We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "mypa" to "myre"

bobbys78
1 review
1 helpful vote
9/11/17

Im not sure if its true on this website. Coz i thought i being paid for this job. But end up nothing.

bebes3
1 review
3 helpful votes
2/10/19

Ive been working with this website to build my resume and it was both very easy to work with it and anytime you got problems you can call customer support and they will find a way to help you always...

masono7
2 reviews
1 helpful vote
2/13/15

This is my humble review: I have recommended your soccer tips to my friends. My sincere thanks for helping increase my strike rate by 80%! You deserve all the credits!

jeanneg441
1 review
0 helpful votes
1/19/21
Verified purchase

I ordered a six pack of bbq sauce and got 1. Emailed them multiple times and the replies were, thank you for your order, thank you for your order. Not once did they address the problem. Called them, started talking to someone, he pulled up my order and the phone cut out. Called back and the mailbox is full. Don't waste your time with this company.

Tip for consumers:
Don't order, they don't help you when they do it wrong.

Products used:
BBQ sauce

Service
Shipping
Returns
jessicag899
1 review
19 helpful votes
10/19/20

This is one of the most shady companies I have ever come across! Communication within is ridiculous! I sent an email inquiring about what type of subscription I was enrolled into and was reassured that I had signed up for their free subscription only to be billed 19.95 about a week and a half or less later! I hold myself partially responsible for this happeniong as I previously had similar...

yashirah2
Yashira H. – MyPerfectCoverLetter Rep

We’re extremely alarmed to see your rating towards us, Jessica. Our team is dedicated to providing our users with the best customer service experience possible and we would love to discuss this further in order to seek a resolution to your matter.

At your earliest convenience, please contact us directly at social@myperfectresume.com please make sure to include your account information. We are certainly committed to changing your mind about us and making sure that you receive the excellent customer service on which we pride ourselves.

dabad
1 review
0 helpful votes
2/23/21

Fast customer service very polite and ready to help with any questions. Good deals Very good service!

yashirah2
Yashira H. – MyPerfectCV Rep

Thank you, Daba, we truly appreciate your feedback, happy customers make our days brighter.

elinab7
2 reviews
2 helpful votes
3/18/19

Received package on 27 February 2019 without free apparent mascara. The outer package was not damaged, however when I opened the package the box that My Perfect Eyes was in was broken, and I noticed that the use by date was the 04/2019 = April 2019. As stated its supposed to be 100 applications which you would think would equate to 100 days (if used every day) i then opened the box, to find...

wahajh1
1 review
0 helpful votes
2/12/21

I talked to Dan Gordan. He was very supportive and caring, even he gave me discount on my 3 orders as I had a specific budget. My work was done according to my deadline.

miae35
1 review
4 helpful votes
3/2/21
• Updated review

DO NOT USE THESE FOLKS THEY ARE CRIMINALS AND FRADULENT THEIVES These folks have continued to phone me. However, I responded 'STOP' to one of the text messages so they can no longer text me as of Friday, March 26th. I continued to advise them to stop contacting me but they would not stop. I left it as is in an effort to continue to gather data of their harassments, threats, blackmail, and...

Tip for consumers:
Do not use these folks. If you've already done so be prepared - these folks will refuse to provide refund. I recommend reporting them and posting about your experience and then contact your creditor or bank for a refund. Do not give in to their threats, know your rights. There are privacy, federal, and criminals laws that help protect people like us from these types of predator's - contact your authorities.

Products used:
These folks lie all over their site about privacy and guarantee their service - none of it is true. They will refuse refund and then bully, threaten, blackmail, and use scare tactics to try and get their way.

Service
Value
Returns
Quality
perfectp4
Perfect P. – My Perfect Paper Rep

Dear Valued Customer,

Posting a review is your legal right and we appreciate your opinion: however, we never blackmail or threaten anyone based on the posted review. The phone number/text messages which you have mentioned in your earlier review doesn't belong to www.myperfectpaper.net
Please contact our Compliance Department via email at compliance@myperfectpaper.net with your Order ID if you have any concerns. They will try their best to assist you in a better way.

We do apologize for the inconvenience you have been through.

