Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "6dol" to "99re"

miaw32
1 review
0 helpful votes
4/20/19
I'm glad that i didnt use any other site because most of the writing services are scam out there and it does get really hard to find the right one. I would highly recommend 6dollarsessay if you guys are looking for help with your assignments or essay or anything related to academics :)
jenniferh1194
1 review
0 helpful votes
12/29/19
• Updated review
after ~6 emails, and a measurement of the shirt dimensions, they did finally issue a refund on the "tiny shirts" - I have to give them credit for eventually making it right.
amyd22
SixDollar S. – 6DollarShirts Rep
Hi Jennifer! We are happy to hear our team was able to help. We take issues like this seriously and need to make sure they are addressed properly. With the information provided, we can address the issue with our manufacturer to try and make sure this does not happen in the future. Thank you!
Sizing is way off - do not order here.
12/28/19
• Previous review
ordered a Medium women's, received a medium girl t-shirt - I contacted them and they said that girls tees were large enough to be women's tees? I wear a size small, ordered a medium to make sure it was large enough and receive child size shirts??? They have refused to issue a refund. stay away.
amyd22
SixDollar S. – 6DollarShirts Rep
Sorry for any confusion! Looking at the email you were sent, our representative stated that all of our shirts should match the size charts displayed online and that if they did not, to please send us measurements so we could get it addressed and either send a refund or replacements. If the shirts matched our size chart our representative stated you could still return the items to start the process of getting new sizes.

Unfortunately we do not sew the shirts in-house and rely on a supplier. Because of this, we must get exact measurements so if the items are defective, we can send them to our manufacturer and compare the measurements to the shirts we are currently sending out to ensure you don't receive another defective batch. We are always happy to help!
michaelp921
1 review
1 helpful vote
2/6/19
I ordered an engraver on Nov. 27/18. Got order confirmation and a fake tracking number. I tried to track the order but it kept coming back as non existent. Tried contacting 6elec at least 4 times with zero response. It has now been over two months. This is the type of company you hear horror stories about regarding shopping on line. Don't say you weren't warned. I'm not the only reviewer on...
erikae41
1 review
0 helpful votes
6pm
1/22/20
I ordered some boots that were $180 in store. I paid $80 at 6pm.com my item arrived a day early, in perfect condition, and was exactly what I ordered. I will definitely be ordering from them again!
michaelm398
1 review
8 helpful votes
3/30/16
If this company is even real, you would never know. After payment, I received 2 emails with different login information after payment - one for my business email account and one for my personal account linked to paypal. Neither emails work as the login. When I type "forgot password" the response is that the emails are not registered. I've sent numerous requests for assistance and get...
samuels249
1 review
0 helpful votes
1/18/20
I needed a ticket to Lagos, and Imran has done it with great professionalism, enthusiasm, and has found me the cheapest, short connection flight within my budget. Giving a call *******3193) to him is like setting your plane on autopilot mode.
geons
1 review
2 helpful votes
2/24/13
is a adware virus invited software, beware
miltv1
Milt V.
1 review
0 helpful votes
11/11/19
70E has always been a trusted partner, I used you at Cummins and now at Nixon Power. Always great service!! Thank You
cynthiab440
2 reviews
0 helpful votes
11/7/19
Thanks to WEALTHWATCHS,com . I have finally gotten back my money from this cheating scam company. All they do is ask for money and refused to grant withdrawal requests. They stopped responding to my calls and mails and refused to give back my money. I had to contact WEALTHWATCHS before I could get back my money
michellel575
2 reviews
0 helpful votes
1/21/20
If you are aa victim of 70trades like i once was please reach me by maill on petmich432 @ gmail , com and i would refer you to the recovery firm wegetrefunds, com as they are the company that helped me get my refund of 16,500 that i was not allowed to withdraw.do not suffer in silence. seek refund now
ibrahimd13
1 review
0 helpful votes
12/18/19
I just wasted right over $450 usd on products that are worth less than $5 usd. Worst quality i have ever come across and unfortunately 5 minutes after I have received the order i released the were fake and smelled disinfectants, straight away and contacted the customer how claimed that are 100%. DO NOT BYE ANYTHING FROM thinking that its a knock off THSES ARE CLEAR SCAMC.

