We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "chai" to "char"

roopk7
1 review
0 helpful votes
9/13/19
Just wanted to let you know that we have found your company to have a good selection of new office furniture. Your staff have been friendly and helpful, so your company will be our first choice while looking for future office requirements.
erinl162
0 reviews
0 helpful votes
3/30/20
You cannot get a hold of customer service. The table they sent me was in terrible condition, and then said it was explained that way on there description online. (it was way worse, complete garbage). They charged me 600- for the shipping. Overall it was the worst experience with a furniture company ever.
johnm197
3 reviews
2 helpful votes
11/18/13
Chairs and Tables R Us, one of the prominent firms offering metal, wooden and plastic chairs and tables. I have ordered from this merchant for years, I have never ever had a problem. Exchanges and returns are made very simple and the quality of merchandise is amazing. I would recommend them to all my friends.
darlenef2
8 reviews
11 helpful votes
3/3/16
This is one of the worse experiences I have had with an auction house. It is not what it appears to be so beware when they tell you something, make sure you read their contract carefully. It is 6 weeks after the auction and I am still waiting to be paid from them for the items I consigned with them. Although the contract said you will get paid 30 days from when the Buyer makes payment it is...
julier79
15 reviews
52 helpful votes
6/7/18
An add for free bracelets will come up on Facebook. Don't click it! I have never clicked on this add but somehow they got my email. I easily get 10+ emails from them per day. When you visit the website http://chakrasmeditation.us and search for a way to contact them or unsubscribe you find a broken link under the contact us section. I sent them a message on Facebook informing them that their...
bethw259
1 review
0 helpful votes
3/12/20
I ordered shirts in December, 12 weeks later, still nothing. I emailed every weeks, someone continuously emailed back saying 2-3 weeks, then 4-6 weeks then 12-14 weeks ... needless to say I never got the shirts, and I am certainly glad I ordered through PayPal so I was able to get my money back!!
roxanner29
Roxanne R.
1 review
0 helpful votes
3/26/20
This is a great company to work with, they are always very efficient in responding to emails and questions. When I send draft artwork, they are always able to make the final product look great! I have suggested other departments use this company as well.
mircoi1
1 review
0 helpful votes
3/27/20
La qualità del prodotto è soddisfacente. Un ritardo nella consegna purtroppo causa corona virus e tutti i conseguenti disagi. La professionalità e la cortesia adottata per la circostanza hanno fatto capire che ci si poteva fidare.
jackp57
11 reviews
14 helpful votes
4/12/19
Contractor put a B750 in during remodel. Very slow my old lift master was a lot faster and quieter. A plastic cover was busted by contractor before installed. Contacted Chamberlain support through their web site to see about a replacement cover. Tech support replies then acts like they do not receive my reply to them. Waited couple of weeks and try again to have the same thing happen...
doloresr10
15 reviews
4 helpful votes
11/30/17
I am very overweight and decided Togo to Ilovekickboxing in Redlands,CA. Everyone was. Rey nice and very supportive. Clean place. Looking forard to good results.
maiak3
1 review
0 helpful votes
8/8/17
Wonderful site for chameleon lovers. Supportive members willing to share their knowledge and expertise. They gladly help people figure out problems and give suggestions on how to be the best pet parent possible
israelm23
2 reviews
1 helpful vote
12/3/19
Happy thanksgiving Lisa! Just wanted to say SUPER THANK YOU for the support over the past months. With your classes and advice, I finally landed a job as a Director of Manufacturing Operations, NA. Your advise and tips from the classes I attended played a key role in securing a job. Revised my resume as per your recommendations. A Tsunami THANK YOU to you.
danielp457
1 review
0 helpful votes
11/3/18
Have been using it for 4 years. Still one of the best in terms of features and price. The only thing, I would add Gifts to the Impact template as well. The rest is just perfect.
seanr35
1 review
0 helpful votes
4/3/15
We stayed at Chami Villa in February 2015 for 1 week. Chami and his staff were all very friendly, welcoming and efficient. We loved our room in Chami Villa which was spotlessly clean, spacious and comfortable. We loved the food also especially the breakfast and Sri Lankan tea. Chami was always very helpful to us in recommending places of interest, restaurants trips etc. Chami Villa is located...
