Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "baby" to "bagg"

kettouz
41 reviews
31 helpful votes
9/15/16
Juste visit it!
philiph1
2 reviews
1 helpful vote
2/6/16
Having ordered packs of mini DV's from this company on 29th August 2015 - using PayPal as the interface - I expected efficient service. How wrong you can be! Not only did my purchase never arrive but in addition I have been unable - at different times of day and week - to get in touch by phone or email (no response). My advice is AVOID at all costs. Philip Harland
jjj36
1 review
6 helpful votes
8/22/17
Hi All, I live in UK and was searching for a high quality Gore Tex jacket. Not Cheap..so hunt hunt hunt. Came across bacalao.co.uk with the most amazing prices for high end mountaineering jackets and lots of other great products. After writing to them, they replied with 2 words "yes sure". I found out that their sister site ballaratbowls.com.au is attempting to hide their base in China...
harshithaa
1 review
0 helpful votes
1/7/20
I must say the content is very well-structured. Amit is totally clear throughout the whole course. It was worth it for refreshing concepts, compile material and get a BA expert's insight.
joshk35
3 reviews
5 helpful votes
10/28/13
Guten Abend, Frau Schreiberin! Vielen lieben Dank dafür, dass Sie mir bei meiner Facharbeit geholfen haben. Schade, dass ich viel Zeit bei den anderen Agenturen vergeudet habe. Ich schätze ihre Leistung sehr und werde mich beim nächsten Problem direkt bei Ihnen melden.
christinem462
1 review
0 helpful votes
8/4/19
I love the show but I think they chose the worng person the be the batchelorette honestly she seems like shes copying what Colten did for the attention shes annoying
lisas997
1 review
0 helpful votes
1/15/19
Danke für das Dokument! Es sieht echt toll aus, besser als ich es jemals hinbekommen könnte! Sonst bin ich mega zufrieden und auf das Endergebnis gespannt. ganz liebe Grüße, Lisa
coril
1 review
1 helpful vote
7/27/10
well i ordered my uggs in december, i got them and they were of fine quality...but they didnt fit. so i emailed them asking if i can send them back and that it wasnt a problem...well i sent them back and since january i havent gotten any credit back. their website is shut down now i think. its a COMPLETE scam. i keep emailing them hoping to bother them enough so theyll put my credit...
jont32
5 reviews
9 helpful votes
7/24/18
I had been looking for a short-scale Telecaster-style bass guitar for a long time. I finally found one online that was manufactured and sold by BACH Musik of the Czech Republic. The vendor was initially responsive and appeared to be legitimate, so I ordered the bass. When it arrived damaged (damaged both prior to shipping and also during the shipping process), they were absolutely unsupportive...
christab6
2 reviews
3 helpful votes
1/25/17
Backblaze is a data backup service that I have had a subscription with for about three years. I keep almost all my documents in digital form. The process is simple. Just download the Backblaze software and pay the subscription fee. The software scans your files and does an initial backup. After the initial backup, the software simply runs in the background to detect and backup any new...
lorettafr
2 reviews
10 helpful votes
10/21/14
Very good site, helps me gather all the info I need. Everytime.
normar26
2 reviews
0 helpful votes
4/4/17
***Scrunched over my laptop at the dining room table, because it has been so rainy & gloomy, so I look out over Puget Sound. Today's adjustment put my neck right back to where she belongs! Love that Backbone, LLC office***
spencerv18
1 review
0 helpful votes
1/6/20
I see all the negative reviews and that must have prompted them to turn things around... I made a purchase for a sweater and received it in 2 days. The sweater is well made and incredibly warm, my partner just preferred a different sweater as I had purchased a few before Christmas to have options. I called to place a return with customer service and was on the phone with someone in under a...
katies28
20 reviews
27 helpful votes
2/9/16
I found this site while looking for a deal on Eagles Nest Outfitters hammocks, which tend to be quite expensive(but definitely worth it). I love the outdoors and I work at a summer camp, which means my gear gets a lot of wear and tear, so I wanted to get a reliable brand of hammock. ENO is a great brand, and Backcountry Edge had a great deal on ENO stuff. I ordered a DoubleDeluxe ENO for about...
