We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "curv" to "cust"

mikav5
1 review
0 helpful votes
2/1/21

This company is a total fraud! The products does not come from the NL. I ordered 1 month ago and still not delivered with poor customer service. It's a scam people don't order there! All positive comments in here are fake comments their wrote themselves. Save jour time and your money. I will spread this message, this company needs to be closed down. They are not following the e commerce rules!

Tip for consumers:
This company is a total fraud ! The products does not come from the NL.

I ordered 1 month ago and still not delivered with poor customer service. It’s a scam people don’t order there !!!! All positive comments in here are fake comments their wrote themselves. Save jour time and your money. I will spread this message, this company needs to be closed down. They are not following the e commerce rules!

Products used:
None not delivered

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
biankas3
54 reviews
16 helpful votes
9/13/20

Curvy Angels is the most wonderful group on FB for plus size women! This page is nothing but positivity, laughter, happiness and uplifting a woman's spirits if needed. I, myself am a plus size woman that has overcome my insecurities about my body but thanks to Curvy Angels I now know and believe without a doubt that I am beautiful and sexy exactly the way that I am! Having this kind of...

naomio17
3 reviews
0 helpful votes
2/9/20

I placed an order for a dress after having the assistants help who convinced me to buy a L instead of a S.(im a petite) the dress supposed to arrive before nye and came after of course. I sent it back for a refund and they don't give refunds, only store credits.ok I said. I ordered another dress, to get an answer 2 weeks later, they don't make that anymore. Here we are in February, no new items...

merediths98
1 review
1 helpful vote
7/26/20

Worst customer service ever. I have not received my mask. The mask are still showing that they are still at the store. I will never order from this company again.

claireg68
1 review
1 helpful vote
12/16/18

When it comes to ordering sofas, beds, mattresses, or other home furniture online, it's good to know that Cushdy Furnishings have you covered. We have a wide selection of dining room, living room, and bedroom furniture to choose from. Please visit our website today for more information.

heidew
6 reviews
23 helpful votes
3/19/18

Bought these for my husband. He loves them. Have had for over a year and have held up well. Very comfortable. Will be buying another pair for him.

samf8
1 review
2 helpful votes
7/7/11

The record label is a complete scam, the services it states it delivers and artists/bands and industry areas it 'Says' it has worked with are totally false. For anyone that is currently trying to attract interest for their track from labels, stear clear of both this website and another going under the name 'The White'

jessicac956
1 review
0 helpful votes
9/29/20

Order swatches and paid for them a month later still haven't received them and looking for a refund. Emailed 2x w/o a response.

shanc4
1 review
2 helpful votes
7/16/13

I finally got my 4 patio cushions and they look fine. I was worried because it took sooo long and they other reviews seemed mostly bad. They really should tell you 8 weeks up front. The sunbrella fabric for the new cushions is a perfect match to my other outdoor furniture.

deborahj438
1 review
0 helpful votes
10/17/20

I just received my replacement cushions after waiting weeks for them and spending over $350.00 for them. I am 64 years old and weigh 122 pounds. I sat down for 20 minutes and the foam is squashed down and I'm sitting in a crater. Horrible company. Horrible quality.

michaelr2575
1 review
0 helpful votes
10/8/20

I have had a complaint on file with this company since July 28,2020. This company provides property management services through our HOA. I have pointed out an issue that needs addressed that our handbook and Bylaws clearly state that the property management is responsible to retore right away. I keep getting answers that things are happening behind the sceens and they are not allowed to discuss...

simonej1
1 review
1 helpful vote
11/27/12

I am always quite nervous about purchasing online but recently I bought some nursery furniture from Custard and Crumble. Their products are really beautiful, and I couldn't find exactly what I was looking for elsewhere. I was really pleased, the customer service was excellent and when I received the products they really exceeded my expectations. HIGHLY RECOMMENDED!