They have been HARRASING, BULLING, THREATENING, AND TRIED TO BLACKMAIL ME
2/21/21
Verified purchase
• Previous review

UPDATE: DO NOT USE THESE PEOPLE - Issues with this company progressively got worse. This company is scamming folks, breaking the law, and/or committing acts of fraud, which are all punishable by the law. Please contact me directly as I am looking to gather sufficient people to discuss the possibility of pressing charges. These folks have gone as low as harassment, bribing, bulling, blackmailing, and threatening to try and get their way. They need to be SHUT DOWN

Quick Recap and Update:

The company (My Perfect Paper)
1. Did not provide me with any usable material
2. Refused to provide refund, initially claiming that they delivered the service within the timeline and that it is against their policy to provide refund
3. Continues to harass me via call, email, and/or text
4. Bribed me with a refund to remove my review from this site but I refused and decide to work directly with my bank to dispute the charges
5. After being contacted by my bank this company then progressed to trying to bribe me with a refund to close my dispute with my bank
6. When I refused and updated this post the company tried to call me from 'Unknown' number and threatened to contact my school which is in direct violation of statements of confidentiality on their site and privacy laws. Note, my phone allows me to reveal 'Unknow' caller number so I was able to see that the voice message came from this company

--BLACKMAIL TO THE FULLEST--

As mentioned in my post, these folks are professional thieves. Please read all the reviews carefully, you will see that this theme is constant across other reviewers. At this point, I believe that any positive reviews on here are falsified (check positive reviews and note that most them do not have any users checking them off as useful).

I've attached here a couple of pictures of text that they have sent me. I have a copy of the voicemail threats that I would be happy to share with anyone, just contact me. Unfortunately, the site doesn't accept the media type so I am unable to upload here.

Again, do not use this service now or ever. If you've already made the mistake of doing so try reporting them to BBB and write reviews so that others are aware as well. Then try working directly with your creditor or bank to dispute the charges. Also, please contact me as I'd like to get a group together to discuss the possibility of pressing legal charges.

Tip for consumers:
Do NOT purchase. If you made the mistake of purchasing work with you credit card or bank to get a refund. In the case you report them to BBB, Dispute with Bank, or write a review be prepared as these folks will attempt to bribe, bully, and make threats to try and get you to remove reviews or close disputes. However, know your rights, there are privacy, federal, and/or government laws that are meant to protect consumers. What they are doing is in violation of the law.

Products used:
Other - paper support

Professional Thieves
2/6/21
• Previous review

I wish I could give 0 starts! These people are horrible - not only did they miss my deadline but they could not do the work as instructed. Then when I asked for a refund they said they would not give one because they considered the work as being completed. But, they said, they would get the writer to make corrections. If its complete, why offer revisions? They added new writer who did again the same junk as the previous one. They then added another writer that did the same thing as the previous. I paid $50 for 600 words and got approximately 50 words. They were to create a UML Class Diagram, that they did not do correctly. It is completely insane. Do not use these folks.

Tip for consumers:
My Tip is not to use these folks at all.

Products used:
Perfect Paper only has one product.

Service
Value
Returns
Quality
perfectp4
Perfect P. – My Perfect Paper Rep

Dear Valued Customer, thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance, and we’ll do better.

Kindly get back to us at compliance@myperfectpaper.net, along with your Order ID, and we would be more than happy to help you out.

karinag35
1 review
0 helpful votes
4/29/20

Crystal was amazing, she was very helpful, very nice and very knowledgeable as well. Crystal was able to help me with all my issues.

josephn603
1 review
0 helpful votes
2/26/21
Verified purchase

Great

yashirah2
Yashira H. – MyPerfectResume Rep

Thank you, Joseph!

jenniel71
1 review
0 helpful votes
9/24/20

I am happy with their service. Because without this site, I would hardly passed my speech and my English course with C during this pandemic. The price wasn't cheap, but all the paper they wrote for me was amazing! I highly recommend their service.

mudassirh
4 reviews
0 helpful votes
2/26/21

I had a paper done by them on short notice. The work they delivered was great and they really lived upto their promises.

