign an agreement, they set your trading account to trade and you just stay out of the account until they are finished for the day. They took $200k to $800K in 1 week. I paid what I thought was really fair to the $600K gain in my account. I am going to take this gain and keep it in my bank...
tonyr50
1 review
1 helpful vote
10/10/15
I subscribed to one of their newsletter on Sept. 9,2015 with automatic monthly credit card charge. Did not send me a password and all the links were not working, so I was not able to access their website. I subsequently asked for a reimbursement since they were not able to provide me the services I paid for. They acknowledged recepit of my request and that they will oblige. As of today Oct....
sarahs1659
4 reviews
10 helpful votes
6/21/20
They locked me out of my account, I have reached out to them countless times without any response. I thought my life was over. I was finally able to recover all my money with the help of a recovery agent I came across through a friend. Happy to share my experience and guide anyone going through same. He helps people who have been ripped off by gaining access into the trader's account,...
nicks154
6 reviews
42 helpful votes
5/26/18
I filled out the form for a the "Permanent Opt Out" and mailed it in. It's been over a month now and I don't know if they processed it or not. Does anyone know if they're suppose to send a confirmation letter? I tried calling the 800 number but it's just an automated response. Doesn't look good. I might have to file a complaint with CFPB.
larryh48
3 reviews
9 helpful votes
4/11/18
This is *the* mail order discount pharmacy for my United Health Care Plan. One of their favorite tricks is saying 90 day prescriptions are ready to be refilled, although they can't show the price. You order the refill, only to discover that you are charged the entire price for the drug. Insurance did not cover the refill because you ordered before it was refillable. When you confront them with...
stevef652
1 review
0 helpful votes
8/12/20
Now that i see other reviews, this is redundant. I've never dealt with a worse company. They screw up everything and good luck dealing with someone you can understand, I believe they only hire people with IQs of 80 or less
rogerc224
3 reviews
12 helpful votes
10/7/19
I am on an older Christmas time deal... cheaper than current offers. I had Wi-Fi issues from the modem after 18 months or so. I was given a new, updated, modem and remain happy.
yomib
1 review
3 helpful votes
11/18/14
I ordered Cazal Legends 904 097 Gold White CZ 904 097 for my wife 8 days ago, and till now i keep calling the number for info and phone hangs up!... No tracking number, Nothing! I am not a competitor trying to tarnish anyones image, I am a legit customer that paid $324.95 for these for my spouse and she keeps bugging me for them which makes me feel bad. Its passed 3-5 business days and NO info...
sanamk1
2 reviews
5 helpful votes
7/18/15
It looks like the website consists of few different parts, i checked the ideal body weight calculator and ideal career sections. I like the way that optyourlife summarizes the information and it also gives you tips on how to reach the goal.
rahuls106
1 review
1 helpful vote
2/20/18
They dont have the basic ethics how to talk to customer they dont reply when i ask something but when i challenged their authenticity they quickly called they say they never confirmed my order but i got the message that your order will be delivered by today evening how can my order come if they never confirmed it on asking them that why they dont reply they say they have thousands of customers...
garimad2
2 reviews
1 helpful vote
2/5/18
They are fraud. I ordered a bag worth rs 8500. Now they are not replying on whatsapp or not picking up my calls. But I m not going to let it go. They have to pay for it.
kalyanim1
3 reviews
5 helpful votes
2/7/18
I found a website opulantestore.com, where I have seen an amazing collection of branded handbags at 60% off price. I have booked the order on this website. Waiting for the product.
johnf1438
1 review
1 helpful vote
10/18/19
Wonderful opportunity for fresher to start a career, Good place to work and learn new things. This was a great opportunity to start and grow in my career.
holliec
1 review
2 helpful votes
7/23/12
I joined opulentdelicacy.com on june 15th and upgraded my membership on june 23rd and they sent me an email asking me to respond to this email after one month to make a payment request and i did it today and they emailed me on july 16th saying when we receive my payment request we will validate my account and begin the payment process then we will send you an email to inform you after...
kendyt
1 review
1 helpful vote
7/20/20
They attract trader by showing bitcoin price on their exchange expensive 6% than global market. Once you deposit and trading in this exchange they will said you are doing arbitrage and against their rules when you attempt to withdraw. Then they will ask you to deposit 15000 USD worth of bitcoin to upgrade your account to allow withdraw. Don't ever try to profit from this SCAM exchange, it is...