Tip for consumers: Dont just don't do it at all they are selling lies in different colours your money is gone they don't refund and no one will buy them of you

nickg45
2 reviews
2 helpful votes
9/4/17
After being let down by another taxi firm to pick up my 17yrs old daughter and friends, I called Sussex Cars to see if they could assist. They kindly said they could provide a car in 30 mins. This was at 0020hrs. I had to pre pay £28 and a further £2 booking fee for the priviledge. At 0200hrs they managed to get my cold and weary daughter home. The distance was Eastbourne to the $#*!er -...
stephanied95
1 review
1 helpful vote
4/8/17
Have been using since 2015 adore this place with a passion they will make sure orders are correct if you ever ever have an issue the manager is so kind and quick to correct it, love the drivers staff prices and selection!
debr1269
3 reviews
9 helpful votes
3/19/18
These guys delivered my EQ kit right to my door within 2 days of ordering. They don't ship the kit, the deliver it themselves. The kit comes in a backpack and there are different sizes based on how many people will be using it. It cost me approx $185.00 and I am fully equipped with everything I need incl a 2 person tent and windup radio, first aid kit, everything 2 people will need in order...
chir6
1 review
0 helpful votes
12/5/19
We are Cincinnati roofing contractors proudly serving our area since 2007. Our expertise and quality work have given us Master Elite and Select Shingle Master status with the highest quality roofing suppliers. As Cincinnati roofers, we understand that your home is more than just four walls and a roof, which is why we are also a premier siding contractor and window contractor. So the next time...

Tip for consumers: Cincinnati Roofing Contractors | Cincinnati Roofing

simonv2
1 review
7 helpful votes
6/26/13
This site says it is Free UK Sex Contacs but appears as the URL I have posted It sends fake emails to encourage you to pay and sign up, there is no way to stop repeat billing or to remove your profile and is completly FAKE DO NOT JOIN
trisht28
1 review
0 helpful votes
10/28/19
The car my son purchased for $5600 included a 30 day "warranty". It died ON THE WAY HOME! They refused to tow it back. Hung up on us when we disagreed with their "policy". We now know it is a common occurrence. All Yelp reviews are a one. AG complaint filed.
davids1967
7 reviews
11 helpful votes
7/24/19
I received an sms with no phone number from "MyParcel" to notify me of missed parcel delivery and it included the link of http://wj4.me/33535f to contact them but it lead to 7bitcasino.com. They are trying to lure me into gambling to waste money. Well, they are stupid and I'm not putting my details or credit card numbers. So it's a scam.
hummusd
7 reviews
2 helpful votes
10/19/16
I have been shopping regularly on e-stores like Amazon and eBay but the type of exhaustive inventory, gold plating necklaces and design options available at 7 Charming Sisters is at another level. Great prices and quick US shipping sweetens the deal. Must Try for all curious shoppers like ME!

Tip for consumers: Try the layered jewelry - the choker and collar necklaces are beautiful.

katherinew99
7 reviews
19 helpful votes
9/1/19
WARNING: ALL THE LISTENERS ON 7 CUPS ARE TERRIBLE AND THEY DON'T CARE ABOUT HELPING. THEY ALL BARELY RESPOND, THEY ALL LIKE NEVER RESPOND BACK. And by the way, don't let the fake profiles they all have deceive you, every one of those fake listeners have fake phony bs profile saying "hi I really want to help you", it's all nothing but lies all the listeners say because none of the listeners...