Service
Value
Returns
Quality
sarap101
1 review
0 helpful votes
4/16/18

The resume doesnt work well on a Mac platform, spoke with customer service and they were were suppose to close my account. They continued to charge me and dont return emails and they do not answer calls during business hours.

charlenec118
1 review
0 helpful votes
5/3/20

Myperfectwriters are the best. They provided me with the writing service I needed, and their customer service is fantastic. I recommend Myperfectwriter to anyone who needs help with writing to visit this online company.

salahb3
0 reviews
2 helpful votes
2/15/17

Beware Beware Beware! To buy from this website His owner is a cheater and and thief and he will stole your card information! I worked with him on upwork and he didn't pay me and the same for the others freelacers after we finish our jobs, I adive you to not buy from him.

lisal898
1 review
1 helpful vote
12/19/19

I wish I would have done my research before placing an order! Out $117.00! Placed an order and received email confirmation. I was to receive another email upon shipment that never happened. Credit Card has been charged and no response from this company and no working phone number to call them! Very angry! Will report to BBB.

annem16
4 reviews
3 helpful votes
5/30/12

A quick overview of who can see my social media sites. So easy to forget not only who has permission to access, but even what sites you've signed up to.

sandyr34
1 review
0 helpful votes
10/30/14

I was surprised by the speed, quality of product and excellent service. Beautiful puzzle and a great gift. I will certainly do business with these people again. EXCELLENT everything.

Tip for consumers:
easy site to use but if you need help, call or email. they are very responsive. They guarantee their work and your satisfaction. whew!

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
dans226
4 reviews
2 helpful votes
8/14/17

After calling plenty of different pest control companies, I finally decided on Odin Pest Control. My decision definitely paid off! Gene is prompt, professional, and a genuinely nice guy. He is so incredibly knowledgeable when it comes to his work. I had a small rodent problem, and he took care of everything from start to finish, patiently answering all my questions and took care of my home like...

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
garrettk34
1 review
0 helpful votes
8/15/20

Great concept, but terrible customer service. I created a phone case for my wife with a picture of our adopted lab and the words "Resting Bark Face" above it. Got the proof and everything looked fine so I ordered it. Fast forward to when I receive it, the letters R and E are cut off due to the camera hole. I reached out to them to see if they could fix it and told me no but here's a 30%...

michellem2309
1 review
0 helpful votes
2/21/21

I never received an email confirmation and have been charged and can't even contact them I have been duped!

janj154
2 reviews
2 helpful votes
2/16/21

Do not waste your money here! You can (and should) buy cheap phones case in many other places. You CANNOT reach customer service by telephone... because they do not exist! You CANNOT reach customer service by email... because they do not exist! You CANNOT reach customer service by contact request via the website! This is the scam they run to not have to take returns or refunds because it was...

annm78
1 review
1 helpful vote
7/7/15

I contacted these guys to help me fix the office software on my pc. The technician was experienced and he fixed the issue for me, even though he took a bit long to find out what caused the issue. Thanks guys

Tip for consumers:
call them to get any computer issues fixed. they're really experienced guys. And try bargaining a bit. it may save u a few bucks.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
philm14
1 review
3 helpful votes
12/30/12

Order 100 screens a month from here, and have been for 4 or 5 months now. Had a few defective ones but by far the highest quality iPhone 4 screens I've seen. My advice is to place a large order to take advantage of the higher discounts. When I order 60 at a time I max out the discount so I plan ahead and always order at the beginning of each month. Love this company and its obvious these guys...

trisha206
1 review
0 helpful votes
10/27/17

I've contracted with this company since 2010. I've always been paid until 9/1/17. That's the last time I was paid. The company owes many people money and refuses to pay and answer email, texts or phone calls. The corporation name is MFT Services, LLC and Myphonesite, LLC. They are owned by Ada Rhoda Wethington of Roseburg, Oregon.