sweetus
2 reviews
12 helpful votes
9/9/19
i got a wrong pair of earrings and these people are never responsive when i wrote back. i have written twice to them. they are just a sink hole of your money . do not buy fake products from them and loose your money. save it and buy something more valuable!
mondirab
2 reviews
0 helpful votes
5/21/19
Champcash is a android application through which anyone can be a millionaire by just installing some apps in mobile.good earnings site
mp215
1 review
1 helpful vote
10/30/18
Having not accessed the site for some time I tried to login to register our newly born KC registered pedigree pups. I was the start of some very rude, offensive emails received from their admin. They said because I had closed my account on past occasions I wasn't allowed anymore! Who doesnt close an active advert when all pups have found new homes??? On top of that I was accused of using...
kellya178
1 review
1 helpful vote
9/15/18
On Aug 30, 2018 our daughter took her 3 year old vehicle to the Champion car wash on Franklin Pike. Before she drove into the automatic car wash, she overheard a woman telling the employee that the machine hit her car really hard and loud and scared her and her kid(s) pretty good. The employee walked into the car wash, looked up at the equipment, then waived our daughter in. Before driving off...
renew27
1 review
1 helpful vote
6/20/18
Booked a Tuna trip, Never fished for Tuna My party of 6 drove 10 hours hyped up and excited to go on the Tuna trip of a lifetime in Tuna Town (Venice Louisiana). We chose Champion Charters because of their website and reviews.They stated that they fish for tuna everyday of the year and also catch other species while they are out on the water. On the drive down I looked at their facebook page...
miker794
1 review
0 helpful votes
3/29/20
easy to setup and start. Powers my entire home without exception. Definitely would recommend. I purchased my generator from TSC.
christiand52
8 reviews
20 helpful votes
12/5/17
Ordered a radiator for my Jeep. First one lasted a few weeks before it started leaking. They were out of replacement radiators for several more weeks. That's a long for a vehicle to sit waiting on a replacement for a defective part. Nice customer service rep.
jeffreyf26
1 review
0 helpful votes
4/9/17
We went to Champion Chrysler Jeep and recently purchased a Grand Cherokee. Loren was our salesman and we had bought a Jeep from him in 2013. As usual, he made it fun and informative. So many things have changed on the Grand Cherokee and he made it very easy to learn them. It also helps that he drives the same product that he sold us, which gives us more trust in him. Thanks again, Loren and...
jeevanis
1 review
0 helpful votes
11/22/19
If budget traveling is something you're adamant about, I'd recommend you Champions Yacht Club! The brand is a classic they allow you to rent a cruise, catamaran, anything at minimal rates, keeping in mind safety, buffets, open bars, lovely decks, amazing route and much more.
jamesb431
3 reviews
3 helpful votes
1/23/18
These are terrific for my Insulin Resistant Horse. I slide the pill inside the slot and the pill is gobbled up! I have tried other pill disbursement methods but the deliver methods just aren't tasty enough. But not Champion Treats! One of the things I like the most about these pill dispensers is that they come in 2 sizes one for smaller pills and one for the larger sizes. And they are...
lisbethl1
1 review
1 helpful vote
2/19/19
Placed an order feb 2,2019, checked on status on feb 14 and it was still processing i call customer service and they told me my order was back order.... that's not what the website showed. I cancelled my order and purchase same hoodie from amazon. Places order on the 14th,got emailed that it shipped the next day and got the hoodie on the 17th. Thank God for Amazon. I will never place orders...
kerif7
1 review
1 helpful vote
10/30/18
NEVER NEVER use Champion Windows & Exteriors for your windows, siding, gutters, etc.! It's been 1 year and we still do NOT have what we ordered. June 2017 we hired them to replace 8 windows and 1 patio door. July 2017 we added 3 windows and 1 patio door to the order - which pushed out our install, understandable. We were told that (and it says in the paperwork) it will be 6-8 weeks to...
nivasp1
2 reviews
1 helpful vote
7/19/18
hire a Yacht in Dubai at champions yacht. Make your experience at Dubai the most special one at the best package rates with gourmet quality food, an open deck, personalized setting, luxury rooms and at best rates.
robertj105
10 reviews
3 helpful votes
8/1/16
I'm software engineer with 10 years experience. It was very important to me that my resume be written by someone from the IT industry, and you exceeded my expectations in handling substance and format. Definitely will recommend your services to other IT professionals. Thank you guys!
