We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "just" to "just"

raor1
1 review
2 helpful votes
4/28/16
With out theater selection, they booked my ticket. Worst options they have. Its better to keep away this site.
marricks
1 review
3 helpful votes
6/2/18
Their technicians are very friendly but behind their smile, they have intention to cheat you. I hired one to install a 50 gal gas water heater. They charged me $2,800. The tank costed around $700 only. Thus, it means they charged around $2,000 or less for the installation labor charge only. Even the tank was not energy-certified thus no way to get a rebate from the state government. This was my...
amari8
1 review
2 helpful votes
7/21/14
Buy Car Batteries, Leisure Car Batteries, Commercial Car Batteries, Specialist Car Batteries, Motorcycle Batteries from Online UK Shop at Cheap Prices.
andrasp2
1 review
3 helpful votes
7/31/19
Very unprofessional and rude company. They took my 102$ at my order then after one month and 2 weeks emailing they just sent me an email that they refunded my money because they do not ship to Spain. I'm asking why is there an option on the website with 24$ shipping fee to Spain if they actually don't know for a month they ship ot not. And they did exactly the same with my friend a few month...
bayoua1
1 review
2 helpful votes
1/10/20
This is a horrible company with fake products that produced wrong answers with typographic errors. They never refund any money or give money back. They are total scam from India. Do Not Buy any of their fraudulent exam questions
sharlandv
1 review
2 helpful votes
6/19/13
Took my card details and decided not to deliver to my address. Very ominous Be very wary of them. I have reported to consumer direct and office of fair trade
annb21
1 review
16 helpful votes
12/17/13
This site needs to close down, some very dangerous people lurking in just chat.
robc7
1 review
2 helpful votes
6/20/13
Complete Fraudulent website, the owners have been advertising on gumtree about refurbished iphones for cheap which are infact chinese clones and they are cheating people of the same.
richardb140
8 reviews
24 helpful votes
3/2/15
At first I thought everything was running smoothly as it did, indeed, appear to be. Then, after 1 year, my hard drive crashed and I had to use JustCloud's service to 'restore' my system. Big headache! (1) Their system had completely failed to backup over 50% of my work. Even though it had said that it had done so each and every time backup was run (daily). (2) Their system used a completely...
missg97
1 review
2 helpful votes
6/18/20
I made my account, activated it then payed for gold membership. 10 minutes later it was deleted. Didnt even have a chance to message anybody. I email them and no reply. This website only steals ur money from ur credit card

Tip for consumers:
Do not use this sire it is run by foreign THIEVES

Products used:
None. I was ripped off and money never returned

Service
Value
Returns
Quality
phillipa15
1 review
5 helpful votes
7/25/14
JUSTDEALS.COM SCAM. Placed order for Smartphone emergency charger. Justdeals immediately charged my VISA card and sent me an email, confirming the order, all very official looking. After numerous phone calls, emails and support ticket submittals that were not responded to the product is still (a month and a half later) no where to be seen... nor is the company other than their website. I have...
charlottek41
2 reviews
4 helpful votes
5/27/19
I ordered a children's chair and coat hangers i January - and have been waiting since. The company do not even respond any more, so stay away - it is fraud
manishs105
1 review
0 helpful votes
12/15/20
They are providing very bad services. No one should have the contract. No one should call them. They are just making people fool nothing else.
rallc
1 review
0 helpful votes
1/15/21
This is the worst support, and worst service of my life. Calling me asking for more and more of my card and identification information. Begging for tips for 'complexity of my order' when it is anything but. I would never, ever recommend such a bull$#*! website to anybody ever. All of it's good reviews are bots, seriously. Don't waste your time and money, because they took mine and have yet to...

Tip for consumers:
Never use this website. Annoying, petty, beggars, and produce $#*!ty work. Go ask a 5 year old, they will do a much better job. They also haven't given my money back.

Products used:
Their basic services for an easy assignment to test them out. Horrible results.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
donl295
1 review
0 helpful votes
1/11/21
I have a Porter Cable brad nailer that would fire one brad and then wouldn't fire a brad. I heard some air escape so thought the tool was a goner. I found a video on the ereplacement site showing how to replace a piston sleeve so ordered one. The part arrived in 5 days. After replacing the $7 part the tool works great. This is a great resource for parts of many products.
alexandera75
19 reviews
65 helpful votes
1/22/19
On the platform you can find many different types of restaurants. From chinese, to pizza, to sushi, all the way to KFC. They have decent menu sizes and the delivery time is stated in the right corner of the page, when you scroll down a bit. Many people use Just Eat, some are happy with the food quality and delivery times, some complain about these things, but at the end, it really depends on...