angelaf20
1 review
3 helpful votes
8/20/14
I ordered some gear for a trip on February 20, 2014. I paid for updated shipping. The item never arrived. The customer service representative assured me that I would be refunded, but that they would first initiate a USPS investigation and would get back to me within a week. They never contacted me. I wrote them inquiring again and they wouldn't respond and no refund was issued. A month later I...
joannk42
1 review
0 helpful votes
5/1/19
Be aware of merchants who offer products and have a Shopify account. Shopify does not vet their customers who sign up to "sell" products that don't exist. They rely on people getting ripped off and figuring out that they should contact Shopify to complain. How many people go to the trouble?
erinl123
1 review
0 helpful votes
10/12/19
Backdrop Outlet really came through for me when I ordered a backdrop and the shipping became an issue. They made sure to have another backdrop shipped right to the location where I was working and needed it! I cannot say enough about their customer service and products. I will always go to Backdrop Outlet.
kylej88
1 review
0 helpful votes
10/27/19
I ordered a backdrop and stand for next day delivery. After chasing my order on the day after it was supposed to arrive I was given tracking information, but only after trying to call them three times and emailing them. When it arrived four days later, it was only the backdrop. I chased again, two emails, got a reply saying they need to check the warehouse and that they would get back to me....
martinn18
1 review
0 helpful votes
8/26/16
I have always appreciated the selection and products offered by BDS. This time I had several exchanges prior to a purchase to insure my selection and total cost. They were responsive, flexible and great to work with. Product arrived on time, as described and even better than I anticipated. Nice folks.
oliviab58
1 review
1 helpful vote
3/6/18
"I have ordered from backdrop source several times. Custom printing is absolutely awesome.. Always received it quick. I'm always happy with them."
nikyx
2 reviews
3 helpful votes
11/24/18
Gorgeous backdrop!! Christmas pictures came out beautifully! So happy! The second purchase here has been very good.
yahooq
1 review
1 helpful vote
11/1/18
A waste of time. They say they have a community of 50k+ backers, but only 50 people see the newsletter and even less clicks on them. It's just a basic scam. Trust me, don't pay for their service. You will thank me later. Better to use the money yourself on Facebook Ads or other services out there.
aronc
1 review
1 helpful vote
12/23/09
Nice clean design made navigating the various products a breeze, and to make things even better if you have any problems with ordering etc theres a friendly customer service team to help you out. All in all an excellent site selling a great product
lindat177
1 review
1 helpful vote
4/15/18
They told me I could get all the info I needed for 22.95 for 1 month. All they told me for that was, there wasnt any marriage records for her. I know she has been married more than 2 times!
hollys86
1 review
0 helpful votes
8/9/17
This is a review of Backgroundchecks.com's Driving Record Report service. DON'T USE IT. It will cost you $60. It isn't certified and! You can get the same online report from your DMV's website for $10. Backgroundchecks.com uses pop ups and a fake website to lead you to their report when you google DMV Driving Record. I wasted 4 hours at the DMV today trying to use their useless, overpriced...
ericv
3 reviews
6 helpful votes
3/16/11
Free backgrounds for Photoshop and a selection of Twitter backgrounds.
johnr191
1 review
1 helpful vote
11/24/14
it's a ripoff!!! You have to pay extra just to find someones phone number!!! Thats whole reason I bought it!!!
alexd321
14 reviews
0 helpful votes
11/30/19
Delivery came on the day it was meant to arrive and all the backpakcs were made and sent off within a week. Products were really great, and customer support were helpful when i contacted them about the delivery date. Would highly recommend.
jol111
1 review
0 helpful votes
12/10/19
I can not recommend backinthesaddle.com.....the vip club is a scam. The shipping is too expensive to make their clothes a fair value. The vip club is so slow and difficult that you may never collect any refund. I feel cheated.