Tip for consumers: EVERYONE reading this, PLEASE keep sending in reports to 7 cups to have all those listeners names that i listed, to get them all permanently banned, because those listeners i listed, don't deserve to still be on 7 cups as those listeners will continue to violate community guidelines and terms of service and those listeners will continue to bully and hurt and abuse others mentally and physically.

lulum17
1 review
1 helpful vote
1/1/20
I'm only giving it 3 stars because I know there are people there with good intentions. As a listener: 7cups really doesn't want you to act like one. Telling you to respond with 'I understand' and to summerize what the other one is saying. I followed the 7cups rules at first, but I'm beyond that now. I get where they are coming from: giving advice can be harmful. But it's also human to do so....
praveenc6
2 reviews
0 helpful votes
5/23/19
This e-commerce site has variety of daily use electronic products which I love the most. I'm happy shopping in this site.
rg313
1 review
0 helpful votes
12/1/19
The company cannot write anything. Its is primary writing From non native people. They do not refund and steal money. ITS FAKE The don't answer mails. KEEP your MONEY ITS FAKE.
katherinew105
3 reviews
0 helpful votes
5/6/19
they fit my body type, but this is a very personal thing! I do appreciate the double-stiching that adds to the durability
rayleighb
1 review
3 helpful votes
5/31/12
7foxmall.com is a website that primarily sells affordable custom made dresses for special occasions. They have wedding dresses, bridesmaid dresses, evening dresses, prom dresses, cocktail dresses and many more. There are more than 1000 designs to choose from. I think the Japanese yukata (summer robe) that they sell is very unique as there are very few websites that sell yukata. It's a great...
harvinders9
1 review
0 helpful votes
12/8/19
I have been with Unlimited Web hosting for nearly 4 years and from the start their service has been outstanding. I'm a web designer and not so savvy about all the hosting setting, so i rely on their customer service a lot to fix issues i have caused. I can say that their service is quick, only today i asked for help around SSL settings, I got a response and the matter resolved in literally 2...
jcj10
JC J.
3 reviews
0 helpful votes
1/9/20
Very quick delivery and really good price. Not heard of 7hundred before but will look out for them in the future.
paulae16
1 review
0 helpful votes
9/17/16
This was my 3rd reading with Makayla and she is amazing. Her predictions from my first two readings have come to pass. She accurately predicted details of meeting my fiancee's family for the first time , right down to the table we were sitting at. She is able to provide accurate information without asking me questions. I will continue to use Makayla in the future!
natalieg1
1 review
1 helpful vote
10/23/10
do NOT touch 7models they are a total scam they tried getting me into bed with the agent and also the photographer and actrually locked us in the building and wouldnt let me and my friend out until finaly we did long story about that if you want to know more about it feel free to call me on *******7384 but never touch this agency at the begining they promised me the world but it never happend...
jetroc
1 review
0 helpful votes
10/9/19
Our special calendar will help you find the best matches to bet on and the best betting offers. You can bet on football online of course, but the best betting odds can also be found on horse racing, tennis, ice hockey or basketball.
temio1
1 review
0 helpful votes
8/15/15
Holy cow dung. These guys are horrible. I ordered some beautiful Adidas from them, Adidas that were shown to be more than simply "in-stock" - - over 3000 units. So you'd think it'd be no problem sending me a pair right? Well THINK. AGAIN. Not only did they send me a completely different model of shoe with unbelievably different colors than what I asked for, the shoe was also way too big...
pauld233
3 reviews
2 helpful votes
11/11/19
So what about weighted balls? Weighted ball throwing programs? We have all read countless articles on how safe they are and how evil they are. As you might guess this is one of the hottest topics out here at this moment in baseball and football. Tomorrow it will be something else, but today it is "do we or do we not throw weighted balls" as part of our training program.
amberf135
1 review
0 helpful votes
12/19/19
I celebrated my birthday here recently, an intimate private party for 20, and it was absolutely everything I imagined it to be! I originally chose 7 West because I attended a really good friend of mine birthday dinner in October and I was impressed. The customer service, the atmosphere, my hostess, and all of the entrees were phenomenal, (especially the lamb chops, they are delightful!) I will...
jessiem34
9 reviews
4 helpful votes
10/24/14
7 witches coven will scam you and after their spells don't work 7 witches coven wont answer their email address. But however 7 witches coven will still keep sending you advertisement wanting you to buy more spells.
jenniferg493
1 review
0 helpful votes
5/3/19
