We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "f-h-" to "face"

cl5645
25 reviews
14 helpful votes
2/26/15
Never any dramas dealing with this company and a good range of field hockey gear. Have ordered through them several times and will buy from them again.
victoriak17
Victoria K.
4,366 reviews
3 helpful votes
1/19/21
Cool i like this very much i may be perfect this time but i also may be sure this will suit me very much i may be perfect in this or not but it will do the best for me
hectorr59
2 reviews
2 helpful votes
9/4/18
Overall good, no complaints. Have not had a breach in a while since hiring them so it seems like they must be doing their job.
nickn102
2 reviews
0 helpful votes
7/27/19
They have sold me a panel which is not working and when i asked for support they asked me to pay money for every action they will do They are scammers, STAY Away!
peters1207
1 review
0 helpful votes
7/23/20
I ordered from this website on 11th June 2020. Order confirmation sent. Two days later funds withdrawn from my account. There was no tracking number provided (now I know why!) and I did not receive the goods. Sent multiple email enquirys and all were ignored. This company is a scam. Do not risk your money!
danisha7
Danish A.
6 reviews
0 helpful votes
Fab
1/19/21
Very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very good products
victoriak17
Victoria K.
4,366 reviews
3 helpful votes
1/19/21
ершы шы пщщв вфн this is a good way to behave lie thus ad this might be really great moment to be wlldone about it but i am not sure abou it as well
victoriak17
Victoria K.
4,366 reviews
3 helpful votes
1/19/21
Followupthen Good moment to be really goo at some decent moments to be true to life this might be very helpful in case one may want to show some of its best sides or smething else
vinayarajr
1 review
1 helpful vote
12/14/20
This is site is perfect example of onljne fraud. Please do not buy from this site. The Saree shown innthe site and the one delivered is completely different.
sindhuk9
5 reviews
19 helpful votes
9/16/20
I bought a saree. The picture given in the site and the saree received are different. They are using celebrity pictures for silk sarees. When you receive the item its some cheap stuff worth rs 500 maybe. They refused to refund. Their return policy is utter nonsense. Don't waste your money. No telephone number to contact. Only email. Only allowed to refund damaged products. Not consumer...
annap120
5 reviews
13 helpful votes
11/17/17
This organisation is the WORST group of people i have ever dealt with. Their advertising is false and their materials are not what they say they are. They will charge you top dollar for something advertised as premium quality - but the quality is pure rubbish and not as advertised. Authorities are aware - and one of thier businesses is already closing down. It won't be long before more of their...
barbaras138
6 reviews
0 helpful votes
7/17/16
I turned them over to my bank. They have sent me texts telling me not to report them to my bank. Yesterday, I got another text saying my account was frozen, but they gave me an address to ship it back to at my expense. (They told me to value it as only worth $20., not the $192. I was charged. Today they called and texted me from Canada although they are in China. My bank told me not to deal...
annettem276
1 review
0 helpful votes
1/22/21
Very happy with my purchase. Great quality shirts and beautiful designs. Excellent customer service. The deserve a five star rating. Thank you.
tammyv89
3 reviews
0 helpful votes
1/4/21
This company is selling the same crap, using the same video on Facebook to sell these toys which are supposed to be realistic but they are worthless, deformed looking things that are not worth anything.

Tip for consumers:
Do not fall for this , this company just renames the sites and sells the same worthless crap. Cheap and ugly and small. The pig looks like an anteater not a pig.

