Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "gizm" to "glit"

kaylaa11
15 reviews
3 helpful votes
1/14/16
I get so much information from Gizmodo on the latest tech. Keeps me up-to-date!
paulam1
1 review
1 helpful vote
6/16/09
I tried to buy something from this site and so put in my credit card details, however the purchase was declined. Then two days later my card was used by fraudsters. It could only have been from this site as it was a new card and the first time I'd used it
daver47
12 reviews
21 helpful votes
5/1/14
I have used this company many times now and am impressed with them. Every time I shopped with them I found excellent prices and FREE delivery on some items. I had one faulty USB drive and contacted them for help as I wasn't sure of the procedure. They were brilliant providing invoice dates and details so I could get a replacement. I recommend them to others looking for memory cards or gaming...
ronl203
1 review
0 helpful votes
1/4/20
I disable my renew auto subscription on this site a few days before the renew comes (Jan 2nd, 2020) , after realizing all the negativity feedback people are talking about. But just recently, that site auto renew themselves after I disable it back in December 25 (2019). I tried to contact them via phone number that was given to my bank, and it automatically goes to voice mail. Now I'm doing...
billyn36
1 review
0 helpful votes
1/12/20
I just received my pair of cargo shorts in the mail. I'm very impressed with this style and comfort. They're great! Nicely done, guys!
maryv
1 review
1 helpful vote
12/30/09
DO NOT ORDER ANYTHING FROM THIS WEBSITE! It is all a scam, and the Ugg products are fake. On top of this, they have ridiculous loop holes in their return policy. don't fall for it....
oliviaw103
1 review
0 helpful votes
1/31/20
Ordered my coats in December and its January 31... I emailed and no reply back... No number to call... How do I get my money back
pandam
1 review
2 helpful votes
10/9/14
Based on my personal experience I would NOT recommend this website. While they certainly have lots of amazing products at decent prices and decent shipping (to Canada) it took forever to get my package shipped out. I order my stuff on January 2nd knowing well that my products were a back-order. They advertise that because it's a back-order it will take 1-3 weeks for them to ship it to me....
brianm766
2 reviews
1 helpful vote
8/26/19
Have you been looking for a filter to solve your water issues? You should look out for this.I have used Glacial Pure filters for a couple of months and i really love it. It has helped remove the chlorine taste in my water. Thanks guys for this vital tool
zackh15
1 review
1 helpful vote
3/9/13
Gladinet Cloud provides some interesting unique niches compared to other online storage services. The most interesting one is the ability to support a variety of online storage services (while most of the others only support Amazon S3 under the hood). It is also interesting to see the drive letter based approach (as compared to full-sync based approach). Third, it is the file server solution...
carolinem170
1 review
0 helpful votes
11/29/19
I have been a customer of Glamaco for several years, using the online order process. There is a great selection of products on the website. Orders have always arrived promptly. I once had an issue where Startrak did not complete the order (even though they said they did... but blatantly lied!) I contacted Glamaco and this was no problem, they simply re-sent me a new order which arrived a few...
glamacoa
glamaCo A. – glamaCo Rep
Hello Caroline. Thank you for your feedback! We look forward to seeing you instore or online again soon. Have a great start to your week.
linicak
1 review
0 helpful votes
4/20/19
I loved the prom dress I purchased..perfect fitting. The staff was really helpful in assisting me with all my queries. Will surely come back for more.
brookee31
2 reviews
0 helpful votes
2/18/20
I sent in a large quantity of items to sell a month ago and while the tracking number says it's been delivered, it hasn't been "signed for". They responded two weeks ago and said there was a delay but I haven't heard anything since then. Essentially they've stolen everything I sent them, I will never sell to this company again.
nataliam55
1 review
0 helpful votes
12/14/19
I recently sent in 6 pallets of Urban Decay and MAC cosmetics to this site. Price offers were not that pleasing. I think they think of paying little because we are end users. But my makeups had never been used and they were in absolutely good condition. We need fair offers
sharonc159
1 review
0 helpful votes
8/18/17
Gorgeous dress , exceptional color, just the bottom of bust to waist was too snug for comfort . I have a large ribcage for my size 10 body. It's a gorgeous dress and everything about it was just what I wanted. Hope it fits other women more comrtably!
nancyb197
1 review
0 helpful votes
3/24/17
I ordered this dress to go to a field artillery military ball. I ordered it on Wednesday and the ball was on Friday. I paid for next day shipping and it really came the next day. The dress is beautiful and sexy and it fits pretty true to size I am 5'2, 136 lbs and I ordered a size 6. The only warning I can offer is that if you have any fat rolls, it may be making an appearance with you in this...
verar21
1 review
0 helpful votes
12/16/19
Ordered 3 blouses and only got 1. Have written them 3 times and they wont respond. This site is AWFUL!! wish I would have read all the NEGATIVE reviews first!!! DO not order from this site!!!!!!!
zarif
2 reviews
2 helpful votes
6/2/15