susane14
1 review
0 helpful votes
7/29/13

My kids love wearing unique clothing that every other child doesn't have. I almost feel bad letting the world know about how good this website is but I want to support them.

leons70
43 reviews
207 helpful votes
9/23/15

Pretty good writing service! Paper was written in time

shawl2
1 review
0 helpful votes
6/11/18

This sight has saved me tremendously! Highly recommended. I get really stressed out when it comes to writing papers & they have been the best help a student could ask for.

chriso1
654 reviews
3,314 helpful votes
3/30/11

On the one hand, if you can't spot all the accidental grammatical errors here then you definitely do need some help with your writing. On the other hand...

kellyt53
1 review
0 helpful votes
4/13/16

I 've ordered already a few essays and a research paper here. My works were written perfectly. Yeah, perfectly! The topics were covered completely. Moreover, all the professor's requirements were met. I wa sso happy to get exckuisve papers. Many thanks to this team of professionals ;)

phillips36
1 review
10 helpful votes
3/12/16

First, followed instructions just great. Second, the writer took my words and thought and was able to put them into the assignment. Third, all work done nice and fast!

Service
Quality
meganm136
1 review
1 helpful vote
4/3/18

The review of my article was quite helpful and delivered promptly. Great service for dissertation editing! Easy payment methods and good discounts! I would recommend it to my college friends. Thank you!

alexh257
1 review
0 helpful votes
6/28/18

I joined CustomSoft few months back. In past few days I had superb experience in Custom Soft. Feeling nice to work in CustomSOft. Supportive seniors and team mates

lanih36
1 review
0 helpful votes
8/22/20

Ordered in June, still not order. I was lucky enough to get a couple of emails back saying it would be deleted for 45 days due to covid... Well over that. Stopped getting email back once a I asked for a refund! Tried Social media, different email account nothing. Next steps will be trading standards. SCAM COMPANY DO NOT USE!

tracyb91
2 reviews
0 helpful votes
1/18/21

My term paper was written just as I needed, all the citations were correct and I got a good discount for it becuase I am a returning customer. Its a very reliable service.

bobm810
1 review
0 helpful votes
12/11/20

I've been a customer for a year and the delivery was good until my final and i think that would be my last order. I placed a complex writing gig and i set 14 days for the writer to work on it. 7 days have passed and no one was working on it. I messaged the support almost everyday to get an update until my deadline was 6 days away. I contacted the support because I was worried that the writer...

jamesw128
James W. – Custom - Writing Rep

Hello, Bob

First of all, we were completely transparent about the situation with your order and kept you updated at all times. Second, the deadline was extended because you added 4 pages to the initial order. Third, you requested the cancellation a few days before the deadline. According to our refund policy, only 80% of the funds are returned in such cases. But since we indeed failed to find a writer for your task (which was very complex), we decided to give you a full refund.
As you can see, we truly did our best and it is sad to see this one-star review.
Please, accept our apologies for your poor experience.

customd1
1 review
0 helpful votes
11/24/17

No matter what dressings you require or what sizes your windows are in your home or business, here at Custom Blinds Direct we are the North East blind specialists that can provide you a bespoke blind service tailored to your needs.

fredrickm27
1 review
1 helpful vote
2/8/14

I highly recommend this company because of the unbelievable bobbleheads they created for our company this new year for gift giving. Marvelous piece of artistry! Good use of colors that look soothing to the eye. I am deeply satisfied with what I spent and what I received.

kaysenh
1 review
0 helpful votes
10/9/19

They are the best packaging providers in the USA. They delivered timely and the quality was outstanding.

elizabethj538
1 review
0 helpful votes
11/9/20

Ordered 4 twin comforters bed sets. Ordered over a month ago. Finally came in on Nov 9th. Was very dissatisfied with this order. Look like bed sheets instead of comforters. Will never order from this company again.

