We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "nflj" to "nice"

keithw2
2 reviews
7 helpful votes
12/20/10
The scam website is www.nfljerseyssupply.com not www.nfljerseysupply.com. I don't know anything about that website accept it has been blocked by homeland security for some reason.
barrye5
1 review
1 helpful vote
10/28/13
I got my order and the quality was lacking. I knew what I was buying so I can't complain a lot but they said everything would be stitched. Nope, I opened one of the Jerseys and the Nike Swoosh was off in the bag. Then the NFL tag was only stuck in one spot. I can get the stuff sewn back on but I never got the tracking number and the items did not ship when promised. Also, the online help was...
bryana17
2 reviews
1 helpful vote
1/12/16
Placed an order 2 weeks ago. No e-mail confirmation and no phone numbers for contact, just e-mail. They do not respond to e-mail either, shocking! Money was exchanged but I'm afraid I got ripped off. Avoid them like the plague.
jasont51
2 reviews
9 helpful votes
3/23/15
i have been used http://www.newjerseysky.ru for almost 4 years , all are good
elizabeths1
1 review
1 helpful vote
12/18/09
I have already placed 3 of the SAME orders due to problems with the recipient not being able to receive pmt. thru Pay Pal. I tried to submit pmt thru Western Union & before my transaction could be approved I was denied services by Western Union because I did not know the recipient receiving the pmt.
sanm
1 review
1 helpful vote
12/1/10
Worst company to deal with! Don't waste your time. They make you pay insurance "just in case" anything gets lost in the mail and then say sorry friend when you don't receive product.
claya
1 review
2 helpful votes
2/12/11
horrible site. Thought it was a great place to get cheap jerseys. I ordered a jersey they didnt tell me till I contacted them 3 weeks later that it was on backorder. I cancelled my order and Still have not got my money back this was 5 months ago. THIS PLACE IS A RIP OFF
davet74
3 reviews
7 helpful votes
1/14/17
Complete scam they offer no services at all. If you put your card in they will charge it 1.00 and when you try to cancel immediately they will charge you another dollar.
valerier
1 review
1 helpful vote
1/20/11
I ordered 3 jerseys and first of all was not at my place within the time they said it would. When they finally came in I was missing 1 jersey. I've emailed them 3 times and never got a single email back. I will be calling my credit card company and getting a full refund! PLEASE BE AWARE OF THIS SITE. YES THEY ARE CHEAP BUT ITS NOT WORTH IT. DON'T BUY FROM THESE GUYS THEY ARE CROOKS. PLEASE...
ashleys48
1 review
1 helpful vote
12/5/13
Terrible site! It is a scam. The site claims to be an official NFL site and selling official licensed Nike football gear. This however is untrue. Once I purchased my item which i thought was a good deal, I realized quite a few things. First off they claim 5-7 days for delivery. Considering they are based out of China and I am in the US that is impossible. Not knowing this I tried to contact...
rickyf6
1 review
0 helpful votes
2/10/16
Order before super bowl could not track item got some bogus email that there on vacation until February 18 I'll think I'll get the Feds on this
scotte37
1 review
2 helpful votes
4/9/16
Wish I would have researched first. Sent wrong items, then offered discount to get right items if I used Western Union. Choose not to do that and ordered again with promise they would send right items, that was a LIE, sent wrong items again and are trying to get me to order again. Stay away unless you want to receive whatever they decide to send.
kelseyj29
1 review
0 helpful votes
6/24/20
I ordered 3 things in hopes they would be here by Father's Day in May 13th. My bags arrived, and the first initial email said one would arrive by May 27th the other said July 9th! The knife set says pending, and the masks what the hell!? 2 months for some freaking masks!? I want answers on my shipment.
hp42
1 review
2 helpful votes
11/12/18
I ordered several items last week after seeing a 20 % plus shipping sale on the NFLShop. So far I have only received one item I purchased and after I spoke with customer service I was told that they have no time frame when the rest will ship. I'm not understanding cause they have the same sale going on and all the items I purchased are in stock saying ships within one day. Now after complaining...
