We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "corn" to "cosm"

cletab
2 reviews
7 helpful votes
4/4/11

If you are contacted by anyone connected with Websites4America, Cornerstone Marketing, or Economic Freedom Corp. Get as much information as you can from them and then report them to the Federal Trade Associatoin and the Attorney General's Office. This company is a complete rip-off. If you are reading this, please know that the more people who complain - the more "noise" we make & will get their...

janishas
3 reviews
0 helpful votes
2/25/21

Cornerstone Middle East is a reputed company that offers electrical safety testing in UAE. We set up our new office and decided to get electrical safety auditing done. The team of experts from Cornerstone Middle East arrived for the work and listed the upgrades required for the safety concerns of the property. Considering their advice, we immediately got the changes done. Undoubtedly,...

Tip for consumers:
Cornerstone Middle East is a cost-effective electrical safety testing company in Dubai. Their reports resolve the faults immediately.

Products used:
Cornerstone Middle East is a cost-effective electrical safety testing company in Dubai. Their reports resolve the faults immediately.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
lindseyb75
1 review
0 helpful votes
7/3/19

The system is user friendly and its features are great. I like the idea that no matter where I am, I can monitor our house wherever. I'm more relaxed since having Cornerstone Protection. Thank you!

bv17
11 reviews
40 helpful votes
7/9/15

This guy is amazing. I even have one of his books. He is incredibly knowledgeable about the animals he sells, and genuinely cares about them. I got a DOA (Dead on arrival) and he promptly refunded me, no questions asked. Its nice to see a seller that knows not everyone is bad and actually puts trust in his customers instead of being hostile. I felt extremely valued and respected unlike others I...

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
jackt63
1 review
0 helpful votes
10/7/16

If you're an actual artist, don't lower yourself to this sub-art clique. These people have no idea what they are doing, and are, ultimately pathetic little snitches and weak-willed, spineless cowards.

markk107
1 review
0 helpful votes
9/25/16

I ordered a plasma fractal business card entitled "The Rainbow in the Dark." Plasma fractals are so-called because they appear to be gaseous. I am a mathematician, so a fractal design is perfect for me. The colors of the fractal are the colors of the visible spectrum. One interesting thing to note about this artwork. The light blue wisp of the fractal near the center of the business card looks...

adamj24
3 reviews
2 helpful votes
6/5/13

I purchased their standard corona sdk product after the website told me they would provide a refund within 5 business days if not happy. When I found it wasn't suitable for me and requested the refund they then told me there was a handling/admin fee of 10%. This was listed absolutely nowhere in their product or website terms and conditions! When I told them this they ignored my email. When...

shisira
3 reviews
1 helpful vote
6/16/20

It depends on the virus, but common signs include respiratory symptoms, fever, cough, shortness of breath, and breathing difficulties. In more severe cases, infection can cause pneumonia, severe acute respiratory syndrome, kidney failure and even death.

corond
1 review
2 helpful votes
6/22/19

The quintessential and innovative one-stop shop for all of your dental needs. We serve a wide range of patients from children to seniors, residing in and around the towns of Brookline, Newton, Allston, Brighton, Cambridge, Somerville, and Boston. We accept most dental insurance and credit cards. Welcome to Coron Dental. Our patients feel confident about their smiles.

benh33
1 review
1 helpful vote
12/17/12

Very helpful experience with their customer support team, went out of their way to make sure I had the right lights for my kitchen. Very helpful!

alexw111
2 reviews
0 helpful votes
5/4/17

I ordered a bikini, it look just under 2 weeks to arrive and it looks great! The only confusing bit was the sizes, you have to be a little careful because it changes sometime between the products.

mairolm
1 review
0 helpful votes
11/19/20

Is very simple there's not a strategy on this games if you have the money or may I say you need the money to do any good at this games it doesn't matter if you are good at this games bc you don't win for playing. Oceans and empire for example to compete you need at least $300 a week or so and I'm been nice you can use that in a single event like hero event first package is $2.99 the second one...

hannys2
8 reviews
7 helpful votes
9/19/18

Shame on you, Poor service and a rip-off! I'm disappointed with their customer service. I am happy or unhappy truly sad customer relationship. They are dealing in fraudulent practices, shameful services.