Tip for consumers:
Please do not sign up to work for this company. They owe many people money.

rastag
2 reviews
0 helpful votes
5/22/20

They took my money without me completing my order due to they have the most confusing website designed to rip off customers. I had to spend over an hour waiting for their customer service rep and I had to let them know, I will sue if they don't refund my money then they refunded my money but I still haven't got it yet. Do your self a favor and don't buy a headache with your hard earned money...

sylwias6
1 review
0 helpful votes
12/20/20

I am really satisfied with the customer service and my photo book! The book looks amazing and it was quite cheap for the large number of pages. I highly reccomend it! I got an answer about my enquire following day and it was very precise and helpful.

bye
8 reviews
29 helpful votes
12/23/08

FREE Photo Organizer & Keyword Tagger - I've been searching for a free or inexpensive photo organizer which would do more than display thumbnails. This program, My Photo Index, has lots of features which I think most photographers, novice and expert alike, would find useful. I was especially interested in keyword tagging so that I may upload my photos to my new web page and make finding my...

alexr782
1 review
0 helpful votes
2/26/21

Myphotowallet.com was easy to buy from. Love the way the puzzle came out. Great gift to give to any family. They have many different gift options to choose from.

Tip for consumers:
Order takes about 10-11 business days to be received, order with time

Products used:
300pc Personalized photo puzzle

Service
Value
Shipping
Quality
kellys27
2 reviews
7 helpful votes
9/6/12

After using tutorvista I was so pissed off about online tutors that I never thought of giving it a try. But one of my friend was using the online physics tutoring and homework services of myphysicsbuddy.com and he told me that its the best site on internet for Physics tutoring and homework help. I was quite skeptical about it but all my apprehension about online tutors got evaporated one I had...

sarahf521
1 review
0 helpful votes
7/11/20

Never used the company before but was very impressed and would use again. Service was fast and efficient. The best thing was that the image of my picture on canvas was just beautiful. Way better than I imagined.

clintz5
2 reviews
0 helpful votes
8/11/20

First time trying this service. Since they did not provide a good preview of final product, I did not see a flaw I was trying to eliminate. I found it right after the order so I tried email multiple times to correct. "Unfortunately, I can't process a cancellation or modification of your order as it was automatically and immediately forwarded to our production after the booking of the payment in...

annettek91
2 reviews
0 helpful votes
2/7/21

Worst pillow I have ever owned, just threw it in the garbage after trying it for about a year. Good job Mr. My Pillow in scamming me.

samanthal336
1 review
0 helpful votes
3/1/21

Haven't had such bad neck pain from any other pillow like I've had using my pillow classic medium fill pillow. Terrible

Products used:
My pillow classic

Service
Value
Returns
Quality
alexg785
1 review
0 helpful votes
2/8/21

Bought a flight jacket based on their phone attendant's recommendations. Turned out the person didn't know what she was talking about and I ended up receiving a flight jacket that was too big. I returned it, at my expense, and they even acknowledged receiving it. It's been over three weeks and they haven't refunded my money. Interesting enough, they erase from their website a negative review I...

Products used:
Flight jacket

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
kettyb1
1 review
0 helpful votes
1/7/16

This online doll's shop is wonderful. Awesome collections of attractive 18 inch doll clothes, accessories, American girl doll clothings etc. Very happy and satisfied with the purchase.

Tip for consumers:
Highly recommended.

Service
Value
Shipping
Quality
clarab
1 review
1 helpful vote
11/11/10

My dad was going out of town and needed cash for the trip. I tried to check if I can get a loan to help with my dad for the trip. I was shocked to see a withdrawal on my account. I called my bank to see if they can reverse this, they asked me to call the customer service number of the company that did this and so I did. They reversed the charges, by the third day, I got my money back.

wyattb25
2 reviews
7 helpful votes
5/30/17

MyPix2 listed the amazing state of the art printing equipment they had to do amazing prints of photos. The two photos I actually got, only arrived more than 4 months late, after many complaints and were crappy prints and terribly produced. The other orders they suckered me into placing, before I'd seen their work, never arrived... and they declared bankruptcy --- Chapter 7 claiming they had No...

myar7
1 review
4 helpful votes
6/1/17

Funny that I am getting emails for deals when I NEVER received my order or my money back from an order I placed last year. I did get a notice of bankruptcy and you're still in business?! Joke.

michaelf1980
1 review
0 helpful votes
9/21/20

Never use this app. Its the worst ever!