tyronej1
1 review
2 helpful votes
9/28/14
I order four jerseys. They sent me four jerseys and two were the wrong jersey. I order two caps and they sent me one cap and it was the wrong cap. I told them to send me paid postage and i will send them they merchandise back. I keep emailing them asking them about my merchandise i order and they want send me my merchandise.
dorothyg98
2 reviews
2 helpful votes
10/26/19
Bought a refrigerator on labor day weekend. It was on sale from website. But when I got to the store I got an additional 50 dollars cheaper than go am additional discount going thru acceptance Now. Got free Delivery and tax Free a great experience
christopherh10
1 review
1 helpful vote
8/31/12
The National Farmers Market Association is a non-profit organization that seeks to educate communities about farmers market products and helping the families in each community to fellowship through a farmers market near them.
marcuss126
2 reviews
0 helpful votes
1/5/20
The LV Chamber of Commerce referred us to this company and they said they had been referring people for two decades with no complaints and they have no hidden fees added. We called them last December and ordered tickets very last minute, they were able to accommodate us with the Bucking corner section that we wanted and even gave us an aisle, as we very much needed it for a mobility issue. ...
kenf46
Ken F. – NFR-Rodeo Rep
Thank you Marcus for the kind words and keep us in kind for any of your rodeo ticket needs in the future!
tillyg2
1 review
5 helpful votes
8/8/18
MONEY The course is very expensive and you'll have to either move to Beaconsfield or do a hell of a commute. I hate to say it, but the school operates as a studio and you are labouring for free to promote the school. THE GAME NFTS is the most ruthless, cut throat environment I have ever been in. Nik Powell (head of the school) will only help certain people -his favourites. Often the people...
chriso1
654 reviews
3,187 helpful votes
10/11/10
This is the official American National Gallery of Art website. It's unexpectedly conservative for an arts site, a minimalist style that you may or may not appreciate, but at least that makes it a fast loader. The page background is uniformly white, not a color generally best suited to displaying all images, but the decision not to use black does mean we don't have to struggle to read colored...
bradr45
6 reviews
4 helpful votes
6/7/17
I ordered a poster for my wife. It had a copy of the painting "Starry Night" with the "Bob's Burgers" kids on the front. The advertisement clearly shows the kids crystal clear, however when my copy arrived the kids were so blurry it hurts your eyes to look at. I was told by this company that this poor, blurry copy is now MY PROBLEM and they are refusing to do anything about it! So much for this...
alessandrom49
1 review
0 helpful votes
1/5/20
I worked with Noelle during the summer of 2019. Not only is she an incredible listener, but she gave great counsel in resume building and interviewing process. I have gladly recommended her already and will continue to do so.
noelleg5
Noelle G. – NG Career Strategy Rep
Thanks Alessandro! It was great working with you as well!
ngitg
1 review
1 helpful vote
8/25/18
1. Well, I am one of the candidates that is currently placed in a good firm. I must say they are dedicated in their approach, and pay full attention to the candidates. Can't praise them enough since they have a big role in getting me placed.
abdelrahmane7
1 review
0 helpful votes
12/25/19
Wonderful site, Egyptian independent news web portal founded in September 2009 by Abdelrahman Ellithy. The website is best known for being the first revenue sharing platform in the Arab world
mikep825
1 review
0 helpful votes
4/27/20
This websites post the very latest job vacancies and employment opportunities that exists in all part of Nigeria. It is updated on a daily basis with the latest jobs opportunities in Nigeria. Nigerian Jobs, that' NGRJobs posts both entry level and experienced job vacancies. <a href="https://ngrjobs.com">Its indeed the best Job website In Nigeria</a> The Nigeria job websites in very easy...
pauls440
1 review
1 helpful vote
6/11/17
A person calling themselves Alan Sehwag from this company submitted SPAM for their services via the contact form on our website. Unprofessional and unwanted.
peterl99
69 reviews
417 helpful votes
11/4/15
I had a terrible experience with one of their hotels in the Netherlands/Amsterdam (NH Barzibon Palace). Most likely the most expensive hotel I have ever booked but also one of the worst.
