We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "gett" to "ghos"

leral2
21 reviews
0 helpful votes
11/26/19
Great products, fantastic prices and good quality. I ordered the towels, not knowing how the quality would be. They are excellent and I will order from them again when I need more.
tabatham1
1 review
0 helpful votes
5/29/16
Good quality and perfect size. The only problem was it was dirt on the back of the dress. I would have sent it back, but I needed it ASAP, so I opted to send to dry cleaning and spend an extra 12,00.
chriso1
655 reviews
3,170 helpful votes
10/11/10
The California Milk Process Board wants you to drink more milk (duh, who knew?) and in pursuit of this goal, they've produced this highly polished and quite fun full screen Flash game. As the family in search of a lifetime supply of milk whilst being pursued by the milk police, you must risk the "bad fortune" squares on a very cool, three dimensional game board that's very well illustrated and...
brianb32
1 review
2 helpful votes
3/5/12
If you are looking to order any tickets from someone, this is not the place to do it. I recently ordered tickets for a concert and realized, by my mistake, that it was a huge rip off, and they don't do returns. They charged roughly 4 times what the local box office and ticket master charge. I will never give them a penny of my money ever again, and will make sure no one else I know does...
stephanieb471
1 review
2 helpful votes
6/26/19
Ordered 2 items May 10th and received on June 14th. The jumper was cute but the arm holes were sewn extremely large and the material is very cheap. the photo looks like its a linen or linen cotton blend material but it it not it is polyester or something similar. The swim suite is cute BUT the top was too small and the straps were sewn closer together than they should have been in proximity...
payelt
1 review
0 helpful votes
1/31/16
I know Mr. Kaushal Jha personally and he is very nice and down towards person. I have worked under him for more than 2 years and it was a nice experience for me as he helped me a lot to improve my work. I would surely take this opportunity to say a big thanks to Mr. Kaushal Jha to make my life better.
torik15
1 review
0 helpful votes
5/19/20
I hadn't even had this account for a year and they closed it without informing me due to non activity, 6 months of which were during COVID 19 pandemic when I had no extra money to spend! I will NOT reopen this account EVER! Meaning the company lost a potential future customer forever. Their loss...
mairec2
1 review
0 helpful votes
6/20/17
This s the site were I got all stuffs. I don't to browse other sites for other information. Superb display of content, videos with images and reviews. The exactly single place is what everyone looks for.
bobo123
2 reviews
0 helpful votes
5/23/20
I am a travel agent and made the mistake of referring this company to clients. Due to this pandemic my clients how to cancel their trip. The company still has their money yet will not refund it even though they sent me emails stating that they would. They keep telling people that they don't know when the refunds can be made but they're stealing money. If they took money from customers did not...
eminencer
1 review
0 helpful votes
1/16/20
Thank you so much guys. You did great job. Got A+ grade in my assignment. I would recommend gettutorhelp.com to everyone who are struggling with their academics.
serenam11
2 reviews
4 helpful votes
3/24/18
Be warned. Do not buy credits as they will make it the subscription withdrawal amount from your bank account and it is impossible to cancel or change they subscription, they have full control of your credit card, not you
angelav19
1 review
3 helpful votes
12/31/15
I ordered a phone case on August 5th. It is now December 31st. That's nearly five months. I still haven't received the phone case. And I have paid 45 dollars only for shipping. I have written to them over and over again. They first told me that it returned back to them and they had no idea. The second them they told me they have sent it. The third time they told me they have resent it. Now they...
banupriyas
1 review
1 helpful vote
7/4/14
Geturdeals.com is based from India and they are offering top daily deals from various e-commerce (onlince shopping) websites. I have been using this site since 4 months and i am very much satisfied. The offer which they provide is very cool. 5 months back i never purchased anything though online. My friend referred this site and i started checking this website regularly. There are many products...
terrim40
9 reviews
31 helpful votes
8/8/16
Any website with the word VCC in the name is immediately garbage. What do all of them have in common? They are scammers. Cheapvccs, lightvcc, getvcc, purevcc, openvcc, vccsecure, buyvcc, purchasevcc, paypal vcc are all fraud websites. You can easily find the reviews on them to prove that. Do not buy from any of them, they are all ran by the same person which has malware on each of the...
