We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "modc" to "modi"

sineadr3
1 review
0 helpful votes
2/12/21
Verified purchase

A few years ago I bought a quilt that came frayed. Left a bad review that they took down because they "do not publish reviews for defective items". The only resolution they offered me was a 10% discount for my next purchase (I spent around $100 for this quilt). TERRIBLE customer service. I should have gotten a complete RETURN for a "defective" item. They didn't even offer to send me a...

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
tatens
Anna W. – ModCloth Rep

Hi, Sinead. I'm very sorry for any disappointing experience you had with us in the past. It is true that we do not publish reviews that include issues with damage, as those are issues that our Customer Care team needs to handle on a case-by-case basis. Typically, we do issue full refunds or replacements for damaged items, so I am unsure of why a discount would've been the solution for this particular order, but please rest assured that I will share this with the appropriate teams. If you would like our team to look into this particular issue, you can reach out to them at modcloth.com/help, from 9am-8pm ET, Monday-Friday, and 10am-6pm ET on Saturdays.

rachels375
1 review
0 helpful votes
7/5/19

Same complaint as most other folks. Suits were not true to size, and company would not cooperate with a return or an exchange. I filed a dispute with my credit card company, knowing that when they investigated the charge, Modcurvy would not respond since they are obviously a sham company. I was correct and received a full refund from my credit card company. I will donate the suits.

jakek54
1 review
2 helpful votes
6/11/19

If you're in Europe, just don't use this site. On other sites, downloading a 400mb file takes usually a minute or two, but downloading a 400mb file from this joke of a site takes 1-2 hours! This is outrageous, it's unfair!

herminiah
2 reviews
8 helpful votes
12/9/16

A few of us at work ordered from Moddeals and 10dollarmall all of last year with great satisfaction. We even got a box sent to us in error but since we paid to receive the items we sold it to other coworkers since it was more their style. But unfortunately it's been about 9mths since their parent company was taken to court for a pattern copyright and they no longer seem to be in business. I...

neerajc
1 review
2 helpful votes
7/10/13

This is website is led by kid on uk. He copied and cloned another sites. Now he uses little kids to spam other sites for him.

ryand204
1 review
0 helpful votes
4/12/19

I made an order which totaled around $102. No response for weeks and finally was able to get a chargeback from my financial institution. Save your self grief and do not order from these guys!

thec104
1 review
0 helpful votes
1/8/20

If you buy their product, you will find the real thing looks nothing like the photo. If you want to return it, they will tell you that you will have to pay for shipping all the way to their warehouse in China, which may cost more than your merchandise. Dishonest business practice doesn't deserve a place online. Be careful!

annettam9
1 review
1 helpful vote
12/5/20

The items look nothing like they show. I ordered 2 sweaters and got 2 long sleeve t-shirts. They had "iron-on" pictures. It was supposed to be some fur and rhinestones. They would not return the items and offered me a $3 refund. I spent $60.

phillipb20
1 review
1 helpful vote
3/9/13

Companies have taken all the pleasure out of complaining. In the old days, you could bring your problem to a manager, blow off a little steam and come away with a resolution and an apology. It's not so easy anymore. Instead, you're likely to discover that the teenage employee you wanted to complain about is the manager. Call the company's toll-free number, and you'll probably end up hopelessly...

jamesf1220
1 review
0 helpful votes
12/14/19

I ordered a NASA Bomber Jacket from this website. I paid $55 dollars for the Jacket. But this website is a Scam. I ordered the Jacket back in October and to this day (December 12,2019) I haven't received anything. They gave me a non-working tracking code. And when you write to them they give you a bogus story about how they shipped your merchandise and they will give you a refund due to the...

kimm1091
1 review
0 helpful votes
12/19/20

Please, please do not purchase from this vendor. I am currently in a customer service nightmare with them over a refund for items I purchase for christmas. The items are not as advertised and when I requested a refund I was told to keep the items and give as gifts because I would have to return the items to China and it will take a long time and be very expensive.

Tip for consumers:
DO NOT GO TO THIS SITE! DO NOT PURCHASE FROM THIS SITE.
Never purchase from a vendor that does not provide a direct turn around return/refund. Check for any and all reviews.