trann45
1 review
0 helpful votes
2/14/20
NHANLUCNHATBAN is a reputable labor export company in Hanoi Vietnam, I encourage everyone to join this company.
neworleansd
54 reviews
104 helpful votes
6/12/18
This is my go-to website for hurricane tracking which of course includes national weather service forecasts.
sondrar3
1 review
0 helpful votes
2/5/16
Ordered a St Louis Blues alternate jersey...took over a month to receive despite website saying 5-8 days. Emailed a few times to inquire on status always some bs response in broken english. Received in the mail today and instead of yellow material it is orange! They say return policy requires purchaser to pay shipping and restocking fee. Shipping it back ends up costing more than what is spent...
yesn5
1 review
0 helpful votes
NHL
3/30/20
this is the worst game i've ever played, refs $#*!ing suck, goalies are unrealistic this game $#*!ing sucks. ea did such a $#*!ty job this was a waste of $#*!ing money do not buy this bull$#*! ass game
stephaniel79
1 review
2 helpful votes
1/28/17
I would recommend to take your business elsewhere. I ordered a youth jersey by mistake. Yes, that was my fault for rushing my order, however within 2 minutes of getting my confirmation email, I realized this and requested to cancel my order and, took all necessary steps to do so and reordered the correct size. I did get an email saying that someone was going to be in contact with me soon. Yup,...
skyr10
1 review
3 helpful votes
4/5/20
Strange site. Seems above board for game streams. Drama city. Rules exist for some, but not others. If you want to watch games and don't care if you're treated fairly, this site is fine. If you care about how you're treated find somewhere else to watch.
bryanj2
1 review
1 helpful vote
12/18/10
Do not buy from here scam they took my money, once they have your money you will never here from them again...they are a scam in china do not buy from here they eill take your money...
carold268
Carol D.
1 review
1 helpful vote
12/11/18
DON'T SHOP THERE!!! I order a golf bag for my boyfriend's Christmas gift from this site in November. They charged my account that day. I got a notice that the order was received. After not hearing from them for weeks, I called yesterday. I was promised a call back from the boss. It never came. I called again today and when I talked to "the boss" he made excuses saying they didn't have...
liend5
1 review
0 helpful votes
5/23/20
i placed an order and only got a Paypal confirmation, no order conformation. i sent an email to ask if I will be sent an order conformation later and did not get a response. Payment to: *******@hotmail.com this is what showed up on the receipt.
np52
2 reviews
4 helpful votes
1/6/18
The moment I placed my order for a Winter Classic jersey, my card was immediately compromised. 5 different charges to China (each one similar to the charge for the jerseys) were charged to my credit card. My credit card immediately contacted me, deactivated my card, and removed the charges. Stay away!
patrickm422
1 review
1 helpful vote
11/19/18
This site has no number to contact. I have been waiting for 6 months for my order and still have not received it. I have Received no updates on it, or anything. Absolutely horrible do not order from here!
garym141
1 review
0 helpful votes
12/28/16
Ordered a jersey on December 10 2016 have not received my jersey or a tracking number emailed them asking for tracking number with no response, emailed them about 20 or 30 times (no kidding) again no response this company is a total SCAM.what can I do?
roxannw1
2 reviews
7 helpful votes
5/10/17
Ordered a Predators Jersey and paid with my debit card; never received an order confirmation but the day after placing my order my debit card was used for several other transactions I never made or authorized and I am sure it was this site that used it because its not legit!!
tcw1
1 review
0 helpful votes
12/8/19
i ordered a Bruins hat and got a fake gucci scarf. not impressed. have sent several emails but have yet to receive a response. also, shortly after my credit card was compromised and pretty sure it was due to using this site.
bryanl3
1 review
1 helpful vote
3/14/11
They are not fast but their jerseys are quality. It took about a month to get it but its worth the wait rather than paying the prices that the official league sites charge. So if you're ok with it taking some time to get to you than go wth this site. They even gave me half my money back cause it was so late. Another order I placed was lost and I got a full refund.
erikak20
1 review
4 helpful votes
3/24/18
• Updated review
I've asked for the company's address 3 times via email in the last week. i am being totally ignored.
