We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "game" to "gard"

andrewc37
4 reviews
10 helpful votes
3/12/13
I payed for a game and after about 2 weeks I did not receive the game. I sent an email to customer service about the status of my order and did not get a response. After that, I have sent an abundant amount of emails and inquiry messages and did not receive a single response. I also tried to call the phone number that was given but the number is not even a real number. I have just reported this...
dipteshb
1 review
0 helpful votes
4/4/18
Amazing website for gaming news and you can found ps4, Xbox x, and Xbox 360 gaming news. You can found also daily gaming news all game lover welcome to this video game website and
dobym
1 review
1 helpful vote
2/4/19
I bet this is one of the best online pool games. Lots of billiards games! You can chat with some funny guys and play :)
amyl106
1 review
0 helpful votes
4/29/16
I received my package yesterday, only take 15 days to reach me, fast delivery! After tested, the Sky3ds+ can run on my Nintendo 3DS console with the lastest 3DS game Bravely Second - End Layer, very pleased! Gamezway.com is really a reliable website!

Tip for consumers: Good communicate with the seller

joelb208
1 review
0 helpful votes
1/7/20
This site is a scam. Does not answer emails and product is shipped from China. The product received was junk. Trying to get a refund, but again, does not answer emails. I will dispute it through the credit card company.
alexf232
1 review
0 helpful votes
12/2/19
Is no goods! All Lies! They stole my money! Ellos son Mojones y hijo de putas porque no quieren devolverme mi dinero.

Tip for consumers: Dont waste time

muthuk10
1 review
0 helpful votes
4/9/20
It's Like an Amazon site which we can get everything in one place. Just Enter into the site and grab lot of information about all the gaming sites. One-Click Turn to Lot of Good things to You.
mariof43
1 review
0 helpful votes
12/3/19
Excellent service. I downloaded a few games and had no issues. Highly recommend. They have more than 800 games which can be downloaded by a click of a button.
rossmia
1 review
0 helpful votes
11/28/13
This is my favorite website to buy clothes gamis. Website an online store from Indonesia who menual shirt, children and adults. I think satisfying and very friendly service. What do you think?
madnani
2 reviews
1 helpful vote
5/17/20
I would like to back to shopping again. Fast shopping cory cardigan comfortable gamiss. As described the product description the product suitable for me. Like what i expected
georgm8
1 review
0 helpful votes
10/29/20
They hide subscription fees in everything you buy. Tricking you into paying for many months Worth of subscription. If you ask for a refund, They shut you out and provide generic robot answers. Customer support is also incredibly unprofessional and does not adress the issue you are having. Don't give these rats any of your money. Go somewhere legit instead.
carolw423
1 review
1 helpful vote
11/24/19
The shoes are very cheaply made and do not fit properly. I tried to get a refund and got nothing but the runaround. They even suggested that I keep the shoes and give them to somebody! Do not, repeat, DO NOT buy anything from this Chinese scam company
luciozc
1 review
0 helpful votes
5/22/15
This site is is useful and informative. It has a neat, clean, uptown design that other websites seem to be lacking. I love the friendliness of the site and the way the content is very useful. Smiley face for this site :)
mikejasonleej
3 reviews
1 helpful vote
3/19/19
This is a very cheap commercial fitness equipment factory. I started my gym business last year. My budget is only $10,000. I have browsed many shops but the price is very expensive. Fortunately, I finally found the website of ganas. They are based on me. The budget gave me a very suitable quotation, including more than 20 pieces of fitness equipment, and shipped to my country for free. Although...
douglasr8
24 reviews
56 helpful votes
12/20/19
• Updated review
Since they became part of Camper World, nothing but bad news for customers. I will never shop there again. Bad selection and bad corporate standards.
Loved this place
1/8/16
• Previous review
Great selection and even better prices. Fast shipping.
now29
1 review
1 helpful vote
6/27/17
Wow, worst customer service I've ever experienced! Not only were the support emails extremely vague, but in every one they blamed me for the issues with their new site and never once apologized or said we'll look into it. Apparently they also do not like customers having the last word either. My last reply I suggested turning the info I gave them over to a tech support and was told it's not...
sungloblus
6 reviews
8 helpful votes
7/16/12
I've been ordering Carhartt and $#*!ies clothing from G and L Clothing for over seven years. In years prior to that I lived near enough to the retail store to make purchases over the counter. They always have a huge selection of styles, sizes and colors both in the store and online. Online orders are processed on the same day and arrive at my home 1500 miles from the store in 5-6 days. I order...
angielovesr
1 review
0 helpful votes
10/5/15
Fuy a comprar mi Toyota yaris que ya me canse del cacharo que yo tenia. Me fui con con mi yarisito nuevesito y content! Gracias a Reynier y G n R en Hialeah!
arshitas
1 review
0 helpful votes
3/31/20
My baby's skin is very sensitive from birth time only and always suffers from some skin problem so a doctor recommended me to try gangaajal baby soap. I use soap for hair wash and body wash on my daughter for 2 years now. I am very happy that it is without chemical.
katec46
1 review
0 helpful votes
8/28/16
I love that art piece of Indian God Statues. It's so Beautiful. I gifted this piece to my loved one. GangesIndia is one of the best Website Providing product on Free Shipping Worldwide. They have different kinds of painting, Ancient Brass Status of God, Marble Statues, Home Decor Items. I just Loved this Website.
daniels1813
2 reviews
0 helpful votes
10/27/20
Great service, outstanding products 100% fast delivery the never fail to deliver your package 95% legit and trustworthy.