attaaj
1 review
0 helpful votes
1/20/20
This site will help you to do whatever you want Will give you views and likes And every thing you need
kevinl137
1 review
0 helpful votes
11/24/16
Was very easy and quick and I would like to add that it was very professional. Me and my wife travel around the world and this was the most edifice and courteous service experience we ever had. The employees was so prompt ..and quick it was amazing. Thanks
taylork23
2 reviews
0 helpful votes
11/15/19
I just wanted an online quote, little did I know, I got a hundred calls and emails from different VOIP providers. This site is a scam, they just want your info so they can flood you with calls and emails...
pacor13
2 reviews
0 helpful votes
10/28/19
Need a new website? Siteupp can help you create a website in minutes. Easier to use than many other website builders online and cheaper. With hundreds of themes to choose from or build your own with our easy drag and drop web-builder. Get a full list of features and mobile optimization all at no additional cost. And its Free to start, try it now! http://getwebsitefree.com/

Tip for consumers: vistid http://getwebsitefree.com/ for more info

kerij1
1 review
0 helpful votes
3/29/15
I ordered sparklers far in advance for my wedding, not only did I get charged immediately but I had to ask them a month later to send them because I never received them. By the time I did receive them they were shorter sparklers and I had ordered the longer ones. It was too late to send them back and I emailed the site and never even heard back. Terrible service and I would tell anyone not to...
davidc1898
1 review
1 helpful vote
9/5/19
I have used Divi Builder now for 2 years for my client (getwideideas.com) and I have found it very very flexible and pretty easy to use. Elegant Themes do provide fabulous supporting documentation and videos and the 24/7 support is always responsive. I am however finding I am having to use more and more CSS to handle device responsiveness but that is more to do with devices like the dreaded...
humptyd
1 review
3 helpful votes
12/1/13
Can find more useful materials for free. The Silver membership is a rip off.
juliac69
1 review
1 helpful vote
10/31/17
No regrets of approaching Get Writer Help UK for obtaining a mesmerising writing service. Good job, writer! This is the best writing company I have come across so far that is willing to offer the top notch services.
getw
Get-Writer-Help U. – Get Writer Help.co.uk Rep
Thanks and appreciated for your review.
olgas25
1 review
0 helpful votes
11/3/16
Well it seems you spent time on reading, the information you provided is nowhere on net, where did it all come from? Thanks a lot.
essayn1
1 review
0 helpful votes
3/22/18
To use a university essay freelance writer you never even will need to leave your property. Spend fifteen minutes to make an order and feel free to handle more valuable worries. Pro made to order essay freelance writers will take it from there. If the job is finished, install it and post should the time comes.

Tip for consumers: The best editing service ever is GetWritings!

debbieb36
2 reviews
8 helpful votes
5/25/20
I had a day tour booked in England for June. Get Your Guide cancelled it at then end of March and offered me a voucher + 10% to rebook on a different tour. I contacted the company and asked specifically if this new booking was refundable, since it was early in the Covid crisis. I was told it was refundable, so I rebooked. Get Your Guide cancelled the second tour and now is only offering me a...
getyourguided
GetYourGuide D. – GetYourGuide Rep
Hi Debbie, thanks for your review. We've already replied to the same review you left on Trustpilot where we explained that before choosing the type f refund, it was informed that it was non-reversible and for that reason, the substitute booking you made was refunded to you as that very gift code plus the price difference that was sent to you as cash. The gift code is valid for 3 years and can be used to book any activities on our platform as many times as you want until the full amount on the code gets reached. As mentioned, feel free to reach out to us at 'social.support@GetYourGuide.com' if you'd like further clarification and we'll be happy to do so. Have a great day!
johns556
1 review
1 helpful vote
8/12/13
Initially have doubts about this services but after my first purchase they responded immediately and the services were performed in timely manner and everything was as promised. Without a doubt I can suggest this guys to anyone looking for YouTube promotion services.