keirab
3 reviews
5 helpful votes
7/9/12

In today's society, music is a huge part of everyday life. It helps with stress, it's calming, people use it for exercise, and in many ways music just helps us get through the day. Buying CDs from a store or songs off of certain programs can become expensive and a hassle. Luckily, technology today has made music so easily accessible and free for anyone to use. This is the really appealing part...

sinclairs1
1 review
0 helpful votes
3/16/17

I was pleased with the booking process and also happy with the plumber and the work he did. I was not at all happy with the timeliness of the visit. They asked for someone to be home during the window of 4 to 6pm. At 6:20 they called to say that the technician was "on his way." This is very disrespectful of client time. The second issue I have with them is they have set pricing for jobs, which...

lucindas31
2 reviews
0 helpful votes
2/8/21

I had been doing surveys on my points for 6 months now and have cashed out several times and didn't have any problems until a couple of days ago I had earned about 6000 points and was getting close enough to get a 50 dollar gift card and all of a sudden my account was deactivated without any explanation my points is a big disappointment! So sad!

Service
Value
Quality
jolynnb4
17 reviews
22 helpful votes
4/25/20

The survey site takes away surveys for a stupid reason saying the surveys were not for you this really does not make no since i think they just dont want people making alot of money on their survey site well they have taken away my surveys for a while now and will not give them back this is messed up their reason for taking away surveys is the surveys were not for you they claim my answers to...

Tip for consumers:
mypoints.com is ok but they will take away your surveys if they think you are not being honest in answering the surveys i feel this is messed up cause when you take a survey it is a survey weather you are honest or not it is a survey your not standing before a judge in court

ruthh535
1 review
0 helpful votes
10/20/20

I ordered this Popuppal as a gift for my about to turn 12 grandson's birthday. It made us all chuckle to see his picture on the gift. Exactly what was needed! I only wish I'd been more creative in choosing the clothing for the pal - next time I will.

raym349
1 review
0 helpful votes
8/25/20

A friend suggested looking at MyPos as we were using izettle. After doing some research I bought 2 MyPos Go's from amazon where I found the best price. Rates were 0.99% so much less than I was paying with izettle, almost half! I opened my account which was fairly easy, I had to provide some proof of identification as you would expect. Been using the system for a few months now and I have to say...

marke2
1 review
1 helpful vote
2/3/10

Unbelievable quality, super customer service. If you are looking for a $200 lv bag that looks exactly the same as a $2000 lv bag you get from the store, well, this is the site to buy from. My gf loves her lv.

andym29
1 review
0 helpful votes
12/1/12

I suppose this is a great site for the 1% who have more money than sense. I can easily find any item for much less elsewhere on the web. I ended up here after getting a Living Social deal for $10 off any order of $20 or more. What I discovered is that after my discount, everything I had any interest in was still more expensive here than pretty much any other place I looked. Since it was too...

michaelm3939
1 review
1 helpful vote
1/24/20

If you want access to their API to automate your postcard sending you need to spend a minimum amount, problem is this isn't mentioned on their website, nor did their sales team bother to specify this up front before wasting my time with documentation to read through!

jobinal
2 reviews
0 helpful votes
10/15/18

Unfortunately I used their service or lack of service twice and each time was terribly disappointed. Please don't waste your money and time trying to use their authentication service!

sahanik
1 review
0 helpful votes
6/30/18

I am really happy with the product quality and the way they treat their customers. I bought a leash for my pup, the colour is unique and strong enough when it comes to my pooch :) Kudos team!

Tip for consumers:
I will strongly recommend to everyone !!

christinap129
1 review
0 helpful votes
8/8/18

I love having my very own very first credit card it's just a tiny bit hard to understand I'm honestly loving my first premier credit card

louise27
2 reviews
2 helpful votes
11/19/18

They looked after our needs very well, very efficient and most importantly great to have a professional talk with them. Delivery was very fast as per our deadlines! We are extremely satisfied with the animations and graphics they include in presentations, and the team, through their help stopped me wasting my money on irrelevant things I would not have needed. Thank you guys!