victoriak17
Victoria K.
4,366 reviews
3 helpful votes
1/19/21
This is a very goo for me this might be regarded as a rather imple rule in most caes this must be taken as a rather interestinf moment for most
barbaras138
6 reviews
0 helpful votes
5/27/16
The dress weighs a ton. Rhinestones are huge, ugly, and tacky looking. Have been trying to return it for a month. Today, they responded that they won't take it back without me sending pictures. The dress arrived stuffed into a too small plastic bag. I may donate it to the Goodwill. I was billed $192.00 USD and the receipt and tag on the dress both say $80.00. Turned them into my bank for fraud.
konstantineg
2 reviews
0 helpful votes
12/14/19
Do you know why I like this box, because it allows us to get a favorite product at a good price. This is a great offer. Feasting on a holiday. This is an attractive offer.
kelseyk55
Kelsey K.
1 review
0 helpful votes
1/19/21
I've had the ball dropped on me not once, not twice but three times. I am an annual member and have had my box completely lost. I have had products paid for and never shipped with the box. Lastly, products (shampoo conditioner and leave in) come in late and came in spilled in the box and they didn't seem to care. I love the boxes, but due to the customer service, I will not be renewing.
baileyd30
Bailey D. – FabFitFun Rep
Hi Kelsey! Thanks for leaving us a review! We reviewed your account and found that the replacements have been processed. We apologize for your experience and hope to have the opportunity to serve you better in the future!
geoffreyb87
1 review
0 helpful votes
12/1/20
Verified purchase
Excellent prompt service with insulated chilled packaging.
mry9
1 review
0 helpful votes
3/14/17
I placed an ordered on 10 of march and today on 14 I got a call saying we are cancelling your order as there was some technical glitch in our website. Shameful so in deed we cannot trust the website with the 100% trust and safety like other shopping website we do. I advice you to not shop on this website for saving few bucks as your order can endup like my order.
Service
Value
Shipping
Returns
Quality
tezw1
1 review
0 helpful votes
10/7/20
I ordered. Paid. They shipped It and shipper FedEx Austell, Ga facility broke it. Sent replacement FedEx Austell, Ga facility Lost it. I tell them send it UPS. They send FedEx. Going on a month since order. The Second and third one is on The Glass company. The first on on FedEx bad service.
stevew1345
1 review
0 helpful votes
1/13/21
Blocked me, and didn't even have the courtesy to tell me, just because I questioned them about threatening to report me for a physical meet. Was actually reported by a sour queen that I said no to, but rather than check the messages sent me a threatening message. Questioned this and got blocked.
js1367
1 review
0 helpful votes
8/5/20
THEY WILL TAKE YOUR BOOKING ALLOW YOU TO CANCEL AND THEN PUT YOUR MONEY IN A ACCOUNT WHICH EXPIRES 12 MONTHS LATER, THEY HAVE BEEN REPORTED TO UK POLICE AND TRADING STANDARDS AS A SCAM OPERATION - PLEASE BE WARNED THEY HAVE NO CUSTOMER SUPPORT THEY RELY ON ILLEGAL PRACTICES TO KEEP MONEY FOR YOUR CANCELLED BOOKINGS AND WILL NOT REFUND TO YOU CARDS YOU ARE BETTER OFF BOOKING DIRECT WITH HOTELS....
sama271
1 review
6 helpful votes
1/2/19
Fabian Calvo and these are facts, is a documented slum lord while in real estate, a herion addict has robbed multiple people for over 50k. This is all documented. The worst part is I feel bad for his kids, who's father is a herion addict CON -ARTIST!
chrisc1788
1 review
0 helpful votes
10/2/20
I have visited the place with my wife and it was so welcoming and very nice. The food is excellent and the staff is very polite. Will for sure come back
anastasiab12
46 reviews
89 helpful votes
4/25/18
I give Fabiosa. Guru a three-star review because I find the site entertaining, but not necessarily high in substantive value. The stories tend to be brief, pop-culture centric stories that are attractively illustrated, but that don't have much substance. The website is an easy one to navigate, but they could improve their search feature.
tanveers8
1 review
0 helpful votes
11/2/20
This fraudster is a clear cheat. Suggest all - please never get into buying anything through this site. Saale wrong product dete hai tht too old. Kutte kamine sirf paise lete hai marjao mehnat ke paise lutte hai
amys1497
1 review
0 helpful votes
1/15/21
They sign you up for a $39.95 VIP membership without you knowing it when you purchase from them. I am so broke. I ordered some boots for my granddaughter for Christmas that ended up costing me $120! Not to mention I received bras first and had to send those back to get the boots. Now I am being charged every single month. SCAMMERS! They hope you do not notice.

Tip for consumers:
DO NOT purchase online. YOU ARE AUTOMATICALLY SIGNED UP FOR VIP they charge you $39.95 per month.