geraldm2
1 review
3 helpful votes
3/27/11

I ordered 4 rolls of Transformer wall border from this site. They promised prompt shipping and great service. Well they were prompt! They were promt about taking my money and not giving product in return. I was sent a thank you email for my purchase with a USPS tracking number. Well, guess what? The tracking number was bogus! I emailed them four times and received NO ANSWER. I finally decided...

barryr8
1 review
1 helpful vote
6/27/13

I needed something special for a corporate retreat. We ordered custom water bottle wrappers from CustomCandyBarWrapper.com. The work was executed flawlessly, at a great price and on time. It really helped us as we seek to integrate our new brand name into the company culture.

cw84
1 review
0 helpful votes
8/6/16

Their website states 8-10 business days to process/ship order. It was 6 weeks (27 business days) and I hadnt received my order or a response to multiple emails, yet my credit card was charged the day I placed the order. I ended up successfully disputing the charge through my credit card company and ordered through another online site that had customer service numbers posted (this one does not,...

Tip for consumers:
Look for customer service phone numbers and statements about wanting you to be 100% satisfied.

Service
Value
Shipping
Returns
franc90
1 review
0 helpful votes
12/22/20

I was on the hunt for a last minute birthday gift. Came across Custom Caps & thought to give it a try. I left a note on my order hoping I can get it in a certain timeframe and frankly it was extremely short due to my poor time management. To my surprise, someone responded to my order right away with the custom design I exactly asked for. They put it to production right away and shipped it out...

elliottb65
1 review
0 helpful votes
11/2/20
Verified purchase

I asked them about the shipping time for a part which they replied saying "Expect an 8 week lead time on ART pipes before shipping. -prestin" So I placed the order, and the order was cancelled 1 day after the order confirmation without any reason given. I went to a different vendor after this. Changing this to 3 stars because I only knew the order was reinstated after leaving a review.

dmitria2
James D. – CustomCarsCentral Rep

Elliott - The order cancellation was a mistake. It was immediately re-opened and is active. Sorry for the confusion.

timw234
2 reviews
16 helpful votes
7/13/20

Ordered a cell phone case two months ago. Getting nothing but "Its on the way" when you email them..

km121
1 review
0 helpful votes
4/1/16

Absolutely love my phone case and it fits well! Beautiful design with vivid colors, gets lots of compliments! Will recommend and buy from again!

anonymousg971
anonymous G.
3 reviews
0 helpful votes
9/4/20
Verified purchase

I couldn't get the online quote form to upload; it buffered forever. I assumed it was a shoddy internet connection while on vacation, but when I returned home it was still an issue. I was pleased with the responsiveness of your sales team when I had to email the order directly.

georgeb383
1 review
0 helpful votes
5/30/18

Cheap... I asked for and paid for a thicker military grade coin. They made a mistake and produced their usual cheaper thinner coin. Instead of remaking them they said they would credit back $117. That was a few weeks ago and have not seen the credit. The coins were for a charity golf tournament. The coin had a golf ball marker insert within it. Marker falls off in your pocket and the coin feels...

emmaj125
1 review
0 helpful votes
8/20/19

Custom Cigarette Boxes is a marvelous packaging partner. Their fast and vigilant services allowed me to get my cannabis boxes without any delays. I am eager to work with them again in the future.

tammyr10
1 review
2 helpful votes
10/24/13

I ordered a custom xbox controller. Site says 1 to 2 weeks till I receive it. To make a long, and extremely frustrating story short, I did not receive it in that time frame and they will not return your call or answer your email. When I threatened with a paypal claim they called me back, but lied about the "overnight" shipping. I would NOT do business with this company.

sarahw994
1 review
0 helpful votes
2/8/21

This company has the worst customer servos I have ever seen in my life, I brought a controller from them and I needed to as about getting a new one, I sent two emails in the space of 3 months about this issue and still have yet to receive feedback!

Tip for consumers:
Just don’t!!