Tip for consumers:
One of the best platforms for ordering food online. You just need to find the most suitable restaurant and you're good to go.

Service
Value
Quality
lilrebelc
68 reviews
426 helpful votes
3/3/10
We have our electricity provided through Just Energy and they have a great website that's easy to navigate and you can pay your bills online and even set up your service. We are on a steady payment plan where they give us a set rate each month to pay so there are no surprises. It's been very affordable for us and their customer service is very good and they are very friendly. If you're...
michellem603
10 reviews
26 helpful votes
2/20/20
I've never heard of this website but they have been spamming my mobile phone with texts to buy their services. I tried talking to their chat service but it's clearly a bot, it answers questions with "Yes" no matter what you ask or just responds with jibberish like "asdasdasd".
janicef81
2 reviews
4 helpful votes
12/20/18
Poor customer service order placed Dec. 2, still haven't received. Credit or product. Spoke to several reps. Transfer to Kathy under the impression she could issue credit just to find out she had no intention of issuing a credit. So almost a month now product no credit.
cheryls834
1 review
0 helpful votes
1/11/21
BEWARE! Justfab is just horrible for exchanges/returns! They put you on hold for lengthy periods hoping you'll give up. Agents need authorization to send return TAGS! Pathetic they cant do it without approval from supervisor. I was trying to exchange for correct size but after 4 calls I'm returning items instead! I would never recommend or shop here again. Why advertise easy exchange/return?...

Products used:
2 pair of boots. Sent back.

Service
Shipping
Returns
karenm2434
1 review
0 helpful votes
12/1/20
I purchased a pair of boots costing £14.00. I signed up for VIP & it was not clear that they would charge me £35.00 per month for nothing. I am appalled at the conduct of this company. The products are sub standard & over priced. This is an absolute scam so be warned and don't get caught out.
marinap69
1 review
0 helpful votes
1/13/21
I was unknowingly charged $39.95 for months. As a 16 year old i was very disappointed to see $120 gone
Service
Value
Shipping
Returns
Quality
colen13
Cole N. – JustFab Rep
Hello Marina,

Thanks for writing a review regarding how the VIP Membership works. We value your feedback and we'd like to make things right. We’ve sent you a request on www.sitejabber.com asking for your account information in order for us to pull up your account and assist you further. Kindly check your email notification from www.sitejabber.com or log on to the website to respond to the request and we'll be happy to assist you.

Best,
Nelle
parr2
1 review
0 helpful votes
10/7/20
I would not ever never buy from them again. They have something like make you VIP member automatically and they gonna deduct 349 dkk every month from your account. It was so on the nerve, I am usually busy to check these things, I just ordered a 85 dkk shoes once and they did it... ing automatically. So tricky they are.
nataliag28
1 review
3 helpful votes
12/14/18
I ordered once from them when I lived outside of my home country. It automatically opened a VIP account for me, which I was aware of, and as long as I lived there it was fine - I was actually looking at the new styles, but most of the times skipped the month. The problem occurred when I left that country. I could not cancel my membership via live chat, e-mail, nothing. No one was ever...
ivyt14
Ivy T.
Hello Natalia,

We’re sorry to hear about your recent experience with JustFab! We value your feedback and the chance to resolve any issues that our members may have. A representative from our Member Services Team will be contacting you within 48 hours to further assist you.

Best,
Ivy
emiliam8
1 review
2 helpful votes
9/16/17
After the first order online the abonnement VIP was automatic on my banc account. I noticed it only after some months because I thought it was connected with amazon; and when you ask to delete it you cannot have your money back or you have first to try it with the articles they propose at 40 each. Thief!
liljanal
1 review
2 helpful votes
2/24/19
Don't buy anything from this company! Without my knowledge, I have been charged for some vip membership 399 sek. When I called them, they said to me that I can order something from their website for that money and that order has never come. When I contacted justfab again, the answer was that my order was canceled by me and that Im not charged for that. I have tried to explain. But the same...
ivyt14
Ivy T.
Hello Liljana,

We strive to provide excellent member service, so it genuinely dismays us when things like this happen. We value the opportunity to resolve this issue and someone from our Member Services Team will be contacting you within 48 hours to assist you.

