We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "heal" to "heid"

harrietm53
1 review
0 helpful votes
1/10/21
My two old cats both are arthritic and have trouble getting in and out of the litter box, since I have been using the TDC caps from Healthy Pets they are moving much easier and have less trouble. They are still old and can't get on the couch or bed but the litter box doesn't pose a problem any longer. The price of items is great and fast shipping. Wonderful people there.
kevinh1210
1 review
0 helpful votes
1/21/21
Ordered product, 15days later checked on order, told it was back ordered, didn't get email stating back ordered till after I, checked spent aprox. 2hrs. On phone and web site customer service rep. After waiting 1 month, order wouldn't be in till of 2/30/21 ordered 12 /22/20 told rep. I wasn't happy how they handled order he said we don't apologize to customers! Will never use this site again...

Tip for consumers:
What do you think would have been helpful to know?

Products used:
Shoes, jackets, belts, cosmetics, etc.

shanond2
2 reviews
0 helpful votes
9/22/20
Bad site. Bad community. The information on the site helpful. If you are completely new to an illness then it's fine.
tatyanat16
2 reviews
1 helpful vote
5/9/20
Item in order was out of stock-- different flavours of product were available and instead of substituting, they cancelled and shipped without contacting or offering alternatives.
laurap577
1 review
2 helpful votes
6/3/20
I was charged for something I never ordered, they avoided my calls, and emails and I never got the money back. Instead I received some different product that could cause lots of health damage! STOLE MY MONEY!
jerryt53
1 review
3 helpful votes
9/25/17
Absolutely horrible customer service. They refuse to work with me and mediate between me and my wife, it is a money game to them and you never get to talk to the same person twice which makes solving any kind of a problem impossible. Horrible, Horrible, Horrible, Horrible, Horrible, Horrible, Horrible, Horrible, Horrible way to do business...
Service
Value
Shipping
Returns
Quality
saberh1
4 reviews
2 helpful votes
12/9/20
It is important to make your life healthy with this products. I interested and trusted in these kind of sites
genevieves12
1 review
1 helpful vote
7/8/18
This site provides all the information there is to know about all natural sweeteners. This is my go to site for anything to do with healthy sweetener alternatives. Thank you again!
amruthr
2 reviews
4 helpful votes
8/31/14
Contains lot of information about health. Good site Indeed. It provides information about nutrients proteins vitamins and what is the percentage in all the foods. Check out. Best site health site.

Tip for consumers:
Check out to save your health and know what your eating.

risac6
6 reviews
14 helpful votes
7/23/20
I've only purchased coconut products from this site, but, from my research, they are the highest quality and best value offered anywhere. I keep checking back, sometimes for months, to get the best deals as they have sales on different products at different prices. It is worth it though! When a good sale hits, I buy all I can. I have been using their coconut products for about 13 years.
patrickh560
1 review
0 helpful votes
1/20/21
I have gone through 2 wagers now with Healthy Wage. Both were for 12 months and they totaled a whopping 126lbs of weight loss. My checks arrived within 14 days and throughout the whole 24 mths, Healthy Wage support team was available to answer any questions. What can I say? Money motivated me to get my overweight butt back in shape. Thanks Healthy Wage
Service
Value
Shipping
Quality
healthywages
HealthyWage S. – HealthyWage Rep
Congrats, Patrick on your weight loss and challenge success! Winning one challenge is incredible in itself, but two is amazing -- and so is your transformation!
jamesz69
2 reviews
2 helpful votes
5/2/19
I bought an Estim machine on April 17,2019 and I called today due to it not ever coming and Derrick states that it has been on back order and they have had no communication from Manufacturer- later in the conversation he said that they have gotten notices that it is 2 weeks back ordered- but have never contacted me to let me know- funny hpow the story changes to fit their narative
damienm50
1 review
0 helpful votes
11/2/20
We have been working with Healy consultants for many years. We find them to be an excellent firm to deal with who are very knowledgeable in international tax and compliance matters and their staff are extremely efficient
kevinc168
Kevin C.
12 reviews
1 helpful vote
8/1/16
I needed to restock my hearing aid accessories at my store (batteries, ear tips, cleaning brushes) and I've had such success with Alibaba recently that I decided to search out these products on the site. Not only did I find a distributor that carries what I needed, it was an incredibly easy transaction, products were priced well, and they arrived very quickly. I'm happy with the products....
malcolmm149
1 review
1 helpful vote
1/4/21
Verified purchase
Extremely satisfied with my Oticon Cros hearing aids. Nothing but professionalism from the time my hearing test to the selection of my hearing aids. 90 days later the product is working as advertised. This location is adjacent to St. Joseph's hospital and convenient to public transit. Have no hesitation in recommending this provider. Special mention for hearing specialist Melissa Attalla.