Tatyana has the best hair! When she says that she sells quality hair, you get that quality. She frequently has sales and giveaways and she shows her customers off on her IG. Her IG is: glamcoutourehair and you can view my review at this link of the hair: https://www.youtube.com/watch?v=3ECQLGb7jO8 I have sinced colored my hair but this hair is GREAT!!!
clarar37
Clara R.
517 reviews
306 helpful votes
9/11/18
I got a free birthday gift from sephora and it was glamglows mud mask treatment and a primer moisturizer both full sized. The mud mask is amazinggg. And it even removed blackhead off my nose i sorta hurt lol
juliea231
1 review
1 helpful vote
1/8/19
Dont fall for this website or the phony 2 reviews they posted. They charged my credit card for a dress and shipping I never received. They (Judy) did not respond to emails once they take your money. I dont have Facebook or twitter. People need to be aware. Please please stay away from this website.
debbieb131
1 review
1 helpful vote
4/24/17
Ordered a couple singlets from Heather back in November for my weightlifting club. Heather worked with us and gave us a great discount. Our girls loved the fun designs she came up with and the whole order only took us 3 weeks to receive! Would order from Heather and Glamlet Athletics in a heartbeat!!
lorraines44
2 reviews
6 helpful votes
3/26/19
This fabric is the worst I've ever seen. I was scared to try it on .I'm not sure what kind of fabric it is. The fit is not good as well. When I opened the box I said what the H E double hockey sticks is this. I'm was so disappointed and now even more so when they said no returns. I thought paypal would protect me. This site is a fraud. So glad I did not spend more money.
glaml
Glam L. – Glam Luxe Couture Boutique Rep
Lorraine, you are the first person that has ever complained about any of our merchandise. We only offer high quality products. We’re an established Business. When you expressed you didn’t like the fabric, we offered to exchange for another item. Our store policy clearly says that we do not issue refunds and only offer store credit. This is a general rule that all boutiques use (Do your research). You can go ahead and return the item (unused and with tags) and we will be more then happy to make an exception and give you a refund once the item is received. We don’t believe in doing fraud for $64. Thank you!!!
Glam Luxe Couture Boutique
zoyaa1
3 reviews
3 helpful votes
4/22/14
Great website sells very nice all natural cosmetics products and great jewelry at a fraction of the price! super fast shipping and very polite and responsive customer service! great products website! :)
lindam1266
1 review
0 helpful votes
11/20/19
Was very pleased with the quality of this blouse. The embroidery is exquisite and even prettier than the photography shows. Now that I know this product lives up to expectations, I will not hesitate to order again.
catherinem
1 review
1 helpful vote
4/2/09
Sexy Lingerie at Great Prices - I was looking for a plus size corset as I am a big girl. Needed it for a big night out with the girls. I found Glamour Plus had a great selection and all their stuff was at a good price. Delivery was OK (just over a week) and the corset was just what I wanted. Only thing is they only accept Paypal - but that was OK with me.
mrh69
3 reviews
1 helpful vote
2/2/19
I want to say you can shopping this side.because this side excellent customer service.I ordered a cloth. There delivery is great. And quality of there material.it's really nice.
katarinaw1
13 reviews
22 helpful votes
2/4/19
This website is a scam and a copy of the Insigo website. If you go on my last review and click on the website for insigo, it sends you to this website. They have the same pictures, same layout, and the same quote on quote freedom. They charge you an average of $12 for shipping and you will never see that $12 or the items that you have purchased. Do not use this site, and if someone knows how to...
reneej10
1 review
0 helpful votes
12/24/15
I had a photo shoot with Glamour Shots at the 15560 North Frank Lloyd Wright Blvd, Scottsdale AZ location on 10/17/15. It took over a month to get any photos (digital or hardcopy) and now, over two months later, I am still missing prints I paid for and never received. I complained twice, over a month ago and was promised by the manager that the missing 8x10 photo prints would be mailed to me....
ceew6
1 review
0 helpful votes
12/20/19
I will simply share the email I just sent to the customer service: Every time I have tried to use your site since my last(first) purchase,there are too many literal flashes and disappearances of pricing to bother! I contacted CS before to find out why so many items that were supposed to be on clearance were not showing a color. Therefore, I could not add any to my cart. It was a nasty...
valenciaj3
1 review
1 helpful vote
7/13/19
Beautiful pieces. Love how the describes each design. Gives you a feeling on how you can wear the pieces and feel confident about yourself.
rachelw85
2 reviews
1 helpful vote
11/21/16
They are just good but i am not satisfy with their work, product quality and service. That's why i gave them 3 stars and i gave it just because attractive website and external looking. I prefer Great Looking Hair over it because they have quality products and excellent service. For the best hair extensions for short hair , you just have to visit Great Looking Hair.
vinitm
1 review
1 helpful vote
10/26/14
Best Bollywood Site I am a Bollywood lover, and i love this site, as it provides me with all latest updates about my favorite stars and also some sneak peak inside my favorite stars life. The best thing I like about this website that all the information provided is 100% authentic and many times they are the first one to update it on their website. The movie reviews that they post are...