rn30
1 review
0 helpful votes
2/16/17

Where do I start with this Pathological Liar by the name of Ricky Shane Norman, Australian, Passport Number PE0375224? He needs to be avoided at all costs. The company name he currently uses is: UEP AUSTRALIA Perth Office, Level 18 Central Park Building, 152-158 St. Georges Terrace PERTH, WESTERN AUSTRALIA. +61 8 9288 1880 Email address: *******@uepgroup.asia. Ph; +61 409 114 547 Don't be fooled by...

corpb1
1 review
0 helpful votes
8/20/20

The Corpbiz is all government registration website best prices to apply for government registration. Which depicts them as organizations "prevalently occupied with a monetary movement" Instances of NBFCs incorporate speculation banks, contract moneylenders, currency advertise reserves, insurance agencies, multifaceted investments, private value assets.

shainaz
5 reviews
0 helpful votes
9/15/18

Never refer to anyone for this. Don't call them. It is absolutely scam; I had a very frustrating experience with this company. The website was very late in replying me. Absolutely pathetic customer service.

joang273
1 review
0 helpful votes
10/7/20

I did not sign up but I received a cold call and was transferred to an individual who began to explain the program. I indicated I wanted to log into my account and she kept saying you don't need to it is on the front page. She was insistent and rude. I was skeptical, did not know who she was and needed my questions and skepticism answered. I wanted to look at my account while she talked. I am...

corporateh2
Corporate H. – Corporate Housing Systems Rep

We apologize for your experience. We would like to look into this matter further for you. Of course we do not want you to share any personal information on this site, but if you could please email us at info@corphousingsys.com with your telephone number the call was on, and the situation that occurred so we can review this situation.

sasj2
8 reviews
4 helpful votes
11/1/16

They have everything from shoes to babyclothes, things for the house etc. And they are save and fast

cd320
1 review
1 helpful vote
6/6/20

Ordered a Businessweek subscription to cover a few months. No problem. Upon expiration, I ordered another Business subscription. Never received the magazines! I emailed them several times, no response. That all happened over a year ago. Thieves! They kept my money.

morganm99
3 reviews
0 helpful votes
6/22/18

Beware of Companies Posing isn't there a law against this Don't call them. It is absolutely scam. First they try to scare you that the virus could damage your others devices as well.

hectors120
1 review
0 helpful votes
12/9/20

It is a good opportunity. A reasonable price for their services and 100% success in achieving the goal. Thanks to CCC we were able to raise our paydex to 80 in a short time.

ricki158
1 review
1 helpful vote
6/13/17

Samsung Electric Range Failure In late January of 2014, we purchased a Samsung Electric Range (stove top and oven) at a cost of roughly $1300. With just two retired people being in the house, the range had light usage and was well kept. The self-cleaning oven feature had been used annually to clean the oven. On November 17th of 2016, less than three years after purchasing the range, the...

bb103
30 reviews
42 helpful votes
10/1/18

Volvo car have a strong following for durability and looks, pretty classic. Having been attracted to them I finally owned a S60, it had an extended warranty of 10 yrs or 120K miles. I had checked several time to see if the transmission needed service, I was told no unless there was a leak. No leaks The vehicle is a 2004, and this year finally hit over the 100k at 105K the transmission service...

richardh45
1 review
1 helpful vote
8/24/13

Our business booked a cruise on Bahamas Celebration for about 25 of us, and got a superb price. No complaints here! Cruise was fantastic, everything went as planned, super cheap. Can't ask for much more.

hardys20
9 reviews
0 helpful votes
9/18/18

Never respond on time, bad experience with this, never go to this in my life again. Shame on you, Poor service and a rip-off! I'm disappointed with their customer service.Don't call them. It is absolutely scam.

jimd143
1 review
0 helpful votes
5/20/17

I've placed three orders from corposflex.com so far and both orders arrived quickly. There's always discounts going on so I get a few pounds off orders. The orders arrived well packed and as they are tracked you can easily find out when it's due to be delivered. This store has a fantastic customers support. I do recommend!