Products used:
All

Service
Value
Quality
hearingp
1 review
1 helpful vote
12/19/17
Digital hearing aids are very technologically advanced as they convert the sound waves to digital signals, which make hearing experience much better. These devices can be customised and regulated by the user according to his/her needs. This technology makes an exact replication of each and every sound. The key benefits of digital hearing aids include, greater precision in fitting it into the...
johns3813
1 review
2 helpful votes
4/29/19
HearingSol is the best place to buy Hearing Aids. In hearingsol clinic, you get a 50% discount on purchasing Hearing Aids.
hearingw
1 review
2 helpful votes
8/8/19
Hearing wellness Clinic Bangalore - They are specialized hearing aids clinic & diagnosis center in Bangalore for people having Hearing we find the maintenance for interchange kinds of hearing aids based on the subject of the order of one's specific needs.
oliviaa99
1 review
0 helpful votes
1/16/21
Perfect shirts! Soft material and nicely printed designs. Delivery was quick. I highly recommend hearourvoicestore and will order from them again!
cathyg230
1 review
0 helpful votes
1/27/21
Outstanding experience ordering from hearourvoicestore. The customer service was very helpful. Promptly fixed my issues without any fuss. When I got the final product I was extremely satisfied with the quality.
mikeh118
1 review
1 helpful vote
3/26/14
Do not purchase anything from this site, you won't get it. The guy doesn't even use his paypal anymore. I ordered my product, sent him multiple emails, and never got a response. Avoid at all cost.
tedb229
1 review
0 helpful votes
12/9/20
I cant recommend Hearsource highly enough. They provide the very latest in hearing aid technology at a very reasonable price - much lower than brick and mortar stores. And they know their stuff! They will take the time to get your devices sounding exactly the way you want them.
lynnel57
12 reviews
57 helpful votes
9/16/19
I wish there was a " -1" rating because that's what this would be! I have been receiving countless emails Re: my Good House Keeping subscription. They, being Hearst, said my account would be 37.51 to renew my subscription to Good House Keeping for 1 year. 12 issues... so, I contact Hearst Magazines customer service knowing this was not the real subscription price as I've been a subscriber to...

Tip for consumers:
Renew on your own through the magazine company by phone one to one customer service or the little cards that come in the magazines because it's there in writing on the card..make a copy of the card with your cell phone..snap a picture.. but stress no auto renewal and please do not do business with Hearst. If something sounds "scammish" or the price is too high..do research with the BBB or Google reviews for that magazine.