amyt19
1 review
1 helpful vote
7/8/13
DO NOT BUY FROM CHAMPSBAY!!!! They are a complete and total fake. They send you CRAP and someone is going to get cheated from this site!!!! I bought a Lakers Jersey and it was HORRIBLE. From the moment i saw it, it was fake. Horrible material and the letters were off to one side of the jersey. again DO NOT BUY FROM THEM!!!!!!!!! Also I got the package from like china or japan or something and...
nedp12
1 review
1 helpful vote
1/11/20
Champs is ripping pepole off by the millions when u are protected by the government anything goes dont believe me make an online purchase and see how after u purchase the price total u think it is then check your bank right after and see how much u afe really charged they can add several hundred and thier reason is its thier policy if u read it on thier website what a f joke boycott champs...
lukej36
1 review
5 helpful votes
10/31/18
Placed an order on 10-16. Received the shirt on 10-29, even though it took a little long to get it delivered, the quality is very good. It is much better than I excepted. Will order more in the future.
chinweubac
1 review
0 helpful votes
4/4/18
I find CharmDate very impressive. I am amazed at how many responses that I have got after I joined this site. I am trying to catch up with all messages I have received from some beautiful girls. So far so good.
fiz5
4 reviews
1 helpful vote
10/23/18
This is an Argentinean restaurant which serves the best stake but also caters for vegetarian and vegan persons .The food is top class. The people are great and very hospitable. They have done a very nice job of fitting out the restaurant into a modern pleasant environment. My husband really loved the stake. As for me, I am a vegetarian now and had a delicious grilled vegetable on skewer. I...
shawnm263
1 review
0 helpful votes
10/28/19
I ordered their elements periodic chart with real elements. The first time they sent me a broken one. I complained and they send another one But this time they just mailed me a picture of one. Not joking. They then demanded more money if I wanted a non-broken one Complete scam.
mohits22
2 reviews
8 helpful votes
5/11/18
mohali escort *******503 Mohali escortsmohali escort *******503 Mohali escortsmohali escort *******503 Mohali escortsmohali escort *******503 Mohali escortsmohali escort *******503 Mohali escortsmohali escort *******503 Mohali escortsmohali escort *******503 Mohali escortsmohali escort *******503 Mohali escorts
lindal285
2 reviews
1 helpful vote
9/3/19
This is a review for over Labor Day weekend 2019. As I thought at the campground was overcrowded to the point of scary. My reason for saying that is, as the fireworks were going off on Sunday evening all I could think about was how dry the grass was and what a bottleneck there would be as people try to save their expensive rigs, as they would try to leave the park and how many people would die...
bt83
7 reviews
6 helpful votes
1/24/20
Chanel is expensive but I can't help but love their perfumes and lipsticks; plus who doesn't love free shipping? I order from them a couple times every year and it always feels like I'm getting a present in the mail. Everything is always wrapped impeccably and I always get a couple samples in a cute baggy. There have been a couple times I have had samples that I requested go missing and their...
igorg6
2 reviews
722 helpful votes
5/5/14
scam; I got riped off, please avoid.
veniciad
1 review
0 helpful votes
3/21/19
I'm very happy with my purchase. Queena is very responsive and helpful. The whole process was quick and easy. Off now to my 2nd purchase!
ml4
1 review
1 helpful vote
11/17/10
Be careful, this site is a scam site set up to steal your money. We ordered cost $220, we got nothing. Fake site, fake email and phone. They are located in Bejing, China
olgay2
1 review
0 helpful votes
3/29/18
I received my order, it was just like advertised. Great quality and it looks just like real bag. Also, I was very happy with the customer service. Very helpful and responsive. I will definitely coming back for more. Thanks again.
queenaz
Queena Z. – Chanelpurses.cn Rep
Thank you for your positive feedback, we can offer other brands too. If you want lv, gucci, hermes, ysl, please let us know.
rachelw20
1 review
1 helpful vote
9/21/13
When my family was moving we decided to change our address online to save some time. So, I googled "change of address" knowing that the post office website would only charge $1. The first link that popped up was USPS Change of Address so I clicked it. This is NOT the USPS website!!! This stupid company charged me 19.95 three times!!!! So then I called them to see about getting a refund and...