corps
1 review
0 helpful votes
3/17/20

Corpseed ITES Pvt. Ltd. Provides a platform for the Entrepreneurs and business and make easier. We help in providing Business planning, in the legal structure of the business, Government License as well as permit and financial structure

madelynm7
1 review
0 helpful votes
7/5/18

It was easy to use and I found what I was looking for quickly. I felt the fees were quite high and would most likely use this as a last resort when looking for tickets in the future.

jamesc953
1 review
2 helpful votes
8/7/18

I had my SEO content writing done by Corpwriting and got results in a very short time. They helped me get my website ranked on the first page of google and now I get good business out of it. I recommend Corpwriting to all who want good results in short time.

smithw45
3 reviews
3 helpful votes
5/9/20

This I the most beautiful and likely for everyone to GI with I like it too I recommend it for the most useaure and for everyone to buy it for their homes and personal job

graysonf3
3 reviews
0 helpful votes
12/21/20

Thank you very much for your work! I had to prepare the papers for the report, but I didn`t have time. Thanks to your service, I was able to submit my documents at the right time. Everything is very fast. And of course everything is of high quality. Thank you for your help. I recommend this service to everyone!

micheld64
1 review
0 helpful votes
11/2/20

They do not deliver the quantity spified, they do not respect the price specified on their website and erase your order from their database when the order is shipped. The delivery time is 2 monts and mor. If you comlained, you have to supply all information they should keep in their database. It is a lot of pain in the ass.

josepht25
5 reviews
15 helpful votes
5/29/13

Good site with Latin music and entertainment news. This site has been around for several years and is available in both English and Spanish. They also run contests and giveaways which I like to participate in.

cp265
1 review
0 helpful votes
12/22/20

I've owned a few of these corsets over the years and the quality and workmanship is always second to none. They are beautifully designs and made, and the website gives all the information for finding the right fit corset for you, from a fashion corset to a serious steel boned corset. Just makes sure to do your research and understand the info to make the right purchase for you. If you aren't...

zsb1
1 review
0 helpful votes
11/26/20

Already ordered 3 custom corset dresses from this site, and planning to order the 4th. All their products were pristine quality, perfectily fitting as per the provided measurements. Customer support is amazing, they respond in a timely manner, and are very helpful. Had problem with the sizing only once, they fixed it quickly. Can just recommend this company, it's a pleasure to do business with...

marinad68
1 review
0 helpful votes
2/17/21
Verified purchase

If I could give 0 stars I would. I want to punch myself for not doing my own research before buying from this site. They have fraudulent business practices and poor quality items that are marked up 400-500% of their actual worth. I ordered a fan laced corset, it was $90 AND ON SALE? It arrived relatively quickly but the quality of this corset... oh my god. It was the same quality as a $6...

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
neerajt1
Neeraj T. – Corset Deal Rep

Hello Marina,

Firstly we want to apologize for any unintentional inconvenience caused to you. As per the records available with us, your purchase made on 14th Jan was for $63.9 of which corset cost was $54, and shipping cost of $9.99. You raised a return request on 22nd Jan and shipped back the corset to us on 08th Feb which shows to be delivered on 16th Feb. We have a third-party warehouse and they take at least 3 weeks from the delivery date to process the return due to reduced man-hours and social distancing norms. We do not have any control over it. I hope you understand.
Once the return is restocked as per the terms and conditions of our return policy here: https://www.corsetdeal.com/pages/no-risk-return-policy
We will issue a refund of $54 to the original payment method. As stated in the return policy, original shipping paid is not refundable, and return shipping is the customer's responsibility.
We will keep you posted by email about the refund status.

Kind Regards,
Customer Support

addamc
1 review
0 helpful votes
12/25/19

corsetforsale.com very nice site, product quality very supper, quick delivery service. I am order Christmas corset in 22 Dec, company deliver 25 Dec. I am very happy.

mohamedh58
3 reviews
0 helpful votes
8/29/19

After Visa intervened. Now I get unsolicited emails which I have "unsubscribed" twice. Very shoddy Chinese company with horrible quality and awful customer service.

emmac119
2 reviews
0 helpful votes
3/5/18

I've purchased a few corsets from corset story now and apart from one issue which was quickly resolved, I've had no problems. The corset has arrived quickly and as described and really worth the money. Just love wearing their longer waist training corsets