jeannah10
4 reviews
0 helpful votes
12/25/20
I have donated to the American Heart Association for years. They try to make all of us healthier when it comes to your heart.
golanm1
1 review
1 helpful vote
4/18/17
This site is an attempt at Phishing. There is no contact information on their site and they send out a considerable amount of spam "masquerading" as job listings. A quick trace finds that this website is actually owned by The FireBrick Group. The president of The FireBrick Group, David Brensilber, has a Google voice number *******191) which is a dead end. There is no way to contact these...
peggys67
11 reviews
18 helpful votes
9/9/19
Ordered sweatshirt. Discounted price made it reasonable. They have quality merchandise and don't charge more for the bigger sizes which I greatly appreciate.
raneea
Ranee A.
87 reviews
180 helpful votes
1/17/19
Good ministry that focuses on the first church teachings. It's a shame attack Youtube did to her by shaming her account by wrongfully deleting it. All the data she made was done by here but Youtube scammed her by saying it wasn't hers. She can be found on Vimmio now. I would recommend her teachings but I view it more as entertainment.
janef179
2 reviews
15 helpful votes
6/13/19
Bought the 12 months of Heartgard and provided the offer of a rebate. Jumped through their hoops. Received a VISA gift card... that does not work. I went on the 'activate' site - and it tells me the card is invalid. Word of warning people - if you're looking for a rebate from these scam artists - it is complete DOG POOP. Here's a copy of one of the ads: "Get $12 back Enjoy a $12 rebate when you...
colleenc60
1 review
1 helpful vote
10/31/17
I used Expedia to book a hotel in Vancouver. It was in the middle of drug users and the view out the window was a make shift drug den of tents. It was a terrible location. The rental company(Heart Homes Properties) also told us when we arrived not to relay that we were in a rental since there were only home owners in the building. Say were are visiting a friend. The room did not have air...
phillipaj
2 reviews
5 helpful votes
3/21/14
Heart Internet add customers to their spam lists and do not allow you to unsubscribe. It says in the footer of some of their spam: "To be removed from this newsletter, update your subscription preferences in your control panel." However, I have already unsubscribed from ALL emails countless times. I have checked repeatedly and it states in my account that I am unsubscribed from all emails from...
johnd4097
1 review
4 helpful votes
9/8/20
I initially made a purchase of merchandise on July 2nd. I returned that same merchandice on July 18th because it it arrived damaged. I was recently told that Heartland America received that damaged merchandise on August 24th and that it would take another 2 weeks to process my refund. This is going on 2 months and I still have not received my refund. The customer service is horrible, this...
ricka196
Rick A. – Heartland America Rep
Hi John,
I'm so sorry about your experience, but we'll do our best to make it right. Please email reviews@heartlandamerica.com and we will sort this out.
Thanks
Rick A.
Heartland America
jasonc
1 review
2 helpful votes
6/6/09
My friend put me on with this site and I liked it. Got me a good deal on a new cell phone (Blackberry) and some accessories for it. Good looking out Heartland!
heartlandr
1 review
1 helpful vote
3/15/18
This place is amazing. Truly gives people the help that they need. The staff Works diligently to make sure that the best options possible are found for whoever comes here. When I was going through an issue with my son there was a lady there, Jaime, who treated me like family. I would recommend this place over and over and over again. Thank you Heartland!
johnq64
2 reviews
6 helpful votes
7/2/18
This isn't a fly-by-night operation, it's a separate parts operation of the Heartland Toyota dealership in Washington state. I've already bought from them twice for my 2014 Toyota Tacoma. I can't speak to their customer service, since I knew the part numbers of what I wanted, but everything that came was OEM and as expected.
charlesg75
2 reviews
2 helpful votes
4/25/20
Ordered two items on April 5,2020. Received confirmation of order the same day. Then nothing, no email or phone call, nothing. On April 21,2020 I call to cancel the order and I am told by Amy that returns are not available for the item i ordered. Tried to explain this was not a return, as I NEVER received the item. I was then placed on hold, with no warning. Another person comes on the phone,...
minthaj
Mintha J. – Heartland Vet Supply Rep
Dear Charles,
We do apologize for any misunderstanding. We have issued that refund. The request for a refund was put in on 4/21/20 and the refund was done on 4/22/20. Once a refund it done on our end we send an email receipt to the customer and then it will be deposited to your account according to your bank policies. Sometimes this can take up to 7-10 business days. We can provide you with a copy of our return to you and the transaction id showing we sent it to your bank. Again, we do apologize, the refund has been done for you.
matthewb494
1 review
1 helpful vote
11/1/19
It's probably close to three months ago that my wife and I decided to invest in a mini split air conditioning/heating system. We ended going with Heartline. From the getgo the prompting was the rebate we would get through NHSaves from the owner Larry Miller. The almost $1400 made the mini split system doable. We were assured by the owner that the system that was going to be installed met all of...