sebv4
1 review
0 helpful votes
3/24/20
DO NOT SUBSCRIBE. What a scam. They trick you into a payment that becomes a monthly subscription that is impossible to change. You have to cancel your credit card. Avoid at all costs!
itzzc
1 review
0 helpful votes
4/4/17
Hi people don't be in a net of getting high money in this wuhacker247 or changefloat.com they are the scam I peraonally faced it really if you even got the doubts about I can reply you on WhatsApp Wit the details text to confirm that he is a cheater before you send the money nothing is wrong in asking instead of loosing money my WhatsApp number *******195 kindly don't waste your money.
ariannys
1 review
0 helpful votes
3/31/20
Bought bitcoin for the first time. Actually, it was very easy and satisfied with their help. I received it fast after the verification. Now I hope it goes up.
monikah16
Monika H. – ChangeHero Rep
Hey Arianny,

Thank you for taking the time to provide us with the warm feedback. We welcome you to the crypto world and glad that you have enjoyed our service. It will surely sky-rocket soon. We would be happy to see you again on ChangeHero.

Best regards,
ChangeHero Team
cjp27
1 review
0 helpful votes
3/4/20
I exchanged about $740 worth of one coin and received back about $592 of another coin I was switching it with...wtf???
markc692
Mark C. – Changelly Rep
Hello! Please note that Changelly is responsible for crypto-to-crypto rates only. Hence, we need full information about your exchange to double-check how much you received in crypto. Please provide us with your transaction ID so we could get down to the roots of the matter.
amitk36
1 review
0 helpful votes
1/24/16
sale harami, madarchod sab fake hai....
millym7
1 review
0 helpful votes
2/17/20
Omg I lost 70 pounds and the boy I love likes me back and I got lots of money! Also I just believe they work but you really must believe in all this or it might not work. I even have purple eyes now. I truly believe
mabelt3
4 reviews
5 helpful votes
11/9/15
I've always been active and athletic, but my fitness level has recent plateaued. I found some new to me exercises on this site. I can tell a difference already - I feel stronger and although the scale hasn't dipped much, my clothes are looser. And that is what I wanted to see. Check them out for inspiration and/or direction.
annal10
1 review
3 helpful votes
10/22/11
As a birthday gift for a friend, I made a "donation" through the site and purchased a gift card to be sent to my friend. The card was never received so I sent an email to changingthepresent.org. The email is only actually a comment form, there is no actual contact info listed. No response from them. I sent a total of 6 emails. No response. I called the number listed on my credit card,...
petej
38 reviews
234 helpful votes
2/24/10
This site has some sweet canceled shows including the always awesome, Yacht Rock. Want to watch Hall and Oats pick a fight or Michael McDonald write "I'm a fool to believe"? Look no further. Yatch Rock page: http://www.channel101.com/shows/show.php?show_id=152 Yatch Rock on YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jMTI8vg7A5U
sarahl14
13 reviews
35 helpful votes
5/3/11
Some one educated me on the fact that many websites LOOK like a news website but in fact are a fake website trying to sell something. I was looking for diet aid and came across this site which Peter here on Sitejabber explained to me was a fake website http://www.sitejabber.com/reviews/www.post-sentinel.com I found channel news 4 website while on this page of the Huffington...
michaelp69
139 reviews
1,406 helpful votes
12/8/13
If you feel there is something wrong or unusual with your body and you feel embarrassed by it, check this site out. They have lots of pictures, videos and informative data on "embarrassing things". No stone is left unturned on this site so the pictures and videos are very graphic. NOT FOR KIDS TO SEE!! There are full videos on the corrective operations themselves. There are several apps for...
ericad7
6 reviews
30 helpful votes
6/20/18
So i always come here to warn others about bad deals. i knew signing up with channel advisor would be like making a deal with the devil. i signed up a few years ago when they were the only ones that could get you on certain marketplaces. alot has changed with their competition now. yes they are robust. so here are some common questions to ask before siging up: do they do inventory management...
reneeh5
4 reviews
4 helpful votes
11/4/12
Great company, prices arent the lowest, but they are average and the companies service more then makes up for it!
tseet
1 review
1 helpful vote
4/12/18
I've had several songs mastered by them without waiting a long time and they always sound real good!