Products used:
I purchased the Medium Length Jumper Cardigan that was advertised as a long, fluffy cardigan. That is not what I received. I have not used this product, nor do I plan to us it. I want to a refund.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
emmaf28
1 review
0 helpful votes
4/15/16

I ordered a wedding dress from Mode dress having read the vague returns policy I believed I would be able to return the item if unworn, labels attached within certain time. When I received the item It did not suit me at all so I tried to return straight away having not been worn etc. I was informed via email by mode dress that this was not possible because the dress was made exactly how it...

mattk209
1 review
0 helpful votes
3/1/20

Modee tech support got my amazon account reinstated. Later I also used Modee to get my eBay and PayPal accounts back. The guy is a miracle worker.

aliar1
3 reviews
7 helpful votes
6/12/14

I am not the kind of person to write reviews but am hoping this helps someone who really wants to order from this site. I was very reluctant to order anything from this site in the start. But I am really glad that I did some research and ordered from them.

nataliav13
3 reviews
0 helpful votes
8/23/18

They are a cheaters, I bought two jackets in coatgreat.store that belongs to the same people and never received the jackets neither the refund. Don't replay anymore the mails that I send.

darrelc
1 review
1 helpful vote
11/26/10

Bought and paid for goods, never arrived, owner, Paul, ignored my emails. When i called, was told no chance of getting my money was my fault as i was trying to con him. Refused to give me his business address, refused to give me proof of posting and told me just to forget. I am now in the process of sending him a court summons.

jimm639
2 reviews
11 helpful votes
5/28/13

I bought an rc car on this site and they deliver within 2 days and the communication by email was quite fast and usefull. Positive point is that they have a lot knowledge about the products they sell. To be short, a good experience! It is a Dutch website.

courtneyg
11 reviews
53 helpful votes
7/17/10

What a waste of time. They get maybe 1 new member every week if that. Very little activity on the site. Dont waste your time. Go with one of the other more popular sites.

lauran49
48 reviews
94 helpful votes
9/20/18

I have a bunch of their makeup; lipgloss, blush, eyeshadow, and everything that came in the Birchbox Karl Lagerfeld + Modelco collaboration box. Their regular line gives good value for money; the blush is soft with good coverage, the eyeshadow same. Lipgloss works right for a lipgloss, staying power isn't the greatest, but at least it doesn't dry out my lips. The Lagerfeld + ModelCo stuff are...

mariolam
1 review
1 helpful vote
10/14/09

They stiched me -I lost over £700.00 -whey you pay the just ignore you and you don't get bookings-CRAP. Should be investigated by watch dog and worn the others

casseyb1
2 reviews
0 helpful votes
4/24/15

Modella clothing is an online based shopping store, at Modella you can find all popular brands of clothing such as madison square, tiger mist, toby heart ginger, runaway, love indie etc. If you can not find your right dresses at Modella, you won't find any at anywhere else. If you order more than $100 in total, you will have your items shipped to your place at no cost.

lisas1084
4 reviews
18 helpful votes
5/25/19

Stores are generally well stocked, neat, good selection although they could use more women's clothes, nothing negative about this store

michaelr1735
3 reviews
6 helpful votes
9/23/20

As President of Channelstreem Corporation that purchased Premium Membership from Modelmanagement.com I can rank the site and management below one star when it comes to site security and user data protection. Beside the numerous scam artists that models complains about, there are the Cancun hotel Casting Calls paying for girls to parties, and worse, the Israeli sex slave traders that site owner...

tenp2
1 review
0 helpful votes
2/21/21

When Model Mayhem gets any aledged complaint from any one they will close your account without notice. You will get no opportunity to learn the details of the complaint and no opportunity to address the complaint. If you are already on model mayhem back up all contacts now. I research after the fact and found Model Mayhem has a F rating with the better business bureau. Save your reputations do...