Products used:
Controller

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
rodf29
2 reviews
0 helpful votes
12/15/18

Junk don't fit no where near the quality they said and they gave me the wrong number to order and still wouldn't exchange it

heidie45
1 review
0 helpful votes
10/21/20

For the price... value is not there! These have huge creases on one side that will not go away. All along the piping, which was an upcharge, there is horrible puckering. I would not order again, which is sad because I had three other pieces to do.

rebeccat3
1 review
2 helpful votes
10/10/12

Vendor does not send email confirmation of orders and affiliate websites do not even confirm the order. They do not respond to email inquiries sent via the online form. Then boom -you are responsible for charges of unconfirmed orders and their policy is no refunds.

rohitv1
1 review
0 helpful votes
4/1/15

Custom Data Solutions provide various custom services based around the QikKids qikkids childcare management software, software and assist in all tasks that clients may need help with relating to their CCMS software.

Tip for consumers:
qikkids support, ccms software

Service
Value
Returns
Quality
patrickg25
1 review
1 helpful vote
9/28/13

In this web site your can design your own product like tshirts mousepads mobile phone cases for Iphone Samsung LG HTC and more.It's could be very nice gift for your friends or family designed by yourself. All you need it's upload any picture and your product is ready. 5 stars!

kevins247
1 review
1 helpful vote
8/30/17

As from my previous review, I found this site (they are not related despite the similar name) on EssayScam.org forum. I used them for a BIG order (last year of my college studies). It had three parts and I gave CustomDissertation a chance with the first part after seeing recommendations of other students. Initially I took advantage of their 'trial' offer (it's good for two pages); once I...

Tip for consumers:
The more time you give hem, the better the price (check the price in real time by changing deadline and page count etc.).

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
stephanier8
1 review
3 helpful votes
2/3/13

Absolutely beautiful and amazing wedding gown made for the Perfect fit! I recommend custom dream gowns to all of my family and friends! Gorgeous fabric and swarovski crystals... better than the original designer... half the cost.

joes655
1 review
0 helpful votes
3/6/17

The easy way to contact them is to dial technical support contact phone number USA. They are all time available to serve you, no matter what the time is either it is morning or evening.

vincec112
1 review
0 helpful votes
11/28/19

Customer Service Help Number deals with Apple Support and provides independent technical support for all kinds of Apple products like the iPhone, iPad, iTunes, and MacBook, etc.

susanb355
1 review
1 helpful vote
2/5/18

I had to contact customer support due to a order I ordered a long time a go and they E-mailed me, but when I went to look it up i accidentally erased it. So I tried to look around on the web site to find away to work on it myself but could not find one so I e-mailed customer support and then Ruel E-mailed me back and through a few e-mails and a lot of HELP from Rue Finally l got almost...

visheshb
1 review
0 helpful votes
12/3/19

This is so much Cutieee Pie for all the ladies and gentlemen all are here. All the birthday images, good night images, anniversary images, cute whatsapp dp images and the other online destinations of christmas images pics and pictures.

vivekk22
1 review
1 helpful vote
5/7/18

Without knowing i called to this no - *******29550 for AC installation and completely my AC is gone now I dont know what to do. Full GAS Leaking and pipe getting cold and AC is giving abnormal sounds. Like this they have installed AC and they even not responding to my calls

parulj3
1 review
0 helpful votes
2/10/21

I call the toll free no. *******7536 on 16.01.2021 about my Microwave repair issue. The telecallers arrange the service on next day i. E sunday. The very next day the person named Amarpreet singh from Dashmesh traders comes on Sunday to repair my Microwave through this company. He tells us the panel should be changed and it costs 3100 including his visit charges. We agree and paid him. Next day...

gregs10
2 reviews
2 helpful votes
1/20/11

I use this website all the time to get phone numbers to companies that do not post their contact information. This website has lots of great information!

jimmyp4
1 review
1 helpful vote
4/30/12

They suck because they rate everybody is bad. I feel sorry for the idiot that gives this site a 5 star cause he really must be dumb

jessicag127
1 review
1 helpful vote
2/6/17

I like various activities in this different type of social network and I would recommend all of its sections, but as most useful to me I found the Q&A section where various users (or customers) can ask questions and receive answers from other customers- something like Quora, but more oriented to a particular niche or product.