Tip for consumers: If you are a Bollywood movie lover then Glamsham.com is the perfect stop.

pujag1
1 review
0 helpful votes
9/15/16
Hellow friends, i have really good experience service with Glamshe. Glamshe is well known for Bridal makeover service and makeup realted all kind of services.
dianac308
1 review
0 helpful votes
11/1/19
very satisfied of my experience, very good quality, steel the same after 2 years
garciar5
1 review
1 helpful vote
8/1/19
I literally loveee the hair, its been days and I still can't stop staring at it! Lol like the hair made me superrr excited for my trip now!!! I cant wait to install the hair! Definitely shopping here again
ambert34
1 review
1 helpful vote
7/11/17
They took money but I didn't receive anything!!! Scam company I will be reporting. Dope bathing suit. Sooo mad
christinem163
1 review
0 helpful votes
9/16/17
Ordered 2 deesses 2 years ago, oversees nothing received till now .. after lots of e-mails and follow up they did't care order# AB- 7904 for 170 USD
everettg16
1 review
0 helpful votes
9/20/19
Glanzu travel agency was spectacular! We don't normally organize everything before we travel to a place, but we knew so little about Thailand we thought we would give it a try. The company is amazing! It arranges pick up and travel to airport, one on one guides on the day excursion's you choose. The guides were extremely knowledgeable and friendly. The lunches arranged on the day excursions...
darrels13
19 reviews
51 helpful votes
10/31/19
I have used this program in one way or another for almost 10 years, first using it to repair my daughter's totally messed up laptop. I have found it worked reasonably for a free program. After my Windows 7 computer when down, I purchased a new Window 10 computer and transferred files. For some reason Windows 10 likes to duplicate folders. Since Glary utilities as a duplicate file delete...
mauriec
4 reviews
14 helpful votes
3/19/14
Randy's cartoons are hilarious some days and a cogent commentary on current conditions. He has thousands available on a wide variety of topics and they are reasonably priced when you buy in bulk. I have used them in training programs I create for many years and often get very favorable comments from participants about the truth and humor that they add. Randy is definitely a 7 on the 5 point...
glassballsupplyg
1 review
0 helpful votes
1/18/20
Yuyao Huangjiabu Pearl glass ball factory is famous China Plastic balls Manufacturers and Plastic balls Suppliers , our compnay located in Ningbo,Zhejiang province.Since year 1998,we start to produce glass ball,that's widely used in cosmetics,daily necessarily,Sprayer pump,bearing,bottle stoppers ball valve,and the application in chemical industry.Our factory owning automatic fine grinding...
fredr98
1 review
1 helpful vote
12/19/18
contacted Gerry Bussacco in October, 2018 told him the finish on medicine cabinets were peeling as if the finish was taped on. He said send him photos via email. I did. I phoned him again a week later. After several phone calls, Gerry said he would ship replacements at no charge; it would take about 3 weeks to reach my home. I called again last week and was referred to Christine Cline, I...
anthonyb542
1 review
0 helpful votes
1/1/20
Ordered 12/3 for a Christmas present - item didn't show up as of a month later. When asked, they said there was a delay but then again, were not proactive in any communication. I wouldn't have placed the order to begin with if it was not going to arrive before Christmas - AND, if it was going to be shipped from BEIJING, CHINA. Glass from China? What can go wrong here... we will see.
rajeshk94
1 review
2 helpful votes
12/30/19
Glassdoor publishes reviews of so called employees without any proof. How any site can publish review about any company without understanding both sides? This is just a fake and cheap $#*!,
mm347
2 reviews
6 helpful votes
7/17/18
Timing isn't their strong point, but neither is customer service. I placed an order and paid for expedited shipping. My order should have arrived 6 days later based on the information shared when the order was placed. It has now been 9 days and no glasses. In fact, no information on the glasses. I contacted customer service. They informed my it would be 24 hours before they could have an...
patrician155
1 review
2 helpful votes
1/14/19
I've provided my initial fee and now they ghosted me. Not happy at all.. I've called many times with no response. Very frustrated.
susanj106
1 review
4 helpful votes
12/21/16
Ordered a Radley handbag. Never received any communication from them. Tried to cancel but they have charged my credit card with more money than the original order and cancelled my account details. Definitely China in origin according to my card issuer. Also listed on Radley website as counterfeit - wished I'd seen that before I gave my details!
noorl1
1 review
1 helpful vote
11/1/15
It is not sure if this company even exists. I call several times looking at a pair of glass available web. no one there to take a call and left messages no one ever returned the call. this is the begining but what would happen after order is a risk.