pamt35
3 reviews
0 helpful votes
12/8/17
I have a Tassimo machine and this is the only place I will buy the CARAMEL LATTE MACCHIATO for this machine because it is perfect. I will only buy it when they have a sale with free shipping as it is expensive but I do love this coffee and will gladly wait for a sale I"m giving 4 stars because it takes a year or more for a good sale to pop up on the Tassimo coffees
dirkw7
9 reviews
13 helpful votes
1/23/14
Gevey Sim sells a SIM card that can be hooked-up with your existing SIM card thereby unlocking your AT&T locked iPhone for use with T-Mobile and other cell carriers. I bought a Gevey card from Hong-Kong trough ebay (about $30 incl. shipping). It was easy to install. However, the Gevey tray appeared to have a manufacturing flaw. Once installed I couldn't get to open the tray. I ended up...
odalysv
2 reviews
2 helpful votes
4/14/19
Illegal Additional Charge: This company charges approximately $19.00 dollars for selection of a seat on a flight that has already been paid for. So why would the company charge you for your seat? hasn't that been already paid for with your purchase of the ticket? Beware... I believe it is an unacceptable practice ! Passengers should clearly notified beforehand about this, if at all they...
jenniferg490
1 review
0 helpful votes
GfE
4/28/19
My name is Jennifer, I work for a law firm here in Florida.. and GLOBAL FOREIGN EXCHANGE Scammed our client.. She paid them $500 plus $43 western union fees and they did not send her the products (APETAMIN) or refund her the money ... Now it will cost her more money to hire a lawyer in Istanbul Turkey to fight for her money back... and they are stupid enough not knowing her families are lawyers...
sarahs110
1 review
1 helpful vote
7/11/14
I am very pleased with G Force's performance chips - they make a huge difference in my driving experience. Best investment for my vehicle ever and for such a reasonable price! I will definitley be shopping here again.
jorges136
1 review
0 helpful votes
5/27/20
Gfuel is probably the best drink that I have ever had and it keeps me energized and focused on whatever I am doing I love this product
bobh888
1 review
0 helpful votes
5/27/20
This is a tremendously good product and I will be working from here for quite a long time. Although I have been told good reviews and bad I still choose to side with the good ones and I will keep ordering until I die. Love Gfule and will always keep drinking it.
jenniferg230
1 review
2 helpful votes
4/2/18
I have been ordering Gfuel for a while now and I love that its an all natural good for you kind of energy. Gfuel gives me exactly what I need to thrive though my day. Thank you Gfuel for this amazing product!
mikaelr1
1 review
0 helpful votes
4/29/20
I am in hard situations after completing minimum cash out These site not wanting Pay my money.I want they stop violence against players and work fair .If site can not pay $10,37 then they must stop activity.USA is a democracy example for all world but that type site is disgrace for USA .I am asking from USA ministry of justice punish this site.
andrewk314
GGtoU S. – Gg2u.org Rep
Mikael R.'s review is not a genuine one. He violated our rules and was caught trying to cheat our advertisers.
julianc107
1 review
0 helpful votes
5/23/20
Purchased placement matches. Promised 7/10 wins. Booster lost over half the matches. These boosters are low diamond at best. NOT what they claim.
ramonb
1 review
1 helpful vote
7/14/13
A mi me paso algo parecido .Entre en la pagina ggder.com para comprar yang y antes d pagarles entre en chat para saber se tenian el yang disponible .Me contestaron q si q en cinco minutos lo tendria en mi cuenta , entonces unas vez hize el pago me dicen d esperar 12 horas para ponerse en contacto con el vendedor y al pasar las 12 horas vuelvo a ponerme en contacto con ellos y mas d lo mismo .Y...
johnb304
1 review
1 helpful vote
7/16/14
They have a great stock market game. Data is coming almost real time and trades are getting executed right away not like in other market simulators. You can also like other people's trades, send them massages and tag them. It is very social.
df1
1 review
2 helpful votes
8/24/09
This site is in cahoots with easysearch4cash.com searchmarketmembersite.com, grantmembersite.com, networkagenda.com and officeagenda.com - you sign up for a single $2.99 product and then scammed for hundreds of dollars. STEER WELL CLEAR of all these sites. =================================== Details below all look very similar! Although the last 2 are different to the first 4 they are both...