Best,
Ivy
alisah6
10 reviews
5 helpful votes
3/10/17
I do not normally purchase things on the internet howver I also do not like shopping for swimwear in a store so I have resorted to online shopping for a limited number of items, swimwear being one. Shopping at JustFab swimwear gives me faith that there are online stores that actually do provide a great product and great customer service. For me, trying on a swimsuit in my own home is a whole...

Tip for consumers:
The sizing charts I have found are right on so check out these charts before you shop

johnb312
1 review
2 helpful votes
8/1/14
Hi, Just Family Law is the best law firm in orange county California. When hiring divorce lawyers, you need to have full faith and confidence in the person you are choosing. You should also trust your lawyer completely and should discuss every issue concerning your reasons to opt for divorce.
anjb2
2 reviews
3 helpful votes
6/30/19
I have tried to email to return 6 items. All items were too small. Material poor quality. No respond from company. Finally, after my initial review, 2 months after ordering I get an email saying they do no have any record of my orders. I guess, I am not getting a refund on 6 items I can't wear. I am filing a report with BBB. They are a company operating in China hence it takes them an...
emilys691
1 review
1 helpful vote
11/30/20
Return policy of one day from receipt. Can't talk with a person. Really? Won't be ordering from this site again. Quality of clothing is average, styles on line look better than products.
nancyd1003
1 review
0 helpful votes
1/18/21
Verified purchase
HappyHappy!
shudam
1 review
2 helpful votes
5/5/20
Sizes are not trustworthy! Shipping period stated under orders is complete nonsense - my order which was supposed to be delivered 10-20 w/days after order placed took over a month to reach! The support team of JFN are utterly useless - all they do is repeatedly reply the same words/message if customer puts numerous queries to them!
annr281
1 review
2 helpful votes
12/12/19
Took weeks for my items (1 I never received). The items I received were cheap and the material thin. Items advertised as sweaters were actually shirts. Item advertised as hip length actually could only be described as a belly shirt. Items nothing like advertised on their website! When I inquired about returning the items, it would have cost me more to ship them back then what I originally paid...
manerhn
1 review
2 helpful votes
9/26/19
I can't praise Jamal and Genti enough for the great work they did. Conscientious, polite, hardworking and friendly to. I am really so grateful that they made my life so much easier and stress free. I am disabled and get easily worried when things aren't finished on time but they took the demands of the job seriously and did everything they could to put me at ease. I can't recommend them highly...
gregoryb324
1 review
2 helpful votes
6/17/20
I have just about had it. 40 USD down the drain. The addons here are excellent at using my internet connection to validate my payment EVERY TIME I run the game, but not so good at running in general without crashing. Too many errors for this one, I'm sick to death of it.

Tip for consumers:
When it works, it's great. Getting it to work is the hard part. Being a paying customer don't be surprised when stupid program tells you it can't authenticate, or that you are a crook and did not buy the program. I have paid for this program twice (once discounted upgrade, once just the full title, maybe now it will work, nope.) #Done.

Products used:
Air Hauler (1 and 2).

Service
Value
Returns
Quality
lesh57
1 review
2 helpful votes
6/12/20
I am very disappointed with the service, delivery failure and the flowers that were received. I ordered the Sunshine flowers that were supposed to look like a tall cascading type arrangement and a small bouquet that resembles a grocery store lower end bouquets was delivered. That small bunch of flowers certainly wasn't worth the $50 US$ on their site or the $75.49 CDN$ charged to my card. The...
katherined224
1 review
0 helpful votes
9/4/20
This ordeal took place between August 30 through September 3,2020 The one picture is what is offered on line to order. The other 2 pictures is what was delivered. Looks thrown together. These were sympathy flowers to acknowledge a tremendous loss to the family. The flowers also were to be used for a service. I expressed my disappointment and stated that this was not acceptable, it did not...
kayg119
1 review
0 helpful votes
1/16/21
I did not want to give even a 1 STAR rating but this review would not go through without a rating. I ordered flowers 5 days ago and to my knowledge they still have not been delivered. I have spoken to a customer service rep and she could not cancel the order but said I would get a call back when they were delivered. They apparently are a 3rd party as they do not do the arrangements. She also...
Service
danielk21
CustomerService -. – JustFlowers Rep
Kay Graham we are writing to inform you that your order 9144256 to Wanda H. Stout has been cancelled, and if you were charged, your account will be credited. The credit will take 1-4 business days to appear on your charge account. If you have any questions please do not hesitate to contact us by either replying to this email or by calling us.