michaels136
4 reviews
13 helpful votes
6/14/13
First looking at the site they seem legitimate, but after registering I noticed a few things that I didn't like. For starters, after you register by giving your email and other related information you are sent to a page where you are instructed to make a purchase. About a page or so back I remember reading that making a purchase was not necessary for access and that I could buy links later....
stefanom32
1 review
0 helpful votes
1/15/20
I bought a Nintendo Gamecube Wavebird controller for 80 euros, its status said "excellent conditions", but... the controller arrived a couple of days late (not a big deal to me, if I hadn't paid 15 euros for a delivery from Marseille to Milan that was advertised as "within 48 hours"), and the two joypads were damaged: the C stick was badly scratched and somehow "repaired" with some yellow...
donj114
2 reviews
24 helpful votes
7/12/19
They don't have clear pricing and they try to estimate your business size so they can take as much as they can from you. They will ask the size of the expenses.... what does it matter if it's one transaction of $1 million of 5,000 transactions totaling $10K. It feels like a mini scam to me and I would NOT EXPOSE my finance to them. They also ask many personal questions before giving you the...
backo
1 review
1 helpful vote
12/20/13
Back office services provide uninterrupted support services to clients globally in various industry verticals. Believing in higher level of customer loyalty, Back office services offer services for big corporates as well as small & medium enterprises. The featured services are data analysis, business research, digital marketing, and IT and non-IT services. Many of our clients have found our...
williamg371
2 reviews
2 helpful votes
9/21/18
You can trust in the Fjallraven Kanken Classic Backpack to be the only outdoor everyday bag you need for years to come. This is why this bag is always top of mind among thousands of happy customers all over the world.
larryr69
1 review
0 helpful votes
7/14/17
OMG she was wonderful, sexy, and cute. I recommend her massage service to anyone. My back and arms feel great right now. I hope she never goes back to Florida.
joshd300
1 review
0 helpful votes
1/23/20
I needed assistance with simply requesting a refund for one months subscription and was met with rude customer service and a robotic like tone stating, 'our terms of use do not allow for it', it's a simple customer request and should be honoured, 'Ben' also rudely responded at one point sarcastically to my request with, 'alrighty', he was quite condescending and dismissive. They should step up...
nataliep95
Richard B. – Backstage Rep
Hi Josiah, we're sorry to hear that you were unhappy with our Customer Service and felt that the tone used by our representatives were rude. That was not our intention at all, and we apologize if this was upsetting to you.

I'm seeing that you have come to a resolution with the Customer Service Manager. Please note that the representative was only stating the Terms of Service that was agreed to when your subscription was purchased and following our procedure. - Stephanie
backstagel1
1 review
0 helpful votes
9/20/19
I have a very good experience with Backstage Limo Services. They are professionals. I had to visit Orlando with my family so I flew to NYC to Orlando Air Port. I hied Backstage and when I reach out they were standing outside with the welcoming card. I with my family were so exhausted but the luxury they provided us, no words. They are best!
johnv470
1 review
0 helpful votes
11/10/19
I purchased an 8 camera Elite system two years ago and installed it myself using the 100 foot cables provided. Everything was as advertised and worked as advertised. I called the support staff a few times with minor questions and always got excellent help. Recently I had one camera fail (after over 2 years of use) and the support staff helped me troubleshoot and verified the camera was dead....
staceyw8
1 review
1 helpful vote
10/16/14
This company is not who you want to do business with. The product they sent out was unacceptable! And others with the same complaint. Old dry rotted shoes. Terrible return AND call back policy. Wasn't Until I made a Better Business Bureau threat..Did I get a call back. DONT DO BIZ WITH THEM!