derrickf
1 review
3 helpful votes
6/10/10
This site is aFRAUD, I paid $169 to signed up to this site. I click websites, and I read emails. I built up $80,0000. The company refuse to pay me when I requested payout. I contacted the company over 15 times they refuse to respond. I had to get pay pal to intervene they could not contact the company either. Paypal inform me that the company is located in China. This is a complete FRUAD...
gaylek
1 review
2 helpful votes
9/3/12
We paid via Western Union for 5 items and they they only sent 3 items. They omitted to send the most expensive item ($100) and another for $30. Tina from the site emailed me back that they are not dishonest and they would send me the missing items if I made another order. I will NEVER again order anything from this site and I warn everyone else not to do so either.
tracyc40
1 review
0 helpful votes
11/11/14
The dress came very quickly. It fit true to the size, and I got comments on it all night. I highly recommend this company.
tonij47
1 review
0 helpful votes
4/16/20
First of all I was on the text chat. It had me on hold for at least 20 minutes. When someone finally got on with me I asked a simple question. "I am trying to make a server that is a lot like hermit craft. I want to have the data packs they use like one player sleep, player heads, and armor stands. I also want to have 10- 15 players on at one time. Which plan should I get?" And the person...
unclesamw
1 review
0 helpful votes
8/6/18
Anybody older than 10 reading your published stories can sniff the gutter within.Just elevate your game a little.Lots of Kenyans depend on Ghafla for gossip.
ghasedaka
1 review
0 helpful votes
11/11/19
There appears to be no difference whether you are traveling on a plane or you plan to travel on land, Ghasedak 24 is regarded as your traveling companion. This comprehensive system, providing all the airline tickets on domestic and foreign flights, selling individually or collectively all types of train tickets, and providing a variety of bus tickets, will allow buyers to stay in the site as...

Tip for consumers: Ghasedak 24, simply go to the home page of this system at https://ghasedak24.com.

frankf443
1 review
3 helpful votes
2/21/20
*** PLEASE SHARE*** Buyer beware!!! Stay away from this company @ghassanautomotive. I sent my 2013 M3 engine to Ghassan to get rebuilt and I was originaly told that it would take 3-4 weeks and 2 days ago, Feb 18th, I finally received my engine and it was 5 months to the date and over $11,000 later. 5 months of calling and days after days not being able to speak with anyone and when I got to...

Tip for consumers: Dont believe the reviews. One thing is that they tell me that with will take 3-4 weeks for me to get the engine back and they take 5 or even 6 weeks but to take 20 which they actually did while all.slong giving me excuse, is ridiculous! Then to get the engine back the way I did is a slap in the face!

walterh168
1 review
0 helpful votes
4/3/20
I ordered a pair of loafers. I received oxfords and was told to buy a second pair ship oxfords back.
lisal2
1 review
1 helpful vote
12/29/09
Placed an order through secure banking but order number was not received. Email then sent to *******@gmail.com. Answer "there isn't an order, I have checked our account and found the payment hadn't completed. If you still want the products please try again". So I did (trusting fool). I then got an order number and sent another email to check this had gone through. Answer "will check...
myrac
1 review
1 helpful vote
12/17/09
I bought ghd hair straighteners from the ghd-outlet website on 15th November 2009. They quoted £ 40.70 but charged me £ 45.82. Have not received the item yet. I have informed them regarding non-recipt of the item. They are now demanding more money! I have informed my credit card company regarding the fraud. Please DO NOT use this website!
geordieg
1 review
3 helpful votes
5/10/11
could anyone give me a telephone number for this company? order by mistake today, have sent numerous e-mails asking them to cancel order, but i am getting no reply..any contact details would be truely appreciated.
paulk5
1 review
4 helpful votes
2/12/11
I bought straighteners for a friend throught this website, they have now gone on the blink after 3 months the website looks cosha. However when i have been trying to return or have them exchanged the website contact page is giving out a email address of *******@gmail.com and ask you contact them, all other email contacts that we have are not replying, they also ask that you pay...
jeanettec1
1 review
1 helpful vote
6/30/13
Bought GHD from this site looked all genuine, Never received them although they said they were deliovered. Spome with customs and apparently they refused them as they were fakes. I had numberous emails from the company who promised to refend but never received anything and they have since closed down. Now trying to clain through my credit card. They keep opening under differnet names so...