Sincerely,

JUSTFLOWERS.COM
800.716.7559
michaelk1653
1 review
2 helpful votes
3/5/20
Beware. Booked a cruise, airfare to FLA, hotel car rental. Fortunately only booked return air thru Justfly. We cancelled the cruise and got all our dep back, we got the airfare paid back in the form of a voucher for the full amount to be used in within a year even though we had a non changeable ticket, we were able to cancel our hotel-no cost, as well as our car rental. Only Justfly after 21...
anujg12
1 review
0 helpful votes
1/11/21
Never ever buy a ticket from just fly. They do not care. I booked a ticket through just fly, for a flight in June 2020. Flight got canceled by air lines itself. I talked to just fly to apply for refund. Its Feb 2021 and I still did not got my refund. When I call air line, they say that hey can not talk to me as I booked through an agency and justfly did not even submitted for refund. In the...
susanb136
16 reviews
41 helpful votes
6/26/18
The quality of the offerings here is outstanding, and our dogs love it. Their shipping is very fast, and I have found their customer service polite and helpful.
Service
Value
Shipping
Quality
lucya40
2 reviews
14 helpful votes
6/17/18
The food looks and tastes delicious! I recommend everything! Be sure to check this place out, and you will be awarded. Aesthetics; * food? Check * atmosphere? Check. Taste; *check
nigelc69
2 reviews
0 helpful votes
12/31/20
Verified purchase
I ordered a lambs wool coat... got sent polyester and cotton fleece... when I tried to contact them, I was told it's what I ordered... and I have now been blocked from communication with them...

Tip for consumers:
Don’t use this site

Products used:
Coat

emird
1 review
4 helpful votes
4/3/10
Its a big and chobby waste of your money they can make you wait a year before they make your order to you, im having problem whit them im in the 47% days now and havent my gems delivered and any of my emails responded... Beware buyers.
pault60
1 review
3 helpful votes
3/17/15
Lots of research has shown that computer screens and cell phones reduce the quality of your sleep if you use them at night. I don't think F. Lux totally stops this but the software which is free and runs in the background blocks out the blue light at night from computers and cell phones which is meant to be the most damaging to sleep. I was a little suspicious because everything appears to be...
Value
Quality
miangelc
1 review
4 helpful votes
9/25/17
$635 dollars was donated to my charity and I still have not received any of that money from Just Give. There is no telephone customer support and no one every answers emails. I feel this donor platform is truly a scam.
anjalik10
1 review
2 helpful votes
6/10/19
Everything was awesome in this tour that I got from your side it was awesome me and my wife they love to go somewhere else then we take the package from JUSTGOKASHMIR
hankc13
1 review
3 helpful votes
10/15/14
This is a pure scam site run by a guy named HABBA, he fakes being the escrow guy but once you give him money you can not get back on the site to defend yourself and he will act as the buyer who never gets his goods. Habba will say he did. I was able to get back on by tricking him going via Tor and saw all the post written for me that I didn't do, and must be the same with all the others. I have...

Tip for consumers:
Do not buy anything big or small and all the posts in the escrow forum are all fakes, written by HABBA. That is after you give your money and are waiting for a tracking number. That's when you will be banned by your ip and your thread will be taken over by this HABBA crook.