I did use them, I feel super stupid because I lost a lot of money. Money that I didn't have. I usually am very skeptical and smart when it comes to scams but was in a desperate situation and wanted to believe it would work so badly. Nothing ever came out of it except them requesting more and more money because of this and that. I'm heartbroken and again feel stupid and gullible. Please trust me...
jamieg10
11 reviews
39 helpful votes
1/22/13
This web site is really helpful. I found his web site by accident first time because it was listed on Wikipedia because they have a lot of the stuff he wrote about the FC twin, and listed his web site as the resource. It's listed in Yahoo search as "The world's largest FC Twin compatibility list" and it really was. He has hundreds of games tested and everywhere else they only have like 4 or 5...
darg1
1 review
3 helpful votes
4/25/17
I worked at 800fund.com full-time I had a positive experience at 800fund.com. The owners deserves a lot of respect. They carefully listen to employee's tips. Employees are always friendly. We became good friends with all team.
ademy
10 reviews
89 helpful votes
6/1/13
Failure to deliver reliable service and caused downtime. Never addressed our problems.
markusc7
1 review
0 helpful votes
1/7/20
Great place to post details of telemarketer robo calls, silent calls (no message), or of other unwanted calls. A lot of people are getting tired of relentless unwanted telemarketing calls. This site puts calls into perspective of how many other people are also getting calls from the same caller Id phone number.
kaylam6
3 reviews
7 helpful votes
10/24/13
Here is the scope! When you first walk in; you see a vehicle of your choice; after you get a crappy salesman that barely speaks English and after they buzz you in through the gates; you get tempted of the no credit check and on the 30% down payment only. After you choose the vehicle you want to purchase; the simply have an unlicensed documented worker assist you with the test drive. You take...
scamf3
1 review
1 helpful vote
5/18/19
Stay away! Totally scam! They stole about 100USD from me and never shipped me anything! This website domain was registered in Shanghai China, but its servers are hosted in the US. All victims: please report the scam website to the following US government organizations to root out this criminal...
tzutingc
1 review
3 helpful votes
5/24/18
If there is a negative star, I will give "-100" review. It is a scam website. They charge you very expensive shipping fee without telling you until you placed the order. Then if you want to cancel the order, they will not refund to your account that you use from making a payment. They will try to make lies in order to delay the refund to you and try to fool you. So don't buy stuffs from them.
piusl
9 reviews
20 helpful votes
7/20/09
Please do NOT buy anything from this site, they will try and up sell you and trick you into buying more expensive equipment. If you see a low ball price, run as fast as you can. If you do not listen to the people posting here, I can guarantee you will be calling your credit card company like I did.
janinef
2 reviews
4 helpful votes
9/15/11
I am a new company looking for suppliers of electronics for my market. I spoke with a Rachel in this company and was very interested when she said she was willing to send me an iPhone 4 32GB for free once I paid shipping and taxes. When I started asking about other products I tried to set up proper payment terms that would assure me that they would be on the up and up. However, when I stated...
georginae4
4 reviews
7 helpful votes
9/14/18
• Updated review
I still suffer today mentally and physically from what this office did to me. It's taken me 9 months of waiting for a Clear Choice Center to open in my area which they finally put one up in NJ without me having to fly to a different state to get what I wanted to begin with which the old surgeon Dr. Bullock said he could do but talked me out of because in all honesty he lied telling me I was not...
Broke my heart & my smile!
2/2/18
• Previous review
Took me over a month just to get a consultation, the receptionists made many mistakes causing me to have to call back . Starting day one they overcharged me and messed up setting up another app. Month later for immpressions. Had to coordinate Between Dr. Bullock surgical procedure with his friend Dr.Garin's office for a surgical procedure when i was origanally told it was all done under one roof. It was not! Since no body was doing this and i can't do it my self coordinating their schedules I had to keep calling again. At the last minute Advanced Dentistry called saying 2 weeks would not be enough time for immpressions could I come in the next day, so i did. This was all written up to be done in 4 sections at the origanal app. One being for my immpressions 2 weeks before surgery was told to me it would be cancelled by receptionist Darlene and would be seeing them after surgery to go back to Advance Dentistry after surgery in another office because Bullock liked to put his own work in. I thought that was a bit strange 12 extractions under anesthesia not really up to driving around after surgical procedure to another office in pain not hearing him explain how to keep clean while healing . Next thing i get a call to be squeezed in for 2 