avirupd
2 reviews
2 helpful votes
9/8/18
Ahhh a awesome site good quality products are available here also the shipment is fast. The most eye catching point is their customer service, they know how to take care of their customers and make them feel happy.
erick12
32 reviews
161 helpful votes
5/17/11
There is a parlor game that people with enough movie trivia knowledge can play called "Six Degrees of Kevin Bacon" it's premise is that any individual can be linked through his or her film roles to actor Kevin Bacon within six steps. If you picked John Wayne, then you would say "John Wayne was in How the West was Won with Eli Wallach and Eli Wallach was in Mystic River with Kevin Bacon" so John...
panam
1 review
2 helpful votes
6/2/18
I have just written the 1z0-337 and passed the exam with 90%, I think they have updated the questions
bethanyr22
9 reviews
10 helpful votes
10/22/18
Got the new toothbrush for Xmas last year. I'm very happy with the product. However, less than a year later the battery only lasts a few days and the limescale builds around the head of the toothbrush despite being cleaned properly twice a day. Not happy
terryf169
1 review
1 helpful vote
12/12/18
Orangepay it's a very secure and comfortable payment system. I used daily payment processing more than year and I haven't any problem. So I can recommend that system.
clived
15 reviews
15 helpful votes
1/11/12
Another mobile service provider & I found there website safe to use.
toremef
3 reviews
1 helpful vote
5/17/20
Very friendly customer service and the whole store's way of dealing with clients is on point. Ordered here some wigs and cosmetic products to try a new look and I do appreciate the effort they made to help me with all of it. Thanks!
suziew1
1 review
3 helpful votes
11/24/14
Orangeberry Book Tours aka Pandora Poikilos I worked with Pandora Poikilos for 14 months. I was promised $200 a week ($10 an hour for 20 hours a week). I ended up working 12-16 hours a day. I did not have a problem with that. My problem is not getting paid. I am back owed over $5000 and all I have is a letter from some unknown attorney in California stating they Pandora Poikilos is going to...
lillianf7
3 reviews
10 helpful votes
2/12/14
Excellent support. Very prompt in win deliveries. Variety of products. Excellent autobidder... can enter start price, amount of bids, and end price. A feature I really appreciate since the bidder has control. Only downside is it opens at 7PM, no daytime auctions, and wish there were more auctions. But one of my favorites..
rhiannaz
1 review
2 helpful votes
4/16/18
The best service when I can buy bitcoin. Simple verification it's very adorable. I like it! If you search simple cryptocurrency wallet is it Orangecoin
jesinj
1 review
1 helpful vote
4/25/20
Best website Development company - Orange Dice Solutions. Honestly, the level of web development service and mobile applications they offered was up to the mark. They provide premium quality website at cost-effective prices.
alokt
1 review
3 helpful votes
11/21/14
I found raelly great information on Orangedmc but have never used their services before. So i want to use the services of this company. I would like to book the packages of this company. Thanks for sharing the beautiful information it is really helpful for us.
javedb1
1 review
1 helpful vote
6/1/16
I got to know about OrangeryOnline a month back, this has helped us to create our first mobile. It was easy and smart. You do not need to learn any coding to develop an app.
tedrab
1 review
0 helpful votes
8/10/20
Lizbeth was very helpful with helping me track orders! Everything shipped quickly! I used the online chat and her response were quick and friendly!
sandyp37
2 reviews
6 helpful votes
1/14/18
I have been a member for about a year. I have even been to other OTF studios in other cities and states and they are all great. It is a one hour workout with a class of 24-36 people, personal trainer, great music and the trainer tells you what to do. You must be consistent to make this worth it. Love it!
mikej728
Mike J.
1 review
1 helpful vote
4/22/20
We've bought a few of the Finn purifiers now and plan on getting them for each room in the house. They're quiet and seem to be doing their job. Also, if you sign up for their mailing list you can get 10% off your first order.
roseh203
1 review
1 helpful vote
8/3/20
The "psychic" sensei, right off the bat into your private reading, requests you give him 300 star or something at the end of the reading. I think that's likes or something. Well into my reading, the connection dropped for a good 3 minutes. I only ended up with 55 seconds of my reading. What's interesting is his personal message. I couldn't believe he wrote all that during the time we had...
juanitaw3
1 review
9 helpful votes
10/16/15
This person didnt answer my question. I hate office work.
doohickyg
3 reviews
16 helpful votes
4/27/15