Service
Value
Shipping
Quality
hollyc62
1 review
0 helpful votes
9/6/17

I think that corsetsfly.com is a scam. I do not recommend this site to anyone because they take your money but don't send your products and don't respond when you message or email them.

abbeys7
1 review
0 helpful votes
5/5/17

This seller is wonderful! Totally plan on buying lots of things from them again. Absolutely beautiful, well made, fits nicely and true to sizing. Fast shipping, corsets nicely packaged.

sandyp62
1 review
0 helpful votes
1/27/18

I've ordered from them twice and each time I was so impressed with the service I received and I could not believe the impressive quality of the Corsets I purchased! Can't recommend them enough.

carriew72
1 review
1 helpful vote
5/24/18

I found this site when i viewed a YouTube video. The YouTuber showed how she got the corset belt and how to use it. Then i opened the site and find a lot of amazing products with cheap price. I bought a neoprene black yellow waist trainer belt with $7.99. The shipping was about 2 weeks to US. The belt looks good when i opened the package. I used it every time when i went to workout. I sweated...

Tip for consumers:
You can choose fast shipping by DHL or free shipping by ePacket.

mandyp4
1 review
1 helpful vote
9/18/14

I did business withe the corum flange gurgaon location india and its service and the products are the best and never see such quality till now i thought they using the best material for their products so i investigate and found i was right i think http://www.corumflange.com/ is the best company in this field that i have seen till now

Tip for consumers:
it is the best company in there field if want to go for business with them then you could go with faith of close eyes

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
warrenm35
11 reviews
94 helpful votes
7/20/18

Update: So here it is July 26th. I just spoke with Jennifer at Corvette Central. She now told me the parts aren't due in until the 27th. Again, no email, no phone call, no good customer service. Needless to say I canceled the order. Their website says 4 day lead time fulfillment. It has been 24 days and no fulfillment. When I ordered them, they were supposedly in stock. Guess they are ok with...

davids4554
1 review
2 helpful votes
9/11/20

At one time a very fun place. But these days its a far right forum these days (too far right for this moderate anyway) and that includes a few admins who seem to be too LEO affiliated and get real upset when they see posts they object too. Just not much integrity.

haroldg138
1 review
0 helpful votes
2/26/21

Ordered splash Guards for a 2018 Grand Sport December 2020, February 2021 not received, Disputed charges with credit card, Claimed it was shipped, Bogus shipping number, Back in dispute with card company. Will not order anything from them again, Dishonest people.

Tip for consumers:
They are dishonest

Products used:
None

brianf100
1 review
2 helpful votes
12/5/16

Ordered a Corvette Polo from this site with overnight shipping over 2 weeks later I emailed them to ask where it was. Next, they replied and refunded me my shipping and told me it would take 2 weeks. I msged them again on December 2nd and they refunded my order. This site should have put the item was sold out or reached out to me telling me they were out. Terrible customer service and they put...

annoyedp1
1 review
1 helpful vote
12/16/09

Same as the previous comment: I ordered goods from this website, they have not been delivered, after a number of calls to a 'receptionist' I have established they are "not in stock" but I cannot get a refund from them. I have written (recorded delivery, e-mailed) and phoned them. I don't believe that it is a coincidence that my experience has been exactly the same as the previous post - my...

jjd9
1 review
1 helpful vote
3/21/18

This is a fraud operation run by a 18 yr old child from Manchester who pretends to run a marketing agency. It is in fact a whole ruse to take your money and steal it. I had the misfortune of having to deal with Cory who promised he could run a campaign for me. He assured me he had run the same stuff before and insisted on taking over £8k upfront to cover the marketing spend. This never...

nathaliay
1 review
0 helpful votes
6/26/17

It is the second time I purchased from this site, a friend recommend it to me, I love their designs, product came as described and prices were shipper compared to other jewelry sites. Will buy again!

emmad115
1 review
0 helpful votes
12/25/19

I bought this for my son's best friend for Christmas. His friend is a large fellow and I was initially concerned that the jacket wouldn't fit right, we ordered the XXL and when he tried it on it fit perfectly. I also must say that the feel of the jacket itself was amazing so soft. I was very happy with it and so was my son's friend. I highly recommend this jacket.