Tip for consumers:
Avoid at all cost

Products used:
Wife ordered a one year subscription when they cancel service they did not refund yearly subscription

Service
Value
Quality
courtneyg
11 reviews
53 helpful votes
6/22/09

Too much Fluff. Before you can even see what the site is about you have to sign up? I get too much spam mail as it is. No Thanks!

danim72
1 review
0 helpful votes
8/22/20

Este site é informativo e noticioso. Gostei da qualidade editorial e da forma como abordam os assuntos relacionados a modelos e bastidores da moda. Agências de modelos

michaelb444
7 reviews
6 helpful votes
12/10/16

I had a vintage rc schumacher that i wanted to restore and this is the place to go for when it comes to many rc models... These guys went the extra mile to outsource me stuff that just isnt around anymore like the drive belts that are key to the whole thing Even shipping was fast and fair and i will be a repeat customer for sure

jeanc318
1 review
0 helpful votes
3/9/20

Hands down the most realistic replica I have ever ordered. The interior detailing is second to none. Many companies can only provide painted windows. Model Works were able to provide with a full interior at a very high quality while providing a very competitive rate.

maryt
15 reviews
50 helpful votes
7/11/09

Not cheap, Not for the bargain hunters... but this is THE best stationary I have found for wedding invitations. The 3D flowers are sooooo perfect! Have them send you a sample and you will be impressed. You can somewhat bargain with them, but their prices are fairly set.

laurac817
1 review
0 helpful votes
2/17/20

We had an issue with our rug and the customer after care is just awful. Told there was no guarantee after spending hundreds of pounds on a faulty item.

melanied144
Melanie D.
1 review
0 helpful votes
4/24/20
Verified purchase

I love the products and the website is easy to navigate. However, I requested leather and fabric samples that I never received and left 3 messages for someone to contact me and haven't received a return call.

jos3314
1 review
0 helpful votes
1/2/15

We ordered 2 sofas just after Christmas as their website stated they were both in stock and we were able to select a delivery date before returning to work, so waiting in between 8am and 6pm wouldn't be a problem. We organised for our old sofas to be taken away in preparation for the new arrivals. On our selected delivery date we called to make sure they were coming only to be told that they...

bobc667
1 review
0 helpful votes
2/12/21

Ordered an Apple Car Play Phone Adapter on January 19th. Item allegedly shipped on January 20, this is the notice I received when I sent an email to them asking of the status: "2021-02-03 20:42 MONROE TOWNSHIP, NJ 08831, Arrived Shipping Partner Facility, USPS Awaiting Item -> Your item arrived at a shipping partner facility at 8:42 pm on February 3,2021 in MONROE TOWNSHIP, NJ 08831. This does...

Tip for consumers:
Stay away!

Service
Shipping
maryt
15 reviews
50 helpful votes
7/11/09

I have been to about a dozen bridal shows and they range from complete garbage to ones that have good vendors. The problem is that just about anyone can pay to be a part of these things and some of these shows have really bad vendors and are a complete waste of time. The modern bridal shows are excellent and usually held at 4 star types of venues like the Ritz Carlton. Plus the exhibitors are...

ronl180
3 reviews
0 helpful votes
10/20/19

Really enjoyed the service I got from them. Everything I ordered came quickly and in very good shape and discrete packaging which I love. Will definitely order from them again. Quick & easy with drama free service. And good quality and condition of product. With a good selection as well..

erichp
1 review
2 helpful votes
1/10/11

I ordered 3 custom pieces of furniture from this website. It was promised in 8-12 weeks. That leads me to believe that it would be 12 weeks at the very most. So far, I'm at 16 weeks and still waiting on all three. Meanwhile they have my 50% deposit and I'm stuck waiting. I'll come back and update my review once the items arrive. These items better be amazing when they get here.

alondrat3
1 review
1 helpful vote
1/5/19

Ordered an outfit and zipper did not zipped up. Had to pay someone to get it fixed decided to give modern child a second chance due to her outfits looking super cute same problem AGAIN zipper did not work! By this time I was a bit frustrated and email them, they email me back saying how sorry they were and if I could email them pictures (which I did) never heard from them again after emailing...

saleshk
2 reviews
0 helpful votes
11/13/20

Modern Energy is good generator rental company with excellent staff and service. This is located in India and decently medium size company that provides energy equipment rental with great service. Recommending them.

harperp8
1 review
0 helpful votes
9/28/20

I ordered my item 3 weeks before it was needed. Even reached out after a week, as shipping had not been updated. I was assured it would arrive in time. The item sat in Shanghai for several days and ended up arriving 7 days after I needed it. When I asked for a refund, I was told I am responsible for shipping costs both ways. For an item that was $20 to begin with, it's hardly worth the trouble...

ceceliag20
1 review
0 helpful votes
9/11/20

Too bad I couldn't rate this negative 5.Do not sign up for this! They sent one email and that was it. Couldn't find the info the cancel. They provided a phone number, but wasn't ever answered, messages not returned. Charged me for $158 for nothing. So deceptive!

donw285
2 reviews
9 helpful votes
3/8/20

Our flooring and bathroom remodel took 3-4 times the amount of time we were told and no one from the store called us to check on our satisfaction during this time, only communicating with the contractor. The sales process was very good but communications with the store owner after that were very poor. She is very sarcastic and difficult to deal with. The contractor told us that he has heard...