Products used:
Purchase boots for my granddaughter. First received bras. Had to send back and reorder. Now for the SCAMMING part. They automatically sign you up for a VIP membership. They were charging me $39.95 every month, hoping no one will every notice. TERRIBLE company!

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
colen13
Cole N. – FabKids Rep
Hello Amy,

Thank you for writing a review! We are continuously striving to satisfy our member’s needs as much as possible, especially with our VIP membership. For further assistance, our Member Services team will be contacting you within 48 hours.

Best,
Nelle
christynat
1 review
0 helpful votes
4/18/20
I've been an elite member for over a year, I've spent thousands of dollars here on bras, leggings, and other clothing items that I love. I've personally never had a bad experience with the clothing, or materials, in fact I own over 16 bras, 30 plus leggings, and multiple shirts, shorts, jackets and shoes. Again, no complaints there. I knew about the monthly membership when I signed up, so no...
meganl11
4 reviews
7 helpful votes
1/3/14
This is a american website so if you are English like me you will not be able to by anything but it is a really good site. It is simple and easy to navigate. Prises are simply desplaed and the swimwere, jewelry are fashnible. I would recommend this site. Sorry about spellings please vote
oceans9
2 reviews
0 helpful votes
12/22/20
I signed up with Fabletics in 2016 and am currently a Gold member. I am a happy customer. The concept is quite simple - skip the month between the 1st and 5th of every month, or get charged the standard "fee" which you can still use as a credit towards their merchandise. You're never really out any money because you can still buy stuff with the credit! I just set a reminder on my phone to log...
victoriak17
Victoria K.
4,366 reviews
3 helpful votes
1/19/21
Good option to be better and look greater then ever this might be very irritating for the upper faces but the others might say it i not so only time may gve us the fixing moment to find the way out not any more
ambera281
1 review
0 helpful votes
1/20/21
This was my first order and none of the items fit. I tried completing a return/exchange on the website and it wouldn't work. Turns out one item was no longer available. I was confused how the 2 for $24 deal would work if I returned one pair and kept/exchanged the other. Difficult to understand. Had to speak with a supervisor. I still didn't get complete clarification. Ended up asking for a full...

Tip for consumers:
Don't.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
colen13
Cole N. – Fabletics Rep
Hello Amber,

Thank you for sharing your feedback! We are sorry for the negative experience you have encountered with our returns and exchanges. We will contact you within 48 hours for further assistance.

Best,
Nelle
jurgitav
1 review
1 helpful vote
3/1/19
It is not possible to cancel, or they would cancel, but no money back. I asked many times and answer very simple: You could cancel, but you will not get any credits back. And every time you need to go to the website to cancel for a month? I regret to start this this membership and this company! Very disappointed!
ivyt14
Ivy T.
Hello Jurgita,

Thanks for taking the time to write a review. We always welcome feedback; it helps us know where to improve! In the meantime, we’d like to help resolve any problems/concerns you had. A representative from our Member Services Team will email you shortly to help you out.

Best,
Ivy
victoriak17
Victoria K.
4,366 reviews
3 helpful votes
11/16/17
Good but not very stylish for me i am not so sure it is lie this but may be perfect in this as well This may be judged only as a rather cool and perfect situation to be done s well as it might be
josem87
1 review
1 helpful vote
9/4/15
A few weeks back, I purchased a neck roll pillow from Fabmart and fell in love with it completely. Their staffs were great in making the best recommendations but I was not sure if it will work. But to my surprise, the pillow is a great company for my frequent business travels. The best part is that I was able to save a lot on this purchase.
onin2
8 reviews
0 helpful votes
12/29/20
On this internet site are altogether the fine things we've visible constantly and you could at present put it to use. Profoundly encouraged
marlenep10
1 review
0 helpful votes
11/30/17
I have just ordered my 3rd photo blanket from Fabness. Great quality, great sales prices too! Delivery is very fast. The previous blankets were such a hit that more family members want them too! I'm a very critical buyer, but when I get great service, great communication, and awesome products, I'm very happy to promote places I deal with. Word of mouth is the best advertising places can get! If...
faboolousp
1 review
0 helpful votes
11/5/14
FABOOLOUS is a smart and innovative free online project management solution, maintain your projects easily, write down your notes and store all your files in one place.
annap120
5 reviews
13 helpful votes
12/4/17
This company are SCAMMERS! They will charge $300 for for a $20 wig. They will say it is real hair but it is 20% real hair and 80% lowgrade synthetic. They go under the names: Donalove wigs, Ho Wigs, Pro wigs, fabbeauty dresses (they are also selling fake Daytona tickets), StyleWe and who knows what else. They have 81 websites connected to their IP address. When publicity gets really bad, they...
anomynouss
1 review
0 helpful votes
3/12/15
I ordered three dresses for my daughter from Fab Party Dresses. All three dresses arrived from the Republic of China with NO TAGS attached to the dresses. All of the dresses were horribly made and we contacted the business to inquire about returning the dresses. After 7 emails back and forth (requesting me to take pictures of my daughter in the dresses), this issue is not resolved. This is...