mushroomz
4 reviews
9 helpful votes
1/21/17

If you want to know what's in the bottle of your moisturizer/foundation without googling all 20+ ingredients on the label, this is definitely the right place! Wish more people will know about this website and I wish they had a donation program so I can support them in some way since the website is free to use. I hope they'll have comedogenicity index on more ingredients since I constantly get...

hassnainr
1 review
0 helpful votes
2/17/21

Hello together, Here is the 2nd review on that company cosette.com.au my fashion republic or pierre axel paoli from sydney from australia. We wrote several reviews about them last week and all got cancelled from cosette.com.au, cause they are telling that they would sell authentic products,... but cosette.com.au with the mothercompany my fashion republic and the head of FAKE pierre paoli is...

manojk12
2 reviews
0 helpful votes
4/5/15

Would recommend anyone for quality of work and services provided. Although the salon is currently only available for women.

daler180
1 review
1 helpful vote
9/25/20
Verified purchase

Ordered item at 6:30am on Thursday, 9/17, and just received notification that its has finally shipped on Friday, 9/25, at 3:15pm - 9 full days to ship!

shellyg10
1 review
1 helpful vote
6/9/14

This is a grate site. I use it in 2012 to find a babysitter for my son. Shelly.

chloey6
1 review
0 helpful votes
8/29/19

Absolutely beautiful and the detail is amazing! Could not have asked for a better representation of this outfit! The pants are a bit large, but they're just pants... the dress, collar, and cape are the key parts and are spot on! It will be worn with pride many times over! The quality is exquisite, and it is definitely not your everyday "costume"... it is a full on, custom designed, film worthy...

marissav2
4 reviews
16 helpful votes
12/17/14

This website has lots of cute things for what appear to be great prices but, as always, if its too good to be true then it is. I had ordered a sailor fuku costume from this company and the sizing chart matched my measurements perfectly so I ordered the 3XL(which isn't my size AT ALL). When I received the order it looked like it was made for a toddler. The skirt was probably the most disgusting...

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
hiroshih
Hiroshi H. – Cosmates.jp Rep

I am the owner of Cosmates. As we have written on the page of return policy, if the actual measurements are wrong, customers have to prove the difference of the measurements by photos.
And the customers can't complete order without agreement for our policies, so your claim is invalid.
We always exchange or refund for the products which have been proved that the measurements were wrong. You should have taken photos and showed them.

kinukos1
1 review
0 helpful votes
12/9/19
Verified purchase

I was so glad to find Cosme Cat carries DHC products. Free shipping is also great for internationall shipping, and the package arrived sooner than what I expected! They kept me updated with shipping process also. I am very pleased over all. Great service!

jayc346
1 review
0 helpful votes
3/15/20

Cosmedica has awesome, legit products. No product they sell is really expensive, but they work like a million bucks! I'm not trying to say their skincare line is some super secret miracle, but with realistic goals in mind you can achieve great results. Their products range from anti-aging to blemishes to uneven skin tone to age/sun spots to dryness, etc. I have used their Vitamin C Super Serum...

Tip for consumers:
If you have any questions, no matter how dumb you think it may be, just ask it. You will get an informed, very nice answer.

Products used:
Vitamin C Super Serum
Hyaluronic acid
Intense hydrating night cream
(something like that)
Day cream

ravenj6
2 reviews
0 helpful votes
8/8/18

I really love it it's really nice and amazing on the skin and that give you beautiful skin. I enjoy it a lot and I would love to experience more of everything

anisu4
8 reviews
0 helpful votes
1/20/21

As a long way as I is probably involved, it's been a fundamental and outstanding kindness. You are pretty tremendous in view that I visited your website online, however your customer assist isn't always solid.

terris188
1 review
0 helpful votes
8/20/19

You will not get what you want; you will not get a REFUND even if you spend 6 months contacting them.

tammyr121
1 review
1 helpful vote
9/9/19

Excellent and professionally manufactured cosmetic boxes! I received my order just in a week. I am pleased with the design and quality of the boxes. While I was making my order Paul Smith seem very enthralled and showed me a number of designs to choose from. I opted the one that was made with the combination of various color schemes with foiled stamps.

dmite
1 review
1 helpful vote
6/13/17

Love this office. Every time I go in they remember me from my previous visit. It feels like stepping into a friendly family office instead of being just a number. I would recommend (and have) this office to any friend or family member! Keep up the great work!