I decided to purchase a promise ring for my girlfriend, and went with Oravo's SR9810 - Amethyst Heart Cut in Sterling Silver with 8 CZ stones. After finding the ring on their site, and proceeding to Checkout, I kept a close eye on the total amount I was being billed, especially when the Shipping was added (free 5-9 days). It wasn't until I reached the "You've just been billed" page that I saw...
brads33
1 review
1 helpful vote
4/10/15
I truly enjoyed work with orbit360designs. I purchased unlimited 360 logo design package just for $199 and what i got is Simply outstanding service. Everyone went the extra mile to give the logo the little extra touches I asked for very quickly. As badly as I needed the logo it turns out that I was actually the hold up! I will definitely be calling on orbit360designs for other projects in the...
wg1
1 review
4 helpful votes
2/7/11
I have been customer for eight years with last six paying three years at a time With in last four months service has dropped to nearly nothing, I call to report problem and seldom reach a person. I leave call back number which they never return call. Last time i renewed service they had insurance premium which i understood as paying for radio and service calls. But i was told i have to pay...
forhadh5
1 review
1 helpful vote
7/11/20
Orbit graphics is the best image editing service provider company and they offer great pricing and best quality.
kathleenm833
1 review
1 helpful vote
7/27/20
I had to cancel 5 hotel rooms in Italy due to cancellation of wedding. Canceled and got money back with extreme ease. Great job!
tiffanyp144
1 review
1 helpful vote
5/9/20
I bought a corset and made a mistake in the sizing. They fixed the problem super fast, super easy and were sooo professional. I will keep buying with them. Special thanks to Ashlyn who helped me out with my issue. I didnt get the product yet so i can't rate it yet.
claudiac232
1 review
1 helpful vote
7/21/20
I purchased an item that later I was informed was not in stock, so they cancelled my order and informed me that they would refund my card, a week after I contacted to find out about the refund and they told me they had just refunded my card and I would have to wait10 business days So why would you have something in the website if is not in stock, charge the customer and then we have to wait...
orchardm
Orchard M. – Orchard Mile Rep
Hi Claudia! I am so sorry that you had this experience. Orchard Mile is an online marketplace that has partnered with the various brands you find on the site. Our site is integrated with our brand partners and all inventory is provided by the brands. Unfortunately, sometimes the brands are unable to fulfill the orders due to inventory discrepancies. Again, we are truly sorry for this and it is not the experience that we hope for for our guests. I have checked your order and it has been refunded, the processing time at this point is up to the financial institutions as to when it will be made available to you on your card. We simply ask that guests allow 10 business days due to this, however you may see it as early as 1. :) We do thank you for being our guest at Orchard Mile and sincerely apologize for the inconvenience.
dilipm4
1 review
2 helpful votes
3/20/19
Verified purchase
Timely delivery, good packing of the articles. Plants are healthy. Why the review should be of at least hundred characters? This carries no meaning.
harryh43
100 reviews
169 helpful votes
8/12/18
There are a lot of dim sum places in town but Orchid Garden has great food at the best prices. Clean, nicely decorated, nothing cheesy, food is always hot and tasty, servers come with their steam tables often enough, good fast service.
michelea118
1 review
1 helpful vote
1/20/20
Ho richiesto assistenza per un problema dopo oltre l'anno di assistenza gratuita e in poche ore mi hanno risolto il problema che non era causato dal loro modulo, ma da un modulo di altro fornitore. Mi hanno inviato anche un immagine della causa dell'errore! Professionali, tempestivi e semplicemente PERFETTI!
janiek10
1 review
2 helpful votes
5/31/19
This site has a pretty good and helpful blog where different professional writers post insides on how to improve your skill so I'm using it to get some tips. Great blog!
salmak6
7 reviews
5 helpful votes
6/4/19
Hey, guys, thanks for a quality capstone project. I could not even thought that such a complicated topic can be discussed so well. Will utilize your service again.
ilonb
2 reviews
1 helpful vote
3/18/20
Need professional writing help so that to unload your curriculum? With the help of Order-Essays you can ask them to complete any assignment in the certain term and, what is more, make it look presentable and successful.
leandroc18
1 review
1 helpful vote
6/16/20
It was very pleasant to use the yoybuy services. They are great with the helpping center and the work offered. The parcel arrives in time expected and the price for the they work it's fair and clean. I'm so gladyfull for been doing business with.