trevors25
8 reviews
12 helpful votes
11/21/14
It said free internet tv but it's just trying to get me to buy tv service? I don't see the point. Thanks but no thanks!
normanh83
1 review
0 helpful votes
9/13/19
I bought this antenna smart Tena Plus from Channel Master and I've had many other different types of antennas this antenna works very very well very easy to hook up I live in Anaheim California can I get over a hundred eighty stations mostly from LA and Orange County Riverside County it's the best antenna out there but I've ever purchased a very pleased with it I would recommend this product to...
samuelc196
1 review
0 helpful votes
2/13/20
I decided to use ChannelSale when I took my business at Shopify. I must say, it turned out to be a very productive experience. It is very easy and convenient to use, and its integration features took away my worries completely. Now, I don't have to spend a lot of time on operational aspects of my business and I am left with enough time to focus on its expansion and growth. Its benefits are...
johns1656
1 review
1 helpful vote
3/1/17
As someone who uses their platform weekly to find unplug events in New York City, I was able to use them to grow my personal network. I tapped into the local community of mindful New Yorkers and now I have some really great friends that I met at a few of the occasions. I love their top 5 weekend worker unplug events guide.
chantaml
1 review
1 helpful vote
5/16/14
We manufacture Harris Tweed and Tartan handbags and shoes. We use British manufactured fabrics in our products with leather trims, we can also use liberty fabrics too. Keywords:Harris Tweed Handbags & shoes,Tartan Handbags & shoes,Liberty handbags Telephone:*******177
sabaa11
2 reviews
0 helpful votes
2/4/19
Love their products one of the best skin care and makeup line . And their makeup also carry skin care formula . Which is my favorite
tonin19
1 review
0 helpful votes
4/27/19
Was very disappointed in the way it arrived.. Was all tangled and could not untangle it.. Now I'm out 20 bucks..
ellent53
Ellen T. – Chantilly Way Rep
Toni, I am very sorry to hear that you were not happy with the product. I will be happy to replace the item at no additional charge, or refund your purchase. If you would like the item replaced, I will personally verify that it will arrive in good condition. We want you to be happy with your purchase!
jennaj18
34 reviews
67 helpful votes
8/2/19
The sellers are very unprofessional in their conduct. I have been waiting for a product since last year. It is very hard to reach them and get help. They behave in a very unprofessional and sometimes even crude way when interacting with their community. They let their personal lives blend in with their work life. They say harsh things to customers asking for help.
jerryr33
1 review
1 helpful vote
7/3/15
Don't do business with, or waste your money with Chapparel!!! Unless, of course, you want to receive 4 year old tires for your bike while paying for new. Or you enjoy horrible customer service that tells you lies and then calls YOU a liar. I don't even know why they have a customer service department, because they flat out refuse to do anything except say they're sorry you disagree with them...
johnt1056
1 review
0 helpful votes
9/5/19
Management will ask you to work very long hours most of the time. This means that you'll lose your work-life balance, and you'll often be over-worked. Management also does not acknowledge employee accomplishments, which means that the employees have low morale. Working here is really draining, so if you have a happy life, don't work here.
laurah25
1 review
1 helpful vote
5/13/13
If you enjoy horse racing art, or related art,... then this is a must see web site for you. Tom Chapman, retired thoroughbred jockey, turned professional artist, is highly knowledgeable, dynamic and gives the viewer something real and meaningful to look at. Tom pours his heart and soul into his paintings, and it truly shows. Tom paints other subject matter also, including birds,...
lorim424
1 review
0 helpful votes
2/23/20
I ordered a kobo and case online. I was supposed to have received it February 12, according g to their scheduled delivery. It is now February 23 and the product has not even left their warehouse. Since they created a label they say that they are unable to do anything. I have spoken to multiple people on chat and by email and not one of them has been helpful. They will not cancel my order, and...
adelitaa
13 reviews
23 helpful votes
2/24/14
I just got an amazing experience with chapung.com. I was really worried from where to get a legit service to make my tour of Bali fantastic. I love this place really it's haven and the service provided by chapung is unbeatable. Thanks you so much guys for making my trip wonderful. I am very pleased to choose you guys for my trip! Thanks!