barbarag29
2 reviews
3 helpful votes
12/6/16

! Do yourself a favor and skip even bothering. This permanent makeup technician is so unprofessional that it took me over 20 minutes to find her non-addressed, un-signed office in a rundown mall in the armpit of Ft Myers FL. I actually used a GPS and carved out 40 minutes extra, just in case, to make I got there on time. And, while lost, I couldn't even get her on the phone, despite frantically...

stephaniec
1 review
2 helpful votes
12/22/09

Absolute scam. All orders are charged with no products delivered. It's been two weeks and I have not received my product, nor did I ever receive a tracking number for my order. It was supposedly sent USPS, but seeing as that I've heard a few other similar stories and still not received my order I know it is a scam. All of their numbers are either disconnected or greeted by a very unprofessional...

nicop7
61 reviews
115 helpful votes
4/11/19

It's an interesting concept to be able to discover what kind of ingredients are in your cosmetics, but a lot of the products I looked up weren't in the database.

evel92
2 reviews
2 helpful votes
2/10/14

I absolutely love this site! I have placed several orders with them and have never yet been disappointed. They have an area on the website which has items for 99p and under, and this is my favourite place! I have bought plenty of products which if I had bought in a shop would have cost me 3-4 times the price. I don't tend to go for big brand names anyway, and don't like to spend a fortune on...

lokeshg
5 reviews
1 helpful vote
1/26/15

I love to buy all cosmetics for my wife from here. Really good products and best price.

chrisp9
1 review
1 helpful vote
7/7/10

FAKE MAC WEBSITES: http://www.brush111.com http://www.cosmeticshotsale.com Sometimes -> http://www.ebay.com (http://alliesmakeupcorner.blogspot.com/2009/12/fake-mac-cosmetics.html) EBay: On eBay be sure to read the feedback about the seller and read the fine print. Be aware and trust your instinct! If it looks to good to be true, it probably is. Make sure you buy from a credible seller and...

jism6
1 review
0 helpful votes
10/10/14

India based cosmetic-plastic surgery service founded and run by Dr. Souvik Adhikari, MS, M.Ch - cosmetic surgeon, who is highly skilled and has achieved his special training in USA on maxiolifacial surgery. This clinic has gotten its reputation for flawless liposuction and hair transplantation. Cosmetic surgery Kolkata offers special medical tourism packages for overseas clients. It is a...

Tip for consumers:
Visit this site to get all details and submit email to contact the surgeon.

marthas59
1 review
0 helpful votes
8/27/16

Wow I must say that the review platform that these guys have is amazing. I went from a 2 star to a 4 star very quickly and on top of that I am starting to get better traffic from my website. The customer service was second to none and I recommend these guys for any business!

shelleyb167
1 review
0 helpful votes
11/13/20

Worst experience ever! I joined at a merchant and they completely ripped us off! The communication is shocking and extremely unprofessional. We did hundreds of dollars of services and only received $40. Don't waist your time or heartache even trying to sort it out. Worst company ever! I would give them a much lower rating if I could.

davida47
2 reviews
1 helpful vote
4/7/12

Excellent company. I've ordered from them for years and have had no problems. They help on the rare occasion when a package isn't delivered - And they have great products. 100 % trustworthy.

rosyc8
1 review
0 helpful votes
9/15/20

I found cosmetize a one-stop shop to find all my daily use cosmetics and all come in good packing and 100% original. I will surely recommend cosmetize website to my friends.

brentl117
1 review
0 helpful votes
12/6/20

Great products, both dice and tray are high quality and accurately depicted on the website. Shipping and customer service are top notch, shipped quickly and had tracking.

neetikak
1 review
0 helpful votes
6/4/20

I run a wholesale shop of custom candles. I express my hearty gratitude to Cosmic Petro Chem for providing the finest quality custom wax blends. Initially, I was hesitant but later on, I chose to turn to them. The hollow-polymers in the blend molds bring out the best result in producing custom candles of different colors. I strongly recommend using the custom wax blends manufactured by Cosmic...

victorr18
1 review
1 helpful vote
9/4/14

Fraud fraud fraud, they will bill you for product you didn't order, request or want. Watch your statement after giving them shipping for free sample product.