Tip for consumers: noor 7708410243

rs356
5 reviews
7 helpful votes
5/24/19
It has never ceases to amaze me how high street opticians still get away with the prices they charge compared to sellers like Glasses Direct. A couple of simple measurements for pupil distance and length of arms, plus a copy of your prescription and within a week or so you will get good quality spectacles by post. Cant fault the service or the product.
keitha127
1 review
0 helpful votes
5/25/19
BUNCH OF COWBOYS AVOID. Placed an order on the 30/04/19, got an email saying there was an issue but before I could phone another email sent out implying that they had started the glasses on the 1/05/19. Today, 25/05/19, I see in my inbox another message saying they have not even started them at all. Made it clear and called them cowboys to their faces in an email demanding my money back within...
kieranc
1 review
2 helpful votes
8/9/11
Beware of this company. I ordered a pair of sunglasses and never received the goods. The order was made on 11June 2011. The glasses were supposedly dispatched two weeks later on 23 June 2011. When I requested a tracking number I was ignored. As the goods were coming from the US to Australia I waited over three weeks before contacting the company. When I emailed them they offered no...
teresan79
Teresa N.
1 review
0 helpful votes
2/14/20
easy to purchase. Took two weeks for order to get to me, that's why the four stars instead of five. Will order again... price was GREAT!
steffiee
1 review
1 helpful vote
4/26/13
Ordered primary pair of glasses for distance and same prescription sunglasses. Customer service not to be recommended, all very slow as were the glasses in arriving. Primary pair frames lightweight and slightly cheap looking, lenses not fitted in properly. Sunglasses a disaster, like a child's pair, couldn't fit them on my nose! Trying to get some compensation but so far very difficult as...
stephaieb
3 reviews
10 helpful votes
8/4/16
I came in with a pair of glasses that have been damaged The Man Behind the Counter said that he would help me especially since I had a warranty to replace my friend but he said it would be $75 then he said no I'm going to charge you 40 I paid the $40 he said if you pay the $40 I'll throw in the lenses also well I paid the $40 I went back to get the lenses he told me he would not give me the...

Tip for consumers: The correct address is ...
1619 Grant Avenue
Philadelphia, PA 19115

timothyr181
1 review
0 helpful votes
1/15/20
Terrible experience. Made and shipped from China. Lengthy wait time, not disclosed on their website
brigittew1
Glasses S. – GlassesShop Rep
Dear Timothy,
We are sorry to hear that we have failed to let you have a pleasant shopping experience.
Our lab is in Asia and our shipping policy is here: https://www.glassesshop.com/doc/shipping.
Sorry again.
elysad1
1 review
0 helpful votes
2/18/20
The glasses were well made, prescription was correct. But I ordered based on photos of me in the frames and the colors in the photos are NOT accurate. If color is important to you, don't trust what you see on the screen. One pair was supposed to be purple, the other blue. Both look silver.
rayas5
Raya S. – GlassesUSA Rep
Dear Valued Customer,

We are sorry to hear that the color of your frames did not meet your expectations. At GlassesUSA.com, we are committed to ensuring that our customers’ needs are being met. We know that you are disappointed, and for that, we do apologize.