carlf17
1 review
3 helpful votes
2/28/14
Great forum, A lot of nice members, membership is free, not a paid site at all. Nice admin couple and staff. Lots of great information on the couples swinger lifestyle.
howardp98
1 review
2 helpful votes
4/6/20
It took a week, a whole series of contacts and my cancellation for Just Host to find the solution for my web site not displaying properly. Customer service is very poor! I received a message that my account had been automatically renewed. Then some time later I got the message that it was expired and I responded immediately. They did not ensure that there were no problems with my...
jessicab1552
5 reviews
1 helpful vote
10/16/20
Ok, so I thought I'd never wear anything from that store again. After all, I am 15. Well, I guess I was wrong. I was looking for a Halloween costume, so I went into my basement, and I found this old cat ears, I had from what? Oh, 2nd grade. All I just did was ripped off the bow, found a red sweatshirt, and collar, and bam! I have a cute Halloween costume, that I didn't have to spend money on. I...
lorik130
5 reviews
22 helpful votes
8/19/17
It doesn't matter what part of justice your involved with it fails people who they know they can push around but they don't touch the rich as they don't want to deal with them just the ones they know that have no choice but to sign and do what they say.
sonjab4
1 review
3 helpful votes
1/29/14
THIS IS TO INFORM THE GENERAL PUBLIC THAT JUSTICE DARKOH & ASSOCIATES, JDA LAW FIRM IS A LEGITIMATE LAW FIRM WITH CREDIBILITY. NOT A NIGERIAN 419 SCAM AS POSTED ON SITE JABBER, THE POST IS ILLEGAL AND COMPLAINANT MUST PROVIDE A LEGIBLE EVIDENCE OR FACE THE LAW COURT.
jamieb602
1 review
0 helpful votes
12/1/20
These pjs n onesies are so cute and soft! The T-shirts' came in and look just like they are on the website! I will def be ordering more stuff from here! Also everything was delivered in a timely manner!
georgec46
17 reviews
41 helpful votes
5/17/13
For people who enjoy watching people playing games live, this is a great network to watch live video games or sporting events. People may ask why watching somebody else play video games is enjoyable. It has to be the right kind of video game for it to be entertaining to watch somebody else play the game. I believe it also has to do with how the video game is commentated. Especially for RTS's,...
jeanm486
1 review
2 helpful votes
5/16/20
I have dealt with this company for years and I have never had a problem with them. The fact that they are out of stock of my particular cartridges is disappointing but don't forget all Parcel deliveries are taking a long time. The company is not at fault, you will receive your Order eventually.
charlesm73
1 review
4 helpful votes
10/19/14
I placed an online order with Justin Miller Magic this past July. This order consisted of Four Walking Silver Dollars plus downloadable Magic. To date, I have not received the silver dollars. Contacted the seller and he said they would be shipped out after he came back from California. This was early September. To date, no silver dollars and better yet, no communication. Look how easy my money...
lisag42
1 review
3 helpful votes
5/5/14
Paid $249.00 and was promised the world by Justin only to get nothing! Now all emails and websites are no longer working so one can say this whole thing was a scam. :(
renew24
5 reviews
7 helpful votes
8/20/20
They used to have a physical location but it closed down so now it's just the website. They had a rare item. I wanted so I decided to take a risk and spend the $300 on them. I was surprised how fast the order came and just as described. The owner was also friendly and was quick to answer my questions. I hope they continue to expand their online store now that the physical one is gone. Prices...
clarkkentk
151 reviews
2,498 helpful votes
12/30/17
Mr Jessica Biel has pulled himself together to present a fairly useful platform for his fans. Some of the content needs updating, but the site has enough relevant content to keep you glued long enough to appreciate the effort Good one JT
allens27
4 reviews
11 helpful votes
10/26/15
After some initial repairs I gave Ritchie $800 to pay for parts and rebuilding a heat exchanger. I drove 200 miles to meet him at the boat and he failed to show and I never saw or heard from him again despite many attempts to reach him. While there is recourse against dishonest auto mechanics in California there is nothing one can do about marine mechanics who commit fraud.
sweeq
8 reviews
31 helpful votes
7/10/19
I have bought numerous high end watches from Chrono24 sellers. Yesterday, I bought (and paid IMMEDIATELY) - at full price without asking for any discount - a Rolex 16710 full set from Just In Time Watches di Claudio Tassinari, a dealer on Chrono24. As usual, I asked for a few pictures of the certificate and lug ends revealing the serial number and another identifier for my record. Other dealers...
deborahs762
1 review
2 helpful votes
5/16/20
I ordered a pair of boots in March 2020 and I have never received them to this day May 16. This is a sorry company to order from. At least Paypal gave me my money back on the boots. Kind of glad I didn't receive the boots after all the other reviews I read about the quality of the boots. Of coarse what do you expect, after all they came from China. Go figure
udog3
10 reviews
9 helpful votes
5/19/20
Strafanzeige gegen Herr Ru. Und family und Vertragspartner(Gemeinde) Zeuginnen und Zeugen wenden sich bitte direkt an mich und an eine Polizeibeamtin oder eine Polizeibeamten ihrer Wahl. Das darf man auch in einem anderen Bundesland.
audreyf9
1 review
2 helpful votes
6/14/16
Purchased 12 Trollbeads, waited and waited and then waited more. Eventually phoned the owner Andrew to be told they had been posted out. Again waited, phoned Andrew again and he said he was out of the country despite me calling his Newcastle landline! He then called the "girls at the shop" to see where my order was as there were apparently150 orders going out that day. Waited over 3 weeks! Sick...
jillt133
1 review
1 helpful vote
8/25/20
I am so glad I found you while planning my kitchen remodel a couple of years ago! Great experience then & now. I tend to have expensive taste (as my hubby will tell you! LOL!) and your pricing allowed me to have the perfect hardware! I tell my friends and acquaintances alike!
kimu3
3 reviews
4 helpful votes
8/9/16
Never received my order and I know others that had the same experience. I've contacted and emailed several times and no response. Finally I added a few comments on Instagram (which they deleted) and she told me that my order was lost in the mail. Not true because the shipping label she created shows it never left their facility. Horrible service and ripping people off. If the company is in fact...
cd350
1 review
1 helpful vote
8/9/20
I ordered 3 bags of the product, they said it would take up to 2 months for me to receive it. I still haven't received it. Their phone is disconnected. I sent a couple of emails with no response. Unfortunately I wish I had looked at the reviews before I ordered. I didn't even want to give them 1 star. STAY AWAY FROM THAT COMPANY, it is totally fraudulent.
weeweew
2 reviews
5 helpful votes
7/28/10
This site is ripped off. Running by Ashfa from Canada she sell replica bags very expensive minimum price is $260. The quality of bags aren't that great looks very fake, very stinky leather, no return no exchange unless the bag you ordered is damage. If you still wish to return because you don't like it, you expect 30% re-stocking fee.
dannyc24
24 reviews
73 helpful votes
7/9/14
Justlinen, just brilliant Justlinen.co.uk is an on-line arm of Dawsons Department Stores and sells, as you might expect linen. Yes, bedding and towels etc; not the most exotic subject for a review but they do deserve a review and a good one at that. This is the second time I have purchased from Justlinen.co.uk, I am sure there will be a third, more than likely a fourth, and who knows a fifth;...
beverleyg23
1 review
0 helpful votes
12/17/20
Just Love Skulls is a scam. Save your money and shop elsewhere. My experience with them has been absolutely awful. I ordered a Christmas themed t shirt, with the hope of giving it as a Christmas gift. After 31 days of waiting for my delivery, there is no sign of the shirt. They are refusing to provide me with ANY tracking information, and also refusing to do a full refund. If you read customer...
kaishias
1 review
0 helpful votes
10/17/20
This company is brutal. I ordered a ring and rushed it in times of COVID closures. We didn't know his ring size and it ended up getting to us over 1 1/2 later, it didn't fit. We sent it back and they said refund policy is 15 days. So denied us. Lost $600 CAD and they said "they sent the ring back to us" With no tracking info
naseera3
1 review
3 helpful votes
6/6/17
Verified purchase
These days it is very hard to find pure milk without any adulteration. But JUST MILK is safe and pure as i have personally seen its dairy farm and milk handling operations and found them fully safe for our health. Even the shop is far from my home but still worth buying when you are getting pure quality products.
robertu278
1 review
0 helpful votes
12/29/20
Verified purchase
Loved my products. Shipping took a bit longer than expected however under the current circumstances being the holiday season and a pandemic totally understandable. Was very pleased with my overall experience I would definitely shop here again.