fillings when all bottom work was going to be done after surgery because I've been feeling deathly I'll needing to get all the bacteria out first. The day before I called for only a 2nd time to talk " with the doctor" to confirm everything because what i really wanted was the clear choice procedure he talked me out of saying he felt it wouldn't work needing extra bolts to secure top, after thinking about it and having 2 more crack on bottom before seeing him again I tried to say i felt bottom would not hold up either with root canals , fillings, still leaving me without 4 back mollars to chew. He got so mad that i called him 2 times, I had to call the receptionist many times because it seemed like they forgot about me and wanted me to do the scheduling, but how would I know what their schedules were like. The conversation went from simply explaining my thoughts before surgery in case anything needed changing he got furious and told me i was pissing him off and not to call again. Mean while i had 2 fillings being squeezed in the next day and again not a day goes by where I'm not sick. Especially to fill in 2 teeth that was squeezed in on the origanal day he was doing my immpressions took all of 5 min. And that was then splitting the work up from the 4 sessions to 5 And god knows how many more and loosing track of the other app & the origanal price. After making a mistake first day. I woke up feeling sick after cracking 2 more bottom teeth that night and honestly called was in tears said i did not want to be worked on until all the loose teeth and decay was out of my mouth. So from calling the day before and making him so mad at me he would have done those filling even though supposedly he was furious and i was honestly sick just wanting the surgery done first the way it was written up. My insurance was paying for a nice amount and was good to go for my surgical procedure. Day after i called out for the 2 fillings when he was so mad at me to begin with I get a knock on my door from UPS! Having to sign for a paper he wrote refunded most of the money and had all work and cancelling my surgical appointment with Dr.Garin's office. I sat and cried for weeks after waiting 2 months & years for me to be able to smile again and most importantly eat healthy food that I'm unable to eat like this. He still never refunded my money for the xrays which when i called several other dentist no one will use another dentist xrays! That's a fact! I thought i didn't cancel this he did I spent few hundred dollars for those xrays.i feel i should be entitled to all money owed when they are useless anywhere else and he cancelled not me. I still had every intention of having surgery and bottoms fixed. He was already PAID 2,300 deposit ! But what upset me most was that letter was written after i called out for the fillings which I tried to tell him before he so rudely said mean things making me cry. He stated in the letter I stressed him out so he felt it was best not to treat me. But if i had shown for those fillings even though he felt that way he expressed the day before he would have done them feeling this hostile when i thought he just had a bad day when we talked but no he was serious as the the heart attack im probably going to have from all the infection in my body that keeps me very sick everyday, and who was he to cancel my surgery and why did Dr. Garin's office blow me off leaving me stranded 2 weeks before surgery. I just finally found a real Clear Choice Center New just opened in Mt.Laurel. they did a complete scan around my head that did not hurt at all or loosen more teeth like all the bitwings did. And told me i was a canidate for this Clear Choice procedure without extra bolts top nd bottom. However they dont take insurance so I'm still trying to figure out how im going to afford this now doing top and bottom knowing in my heart those root canals would never last and at at that office the his work saving my bottoms this was way is more expensive then surgical immpressions and dentures. But it last a lifetime stronger then your own teeth never having to worry if root canals would last or fillings would need root canal not worrying about denture cleaners or paste ever in my life im still young i dont want to feel like im 90 years old.. i was told they did Clear Choice and i don't think he did I think thats why he talked me out of it or he sure didn't know what he was doing, surgery of this kind being done in an office Clear Choice Center was like a hospital for teeth, he talked me out of it and my insurance would have covered over another10,000 providing I used that office. So there you are. You decide ,would you like to be spoken to like child and cancelled 2 weeks prior before changing your life that you waited years for looking forward to all my prayers being answered! I have to say Clear Choice very proffesional they call to check on me but I'm still sick and i don't have a clue without insurance helping out what I'm going to do. I've never in my life been talked to or treated like this or had a cancelled of my surgical procedure 2 weeks before surgury RATING FOR TREATING ANY PERSON LIKE thTHIS 0 ! Unprofessional for a Doctor i would say. I've never been treated like this ever!