ervu
2 reviews
1 helpful vote
3/19/18
We went to the Charcoal Grill in Grafton, WI yesterday for the first time/ Entered at 12 noon. The "hostess" was multi-tasking and we stood and waited at least 10 minutes before she paid any attention to us. She finally said "buffet or menu". Wasn't aware that they had a buffet, so we said we wanted ti see what was on it. The menu listed the offerings without any price. It looked reasonable. We...
shikhas23
1 review
0 helpful votes
1/18/20
I and my mother decided to answer the divine call for Chardham yatra last year in June third week. we travelled all the way from South Africa and made our way to Delhi. we wanted to have the complete spiritual experience so we decided to go by road in a bus and not the easier and a lot more convenient option of a helicopter. we were very particular about selecting the right and appropriate...
jasonj12
1 review
2 helpful votes
7/9/13
I have had a great experience with charge.com. I am saving about $200/month as compared to my previous processor. I was up and running with them the same day I applied.
hilaryr
2 reviews
0 helpful votes
1/20/16
They sent me an email claiming they didn't have the tickets from the third party. I called..and called...they never answered my calls or emails. Never got my refund and never heard back. I had to end up getting tickets through stubhub so forget this site! It's a giant scam.
ad368
1 review
0 helpful votes
2/24/20
I'm not sure what companies are paying for when they get this software. All it does is send people automated messages which include platitudes like "we have hope that your item will be found" and "we are looking for it". Basically it lets you feel ignored and insulted at the same time. We lost an item on an Air Canada flight and filed it missing with Chargerback immediately (the same day with...
tammyw200
1 review
0 helpful votes
1/24/20
Ordered my replacement charger for my laptop lost mine some how received my charger in 3 days I was so happy it fit and worked perfect will order again if I ever need too
christyh39
1 review
0 helpful votes
8/5/17
DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY! I ordered a charger from them. After waiting almost 2 weeks and still no charger I called them back. I was given shipment info but it was not correct. So, I called back in and was given more shipment info that was finally correct. Received the charger a couple of days later. The charger fried my hard drive in my laptop! So, I contacted the company once...
chuckt39
1 review
0 helpful votes
6/13/18
I ordered a charger for my Macbook from Walmart.com, thinking it was sold from them directly (maybe it's my fault for not paying attention), but it was actually from Charger Direct (a third-party company). When I got the charger I would see small sparks every time I plugged it in to the wall. I knew something wasn't right. A couple of weeks later I saw this story on Walmart (along with Amazon...
kims134
1 review
10 helpful votes
1/29/16
Charity Advantage actually deserves half a star. First, the samples shown on their website do not represent any product that can be delivered. So, do not expect for your website to look anything like those sample sites. Secondly, sales representatives and webmasters do not tell you upfront that the samples are not designs that they can duplicate. Also, they do not reveal this information to you...
davide391
Emily B. – Charityadvantage Rep
Although your comments are incorrect, we do appreciate your taking the time to write. Every sample that you had seen were actual websites that we built for our users. On a daily basis, other users ask us to design sites just like them with a 98.2% satisfaction rate. However, for us to build a beautiful site, you needed to supply content including quality text and images. Web designers don’t supply content for your site. Unfortunately, on rare occasion a user will spend almost no time giving us content and provide minimal or low quality content and then expect a site to meet their needs. While we do most of the work and are happy to, website projects are a partnership and we do require some participation from our users. We build thousands of beautiful websites and it is very clear to us when a user doesn’t fully cooperate, and then complains when it doesn’t meet their expectations. We do have a free revisions period to handle any issues and also have a money back guarantee. In addition, we do not charge any extra fees to build a professional customized site for our users.
daved72
2 reviews
12 helpful votes
5/9/16
I paid $49.95 for a full year of the Charity Antivirus Software Protection, and their software now has a glitch, which keeps prompting a message that I needed to notify Charity that their 'bitdefender' was acting up. I did, they sent me their fix, which did NOT work. I removed their software per their instructions, and using the link they provided, reloaded their software. I still am getting a...
kh650
K H.
60 reviews
146 helpful votes
9/20/17
I went to this site expecting a first-rate experience because of the hype and recommendations. Search is awful even with common terms. Charity ratings are NOT accurate! Caution! I contacted a highly-recommended site to donate something, and contrary to their claims on their website, they did not want my donation. Considering the current damage in Florida, I was very surprised someone could...