The t-shirt was horrible quality
3/18/18
• Previous review
When we finally got the t-shirt, it was such poor quality. I paid $45 for a shirt I should not have even paid $10 for. The lettering in the name on the back was totally crooked, the word "adidas" didn't even have the holes punched out of the name. The decal itself was already peeling away from the front. I sent pictures to the company and asked for a refund. I was told I would have to ship it back to them first, paying over $15 in international shipping fees!! Please, NEVER do business with this company. Horrible prices, horrible products and horrible customer service!
Overall bad experience
2/26/18
• Previous review
I ordered a shirt for my son's birthday. My bad for not doing research on this website. After 3 attempts to order, I contact "help" and was told to try again, and that if it goes thru more than once I would be reimbursed. REALLY? They take your money right away but it takes 7-10 business days to get it back. I finally ordered the shirt, not being aware this place was in China. Again, this was for my son's birthday. I had never received confirmation of the order, or even confirmation of shipping. I contacted help again, and was told they would send a free hat for my problems. I finally got the shirt (after my son's birthday) evidently due to the Chinese New Year. Guess what? no hat. I contacted help yet again, and was told next time I order I would get a discount and they would ship the hat then. Ummmm, no I won't be ordering from this company again, keep the damn hat!
bobb795
1 review
0 helpful votes
12/19/19
took over 3 weeks for delivery staff on phones lied about delivery do not buy, go to national sport. bought there for less money returned entire order to nhlshop
craigb392
1 review
0 helpful votes
3/29/20
Elysha helped me with my issue. She kept in constant contact with me and resolved my issue quickly and to my complete satisfaction.
dans32
1 review
1 helpful vote
2/25/12
I am a member of NHMSS and have used their partnerships for discounts on SAT review, which saved me a lot of money. I am also planning on starting a chapter in my school!
elizabethh339
2 reviews
0 helpful votes
10/27/18
Absolutely love NHRA. One of the best for putting on a show. Lots of chrome and the awesome sounds of the engines roaring. A experience that everyone remembers.
richards70
1 review
1 helpful vote
7/23/13
Beware! As 'Which' pointed out, the use of 'nhs' in the website's name gives the misleading impression that this is an official government site. EHIC CARDS ARE STILL FREE THROUGH THE OFFICIAL NHS SERVICE. I paid my £19.99 without reading all the small print, and waited for my cards to arrive...and waited. Until today, when I discovered the offiicial site and contacted them by phone. They...
amelip
1 review
0 helpful votes
9/5/19
The description of their clothes is nothing like what you get! Then they charge you a restocking fee when you want your money back!
narbahadurk
1 review
0 helpful votes
8/14/18
wow surely i love it you are also visit here and get many knowledge. i can say anythink about it because you should visit yourself to know about it because of it excellency
tracyu9
1 review
1 helpful vote
8/6/19
This site claims to sale expensive bestselling tools at very unusual low prices. It doesn't use a secure connection. It asked for direct payment using MasterCard information. It has no valid contact address.
soniap78
2 reviews
1 helpful vote
Ni
6/24/20
2 months parcel hasn't arrived. No customer service number & undelivered response to emails. Lunawigs has the audacity to offer another wig. Hell, I haven't received the first one. I am demanding a full refund.
darleneg69
4 reviews
4 helpful votes
11/11/19
I LOVE LOVE the Face Sunscreen! Not only does it moisturize and protect my face from the hot sun at work, it leaves the BEST Glo around my lower eye area, upper lip and neck line. The texture is too silky and leaves a moisturizing matte finish!
kassandram1
10 reviews
8 helpful votes
8/15/16
I recently took my daughter to the Niabi Zoo in coal valley il because it's close to home. It cost 8.25 per adult plus 7.25 per child. They give you a token credit for their wildlife fund of four random animals such as butterflies snakes snow leopard and frog. Awesome so the 25 cents goes to one of these animals. That we don't even have at our zoo. On top of this its 4 dollars to feed the...
hari2
1 review
1 helpful vote
11/4/18
Travelling by a Bus Is Always Exciting Did you ever notice that travelling in a bus by road is really exciting? Did you ever try going to a place which is thrilling to watch in a bus by road? If not, plan now to the world famous Niagara Falls from Toronto by road in a bus. Toronto is one and a half hours away from Niagara Falls and the city operates buses between Toronto to Niagara Falls....