jurgar
1 review
2 helpful votes
7/17/13
I was very disappointed too..they lied to me, that my order has been sent, i called them every day after one month waiting..they returned my money later, but after that i received some call from the bank, that some one tried to charge illegal my credit card from UK..i didn't buy anything from UK except girlznight..be careful..
alpeshm
1 review
3 helpful votes
7/27/11
DO NOT ORDER FROM THIS SITE AS THEY DO NOT REPLY TO EMAILS AND HAVE NOT DELIVERED GOODS YET EVEN THOUGH THEY STATE ON THERE WEBSITE THAT UK DELIVERY IS NEXT DAY! THIS IS A SCAM WEBSITE! STAY AWAY!
yvonnet
1 review
1 helpful vote
6/19/10
I purchased a ghd straightener ffrom this site and experienced a fault after 2 months, I returned it to an address which was provided via an email. 7 months on I am still waiting for my payment to be returned to my account, plus postage which was paid of £16.
robynl331
2 reviews
0 helpful votes
ghd
12/13/19
The Quality of ghd has gone down poorly I would not recommend it I am inconvenienced all the time after a fourth replaced ghd it does the same switches off and now I'm without any flat iron until Tuesday!
annalisas
1 review
1 helpful vote
1/19/10
I had the same experience! It was £69 and I have been charged $119 that is £73! I didn't realized immediately it was a fake Ghd as the website states it is a official Ghd retailer so I thought the price was low because these items were probably in the warehouse for long. Instead they are copies of the original (that's why the delivery took so long.. and why it comes from China!) and when I...
jessical1
1 review
1 helpful vote
11/5/09
Do not buy from Ghdlondononline. After 4 weeks of not recieving my straightners I was gettin desperate because my own straightners had broken. They said there was a problem with delivery but had not let me know so I said I wanted a refund. It has now been 8 weeks, I have sent many emails and recieved promises of a refund but still have recieved nothing! 8 weeks after ordering my ghd's I have no...
lr10
1 review
1 helpful vote
7/9/13
Bought purple ghd's for my partners xmax 2011 after a month they arrived but had wrong plug for uk and they refused to sort problem then blanked all other emails from me. Mid march they started going faulty which is when i realised this company was not an approved ghd dealer and were infact fake crap. if only the copyright web block thru google was in place when i bought these then i wouldn't...
annemarien1
1 review
0 helpful votes
11/7/17
I posted my ghd's for repair on thursday and they were back (repaired) by Saturday. Amazing service! Cannot recommend too highly. Thank you very much!
alicer1
1 review
1 helpful vote
1/29/10
I recently bought some ghds from this website and had a great experience, they arrived the next day and were a good price. I had to do alot of research as there are so many fake websites around selling ghds and I didn't want to get my fingers burnt (literally). After checking out the official site I found this company, good price and good service.
lindaa8
1 review
2 helpful votes
9/30/11
I purchased my hair straightener from the site and have constantly been emailing all week to confirm it is faulty. No one has responded on how to get my "30 day refund guarantee". The only way of contacting them is via the email. They were quick to reply when I asked them to give me a tracking number before I received the goods. There is no other way of contacting them, so they think they can...
elainec1
1 review
2 helpful votes
7/20/09
This website appears to be a scam. They claim to sell genuine ghd straighteners but mine arrived in damaged packaging and the hologram number is not recognised by GHD, they also do not respond to requests on how to return for a refund. I am not alone in having this experience.
thomass7
1 review
1 helpful vote
12/5/10
this website is a total scam,ghdshopzone are in no way associated with or authorized by the official ghd company.so,be warned,do not use this website!!!!!
ashb
1 review
1 helpful vote
10/17/10
I bought a IV styler rotating iron from there in August. It said It would take 7 days guaranteed and I did not recieve it for atleast 3 weeks. Then I get it and its the black/pink one, rather than the gray one pictured. I said oh well color shouldn't matter...until I used it. It only goes to 230 degrees when it says it should go to 450 degrees. The instructions with it say Im supposed to press...
janee2
1 review
1 helpful vote
5/10/10
This site is misleading it says it is an official GHD site it is NOT!!!.It also says it is GHD UK it is NOT!! the straighteners actually come from Shanghai. Also you end up paying Customs on them.Not the real thing .Stay clear of this site.