All orders come with our 14 Day 'no questions asked' return policy. If you are not satisfied with your glasses, simply return them for a refund, store credit or an exchange.

We want to thank you for bringing this issue to our attention. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of the process.

If you require any assistance, please contact our service representatives 24/7 at 1 844 244-1186 or by live chat on our site.

Yours truly,
GlassesUSA
chimae1
2 reviews
0 helpful votes
12/18/14
Glassfine is the famous glass machinery production company in China that provides glass laminating machines, glass engraving machines, glass cutting machines and much more with appropriate accessory equipments.
ml235
1 review
0 helpful votes
6/30/18
This women Rita should be ashamed how she runs her business and the quality of her work!!!!! She makes promises she does not keep. Does not return calls. And the end result is beyond disappointing. Wish I could have giving her negative stars. If you want a filthy dirty window put in between two pieces of glass this women will right for you. HORRIBLE
sarahs101
1 review
1 helpful vote
3/13/14
I am so happy I discovered this website. Glass tiles are notoriously expensive when redesigning a bathroom and yet that has always been my dream to have them throughout the bathroom. I got an estimate from my contractor and using his source it was about $2000 more than just buying similar tiles from glass tile store. I love how you can request samples of the tiles for only $5 and then see what...
kcg
1 review
1 helpful vote
6/4/14
Absolutely AMAZING service, very accommodating to their customers! Super fast delivery and product is spot on! Will order from them many more times. Went back and forth with proofs until they had what I wanted. Great customer service when I first called to ask some questions. Would highly recommend to everyone who's looking into customized glassware!!! Ordered on a Friday, item shipped on a...
matti89
4 reviews
4 helpful votes
10/6/16
i bought a 2012 GT185 for full pop, it was fully wrapped from factory when i purchased it, seen the show room model and was told it was the same boat under the wrap. this was my first new boat purchase. took it to the lake and it ran well when i took it out of the water another person asked what happened to my gel coat, when i looked it was spider cracked all the way through the black portion...
johnm1246
1 review
0 helpful votes
12/14/17
We've paid them 4000$ for their services, all upfront, never received a call back from them after the funds were transferred and they stated their head manager quit and cannot do the work for us anymore and refuse to refund. Terrible business ethics
meenalg
1 review
0 helpful votes
9/7/18
Gleaming media have well qualified and hardworking team, they can understand client requirement and deliver the things on time with full satisfaction.
monicao1
63 reviews
187 helpful votes
7/18/10
If you are a Glee fan like me then you will love this site. Watch episodes and videos, browse red carpet photos, read gossip, and stay up to date with anything Glee. It's fun to see what the actors are up to. The articles are clever and short. Some videos are posted but have "expired" so we can't view them which is annoying. I also wish it was updated more often.
janetb34
3 reviews
10 helpful votes
4/18/15
Glenbrook Farms is exactly what I wish my business to evolve into! They are people that are doing what they love, organic farmers that are following their soul and are truly out to help the planet, the people and the progression of the "Shift Of The Ages!" They have phenomenal products, competitive pricing and their customer service is so genuine and heartfelt that they inspire me. As I said, I...

Tip for consumers: Be kind to them, these ladies are the real deal! True Light workers doing inspired work! They deserve the recognition and the respect from all!

lucindaj3
Lucinda J. – GlenbrookFarm Rep
Thank you for your review, we appreciate it!
jimn55
1 review
0 helpful votes
4/24/17
Told this was a good firm. Ordered 4 rhododendrons of different types, however, Arneson's Gem, a £16 Rhododendron, was so weak with 2 stems with no flower buds I complained. Told it would come OK and to make it bushier to prune the two stems. It took 4 email contacts before Ken Cox reluctantly agreed I should sent it back at my expense. It's earth ball weighs around 2lb. Most established garden...