Tip for consumers: Have a back up plan! See 2 or 3 doctors get more opinions! Te closest Clear Choice Center was in fort washington I didn't know a new one had opened up. Had a Beautiful smile once! I had known up front and had more time to save. Now it's just big disappointment I'm sick and Don't have time. I pray things happen for a reason this is the procedure i really want! It's very expensive even with let alone without insurance , Will pray to find good paying job to get done what I'm really in need of!

janeb406
1 review
0 helpful votes
7/17/19
I'm satisfied with the policy of 888 tron the payments are made instantly, the Website is secure, the passwords and another data are not saved indeed.
helenl110
1 review
1 helpful vote
4/16/18
These two young men were on time, efficient, polite, knowledgable, explained their process, explained their process- a job well done.
patricks401
9 reviews
0 helpful votes
5/27/19
High quality products, reasonable prices and personable customer service I will be a continuing customer!
michaelo264
1 review
1 helpful vote
8/29/18
3 months after ordering a tshirt nothing arrived. Seller claimed to have sent it twice, but nothing. At least I got my money back in the end. Stay away from this seller!
barbarab660
1 review
0 helpful votes
5/7/19
КАК ВЫБРАТЬ СПУТНИКОВОГО ПРОВАЙДЕРА НА УСТАНОВКУ https://8a.in.ua /// ПЛАТНОЕ ИЛИ БЕСПЛАТНОЕ СПУТНИКОВОЕ ТВ ? Разница существенная. Во-первых: полное или частичное отсутствие рекламы для платных каналов. Во-вторых: тематический ассортимент платных каналов намного шире, чем бесплатных. ПЛАТНЫЕ КАНАЛЫ Преимущества Платное спутниковое телевидение, как уже было сказано, отличается отсутствием...
alant187
1 review
2 helpful votes
12/16/18
I went on this site many years ago, it was brilliant , very friendly and well organised. i left after a year because of moving etc.. I went back a few months ago and what a change,It is now run by so called admin and mods who control site behaviour. what a joke. they ban members for the slightest things. When their own behaviour is disgusting. The owners of this site need to take note of who...
janb1
509 reviews
1,131 helpful votes
1/10/14
8north.com was once a normal travel site. Then it got hijacked by some Chinese scammers. If you look at http://www.8north.com you most likely see the old original site, but for the scam part look here: http://www.8north.com/ugg-boots/chocolate-womens-ultra-ugg-boots-p-96.html
katarinaw1
13 reviews
22 helpful votes
1/20/18
I think this site is underappreciated, a hidden gem. I've been playing piano for the past 11 years and guitar for 5, I really enjoy it. Sheet music can get pricey, so I'm always on the look-out for sites that offer free sheet music that WON'T give me a virus. This is it folks, the site you've been looking for. Not only can you find sheet music (for free!!), the site is nicely organized and can...
jeffc4
6 reviews
14 helpful votes
7/25/10
Don't order from 8ookstore.com bookstore! I placed my order 4 weeks ago when site said 7-10 day delivery. I received a shipping confirmation only after 3 angry emails. Impossible to find contact information on site. Of course, my bank was charged immediately, so I can't stop payment.
sams547
1 review
1 helpful vote
9/10/18
Great quality shirts, the prints are of good quality. You can create your own custom shirts and also adjust the size of the shirts. Also very fast. I really recommend this to anyone who wants nice looking good quality shirts!
nicop7
63 reviews
36 helpful votes
4/4/19
I love being able to listen to and share playlists, and 8tracks is great for discovering new music. But I wish they hadn't added the ads.