Products used:
Flooring and Bathroom Remodel

haih2
1 review
0 helpful votes
12/1/15

Did not get my full order. Missing coffee table. Website did not work. Couldn't contact to resolve. Looks like it is back up again. But material are from china. Poor workmanship n leather. Ends table supposed to be glass but replace lacquered wood... 4500 for couch set is expensive for the workmanship n missing pieces. Took over 3 months to receive. Made from China poor goods! Not worth near a...

lisas1942
1 review
2 helpful votes
8/14/20

I am 100% sure this is a scam company. I paid almost $200 for a yard sign. When it was received, the sign measured 11 x 28 (length includes stakes) instead of 16 x 28. I notified the company about the error and was rudely told measurements may vary and it was "only 2 or 3 inches difference, like a credit card." I tried to explain that this 5" shortage results in 90 sq in of sign space. This...

Tip for consumers:
Run away and buy local. This is not a legitimate business. They state 100% satisfaction guaranteed. There is no such guarantee and they have no customer service people. The number goes straight to VM and calls are not returned.

Products used:
I threw away the sign that I paid $200 for, so I am not using any of their products.

franciscog30
2 reviews
28 helpful votes
8/9/20

My company paid $5,000 for 100 leads in the solar energy market, meaning homeowners interested in installing solar panels on their houses. None of the leads were useful! Most calls were never answered. The few that were answered, people said that they never asked for information on solar energy. Modernize also included a couple of mobile homes and apartments, which are not subject to solar...

ellenf80
1 review
0 helpful votes
12/13/19

Turns out, they have a zero return policy. I ordered 2 scratch off travel maps and wasn't happy with them. I contacted them and was told there are no returns but I could exchange them for something else. I have been trying to do this for 2 weeks now but no one responds to my requests any more. Basically, I wasted $40 by dealing with this company.

richardp50
2 reviews
3 helpful votes
8/17/15

I purchased a nicely designed sofa at a great price. I was aware it was made in China, but I was hoping it would be a good buy. It was not. It began to deteriorate a couple of years after I bought it with leather peeling off and seems splitting. It is a disaster. Junk. I knew next to nothing about leather sofas and had never heard of bonded leather. I have now done my research and have ordered...

starblastc
1 review
2 helpful votes
12/31/09

Modern Marketing Systems is a scam. They will take your money and you will never see it again. They promise you will make from $3 to $5 a day for each site you buy from them, yet they will not provide you with ANY satisfied customers or any data to support that. An actual review indicated that only one site (not a client site, a production team member site) generated an average of $3 per day...

asapr
51 reviews
308 helpful votes
7/14/16

Seemed a bit too right-wing to an extreme. Their agenda is not exactly clear, but what is definite is that they pride themselves in patriotism.

nasira26
1 review
0 helpful votes
1/24/21

Searching for the best Square Dining Table? Modern Mood offers contemporary, eye-catching, modern square dining table fitted for large gatherings at home.

Tip for consumers:
https://modernmood.com/pages/best-square-dining-table

Products used:
Searching for the best Square Dining Table? Modern Mood offers contemporary, eye-catching, modern square dining table fitted for large gatherings at home.

shanep281
1 review
0 helpful votes
9/18/20

I was very happy with my conversations with the team at modern nursery. My concerns were addressed promptly and professionally. In the end I requested a refund which was issued and processed within 4 business days. More than adequate reparations were offered to balance out a misunderstanding which was well beyond their control. I would confidently make purchases from modern nursery again moving...

christinec1271
1 review
2 helpful votes
2/17/21
Verified purchase

Bought a cover for my new iPad. Have had it for 3.5 months and it is falling apart! They won't stand behind their product after 30 days. Only my husband and I use the iPad. They offered 40% off if I wanted to buy a new cover... SERIOUSLY! Why would I give this company more of my money for a faulty product! That would just be idiotic! The trim around the edge started to separate and now the...