Tip for consumers:
<p>You can use various free tools for business promotion if you are a <a href="http://www.customerso.com/business_pages/listing">business</a> owner.</p>
<p>&nbsp;</p>

Service
Value
karenw264
1 review
1 helpful vote
12/23/17

I am new to vonage home service but dont thibk i should have to unplug it evety day to vet it t to work, esdpeciallysince it wont happen to work at all, what should i do

johnj841
2 reviews
1 helpful vote
7/14/19

I highly recommend customessaypros. Com. Honestly the writers deliver on time and did i mention about the quality? It's just perfect, i really appreciate you for the good job.

trevors194
1 review
0 helpful votes
12/27/20

I've used CustomEssays for 6 months now and have submitted nearly 10 orders. Whenever I've had an issue, CustomEssays has always gone above and beyond to assist in resolving any difficulties. Thank you!

carmineh10
4 reviews
5 helpful votes
1/26/16

You can tell that even from just looking at the website's domain name.

justinc313
1 review
0 helpful votes
1/18/20

Service is good i like all the efforts which they do for us and doing best essays i appreciate that efforts

heleno17
1 review
1 helpful vote
8/12/15

Working on a custom essay with the topic ‘Barack Obama and Healthcare' was a pretty complicated one beyond what I would be interested to know. I hired the services of CustomEssayWritingServices.com to help with this and would like to thank them for scrutinizing every bit of the topic. I just think that they helped me to make a very moving essay. Great service!

heleno18
Helen O. – Custom Essay Writing Services.com Rep

Helen, thank you for your feedback! We strive to provide our clients with excellent service and take your comments to heart. We appreciate your trust in us.

ta249
1 review
0 helpful votes
12/10/20

I wanted to purchase a customized puzzle. They sent an email confirmation followed by another email with tracking number from USPS and shipment email. When I looked into it, uses never got the package, the tracking number did not exist on their site. I tried to contact someone from this website and there is no contact information. I then looked at the email they're sending me and i saw its...

maxi789
3 reviews
1 helpful vote
10/4/16

These knives with the Ipak logo and the cfk brands are super high quality at a very very good price. Even the sheaths are awesome. I have 2 of them and they are heavy sharp knives that feel as if they'll last forever.

yakuiw
1 review
0 helpful votes
1/20/21

I would like to give a zero star for very, very poor services! My order was shipped on Dec. 2nd, but I haven't got my order until today, almost 50 days. I sent email to the customer service again and again but no one answers.

Service
Value
Shipping
Returns
mitchella10
1 review
2 helpful votes
2/26/16

I brought in a picture that I got for free from a friend to frame. I loved this spot. They worked with me on pricing and they have so many options to choose from. The customer service was fantastic and I had also got a small parking lot as well which is very difficult for almost anywhere in LA. I chose frames that I absolutely loved and that would compliment my picture. I left the store so...

Tip for consumers:
If you want to frame anything just go to Framestore.

Service
Value
Quality
emmae159
1 review
0 helpful votes
12/25/20

This product look nothing like advertised on the site. It's is not a plush rug... it is basically a poorly made bath mat. Ridiculously overpriced, took ages to arrive and looks like they found it on the side of the road. Absolutely horrible. Please do not buy from this site.

vickis59
2 reviews
0 helpful votes
3/29/17

Wanted a special gift for College Graduate daughter, sent them a screenshot and they sent me a MISSPELLED canvas. Refused to correct it. Showed them what I sent them but they didn't care. Said they would have to completely redo the setup and they would only do it over if I paid them AGAIN. Very disappointed & frustrated.