Tip for consumers: Don't be afraid to share your own playlists!

lesliew30
5 reviews
12 helpful votes
10/27/17
I have found this company is one that provides terrible service evidenced by the very poor voice quality as I experience voice drop outs where entire sentences are missing from conversations, there are voice delays, echos, and difficulty understanding conversations due to the horrendous voice quality as the volume is so low it cant be adjusted high enough to make the person on the other ends...
paulh1038
Paul H.
1 review
0 helpful votes
12/3/19
on the checkout, I inadvertently hit "-" and it reduced my order from 6 to 5. When I tried to get back to 6 it said I can't put in a number over 3. I deleted the entry and reordered and it came up 6 and I left it alone. :-)
frankieh7
1 review
1 helpful vote
8/12/14
Reflex Performance Resources Inc., is a global sourcing company that specializes in the manufacturing and sale of Activewear Apparel. Under the trade name 90 Degree by Reflex our ultimate mission is to create a lifestyle brand that combines the elements of style, comfort, fit, and performance. We pride ourselves on producing high quality garments that are not only affordable and accessible, but...
dank6
2 reviews
2 helpful votes
12/11/10
I too ordered 2 DVD's from this site via PayPal. I never received them. I opened a dispute with PayPal and got my money back. I see a common thread here.
deborahs356
1 review
1 helpful vote
12/19/18
A review from my husband Skip Steele for 911exteriors.com Relatively recent weather events coalesced to require my wife and myself to engage the services of a home improvement/roof repair company. 911exteriors.com came to our attention and we decided to utilize their services. We are not disappointed, 911exteriors.com exceeded our expectations. In an industry in which many proprietors...
roberty9
1 review
4 helpful votes
12/15/13
911tabs was a fantastic site to search for tabs. Was. The website has been redesigned and is now slow, clunky, and non-functional. Waste of time.
surinders
1 review
2 helpful votes
4/12/10
it is a crap they have not send my order since jan 25/10 and no response when i am trying to contact them looks like there is no phone number and this phone is in washginton . so be aware no to buy anything from thembuy your own country stuff and save jobs.
francial
1 review
3 helpful votes
8/8/13
I ordered my wedding dress here, online it looked stunning. I just got my dress today and it looks like they just glued everything together. It looks very cheap, nothing like the picture. When I checked my order status it said processing, I sent several emails requesting for delivery status and to date have not heard from anyone! There's no contact ph number, the NY contact # is disconnected...
amandaa112
3 reviews
0 helpful votes
12/22/17
I want to take a minute to rate my experience at 94 nissian.as you can see I give them a 5 star and its the max, I wish I could give them higher then a 5.It was a smooth process and I was unsure I could get in a car but they got me out with a new car. Never had any problem with this dealership and this my 2nd car from same sales man.I told my sales man George my story and ever time I came, I...
monicab16
1 review
2 helpful votes
2/8/14
95epay.com is a SCAM!!!!!!!!! I ordered from www.isabelmarantchaussuresite.com .the payment was processed by 95epay.com.I received a receipt from 95epay. they took my money but I never received my order. I have tried contacting both companies (CONTINUOSLY) but have received no reply or resolution. I received an automated response from csreason saying that they would contact the companyand...
jayl80
1 review
2 helpful votes
6/26/13
They have done nothing more than taken other peoples work and added advertising to it. Stay away!!!
ianw148
1 review
0 helpful votes
10/10/19
Cartridges were supplied faulty - with the chip missing. This caused the cartridge to jam in the print head and damage it when removed. The company did not call back as promised. When I called them (beware, it is a chargable 0845 number) they refused any liability, despite having photos of the faulty cartridge. Office address appears to be a room above a pub. Avoid at all costs!
edwardm59
4 reviews
21 helpful votes
10/26/14
I made two requests, one with a no-good license plate number, and one with a correct number. My money was refunded for the bad license plate number, and the correct data was returned for the correct license plate number. Some similar services are both more expensive and less honest. The replies took between 12 and 24 hours, which I consider acceptable. Of course, you need to be sure to...
sonjicks
1 review
0 helpful votes
1/6/20
This company will steal ur thousand money.shame on you.$#*! u go to hell and die Dont trust this company
createg
3 reviews
13 helpful votes
12/17/18
99design appoint some designers to work for themselves and ridiculously they support them by pulling down other designers from the same contest. Or misguiding contest holder. and contest holder unaware of all this. he or she gets fool by 99designs. Somehow nobody now in front of you they stole your money or effort of designers. they cheats both designers and contest holder at the same time.
dougr127
1 review
0 helpful votes
1/22/20
Was skeptical at first using this process to generate my corporate identity, however, the designs and the process was incredible. I've paid a considerable sum in dollars for designs by large Marketing and Advertising firms only to be presented with 4 choices that were unacceptable. This process is excellent because it gives the designers the opportunity to reap the rewards of their work and...
louisea10
1 review
1 helpful vote
6/15/15
Last year I need an infographic for my final year project. But when I started searching the internet, I was unable to to find an affordable infographics builder. One of my friend, who previously has worked with them told me about 99dollardesigners. They are the best and I rate them as best service provider.
luked67
2 reviews
0 helpful votes
11/14/19
Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake Fake
lydiac27
1 review
1 helpful vote
8/12/16
I stopped using 99Gamers before they closed, now I'm just using swapcaps.com
michaelw1662
1 review
0 helpful votes
12/3/19
This is great! I made a good move last week to give it a try and I have received my first payout...thank you...
cindyf28
29 reviews
61 helpful votes
3/13/18
• Updated review
I received a nice email after my last review from the 99cent store but I have to be honest and say that no improvements have been made, one cashier with at least 6 customers waiting-and that cashier won't greet you let alone smile at you- shelves are low on products and in disarray. It's too bad that it is like this because the store itself carries some really nice items that I want but don't...