nonyab18
20 reviews
74 helpful votes
3/9/19
I hope I don't later find out they're using their findings for evil- but they've scientifically determined the electrical energy of human emotions of LOVE is THREE TIMES more powerful/energetic than hate/evil intentions.
eileenl5
2 reviews
33 helpful votes
7/29/14
I never had Indian food before so I was a little hesitant on trying it. Oh my God, the flavors are INCREDIBLE. The delivery service is fast and friendly. This restaurant is one of the few places that when I eat their food, I actually feel happiness. It's hard to explain but I just love their food and flavors. Everything tastes fresh. I would recommend this to anyone!
maryj117
3 reviews
2 helpful votes
9/28/15
I ordered a few products online, and it didn't take long at all for me to get my items. They sent pictures of my personalized gifts before shipment to make sure I got what I asked for. They were very kind with fast and reliable service. I will definitely use this company again for the holidays.
ellier38
1 review
1 helpful vote
12/4/19
I purchased the polar m430 from this company for $160. I purchased selected this watch in black but received it in white. No worries right? Wrong! I called customer service and was met with an angry, combative, hostile Jennifer who insisted on arguing with me instead of any resolve. I insisted on speaking with someone willing to resolve the matter. I was told by Jennifer I couldn't speak with...
nathanm170
2 reviews
4 helpful votes
3/6/19
Note that the website for Heartwise Health Systems aka "Heartwise Clinics" is www.HWhealthSystems.com. This Heartwise is a nutritional clinic in California and not associated to Heartwise Clinics in anyway. Heartwise Clinics does not sell any nutritional products
dianeb353
Diane B.
1 review
0 helpful votes
8/1/18
Verified purchase
I am completely impressed with my order, my sign was exactly what I wanted. Very quick service & delivery. I will definitely be ordering again!
amyj664
1 review
2 helpful votes
12/9/20
I have been an existing client at HEARUSA for almost 10 years. I just walked out of the HearUSA office and will be taking my business elsewhere once my hearing aid warranty expires in the next several months. I put up with having to bounce through 5 providers and 4 offices (all at least an hour away from my home) in 5 years due to audiologist turnover and office closings. I will not, however,...
jacksonj21
1 review
2 helpful votes
7/26/18
Heat and Air OKC uses Air Control Service Company for their excellence in service since 1983 in the Oklahoma City metropolitan area. Our knowledge extends to ALL brands allowing us to efficiently diagnose any issues with your heating and air conditioning systems and repair or replace ONLY what is needed. Our technicians are professionally trained and will not try to sell you what is not needed....
samb140
1 review
1 helpful vote
1/26/16
No Telephone number... wouldn't even acknowledge my web site order. Found out that my part was never ordered. You have been warned!
robind28
19 reviews
18 helpful votes
7/20/15
So excited to find Heather Mariana's Beauty Kitchen line! I have seen her on TV, on the news teaching people how to DIY beauty treatments. Finally she began making her own products and selling them. She travels around the world finding the finest essential oils and ingredients. All organic and completely amazing! Look for these products! You will fall in love!
karusunek
Samuel P.
96 reviews
247 helpful votes
5/22/18
Been a customer of Heat Hot Sauce for quite a while. They really know how to package their products and the products they have in stock range from some really awesome tasting sauces to sauces that will torture you for hours on end if you're not careful with them. They do a great job of categorizing their sauces, thus you end up with something you should be happy with. Their monthly subscription...
jeffreyw21
5 reviews
15 helpful votes
4/18/15
Frequent travelers know there will always be problems traveling. What separates the great companies from poor ones is how they handle the problems. In that regard, Heathrow Airport Ltd is the bottom of the barrel. Some problems are (usually) the fault of the airline. A few examples include flight delays due to late arrival of crew or technical malfunctions with the aircraft, delayed or lost...
dennisv
5 reviews
42 helpful votes
1/20/11
HeatingOil.com and Heat USA (heatusa.com) are the same company with different names and different 800 numbers. Same CEO, employees and address. They are nothing what they claim to be. HeatOil.com and Heat USA represents itself as a Consumer Advocate Company. Supposedly servicing its paying member at Heat USA. HeatingOil.com is free, getting you the lowest price on fuel and heating equipment....
linessar
1 review
1 helpful vote
6/18/20
Heat Press Nation came highly recommended but they have yet to live up to the hype, I am very disappointed with their services. I ordered the Sawgrass SG1000 in May 26,2020 and received my printer on June 11,2020, needless to say I was overjoyed to be receiving my printer but was shocked and disappointed when I opened the box and there was no installation kit included. I contacted the company...
julies42
25 reviews
46 helpful votes
6/20/18