jenniferk667
1 review
0 helpful votes
5/26/20

Don't buy from this company. I never received my order! Placed order 4/24 and now it is 5/26 and still nothing.

johnr568
4 reviews
11 helpful votes
6/25/18

I bought three major items from these folks for a new home. 1) Custom "barn style" roller glass shower door. 2) Custom shelves for three closets. 3) Custom mirrors for three bathrooms. Shower door... four guys showed up to install the shower door. I thought, "Wow, this is great". After installation the following errors were made. 1) Glass sliding door and fixed glass panel were not flush with...

debbied25
1 review
0 helpful votes
6/19/15

Love my son's baseball glove! It's exactly what we ordered. Customer service exceeded expectations and Ken was amazing to deal with. He is so informative and knowledgeable of the products. Will tell all our baseball friends and families to order from Customglove.com! Just sent the customglove.com website link to friends who have daughters playing softball! They now sell glove lace! Check it...

customg2
1 review
1 helpful vote
7/24/19

Are you seeking for the best Car Graphic designer in Sydney. These days Vehicles signages are in demand of people because care of graphics is more now. At custom graphics we are here to help you and full fill your demands. We are specialize in in any kind of designs.

annag42
1 review
1 helpful vote
12/31/14

Terrible. Never fulfilled my order as of over 30 days past the original promised ship date. They 'offered' to cancel my order, but since part of it had been prepared (cut the letters), they would charge ME a cancellation fee! Who charges a customer ANYTHING when the company is at fault. Outrageous. The over 20 negative Yelp reviews are spot on.

glendat8
1 review
1 helpful vote
10/11/17

Complete rip off! Ordered some custom guitar picks. The first order was horrible, the color was wrong and the printing was VERY poorly done. They re-made them and the new picks arrived chipped and the design flaked off after 2 seconds of playing. TERRIBLE! Oh, and they won't refund my money. Cgpicks.com

trangn31
1 review
0 helpful votes
2/7/21

This company is a joke. I'm sure they have fake reviews or pay for these reviews because there's no way they deserve a 5 star rating. I just needed to order 5 jackets. The designs were quite simple, just some wording, and I uploaded and even even talked to a few people to confirm the order design. Fast forward 4 months and I have only received 2 correct orders out of the 5. I have talked/email...

Tip for consumers:
go with a different company

Products used:
jackets

chrish1855
1 review
0 helpful votes
12/11/20

Dave and the staff have been taking care of my beer league hockey team jerseys for the last 5 years. If with the barriers and restrictions of COVID, he has still delivered in the end. Oh, did I mention he also ships internationally? Yes, my team is in the Sacramento, California region.

andyw235
1 review
0 helpful votes
1/17/21

I have bought exercise bike last month, and the delivery is really fast from usa local warehouse, it takes about 5 working days, and the package does not broken, and the exercise bike is very easy to set up and easy to use

elljayc
1 review
0 helpful votes
12/19/14

I have used this company before with good results. I made an order for this year in November and haven't' seen my order (it's been 45 days) and Angel is not answering my calls. The business phone number is disconnected. I don't recommend this place they are a bit sketchy

jerriv3
1 review
9 helpful votes
11/20/19

I would love to give a big shout out to CUSTOMIZED GIRL! I designed and ordered a shirt, like I've done before, but didn't realize how long it had been since I had ordered. I moved since my last order and when I selected "confirm" that was when I noticed that my mothers address was on file. She recently died so it was emotional even to see that address show up in my face. I immediately tried to...

andreww20
3 reviews
3 helpful votes
2/17/12

What an amazing experience! The sale representative was knowledgeable and friendly. I received my order to specification and on time. I will be ordering all my promotional supplies from them!

joshh306
5 reviews
0 helpful votes
2/19/21

I ordered customize caps for my family members. They provide good option to choose our price range, quality of the product. Had nice experience shopping with them.

Service
Value
Shipping
Quality