Tip for consumers: Do not bother with the Roseville store unless you have time to kill

Super slow checkout
9/5/17
• Previous review
Be prepared to shop for 10 minutes then wait 20 minutes in line. One cashier is open but if you are lucky another lane will open. Unfortunately, someone that just got in line way after you will race to get ahead of everyone and check out. Cashiers don't ask the next person in line to come over, they simply open up and let the customers race over. Not only does this make me not shop here, the store which is busy has a horrid spoiled odor in the grocery section along with fruit flies buzzing around. simply not worth shopping at to save a few bucks. Notice how more and more products are 1.99 or more now ? Check the tags before checking out and plan on a long wait checking out and not so friendly cashier to boot=not a good shopping experience at all.
bethanyd34
1 review
0 helpful votes
1/18/20
I used different companies last semester and this one stands out for the direct communication with the writer who takes care of my homework. I'm always notified about any decisions in the course of writing, I like the feeling of being totally involved. Of course I get the highest grades thanks to the cooperation, thank you!
ghanesht
1 review
0 helpful votes
11/18/19
100% clean and fresh ip provided by them for UK data center, instant activation and support is also good, contact them via skype: trueabhi31 for quick response.
mikec725
3 reviews
0 helpful votes
10/15/19
I was looking for a place to eat and thought I would give this location a try. Glad I did they are always friendly here and professional. You will never have to wait for service when here and this place get's packed. The bar is a place to watch sports and special events. Heidi is one of the top bartenders there. Within minutes of you sitting down she will be greeting you with her smile. Peter...