alexl5
132 reviews
386 helpful votes
10/5/10
Do yourself a favor and do a search here in SJ to find a real GHD not this scammers
julief4
1 review
0 helpful votes
10/3/10
FAKE GOODS THAT NEVER ARRIVE
annal208
2 reviews
4 helpful votes
3/24/18
I am glad that i had the possibility to use this pretty splendid service. I needed a qualify coursework to enter next step in the University. Over here skilled professionals have written me this work quickly and well. Thanks to this extraordinary service i have got an excellent mark and i could to enter next course. I will recommend you to my friends to order courseworks at you.
nota29
2 reviews
2 helpful votes
5/16/17
DHgate, your represenative not only modified my proposal, made an agreement with your vendor and made certain that I would not be able to respond in a timely manner because....no valid information on the invoice and the glitches in your system that prevents the consumer to be informed. Instead of doing the ethical business response you hide behind many twists, turns and alternative truths. Then...
ah29
1 review
1 helpful vote
2/16/11
Repeatedly experienced login problems, no password reminder option available (only password AND username simultaneous reset), resets result in unrecognized user error. No ability to email/contact without login, even when login problems are why you are trying to contact.
maryl207
2 reviews
0 helpful votes
3/3/16
Anson and Alex Gallaway, with their accomplished GHI team and access to high end materials, transformed and updated our vacation condo in St. Thomas with skill, attention to detail and a full service process. Our two bathrooms were completely renovated, new tiling was added to the kitchen, all woods were renewed, walls painted, ceiling fans and lighting installed, electronic equipment...
chrishas
1 review
1 helpful vote
2/20/16
I was quite hesitant about trying out a ghost writing service. But these guys put my fears to rest with on-point answers to all my technical questions in a very helpful manner. So I hired them for writing my eBook. There were some revisions to be made, but since they offer free unlimited revisions, there wasnt really a hold-up, the process went on smoothly. And they even redid some of the...
brandont99
1 review
1 helpful vote
2/23/20
Ghostery was preventing Dropbox from syncing and also limiting installation of software from Autodesk (AutoCad/Revit). I did not have an opportunity to remedy the problem. I found myself almost daily quitting the Ghostery application when it started. The program should not limit daily workflow and operation of well-respected applications unless it is providing a specific alert as to why it...
davida94
2 reviews
5 helpful votes
12/16/19
DO NOT WASTE YOUR MONEY!!! IT IS NOT WORTH IT. I bought the ultimate production bundle and I knew immediately that I just lost some money. All the sounds advertised could not be seen and sounds are replicated hundred of times.The free packs I got from some site was far better. Sadly, you can't write a review of the product anywhere except here. Selling for $28 is a total rip off, It shouldn't...
sams361
1 review
1 helpful vote
5/21/17
Terrible! I think they are a scam. I ordered a paper because I took too many subjects and there is an assignment that I am not interested and I don't want to deal with it. I picked top-rated writer and the writer don't even know the basic premise of academic writing, even after revision. I barely got 20% refund because apparently the top-rated writer feature is non refundable. I ended...
shans12
3 reviews
2 helpful votes
3/8/17
Was asked to leave an honest review - I'm in Japan but studying for an MBA through a Canadian school. They're great to respond to emails quickly and have been a big help in my studies. Thanks.
keelys10
1 review
0 helpful votes
8/25/19
I am posting this review here because GhostStop only posts 5 star reviews. I purchased there full spectrum light a few months ago and wanted to give some constructive criticism. This light is constructed from all plastic, from the housing to the mount. The 9V bracket is very tight, at the same time the mounting bracket for the light is light plastic, if you try to change the battery when it...
jessical587
1 review
0 helpful votes
8/14/19
I also, amoung many others on here, paid money for Garth's music and have it disappear! Wtf Garth??? I used to Love your integrity! But since lost a lot of respect!
lisac1201
1 review
1 helpful vote
12/22/19
I spent £30 on a jacket that I saw billie faiers wearing on her instagram. They took my money straight away and I never received anything just before Christmas aswell! I don't know what to do to get my money back as they don't reply to emails or insta messages or comments!! Please AVOID! I wouldn't want this to happen to anyone else!!