janar11
Jana R.
3 reviews
0 helpful votes
6/30/20
Verified purchase

The piano and bench were delivered in the same shape as they were before. The movers were polite, efficient, and made sure that I was satisfied with the piano placement. Thank you so much for a wonderful experience!

marionm30
15 reviews
12 helpful votes
8/26/18

When we first got our puppy, we were looking for all kinds of ways to train her to listen as well as potty train. Of course, at first, we could not let her loose in the house, so had to quarantine her a night and then pen off the kitchen during the day. When we found the puppy apartment that came with a DVD instruction video, we really considered the expensive price and decided to take the leap...

vivienl17
1 review
0 helpful votes
6/19/20

I ordered a red qi pao for my wedding tea ceremony. It took over 2 months to arrive (from NY) and to my disappointment they sent completely the WRONG dress, not even close to what I ordered. The site says to contact them within 7 days to return through their website, I contacted them twice within the one week period and they NEVER got back to me. What a complete waste of money.

jacobs393
3 reviews
7 helpful votes
11/28/19

This site makes it really easy to find a material sample while the client is in the room with me. What type of stone do they want on their home? Well let's take a quick browse.

karans44
1 review
0 helpful votes
5/24/19

The Modern School is a standout amongst the best school in Sonipat regarding scholarly and workforce assets and is subsidiary to CBSE. It's another in addition to point is unique need training which is vastly improved than some other school in Sonipat. While scholastic development is its need, this school centers around all-around improvement of the student by directing a few exercises...

diegos49
1 review
1 helpful vote
7/16/18

If you want to get real estate license and want to do online real estate course, then you need to go best real estate school, where you learn everything about real estate before starting your career and get proper knowledge of real estate. Modern school of real estate is one of the top school for real estate education, it provide online classes and online course, broker course, pre- licensing...

louisay1
3 reviews
2 helpful votes
3/13/17

I like the furnishings so this assessment goes to be a touch bias. We've got bought approximately five exclusive units from modernselections from the guest bedroom to our main bedroom and our residing room set as well as a hard and fast for our sunroom. There have been a few hiccups along the way but no person can examine to recall it is customer support and the way they cope with minor...

roys214
10 reviews
19 helpful votes
2/5/21

Modern spare, The entire experience went very smooth and the company was extremely professional. After my order, when I had a question, I was directected where the answer was. After my order was on the way I discovered a discount code and when I brought this to their attention, Tyler was completely agreeable to credit my card, which happened immediately. This whole company and their superior...

Tip for consumers:
If you need a spare tire for any vehicle, this place is the best for fit and customer service.

Products used:
spare tire

jjd8
2 reviews
2 helpful votes
3/8/18

On my business line I receive what looks like a local call. When answered I hear a couple clicks then I hear this partial message "Your listing has been flagged for removal, Google listing needs an active response, immediate action is required, press 1 now to avoid being removed from Google. Press 8 to be removed". I just hang up and call the number back and speak to someone by the name ******,...

natashaw42
2 reviews
2 helpful votes
8/13/18

Absolutely the most delicious wagyu ribeye I have ever had with an excellent wine selection. Beautiful decor with very professional and knowledgeable staff. A must try

nr60
1 review
0 helpful votes
1/13/19

The shirt I ordered Dec 2018, looks and fits like a crude alteration performed on a stock garment. The armhole and sleeve width were not taken into account and because I am a size 4 woman, the shirt is much too wide and seems evident that they took a shirt off the shelf and just hacked it up. Paid $81US, then an additional $25CAD to DHL. THE SHIRT IS NOT WEARABLE. What was I thinking!

henkelg
1 review
0 helpful votes
8/23/17

This site is for educationally and musically inclined children.The site is using a well known educational institute's name(cannoneducation), as if its a type of certain educational standard or regime.Its outdated, and is an insult to dedicated classroom teachers. Better sites elsewhere.

morganf42
1 review
0 helpful votes
8/22/18

I was a frequent customer of MVB for years, I just really liked the clothes. They have terrible customer service, you can tell they truly don't care about the customer. Any time I call with questions or concerns they are impatient and irritated. They are always out of the clothes I want, and they never restock the ones I really want, which is beyond frustrating. I let them know I was changing...