Tip for consumers:
DO NOT PURCHASE FROM THIS SITE.

sp981
1 review
3 helpful votes
8/4/16
I ordered a dress for a wedding and it was torn at the seam. It says you have to return within 24 hours! READ RETURN POLICY. Well no one would responded to my email and you could not enter information on there web site because the order said processing for 2 weeks. I decided to return the dress myself. After I acted like I wanted to order again I got a person. They wanted pictures etc! Which I...
alik179
1 review
0 helpful votes
11/5/20
Order some gym equipment in May 2020 the said i will get refund i even contacted paypal and today is November 2020 and still no refund or equipment. Im disappointed that paypal has not backed me up on this with all the stuff I submitted Like they asked.
peachr2
96 reviews
249 helpful votes
1/17/21
Someone fraudulently charged $3,000 of fabric after I purchased an item from a craft fair back in 2015. Company wouldn't reimburse me so I had to declare my credit card stolen and refute the charges. While I do buy fabric I never buy online because I have to be able to see and feel it. Online results always vary and are never close to what you expect it to be. Why buy it online when I could go...
jeffb746
1 review
0 helpful votes
11/22/19
Ordered product from them over a month ago, took my money, sent me a tracking number. Tracking number still shows that USPS has not received the item. I've sent numerous emails and all they said was "you'll get your item". Worst experience ever, still unresolved, no more communication from them and no merchandise. Now, i have customer orders that i cannot fill because i cannot complete the...
nancyp986
1 review
0 helpful votes
8/18/20
I spent a lot of $$$ on fabric for my daughter's wedding several months ago, and have not rec'd my fabric! I've left Numerous messages on the published phone #'s answering machine, NO CALL BACK. NO REFUND. Stealing people's money!
shirleym462
1 review
10 helpful votes
9/3/20
I ordered fabric from this company but didn't get a confirmation of my order. I left 2 messages for them and then received an email telling me my order had been shipped. It took less than a week to fill my order. I was very pleased.
violetm2
1 review
0 helpful votes
8/17/15
This site has one of the clearest views of the fabric - it shows the swatch with a coin, the fabric draped over a stool, an extreme closeup revealing the weave. It has some of the best prices for silks and cotton/silk voile. Their ordinary price is about 30% off but they often have 50% to 70% off - then I stock up. The problem for me is that I tend to overbuy on the cheap fabrics because,...

Tip for consumers:
Click on all the pictures before you buy. They often have iridescent silk dupioni.

Service
Value
Shipping
Quality
alexj32
1 review
1 helpful vote
5/17/13
Placed an order for some fabric from this site. Received it in a pretty average length of time. Honestly probably would have given it 4 stars, but they also put a sweet little hand-written thank-you card in my order :)
vineelc
0 reviews
0 helpful votes
1/15/21
Thank you for your great service. Really appreciated as it was so stressing until I found your site Fabricoz and ordered after chatting online which was so helpful. You delivered in time and stitching was great. Fits so nicely that everyone liked and complemented me. Very happy customer!

Tip for consumers:
They provide plus size too which is rare!