Tip for consumers: Great service, outstanding products 100% fast delivery the never fail to deliver your package 95% legit and trustworthy.

nicholec1
1 review
2 helpful votes
4/19/14
This website is a scam. I finally decided to buy some bids and then right after that the auctions slowed down. Before they had items every day but now there are barely any items and they are days to a week apart. A complete scam and should be shut down.
georgek433
1 review
0 helpful votes
4/27/20
I never leave reviews, but Gannet deserves one. They quickly beat out my expectations. I'll admit that the first writer didn't nail it but I reached out and they were quick to switch things up. Never had another issue going forward.
abeeb
1 review
0 helpful votes
3/20/18
SCAM ALERT! STAY AWAY FROM THESE CROOKS! GANNFUND.COM (Reda Idrissi, Dipo Lashiola, Maroua Mimid, MOHAMED ELAOUAL, Laho Karim these are just some of them) they are from MOROCCO. But they will say they are from the UK. BEWARE! They will recruit a group of people to post fake comments, fake testimonials for their business, (they are investing company) At first, the recruits will have no idea...
gavinm60
Gavin M.
1 review
0 helpful votes
12/15/19
Verified purchase
The Gantt Excel worksheet has kept me focused on the costing and time constraints on my project and allowed me to pursue the individuals responsible for the different tasks so we kept on track for the completion date. Customer service was excellent, very quick at answering and fixing the issue I had. Well worth the money spent in savings already. Thank you GanttExcel and in particular to...
maryg59
4 reviews
6 helpful votes
11/27/16
On November 13 I ordered a winter coat with a matching scarf, on the 20th I sent a message that I still have not received a delivery date or notification that my ordered had shipped and considering I made an order with Bootlegger the same date and received the item within 4 days I found this strange. I receive a notice back on the 21st saying are shipping the scarf. I message please do not send...
emmar196
8 reviews
0 helpful votes
Gap
9/10/20
For all my basic casual like tees, sweaters, jeans, the GAP is my go to store. They have great jeans and t-shirts at a reasonable price and are very versatile in their styles and cuts. I'm a regular customer at this store, fast delivery, competitive prices and a great collection of designer clothes.
lesleye
19 reviews
88 helpful votes
8/27/11
Sad day when Gap closed their last shop where i live but happy days when i found they now sell on-line! Ordered on a Sunday and received order on Wednesday. Some excellent sale prices on line. The only thing stopping me giving it 5 stars is the £4 postage fee which i feel is a little steep. Free returns though which is fab :)
davidh36
7 reviews
21 helpful votes
4/30/11
A warning about this website - the before and after photograph on the home page is not genuine. Look closely at the teeth - they are not the same teeth in the before picture as in the after picture - the shapes are different and the color patterns in the teeth are different.
karenm1888
2 reviews
1 helpful vote
5/25/20
Company hides bad reviews to prevent pic's from being seen, Can not follow plans or codes framing standards His own printed words on his contract and brochure all a way to get your business, will ask for final payment before finishing garage he will trust you DO NOT trust him, Any problems it doesn't matter to him he got what he wants, His matto who cares after its built, He has no in house...
matthewf526
1 review
0 helpful votes
10/27/20
The product I ordered was backordered. Garagecabinetsonline collected the full cost of cabinets I ordered which was close to $5000. I called after over two weeks had passed to check on the status of the order only to learn the product was still not available. At that point, I asked the sales guy, Alex, to refund my payment. Alex, stated he would check the order status again and call me back....