abadia1
1 review
0 helpful votes
8/8/17

This Whole business is based on a lie. Let's start with the VR simulators. This guy claims that he produce VR simulators and it's 100% Indian! What a pathetic lier. He actually buys cheap Old Used simulators from China and sells it to other people from different countries. I learned this in the hard way :( I bought from him a VR simulator and it was broken, used, old. It wasn't even working....

ahy1
1 review
0 helpful votes
4/20/19

I love the design, i purchase the handbag from Singapore the bag up above my expectation, i told is something like china handbag or any cheap handbag, but went i receive the item the bag look very exclusive and what the photo show on the website is what i receive, 100% support. Going to purchase again for my mum and auntie this few days.

Tip for consumers:
they having free delivery apply for member they have the offer coupon attached went signup

dustif1
1 review
2 helpful votes
2/6/21

I am an American currently studying abroad in Europe that has limited access to Japanese stationary locally so I was excited when I stumbled upon the Modes4u website after searching for stores that sold kawaii goods. I quickly looked at the ratings they had online on trust pilot and saw they had a high total rating so I made an order for over 70 USD and the order was shipped and arrived about...

grenadianc
1 review
0 helpful votes
1/6/17

I Brought a pair of trainers on this site early December and never received it. The tracking number never worked. Email them a few times asking for a re delivery or refund. They reply its on it way. Wish i had seen them reviews before purchasing from them

reneeg94
2 reviews
2 helpful votes
12/3/19

I received my order however it did take weeks for the packages to arrive. Some of the items are nice and better quality than others but others are really cheaply made and thin fabric. I have contacted the company about the items that I want to return and so far they are giving me the run around. Lots of delay tactics. They keep wanting to know which items I want to return and why, which is...

Tip for consumers:
Its based in China and their customer service is non-existent. If you have anything you want to return, you can forget trying to get your money back. Their return policy is a scam!

lydiam6
28 reviews
38 helpful votes
1/2/14

I have ordered twice from this site, now. <3 The website is easy to use. 8 days from order to arrival. Beautifully gift wrapped. Personal hand written note from store.

lw474
1 review
2 helpful votes
7/3/20

My application was denied because they claim I didn't meet the deadline when I have proof that all of my documents were uploaded on time, I guess they pick and choose who they want to help! Very disappointed in this company

josephl1079
1 review
0 helpful votes
2/27/21
Verified purchase

Eerste bestelling wacht het vervolg even af.

Reason I chose this business:

Voor het artikel.

melanieb182
1 review
0 helpful votes
4/28/19

I ordered a dress from modfancy. I never received a shipping notice and they will not respond to emails. I have sent three. Of course, my visa was billed. This company is a scam

beckyo41
1 review
0 helpful votes
7/10/20

I ordered 3 dress. One dress took 2 months to arrive and the other 2 took 3 months to arrive. I chose one and asked to return the other two. No information was offered for how to return. They have answered in email. I will share their answers here, They have not desire to keep customers happy and are very difficult to work *******@modfitting.com <*******@modfitting.com> 12:22 AM (6 hours...

praneeths
1 review
0 helpful votes
8/6/19

Best Mod apk 2019 avakin life mod With just two or three clicks you'll be able to add an unlimited number of Gems and Avacoins, it won't take over 2 minutes

shayer1
1 review
0 helpful votes
5/23/19

Awesome clothes and the style is just right. I was very impressed with the customer service and will be putting another order in soon.

christianaw
1 review
1 helpful vote
2/11/13

Had to write a modicure review. I learned about them from a blog that featured them for beyonce's super bowl nails. I ordered, and they came in two days. (they ship same day). Modicure included a hand written note and complimentary wraps. Really nice service and the wraps are great.

aminam6
4 reviews
7 helpful votes
9/4/19

I ordered 5 tops for my daughter on August 26th. I received 3 of them today... very fast with shipping... two was still processing. I wasn't very happy with the product. The fabric seemed very cheap material even though the prints looked ok. There is 1 top that looked like it was lace fabric but it is just lace design print. On their website the clothes looks so beautiful... looks like of a...

ashleyr19
1 review
1 helpful vote
3/19/14

Its a scam! Phone number is false. They don't answer or return calls. They don't return emails. Filed with the bbb after I paid for an item and its been 6 months. I still haven't received item and bbb never got a response from them. They just scam people out of their money