allenw53
24 reviews
37 helpful votes
6/1/20

Recently I had to pick up some items for a luncheon gathering on Sunday May 31st. The meal plan called for baked lasagna and Caesar salad with others of us bringing various side dishes and culinary accoutrements. We each volunteered to bring various items from a prepared list for our luncheon. I chose dessert and offered to bring several kinds. I selected baked goods because I have a bit of...

michaelg370
2 reviews
0 helpful votes
8/25/17

I used to get my prescriptions filled with Prime Therapeutics mail service, until they recently transferred that function to Walgreens Mail Service. Since 8/15, I have made a ridiculous number of attempts to get a prescription filled and it is still not in process. It would seem the only possible solution would be to have my doctor transfer my prescription to a brick & mortar location. Only...

morganw15
17 reviews
29 helpful votes
4/9/13

This site pretty much sucks. It doesn't have any interesting information. It is supposed to be informative about family, money, health, and work. When you actually click on these tabs, the information is sparse and meaningless.

jeffreyi1
2 reviews
4 helpful votes
8/9/13

Also see my other reviews on the old and new domain for this company. I've sent three wine gifts for delivery in all areas of Canada and had perfect service every time them. Every time I send a bottle of wine as a gift, it arrives beautifully wrapped with a hand written note. Really great service!

jonathanm567
1 review
0 helpful votes
5/14/20

Sent me printer cartridges that didn't work. Made me pay for return shipping and a "restocking fee"

stacyl344
1 review
1 helpful vote
1/16/20

I ordered a 10 page essay with myprivatementor.com and they delivered quality work on time. I was not sure about their service as this was my first time to order with them, however, what was delivered was impeccable work. I frequently order with them as I am a part time student and they assist me to complete my research work and other assignments.

steveyl
2 reviews
3 helpful votes
2/23/16

My friend introduced me to myprivateresearcher.com. At first I was not sure about them, But when I placed my order, they delivered above expectations. The paper was of high standards and for sure they got my bonus. Keep it up guys! Will be coming back for more.

keithj1
1 review
3 helpful votes
2/6/11

I too pay 49.95 for one time fee for website and was charges another 49.95 from other companies and internet fee per each month just to sell and build website. You end up paying Jackson about $300 and up for website with other partners charges of another $300 and up to get business sells. The Refund? Email Jackson for refund didn't even get a responds. Or my money back?

ahmeds96
3 reviews
1 helpful vote
7/5/19

I need a lamp so I searched the Internet and I found this site. I ordered one lamp for me and they delivered the product so fast within 5 days. I'm very much pleased at their quick response.The lamp is working well.

svenl11
1 review
0 helpful votes
2/20/21

Ive was waiting about 2 months for my deilvery. After several query about my delivery (all copy and paste answers.) i just decided to cancel my order.

Tip for consumers:
Do not order from the UK store when you live in germany, you might get trouble getting your products, at least refund worked fine.

Products used:
None. They did not even send any product

chazeym
1 review
0 helpful votes
2/7/21

Get the personal and commercial bank services you need in Riverside, Temecula, Sun City and vicinity at Provident Bank, your independent community bank.

Products used:
business banking corona, checking corona, checking moreno valley

annabethl
3 reviews
6 helpful votes
7/15/20

Myptsd is a fantastic forum for folks who have been diagnosed with PTSD. Members are very supportive and generally not judgemental; they listen and provide advice as appropriate. They also help hold people accountable for their behavior - something I've not seen on other sites. That said, the admin/founder/moderators are just mean. They are condescending and make sure everyone understands they...

jocelynw3
1 review
0 helpful votes
5/8/17

Yes ive been trying find out about my order, M8893296 for several days. My phone # *******059. Please call me back. I am jocelyn warfield,; *******@msn.com It is so hard to get in touch with anyone in your firm. Was held on hold for 5 hours on 5/3/17. My previous experience with you was excellent. But this time however I'm not a happy camper at all.

samv226
1 review
0 helpful votes
2/22/21

The only thing I don't like about the one I have is that it doesn't have a head band to keep it on mouth so my hands are free, I had to make a custom elastic band for that. My unit broke and was giving a blue flashing light and that led me here where I found no solution, I am a DIY guy by nature, I decided to open and see what's wrong, circuit is encased in a plastic box with gasket to isolate...