karenf23
1 review
0 helpful votes
7/11/14
Niagra Cycle's top priority is their customer service. They are family owned and are on stand by to answer any questions I have. They have exceptional quality merchandise at affordable low prices.
manuelk35
5 reviews
0 helpful votes
6/16/20
I know nothing about nianow honestly but I have heard a lot about it and its actually only nice compliments so I look forward to using your services guys
peachr2
79 reviews
143 helpful votes
3/29/20
The game started out great. It had a blast when every one had it on their phone but now it sucks. Despite the fact it's advanced a lot it's not all that great and very repetitious. You can't play because they have so many rules built up to keep cheaters from playing the non cheaters occasionally get dinged in the middle. If you use certain phones it will think you're cheating when you're not. I...
peachr2
79 reviews
143 helpful votes
7/3/19
The game started out great. It had a blast when every one had it on their phone but now it sucks. Despite the fact it's advanced a lot it's not all that great and very repetitious. You can't play because they have so many rules built up to keep cheaters from playing the non cheaters occasionally get dinged in the middle. If you use certain phones it will think you're cheating when you're not. I...
ranis1
1 review
2 helpful votes
9/11/15
I pre ordered a dress before they opened through their Instagram account. I was nervous because they were new, but since they accepted PayPal, I decided to try it. I ordered a dress, the price was awesome and when it arrived I was very pleased. The size was accurate, dress looked like the picture and the quality was great. will shop there again for sure
kangz
1 review
1 helpful vote
11/17/14
Blog Dunia Remaja adalah blog yang menyajikan postingan-postingan tentang kata-kata, kesehatan, resep makanan, ucapan, cerita cinta, tips cinta, dp bbm dan masih banyak lagi informasi unik dan menarik yang lainnya.
jodyh17
4 reviews
4 helpful votes
2/5/16
Planning an overseas trip? Going to insure with World Nomads recommended by Lonely Planet and underwritten by Cerberus? Make sure you tell everyone in your immediate family not to die while you are away. Because if they are so inconsiderate as to check out while you are travelling abroad, returning to attend their funeral may turn into a major problem. Coping with the paper-pushers at...
clarkkentk
151 reviews
2,434 helpful votes
9/7/16
This is one of Kenya's most innovative banks. It is not among the top 3 players, but it definitely is one to contend for the position, at least in the coming years. It has some of the most popular investment vehicles, including its financing for auto purchases of repossessed vehicles.
markd1145
1 review
0 helpful votes
1/5/20
A company called Koseo sold the same clothes and they ripped me then I tried this company and same thing. No order, no email reply.
johnm1298
1 review
0 helpful votes
2/12/18
It was very easy to setup. Went to the website and booked. Maya called within a couple minutes to confirm. After that she showed up on time. We talked for a few minutes and cuddled. Maya is very pretty and great listener. We cuddled and talked. Will definitely rebook. Amazing overall experience!!!
austenk
1 review
0 helpful votes
1/25/17
I purchased a pair of Nike shoes from a website called www.nicebasketballshoes.com. All the shoes on the website look legitimate and they stood out to me because the prices are reasonably low compared to other retailers. After I have placed an order, I never received a receipt and sent an email to the email address on the website which is *******@gmail.com. Finally someone from...
jamesa16
1 review
3 helpful votes
10/30/11
17 weeks and 2 days is exactly how long I have been waiting for my headphones. Its a pity I had to choose star ratings because I wouldn't have given any! I have emailed and phones numerous amount of times and sometimes I get an answer but usually I don't, They have given me every excuse and false promise in the book and still have nothing. I want my money back, what this company is doing is...
gregorym60
1 review
1 helpful vote
3/13/18
Bought a die cast car. It was not assembled correctly at the Sun Cast factory. Called Nice Car and they said we will check. They reported they found that the same die casts at their warehouse had the same problem. Said they would call Sun Cast to send me a new one. Never happened. I will not buy a Sun Cast ever again. And I buy a LOT of die casts. And no more Nice Cars again.