Tip for consumers: Steer clear of Glendoick Garden Centre.

faithb
1 review
2 helpful votes
7/7/10
The TRUTH will set you FREE !!
shainesh
1 review
0 helpful votes
7/6/15
Hey guys, seriously you have to try the food at Delicious in Northwood hills. Best indian snacky food ever!!!! The people who run the business are really nice, and the atmosphere is really homey. If you haven't tried their food, you haven't lived. Bombay Sandwich and masala chips are awesome
lauries10
4 reviews
7 helpful votes
4/3/13
Great designs, got a good deal on shipping on a Christmas sale. When the shipment arrived, one of the shirts was the wrong design - emailed them asking how to get it replaced, they told me to keep the mis-packed one, sent me the shirt I originally ordered free of charge with express shipping and it got to Australia before Christmas. Shirts are good quality fabric, designs are durable and sizing...
thaitg
1 review
6 helpful votes
1/10/20
Glen is an abusively rude megalomaniac. Why anyone associates with him is beyond me. I choose not to and highly recommend anyone new to stamp collecting do the same. You may find his board useful in terms of posting an image of a stamp and having it identified and you may run into some friendly and interesting people there ~ but I will not associate with someone like Glen Stephens.
davidb173
1 review
1 helpful vote
12/6/13
GLF Marketing is an internet marketing company which provide services such as search engine optimization,website design,dynamic tracking etc.They basically focus on Law Firms and Attorneys which gives then a competitive advantage.
megang42
1 review
0 helpful votes
1/28/17
Our hoverboard stopped working after less than a month of useage. It had 8 inch wheels. The hoverboard Glidecraft sent as a replacement (because the original couldn't be fixed) has 6.5 inch wheels and was obviously well used based on the scratches and dents it has. Sent them an email to figure out why we were sent a replacement hoverboard with 6.5 inch wheels and not 8. No reply ---and that...
trishad1
8 reviews
12 helpful votes
2/19/14
STAY AWAY!!!! These guys will charge you 15 times the appropriate cost for anything you contract them to do. I received a quote for a simple eCommerce WordPress setup that was ridiculous. 27k for a woo commerce site is just a slap in the face. What a waste of time.
milinam
9 reviews
0 helpful votes
10/30/19
I'm so happy for the service of this store. The customer service is excellent and the delivery is about 3 weeks. Those products have good quality and it's the third time that I bought from this shop. I had a good experience here, thanks so much.
williams987
2 reviews
0 helpful votes
6/30/18
This is another company that should be sued instead of ordered from. They will not answer emails from customers. I ordered from them and over a month later they ended up shipping absolutely the wrong item and when I emailed them of coarse they didnt respond but 20 days later I get the right one in the mail. I can only figure that they have just changed their companies name and website since...
jordanh130
2 reviews
3 helpful votes
9/30/19
Dealing with this company has been painful. I have heard nothing about my order and there is no way to contact them. Just a heads up, other companies can do this, find a better one that will talk to you! Especially if you have a specific date you need your product by. I ordered my shoes in June and my wedding is in October. I have 25 days and still heard nothing about my shoes.
amandab40
1 review
1 helpful vote
7/11/14
Glitties Nail Art started like all great ideas do as a solution. Amanda Best licensed cosmetologist, nail enthusiast, and mother of three came to realize the need for one such a solution in 2008. Working as a professional cosmetologist, Amanda quickly grew frustrated with the limited selection for nail art. Colors were limited, application was expensive, and the freedom and ability to...
mikep42
1 review
1 helpful vote
10/26/12
GlitzCafe.com is a new nightlife community-driven site which provides services for the pursuits of revelers in america. GlitzCafe.com's vision is definitely to end up being the one-stop guide to nightclubs and nightlife entertainment news in america. GlitzCafe.com undoubtedly up and coming nightlife social networking platform that centers on linking those that have very specific passion such as...
katyw1
1 review
2 helpful votes
1/22/11
Beware of this one! I purchased a small $$ pack and was watching the auctions for a couple weeks...noticed the auctions were fewer and fewer and the ending price was very very low on most all ...put up a red flag for me...well now for the past two weeks it has been down completely...first a msg said it was hacked into...then another said it was under construction...the msgs were not even proper...
josephinem24
1 review
0 helpful votes
10/5/17
I ordered a robin bauble from this site after seeing it on my friends facebook. The bauble arrived earlier than expected. I can't wait to hang it on my tree this year. Highly recommend and will be placing another order