Tip for consumers: To use the helping center in case of doubts.
To Thust in yoybuy services

adamh
1 review
2 helpful votes
5/5/10
Disputing charge with the bank to reverse it. Shoes ordered showed in stock, $75 total. Ordered- one day later, emailed us saying shoes not in stock, pick another pair. We asked for refund- they said refund fee is $4.00. Checked online banking- charged us $77.71 instead of $75, plus an undisclosed $2.33 INTERNATIONAL fee. We responded demanding a full refund for all charges in full. In 24...
tanerb
1 review
2 helpful votes
1/8/14
Great service. My iphone 5 screen broke and i ordercases fixed for me for $90. All it took 30 mins to get fixed. I definitely suggest this website, great service and communication
leons70
43 reviews
203 helpful votes
4/23/15
Don't use this service! This is the same service as the orderessay.net! They have the same contact information while paying! These guys are very dishonest! They've created sites on sitejabber and write fake reviews to FOOL PEOPLE! Scammers and frauds! I've lost pretty much money!
codyj26
Cody J. – Order Custom Paper Rep
Dear Leon S.,

Thank you for your feedback. I am sorry to hear about your negative experience. We are on the market for more than 10 years now, and we do our best to help people with writing. We take it personally if there is an unsatisfied client. Therefore, I will gladly review your case if you want me to.

Looking forward to your response.

Best regards,
Cody Johnson
Customer Experience Manager
gertia
1 review
2 helpful votes
2/24/19
Good service. Writer explained all the details of writing my assignment. The work was large in volume, completed in 3 days. I am pleasured. Thanks
codyj27
Cody J. – Orderessay.net Rep
Dear Gerti A.,

You are always welcome. Thanks for the feedback and come back for more orders.

Best regards,
Cody J.
Customer Experience Manager
brandonl22
2 reviews
15 helpful votes
6/17/14
DB Vaello often don't reply to emails or reply with a boastful attitude. Most importantly, despite the high price tag of their software, they couldn't prove that their software can generate profitable result on a weekly (or even monthly) basis! This shouldn't be a surprise, since 99.9% of the trading software/classes are scams; they can never demonstrate to you how their products/services are...
matte4
1 review
3 helpful votes
2/14/11
Unless you want to pay for counterfeit clubs, then you should STAY AWAY! I had the same AWFUL experience dealing with this scam website as other reviewers and it should be a crime that they are still online!
janed263
4 reviews
3 helpful votes
2/1/18
This is a great company. They are easy to work with and their software does a great job. We switched over from MOM/Freestyle and have never looked back. Great stuff.
chriso1
654 reviews
3,240 helpful votes
2/26/11
Hmm. According to this, if you want your boss to bring you coffee, all you need is $179 and the willingness to agree to a blood sacrifice. Seems a bit over the top to me, but then, I prefer tea myself. Anyhow, my crystal ball tells me that this one is also associated with sites such as "rituelsvaudoushaitiens.com", which amongst other things offers to perform a voodoo ritual to remove the...
paule478
1 review
1 helpful vote
6/12/20
Hi I'm Paul Edwards I'm replying to your email about your job deburrer in sunburn on Thames as I have 8 years of experience with aim aviation I would appreciate if you would consider me for this role many thanks Paul
bayom
1 review
1 helpful vote
11/8/13
I ordered 2 nike airmax's from them at prices too good to be true, and now I have a debit statement from Jianfu electronic co, a Chinese cctv operations company. I'm so worried. I'm calling my bank.
timh26
4 reviews
4 helpful votes
12/1/13
I live in Eltham, South East London and I must say that this is the ultimate website for takeaways as not only it combines the review from all other websites, but also shows all available takeaways on one page for my postcode. Great!
daleb332
1 review
0 helpful votes
8/14/20
6 weeks to get a pressure washer pump,,,,, tried to send it back,, gal in customer service was a fricken $#*!,, i had to pay to ship it back and a 20% stocking fee,,,, BULL$#*!! Turned them in to the BBB and the attorney general,, I WOULDNT BUY ANYTHING FROM THIS CROOKED OUTFIT IF IT WAS THE LAST PLACE3 ON EARTH!,
ashlynt1
2 reviews
9 helpful votes
6/25/16
This app is one of my all time faves! As a college student this app/website is super convenient and easy to use. Lots of options, never any problems and customer-friendly.