Tip for consumers:
Read my review

Products used:
MyPurMist Classic Handheld

Value
Shipping
Quality
lizn1
1 review
2 helpful votes
4/7/11

I ordered a Louis Vuitton Damier Neverfull and did NOT get the bag showed on the web site! Misha (the sales person) for the company said that the pictures were from the actual bag, but it was not what they sent. I sent $ 214 for a bag that did NOT come w/ authenticity card nor the carebooklet. VERY DISAPPOINTING so DO NOT order from this web site.

susany62
1 review
0 helpful votes
9/20/18

Really impressed with your technical support team as well as the offered secured quickBooks hosting services

shanl11
1 review
0 helpful votes
10/10/20

These people are complete idiots, name and address is always $#*!ing wrong! Constantly having disagreements with these people.my partner puts my name and address on the order form and to make sure it gets done right we email them! But they still manage to get it ducking wrong. And sometimes we pay extra for express and they ship it wrong. Complete idiots.

bernicet6
24 reviews
27 helpful votes
1/2/21

My racehorse.com offers micro shares in their excellent quality, very expensive race horses. It's a GREAT concept. HOWEVER, Those who become " partners " in this micro stock share venture soon realize that the ONLY one who is making any money is the owners--MyRaceHorse, and Spendthrift Farms. One of their top horses finished third in a $ 300,000 race. What did the micro share " partners " make?...

Tip for consumers:
Think twice ! You won't make money here.

franciscop17
1 review
2 helpful votes
12/1/13

I've been through Grpo, topracers, iGP and other online motorsport management games but none caught my attention as MyRacingCareer. Been playing it for over 1 year now and it didn't disappointed me so far. You get to choose the characteristics of your driver first and then built his career from Formula 3 to F2 to indy, Nascar, etc and all the way up to F1. Races are easily set up, takes no...

breaunaa
1 review
1 helpful vote
10/17/18

I throughly enjoy the hoodie. Not only is it super comfortable but it's a very different unique piece that has a message. The additional pocket on the inside is a great place to store things as well. Will be purchasing more!

dianaa117
4 reviews
1 helpful vote
5/16/19

MyRatePlan's cell phone plan comparison tool helps to make finding a new cell phone plan very simple because when you're looking to get a new cell phone or cell phone plan, the vast selection in the marketplace can be genuinely overwhelming.

jennifers1002
1 review
1 helpful vote
8/7/19

My Astrologer suggested me to wear "Yellow Sapphire" since it is the stone for Planet Jupiter and has various positive impacts. Since it is very hard to trust a seller this days. You can never know if the gemstone he is vowing to be real and natural may not be anything better than a piece of glass. So I started my search online checking out couple of website and reviews. I came Myratna website...

michaelh3300
1 review
0 helpful votes
1/17/21

This was my first experience with purchasing this type of doll, though I have now purchased three dolls in total from three separate sites. Bobbie was everything I had hoped for: looked as represented, was very high quality and arrived in perfect condition. Myrealdolls.com was nice to work with and answered my questions. My experience with all of the sites is that they don't have much control...

Tip for consumers:
Product is made in China

Products used:
Doll

Service
Value
Shipping
Quality
sarahw450
1 review
0 helpful votes
10/3/19

I completed my real estate continuing education course with Real Estate Campus of Florida https://www.myrealestatecampus.com. This FREC Approved online school was very user friendly and my completion was submitted electronically to DBPR instantly. The costs were very affordable and the customer service was very responsive to my needs. I recommend this online school to anyone looking to become a...

lashuntresr
1 review
0 helpful votes
12/15/20

I ordered the 22 inch Elsie reborn baby doll in July. The doll did not arrive until December. The doll not only arrived late but it looks and feels nothing like the description. First, the doll I received hair is shedding really bad. The doll I ordered had wavy hair. The doll they sent has brown eyes. I ordered the doll with blue eyes. I ordered a doll made out of vinyl. The doll I received is...

reashadh
1 review
0 helpful votes
7/27/15

THIS WEBSITE IS a FRAUD I bought 3 canada wonderland tickets and none of them workded. Made complaint to intenational cyber police and to Financial Consumer Agency of Canada.