alexm1184
Alex M. – GarageCabinetsOnline.com Rep
The above is not true. After you placed the order we spoke and it was decided that we would deliver after 11/2/20 since the product was out of stock and you agreed. Today is 10/27. Yes you called again to cancel but again per our conversation we were going to check with the warehouse to see if we can deliver by next week. We are still waiting on confirmation from our warehouse, but if you want to cancel the order for a full refund we will do that as well. Please call us so we can cancel
alexm1184
Alex M. – GarageCabinetsOnline.com Rep
Please also keep in mind that with Covid-19 supply chain has been a challenge and this is not just us it’s everywhere. A lot of small businesses are suffering and therefore we do appreciate that you chose us vs. any other big box store but sad that we could bot meet your expectations and timeline.
ah494
1 review
0 helpful votes
10/22/20
Garage used to be my go to store, but now everything I buy there is twice as expensive and rips within a few wears. It's a shame how far downhill this company has gone.
leenab1
1 review
1 helpful vote
10/22/14
They installed very reasonable garage doors on my property while at the same time following all the specifications that I had set out for them. I like the fact that they gave me lots of options and were flexible about what I could do. The process for ordering garage doors online was very convenient too.
bobs292
1 review
0 helpful votes
3/7/17
Richard is extremely rude. The company uses the cheapest of cheap couriers who did not manage to deliver my parcel and then sent it back before I could collect it. Nearly a month on I am still waiting for a refund!
domolt
1 review
1 helpful vote
8/4/13
The staff really tunes in to each client's individual needs. And I actually enjoy having work with them. First time in my life! I will recommend you to all of my friends. Thumbs up
renolds
2 reviews
4 helpful votes
10/11/18
Recently i have replaced two garage doors from garage door mart inc and Ashraf have done best job with his garage door expert team.
joes835
2 reviews
0 helpful votes
8/23/16
My garage door springs were broken and my door wouldn't open so i priced around and found superior garage door services to be the best priced and professional out there, i will only use them from now on!
hotshotg
1 review
0 helpful votes
1/21/19
Why settle for newly established garage door company's which only cater to specific garage door services when you can have it all at Hot Shot Garage Doors Allen Park, MI?
billm238
1 review
1 helpful vote
2/23/18
We'll carry out a 25-point safety inspection, inspecting the garage door tracks for any excessive hardened grease or dirt; repair or replace a misaligned, rusted, broken, or bent track; balancing the garage door, silencing squeaks, & easing resistance to lifting; repair or replace bent or broken springs, mounting brackets, hinges, safety cables, & rollers; and more!
johnm1300
1 review
1 helpful vote
2/15/18
Is your garage door giving you problems? Does it act like it doesnt want to go up when you press the remote? Are you having trouble getting it to go down again? These are all issues that our garage door service technicians at Downtown Garage Door Repair in Miami, FL, can evaluate for you to determine why you are experiencing these issues. We offer garage door repair and installation services in...

Tip for consumers: our garage door needs to work; period! Its performance needs to be reliable, safe and on-demand; every time! If this is not the case, you can experience danger, frustration and even loss of property value. Here in Downtown Miami, our garage door repair shop offers fast and very affordable relief for any repair issues that your garage door may be experiencing.