Wasn't sure what to expect but to my surprise Heat Shabu was so good... The atmosphere is nice & upbeat ( good music), clean and comfortable. The staff is wonderful, very polite, kind and so attentive... We picked out the flavors of soup broth we liked then they bring out a pot that has two sides put in in a hole in the middle of table, turn on heaters, bring you fresh vegetables and thinly...
timt37
1 review
2 helpful votes
7/7/15
Heatsign offering very excellent industrial marking solutions. They have done a great job for me and my company. They have latest marking machines at the affordable prices.
ralphs165
1 review
5 helpful votes
10/30/19
These reviews are bs. I've been using HEAT USA for over 15 years in northern Westchester co. And have never had a problem and always get my oil for less. Their 3yr contract went up from $50 to $70. My neighbors use them. I signed my dad up and he went from a $365 a year contract and inflated per gallon cost to the 3 year contract for $50... and it ended up being the same damn oil company!...
vals47
1 review
2 helpful votes
7/15/19
I ordered a sauna. It was never shipped. I was lied to for 3 months, "I don't know why the warehouse hasn't shipped it? I'll check with my the manager..." After months of being lied to, I asked for a refund & never got my money back. A search of this business turned up a small little shop in Massachusetts where one guy, Sean, takes all the calls & drags out the lies. The website is convincing,...
anitab10
1 review
2 helpful votes
5/1/14
Is it a scam as ive ordered some shoes and havent recieved no emails at all and im worried as its my daughters birthday next week and she really wants them someone please help and let me. Know as I dont want my money to be wasted.
izyb
1 review
0 helpful votes
10/9/20
Very poor quality, not dollar value worth, poor quality material, not like picture nor the color or material. Tried it on to realise one of the sleeves is way to small, can not wear it. Customer service is very $#*!ty, only want to give me 25% on the next purchase… and really do NOT want to buy from there again. So it cost me money to learn the hard way, do not do the same mistake as me and...
rockeyv
1 review
0 helpful votes
1/23/21
Verified purchase
The coffee was fresh and the range is great. In the process of finding my favorite.
jeanp217
1 review
1 helpful vote
2/23/20
Ok, lets be simple, I have go to Sumy (head office to this agency). Have paid all fee. When waiting in the "lounge" for a lady. One of the "translator" lets a door open near me. From there I can see the REAL SCAM. They pay lady (even one man), only to copy and change name on letter and resend this to many men (a lots). YES! Just copy the same letter made minor change (like answer one or 2...
caitlyns15
1 review
2 helpful votes
11/24/18
Verified purchase
Y'all were super helpful and website was very easy to navigate! I absolutely love my new shoes! Thank you so much; I'll definitely be purchasing from y'all again!
reggiec20
1 review
0 helpful votes
8/26/20
The analysis on here are racist and report inaccurate information on people. They go off of their opinions and not facts they need to be checked and $#*! down
janiceh310
1 review
1 helpful vote
6/15/20
The delivery was really fast to NY. Thank you! My wife is inlove with the coffee gift basket I will be order a basket again for my daughter birthday next week.
nickp2
1 review
3 helpful votes
4/25/10
2 SETS OF CLUBS THAT ARRIVED WERE BOTH FAKES! Most shafts were bent and of very poor quality. Heads were ok though.
emilj8
20 reviews
153 helpful votes
11/30/18
This is a horrible, horrible porn site filled with disgusting fetishes, rape and incest. It's certainly a porn site you DON'T want to visit. It really isn't for everyone
jorgef48
1 review
2 helpful votes
10/23/18
Peripheral Artery Disease (PAD) currently affects 18 million Americans. There are countless other cases around the world. This is not solely an American problem it is a global issue. PAD is a chronic disease that arises when the arteries that supply oxygen-enriched blood to the body become blocked. PAD can be caused by the accumulation of cholesterol, calcium, and plaques on the internal walls...
maryr538
4 reviews
13 helpful votes
12/2/20
My doctor called in a prescription to be filled. HEBPharmacy said that my insurance would not pay unless it was 30 days between refills. Insurance said not so. HEB now says it's store policy, so they decide what groceries they sell and now when you get your medication. Finding a real Pharmacy.
hishamk
2 reviews
3 helpful votes
2/26/18
Scientific knoledge with well trained staff, high professionality on sexual education and medicine. The only one can treat sexual disorders in the middle east
jennifferm2
1 review
2 helpful votes
3/15/20
It was the worst thing I did, I ordered this dress in blue and something totally different arrived, with a very bad finish, a horrible fabric. They only give 7 days to return and I am trying to communicate with someone from the first day I arrive, they respond every 24 hours and they do not give a solution, but they do not receive you either, every day excuses and excuses because they say that...
susanh1853
1 review
0 helpful votes
1/23/21
Verified purchase
Wanted the colour in the picture so chose ‘show in picture' option but still not sure if that was the right choice. Otherwise very easy transaction.
Reason I chose this business:

The dress we ordered was the only one my granddaughter wanted for her school prom out of thousands on line. I hope she’s not disappointed when it arrives

daysic3
1 review
0 helpful votes
1/27/21
Verified purchase
Website friendly, many options
Reason I chose this business:

Friend recommended

cp261
0 reviews
0 helpful votes
11/28/20
I finally received my "doormat" and I can't believe they are able to so falsely advertise this as a doormat as it is obvious that it's barely good enough to use in a bathroom. My husband thought we we got it for free at the mall with some type of purchase. Very disappointed that I spent my hard earned money on this trash! Shame on them and shame on me for believing the advertisement.
jenellv1
2 reviews
2 helpful votes
6/10/20
I purchased a rehearsal dress for my wedding from this site, the day it arrived I pull it out of the bag and honestly thought they sent me the wrong dress. It was not the materials listed in the description, and it was SO SO SO cheaply made. The top was completely see through and all you notice are these huge bra pads LOL So within an hour of trying on the product I emailed them asking for a...
jackv
3 reviews
5 helpful votes
2/16/10
I wish i can afford everything they offer! Free shipping on all products! I spoke to the woman who runs it (rachal) and she helped me choose the right gifts for my daughter.
davidh4204
david h.
1 review
2 helpful votes
7/1/20
Verified purchase
not easy because my english is not good and I have to translate most of the question so the probleme is that we can not copy and colle on google translate
christinew657
1 review
0 helpful votes
9/18/20
I have chasing my money back but his guy name - Harvey Adam. He is very good talkers and can tell you all kind of attractive investment. I have send him an email and the email is invalid and what's app, ignoring and no any single message response. I have tried withdrawing my deposit money for 2 months - no single responses in my email or what's app or ignored and it sits there pending. You will...
thomask674
1 review
2 helpful votes
4/16/20
Published open results: 75% success rate on buy sell alerts. (Real Time Alerts). Actionable trades in bull or bear markets. Excellent macro perspective.
ramonac21
1 review
2 helpful votes
4/23/18
I used to be able to get good heels and the customer service was great. Recently I received used heels and could not get them to return the heels and send me new heels. I was unable to reach anyone by phone or email. Very discouraged to give this business my money.
sartrouv
1 review
2 helpful votes
9/16/18
The styles and clothes are nice and affordable. Excellent customer service. The quality of two dresses I received is mediocre. Thanks you.
samanthaw73
2 reviews
10 helpful votes