Products used:
A Lehenga

Service
Value
Shipping
Quality
lynnb697
1 review
1 helpful vote
11/15/20
I ordered a Christmas fabric panel with the standard shipping. The package was sent to UPS on October 23 in Georgia and was received by UPS in California on November 6. On November 7 UPS delivered the package to my local USPS post office where it sat until it was delivered today. Fabric.com needs to look at a better shipping system than UPS Innovations.
michaela107
1 review
2 helpful votes
10/29/14
1 star because you cannot give none. You receive a can of spray on fabric dye the problem is the spray can. It does not have enough pressure inside to spray the garment. You will find you have run out off pressure and the tin is still half full of paint. This is a waste of money stay clear of all spray on fabric paints.
haraldh10
1 review
0 helpful votes
1/17/21
Verified purchase
Other than charged for the purchase the service of this company is unreliable. Not only does it takes weeks, well maybe more since I have not gotten mine yet, all the emails to the company requesting some form of communication bounce back, starting to believe it's a scam and will report it to the better business bureau

Tip for consumers:
No savings comparison to more expensive companies when you don’t get the product in a timely fashion , you get what you pay for

Products used:
Have not received it yet

Service
bl457
1 review
0 helpful votes
1/20/21
They sell labels for finished clothing, quilts, etc. that are profane. That kind of language is seen all over the internet, please don't bring it into sewing. Our young children learning to sew can be exposed to that so easily. When are we going to learn how devastating this can be to our children's moral character.
tomm1097
1 review
2 helpful votes
5/26/16
This site is awesome
roshikaj
3 reviews
2 helpful votes
2/17/17
My order arrived quickly and on time. No hassles. Happy customer. The service was very prompt and the items were exactly what I ordered.
alexandras8
anastasia a.
3,847 reviews
7 helpful votes
1/19/21
cool
kathyz1
3 reviews
3 helpful votes
2/11/12
They sell fake imitation products from china. One guy handles this business from hid condo. You can call all day, noone ever picks up the line or returns your messages. Total scanners!
taraj1
2 reviews
3 helpful votes
2/22/12
Great fabric really fast shipping, very satisfied with this company. I'm trying to branch out and try different fabric stores they do a great job, fabric was cut correctly which doesn't always happen with other companies.
sheenal10
1 review
1 helpful vote
12/11/18
BEWARE! A complete scam site, using cute clothing to lure customers into purchase. Ordered my item on 28 September that was never processed or mailed our by the company who later conveniently claimed their site had been hacked but are now back online. They went completely MIA on all contact channels (emails and social media) when followed up for a refund yet have been actively promoting their...
soniyas4
2 reviews
0 helpful votes
8/19/17
I purchased home décor products from fabuliv. They provide genuine products. These products look good in my living room. I like there on time delivery. Products are same as shown on site. I like their products. I would like to recommend them to all my friends.
kimberlys79
25 reviews
40 helpful votes
4/20/17
This company has, finally, done the impossible. They have created 'real' fur. I kid you not! I have multiple throws from them and the ONLY way to tell their 'fur' from the real thing is to part it down to where you can see the fabric to which it is attached. They even have invented 'suede' that is so close that the variance from the real thing is negligible. So, I'm not killing anything for...
deborahh18
1 review
1 helpful vote
10/16/13
Designer dresses for a lot less - of course they were replicas... but I'm ok with that and so is my daughter. However, when it came time for her to purchase her Senior Prom dress - she found one she loved and ordered it "as pictured". Well, it's pictured in a beautiful NAVY blue - she received a bright royal blue. Nope. Not even close! They said they shipped what I ordered - yup - but what...
hannahv2
3 reviews
1 helpful vote
7/25/15
This same company has been called The Fabulous U, Fabulous U and now Fabusfashion. For billing purposes obviously, because after so many requests for refunds Paypal and Visa refuse to accept charges from them. Any good reviews are only there because the owner pays people in India $ or $5 a piece to write them, but it's still easy to spot them since they are obviously written by someone who...
tammyw133
1 review
1 helpful vote
11/5/18
The site seems to be accepting orders but is not delivering them! They don't answer emails and their phone number doesn't work!