Tip for consumers: Stay away!

helenm129
1 review
2 helpful votes
5/12/17
I received two items taht I did not want to keep, and were nos returnable. They gently informed me that it would be better to me not to do so, as the cost may be high for me, and though I did not returned them, they refunded me with half the value of both items. I found that really nice.
amarilisd
1 review
1 helpful vote
4/23/14
Good
jeraldr4
1 review
2 helpful votes
5/11/14
Ordered a box set of Star Trek Voyager dvds. Paid for item. Never received the box set. No response from sales team. WEBSITE IS A SCAM. Site is located in China. BEWARE OF NICEDVDER.COM. IT IS A RIPOFF!
steveh231
1 review
0 helpful votes
6/10/17
I ordered I received that simple I never needed to phone customer service, but I did before I ordered I spoke to an English man All seems good He said if you don't like it, just send it back. He phone me two days later asking if the product arrived and are you Happy.
cheriea11
1 review
0 helpful votes
10/8/17
Great team at NICE Home Services in Springfield for your Air Conditioning and Heating and Gas Fireplace Repairs. Fast service and friendly staff.
mariec264
1 review
1 helpful vote
9/9/19
I made a complaint to Niceic after I failed to receive a certificate for work carried out from an electrician registered with them. I am a single female living alone and the electrician had been sending me rude and threatening messages - which I forwarded on to Niceic. They recommended that I allowed the electrician back into my property to redo the assessment work required for a certificate....
toddh
1 review
1 helpful vote
10/12/10
SCAMMERS!!!!!! Don't think for a minute that after you pay these guys that you'll ever get your merchandise or even a response from them after they have received your money. I put an order with them and paid. I used Western Union (should've been a red flag) even though I almost always use PayPal. About a week after I placed the order I received the last correspondence from them when they told...
arwene
1 review
0 helpful votes
12/29/15
Bought two pairs of jordans here and they are COMPLETELY FAKE. The worse you can get. The Jordan Logos is fake, the interior is GLUED down, the stitches looks good on 1 pair and bad on the other, the jordan logo DO NOT line up with the 23, and it's off from each individual shoe, STAY AWAY!
alexa1959
1 review
4 helpful votes
4/28/17
They block the account without warning and do not respond to emails. Extremely I do not recommend! Lose your domains
fonniec
Fonnie C. – NiceNIC.NET Rep
Dear Alex,

We are terribly sorry that we just found the great website of SiteJabber and notice your review. No matter whether there was misunderstanding or not that moment, please accept our sincere apology for the unpleasant situation.

However, we were shocked that you claimed your "user account" was blocked, we realize we never treat so rudely to our customers in the past 10+ years, if you have time and still have mood, could you please Email us at support@nicenic.net and tell us your username, Email address or any domain name that you had here, so we can take an investigation and straighten out this strange matter?

Your help will be greatly appreciated.

Sincerely,
Fonniw Chow
NiceNIC.NET Team
ICANN & CNNIC & HKIRC Accredited Registrar
Shared Hosting & Dedicated Server Provider (HK)
stepheng
2 reviews
5 helpful votes
8/9/09
The service has impressed me greatly. Free to sign up (although you get some ads), and very inexpensive if you want the pro version. Easily lets you communicate with members of your team. Lots of options and features, but SIMPLE as can be. Great Job!
ak158
1 review
3 helpful votes
3/11/14
SCAM!!! Fake UGGS!! Return policy says returns within 60 days. I emailed to get return authorization because the boots were too small and fur was falling out of the top of boot. I was given all return information. After paying $40 to return to China now I find out the boots are being returned to me via the post office. Either they gave me fake return address or denied receiving the return. STAY...
michelles883
1 review
0 helpful votes
9/7/19
Ordered a hoody and hat for my son. Paid for 3-5 day shipping ALMOST A MONTH AGO AND IT STILL HASN'T SHIPPED!! I have emailed THREE times and I'm still waiting for a response! I will be contacting the BBB. DISGUSTED! WORST SERVICE I'VE EVER RECEIVED