harryf106
1 review
0 helpful votes
2/4/20
There may come a time when you'll need the help of a garage door repair or installation service in Newnan, GA. When you do, you can always count on our professional team of technicians at Premier Garage Door Newnan. Our garage door repair technicians will be able to assist with your garage door needs no matter the extent of your service requests. If you want to be able to safely use your...
mikem1033
1 review
1 helpful vote
9/12/18
If you Care about the quality of services that you receive, give us a call at North Decatur Garage Door Pros in North Decatur, GA. When you want or need to have A garage door installed or repaired, we can assist you with your service Needs. It doesn't matter the type of garage door that you need to have Installed, aluminum, steel, wood or any other type of garage door, we're able To install the...
gerryh51
1 review
0 helpful votes
6/1/20
I contacted this company re: a service and their fee to come out. An appointment was made but then cancelled shortly thereafter by contacting David as I found another company with no service fee. The repair guy still showed up but did not introduce himself from what company (and his truck had no name on it) so I thought he was from the other company I contacted to come out with no fee. It...
timothys588
1 review
0 helpful votes
9/29/20
DO NOT use this company! I wish I would have paid more attention to the one star reviews before hiring them but a friend of mine recommended them as a quality company and I thought those were rare occurrences. Sadly I was wrong! Their salesman Nick that came out said anything and everything just to get my money and promised things about the job he couldn't deliver and was just lying to me to...
wards27
1 review
0 helpful votes
7/10/20
I knew I was buying cheap materials but this is ridiculous. The carpet tiles came in 3 different colors and some had to much glue on them and some didn't have enough. Also many were cut at an angle so were useless. From an order of 12 boxes I was able to use about 8 and even at that I couldn't finish the job. Haven't heard back from them with multiple e-mails sent asking for compensation.
diegov29
Diego V.
1 review
0 helpful votes
9/9/20
Verified purchase
The mats came stretched out due to the tube being bend. They don't look right due to the stretch. Very disappointed in the final product. The purchase was simple and updates were given as expected but product was stretched out and does not look right on the floor after a few days of letting settle down which appears that product is stretched out for good.
elizabethc1133
1 review
0 helpful votes
10/30/20
Verified purchase
Great help through e-mail and chat.
sandrak42
2 reviews
2 helpful votes
1/9/16
I ordered a garage door opener from them that cost $39.38 with free shipping. It did not work with my garage door. When I asked to return it I was told I would have to pay return shipping AND the amount of the shipping charges to me would be deducted from my refund. When I sent emails stating I did not agree I got no response. I will return it to them and get a partial refund but I will never...
garagem5
1 review
0 helpful votes
1/14/20
Yes, we proudly say that we are the best Digital Marketing Company in Noida but what makes us the best? You will be enlightened on that as you finish reading this article.
vineett1
1 review
0 helpful votes
2/18/19
If you are looking for a full-service production company in Delhi. I think Garage Productions is best option.
marquesm
2 reviews
11 helpful votes
3/31/10
I was robbed
antoniush
2 reviews
0 helpful votes
7/24/17
I paid $150 for the consult to sit with Thomas Nicely (at the Trenton office). He said it sounded like I had a good case but he hadn't dealt with my type, but did have a colleague who did and he would recommend my case to him. 2 weeks later, he's "playing phone tag" with this "colleague." A week after that, same BS story. I asked if I could contact him and he said "he probably wouldn't talk to...
barbaraw143
1 review
0 helpful votes
5/22/17
I Agree with others, i paided the 5.99 shipping or whatever it was, used some of product, was NOT impressed & still have 1/4 to 1/2 bottle left! Noticed yesturday that they took $70 out of my account! :( i tryed calling & explaining i did NOT authorize that, nor was i impressed with their product & i demanded to be refunded! They declined & was NOT very nice, so i called & claimed a dispute...
bens93
1 review
1 helpful vote
5/13/15
This is a fraudulent site your payment will not go through but they will collect your information and then sell it. We had to change all of our cards and bank information.
morganm56
1 review
0 helpful votes
4/13/17
"Free" isn't free. I got charged $100 extra! Ridiculous! I couldn't even get a full refund from this place, and all that overcharge was so bad and frequent that I had to cancel my debit card and wait for a new one, at college, in the middle of the school year. DO NOT BUY
nancyp125
1 review
1 helpful vote
7/21/17
Please don't fall for this scam. This is a hard lesson just shy of $100 and it doesn't work anyway!
warrene5
1,259 reviews
2,464 helpful votes
1/24/15
Another miracle weight loss product you have NEVER heard of except in SPAM emails or hyped up infomercials! Don't wast your money on these spamming scam sites all they have are LIES to sell.
ericam11
1 review
1 helpful vote
12/10/13
What a scam. I recently signed up for the free trial and had read the small print. I knew that I had 14 days to cancel or they would charge me for another bottle at full price. Not only did I try to cancel before the 14 days were up several times with no response but I'm still waiting for the free trial. They charged my card for the full amount anyway after the trial period ended and because...
cheryls114
1 review
0 helpful votes
6/20/17
Do not be fooled into thinking you getting something for free, once they have all your credit card details, they keep taking large sums of money and never send you the goods. You CANNOT get your money back. DO NOT BUY from them, you will need to cancel credit card to stop them from taking money