Service
Value
Shipping
Returns
Quality
tinak65
1 review
0 helpful votes
8/27/17
DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM HERE! Absolutely awful experience. I heard bad reviews but we took a chance. So I made sure I triple checked my order before payment. I did not receive any emails verifying my order or a confirmation of order. I did get a tracking number which did not work. When the items arrived there was about 60CAD additional shipping. The dress we ordered was silver and we...
cindye19
1 review
0 helpful votes
9/8/16
If you order a knock off dress from this company, and it is not perfect, just give up trying to get it returned or your money back. First, it is difficult to even find a person to talk to without constant research and hounding them. They will not give you a phone number, they will not give you person to speak to, they will not give you a Return Address. They are in China and will not take the...
lamidis
3 reviews
5 helpful votes
8/5/20
My friend send me some pictures asking me to guess who is those pics, and without guessing twice, I reply that's should be your grandpa, he laugh out loud and then send me the original picture. I'm shock. I had to install the FaceApp to do same for my pics too. I love it
wendyd267
Wendy D.
1 review
0 helpful votes
9/25/20
Lipsticks over here are pretty great. I have over 7 colors that I have brought within 4 months and all are super amazing. I got four mattes which are the straberry, magenta, seared berry and revenge. The others I have are all frosted and my favorite frosted shade would probably be Medallion because it has an amazing shine and its not too bright either. 100% recommended
joeg730
2 reviews
0 helpful votes
1/21/21
Facebook is not fit to get a one-star at all as it should be zero because of their ridiculous censorship which is way too out of control. Just keep on silencing people for very stupid pointless stuff but it is okay for others to do it to them and when they do it back then they're the ones to get banned. Banning people for "hate speech" and "harassment and bullying" is a way for them to censor...
dharmak
2 reviews
2 helpful votes
6/18/18
I belong to the old school where i still do post festive greeting cards. I do post a minimum of about 100 greeting cards for each festive (Chinese New Year, Eid, Diwali,, Christmas, New Year, Valentine and not forgetting birthday cards) However i find Pos Malaysia postal system NOT reliable where many of friends say that they never receive the cards Wonder is there any alternative. Can...
tiffanyp
15 reviews
63 helpful votes
10/28/10
Sometimes, there are silly things that people say on facebook. Like "I can't wait to find out if I'm going to be an aunt or an uncle!" Yes, you guessed it. Facebook fails. Sometimes they are funny and sometimes not-so- funny, but it is definitely a good way to pass time.
emmat99
2 reviews
0 helpful votes
9/27/19
I have been trying to reinstate my payment options with Facebook for months to no avail. In 2016 my Paypal account with Facebook was hacked in Texas and I was living in Los Angeles. I was able to get in touch with Facebook and they refund my money back to Paypal, that was a good thing. Since that incident, they have suspended all of my accounts and I can't advertise on Facebook nor Instagram....
donaldt630
4 reviews
3 helpful votes
8/15/20
Just like Craigslist, Letgo and Offerup. It's brimming over with flakes and address collectors. If these so called "buyers" aren't willing to give up their telephone #, they definitely aren't going to show up so don't waste your time.
ayeshah10
3 reviews
0 helpful votes
8/13/19
Funny and have nice day best regards Michael a jaOo beshk you can see it in a v ja rha hun tOo late to earn a ja rhi na hoo rhi na na na na k ap kOo pTa a jaOo khud hi khailOo
julianaw5
1 review
0 helpful votes
2/23/18
I must say their service is wonderful. I had an excellent experience and I cherished every bit of it. The client service was second to none and I recommend these guys for any business!
hailees7
10 reviews
4 helpful votes
12/9/20
Seriously this website was easy to use with all assistance where variety-based overall services were great which I have used but its graphics was not much better. They have efficient favors so I am satisfied with it 9/10.
tracys41
2 reviews
4 helpful votes
4/11/14
SCAM they send you hideous dresses, worst customer service, will not refund your money, and you have no protection by using a credit card, because this site overseas. *******@gmail.com this the email of the idiot that I have had to deal with. Http :// www.loaddress. Com/ http://www.facedresses.net this is another site of theirs
davidk8
1 review
3 helpful votes