Tip for consumers:
So much to choose from so little disappointments.

alexd321
14 reviews
9 helpful votes
11/24/19
Excellent and recommended to everyone! Easy to use website, quick shipping and products were as advertised. Will be placing more orders through them!
aleksib
1 review
7 helpful votes
3/29/11
Purchased a Shinco Mini split from them, come to find out I was supposed to get the lowest price on it- but i didnt. I found it in 3 other places cheaper- justshoparoundbeforeyoubuyfromthem.com so you don't get ripped off
hilariy
1 review
3 helpful votes
12/18/18
Do NOT waste your time or money with these guys. I placed an order and then immediately wanted to cancel as someone had bought something similar for me without me knowing and they apparently have a NO Cancellation policy for any reason. I literally sent the cancel request less than 5 minutes of submitting the order. What retail shop now a days does not allow at least a 24 hour cancellation...
jeffs1490
3 reviews
1 helpful vote
1/15/21
Verifiable Fact - - - BUYER BEWARE, DO NOT buy anything from any of these websites: JustMotorcycleCovers.com *******382 BuyMarineCovers.com *******145 BuyAutoCovers.com *******922 They all claim to be family owned, but they are RIP-OFFs and LIARs. In late December 2020 I needed a cover for my UTV. I found what I was looking for on JustMotorcycleCovers.com *******382 so I order...

Tip for consumers:
DO yourself a favor and DO NOT BUY anything from any of these SHYSTERS, you’ll be sorry.
JustMotorcycleCovers.com *******382
BuyMarineCovers.com *******145
BuyAutoCovers.com *******922

Products used:
None, never received

Service
Value
Shipping