Tip for consumers: JUST DON'T USE

paulinef52
1 review
0 helpful votes
8/21/20
Purchased our gazsbo on the 26 6 20 £105 as strong winds was forcast started to take it down the cover just started to tear like tissue paper rang up to complain to be told we should have taken down every night as my husband and I are in of 70s we are not fit enough to do this every day I thought the idea of a gazsbo was to have it up in the sunshine very unsatisfied and will not buy from this...
jeanettes95
4 reviews
0 helpful votes
2/16/20
I use to belong along time ago. They are a good company. I don't like when they send you things, without you knowing, and if you don't want it you have to send it back or buy it. They have m as my good ideas, books and products.
al322
1 review
0 helpful votes
10/8/20
Like everyone else, I unfortunately made a purchase through this company, after Anita Holcombe advised me shipping would be $40. After a week or so of no emails and my products not being shipped, I contacted her only to be told that the shipping had now gone up to $84. I then replied again only to be told the shipping had somehow gone right up to $124! I checked with another seller, selling the...
deborahf259
1 review
0 helpful votes
3/20/20
I then put in a code for new customer and paid. When my confirmation email came through it did not show this, so I rang them to cancel my order (it had been less than hours) they would not let me cancel and said I had replaced the offer code with a new one even though there was no code originally. Customer service is despicable. DO NOT USE THIS COMPANY
clairet94
0 reviews
0 helpful votes
10/7/20
Having purchased a summerhouse and not kept informed of the manufacturing process as promised, delay of product and most unhelpful customer service team you could ever imagine and it appears to not have a ‘proper' manager, I was sent a summerhouse that was sodden with damp, split, knot hole and holes galore and doors that had to be replaced, I was informed this was all my fault and no refund or...
martinp70
2 reviews
3 helpful votes
9/29/17
AVOID! Website says 'orders are ALWAYS shipped within one day'. LIES. Placed an order on a Monday, nothing received Tuesday, nothing received Wednesday, so chased by email. No response (website also says all contact responded to in 24hrs - LIES). Chased again twice on Thursday, still no response. Then had automated email Thursday evening saying order had been delayed and 'should' be despatched...
simonj49
3 reviews
0 helpful votes
1/11/18
I contacted Garden Centre Shopping about their all weather furniture, and they were very helpful in explaining what I should be looking out for, and what the best set to choose was.
mattj72
Matt J. – Garden Centre Shopping Rep
Thanks Simon, your review is much appreciated by us at Garden Centre Shopping UK!
pjn8
1 review
1 helpful vote
8/31/20
I thought this company was reputable so I didn't search current reviews. I wish I had as they have a lot of problems. I bought an item in June and then suddenly the same order showed up in my email in August. Next thing I know they have billed my credit card again. I called and told them I did not place that order. The customer representative argued with me and said "Yes you did." Only after I...
jamesh320
1 review
0 helpful votes
7/11/16
This is the absolute worst m, ailorder nursery I have ever dealt with! They supposedly have a 90 day guarantee but trouble is you cannot contact them by phone because it is now a nonworking number and contacting them on the web has proven impossible. I am sending them a letter by mail but I am quite sure it will be a waste of time. This nursery, and I'm using the term nursery extremely loosely,...
karenl1663
2 reviews
0 helpful votes
6/1/20
Ordered on 4/29/2020. No order confirmation after 2 weeks. Sent email to customer service. On 5/10/2020, No reply. Called. 45 minute wait. Hung up. Sent another email 5/25/2020. No reply. Called on 6/1/2020. Waited on the line for over 1HOUR!. Finally hung up. I am a customer to many gardening nursery's nationwide. All these sites are extremely busy yet have still been able to maintain customer...
bobg8
28 reviews
128 helpful votes
3/30/13
Prior to purchasing this "NOT SO INEXPENSIVE" ($130.00 US) garden hedge trimmer, I decided to do a little investigative sleuthing and found there are a whole lot of bad reviews floating around the web. This product had been reviewed on a TV show here in the states called "I Want That" and just based on the all the poor people that were "duped" into buying this, I "DON'T WANT THAT"! Apparently...
melissam634
4 reviews
0 helpful votes
6/16/19
I really love them a lot. Thanks to them I learn the do's and donts in gardening. Now i have a beautiful garden. Thanks to you're guides and helpful ideas
casperv2
6 reviews