Tip for consumers: Simple... Don't use them! I wouldn't give them one star... But I had to rate each catagory

mattk29
Matt K. – Backstreet Shoes Rep
Another crazy review! We have never heard of this person and never received a BBB threat. We are simply trying to sell shoes at discount prices and are here to provide customer service to all of our customers.
wakkara
3 reviews
7 helpful votes
9/3/18
I bought Techeon time warp software for $1600 without any research. what a waste of money. The software give you time signals at which market will reverse and you can take the trade hoping market will turn. All their videos, training and ads are on demo account. Never trade live. If for any reason you dont like software and it is not at your expectation, never ask for refund. they have no...
sharonk104
8 reviews
10 helpful votes
12/15/19
I followed the instructions and nothing ever sprouted! When I opened the first seed packet, the seeds were moldy and I contacted the company. They sent me a replacement pack. Not one of the 3 herb cans worked...not even one sprout, let alone herbs. I have been growing herbs for years but this product is terrible. Does not work - do not waste your money!
ta191
3 reviews
7 helpful votes
4/26/19
Development is supposedly on the case but still not here. Isn't the ability to perform a restore part of being a backup company?
ralphw35
1 review
1 helpful vote
8/11/17
BACKVERIFY ARE CROOKS. CANCELLED RIGHT AWAY BUT BILLED ANYWAY. B of A paid claim. IMPOSSIBLE TO CANCEL EVEN IF THEY TELL YOU SO.
timeas
1 review
0 helpful votes
9/1/18
I ordered Brazilian baby boa constrictor which had ultimately arrived dead upon arrival. The website for backwater reptiles states that if ordered on a Sunday which is when I had ordered my boa that it would be shipped on Monday and arrive Tuesday morning. Tuesday morning came around and I had no order confirmation absolutely no shipping information and I had at that point sent three emails to...
mk247
1 review
0 helpful votes
10/13/19
Backwoods 3D not only helped design what I was looking for, but helped me choose and set up my first 3D printer as well. It doesn't end there - this designer regularly stays in touch to check how my hobby is coming along and always offers assistance and advice if I am struggling with print settings. Lastly, this is an affordable, user friendly experience that I would recommend to both amateur &...
scottb733
1 review
0 helpful votes
5/12/19
Almost the entire staff team is disrespectful to almost everyone. Watch out, if you don't become a zombie and act exactly like the rest of the members there they will ban you for anything. Literally, anything. They don't value their membership. The members are worth nothing more than entertainment and ad revenue. They give away PFMs like candy to boost its popularity. They won't delete...
dallasv8
1 review
0 helpful votes
6/14/19
Purchased a pool two weeks ago, i called no less then 30 times and only once spoke to a man named Trey. I emailed no less then 15 times, left numerous voice mails and nothing. Now i have lost two whole weeks trying to get a pool up for my son. The only reason i believe i was able to get my order canceled what because after two weeks of no communication i threatened to get my family lawyer...
georgel355
George L.
1 review
0 helpful votes
1/11/20
Good prices on good products. Saw your products on Amazon but thought i would cut out the middle man and taxes
suzannem82
1 review
1 helpful vote
1/26/18
I'd give 0 stars to this "company" if possible! I ordered a toy in November as a Christmas present for my niece as their website said it would be delivered mid December. A week before Christmas the delivery date was changed to mid January with no explanations. The new delivery date in January came and went with no package in sight. I wrote to Badassbaby with my concerns on the whereabouts of...
johns1718
1 review
0 helpful votes
4/19/17
Received my ring from BadAss and it was nothing short of garbage. They say they use Italian Silver but it looked like solder. The ring looks cheap and to say the least was very disappointed in their product. Here is a quote from their website; Shop with confidence! We have a 30 day no-hassle Return Policy! No questions asked. If you're not happy with your jewelry, you can return it within...
paulao15
2 reviews
0 helpful votes
2/20/19
I've had issues in the past with products being delivered damaged and had to jump through hoops to get it rectified. This time I have to speak up. I ordered a pub table with stools online which was supposed to be delivered by end of November. End of November I called for a status to find out it would be another week. That week I called to find out it's delayed another week. Again to hear...
katherined107
3 reviews
0 helpful votes
1/4/20
I just left the store. I need to say that the service has been incredible. I had such a great experience with all the staff. Everybody was helpful and understanding.
ameliam
1 review
2 helpful votes
3/18/10
I acquired this service to help me obtain an unsecured loan, at which I knew it would be difficult to do on my own and that is when I decided to use this service. According to the website it guarantees that if a borrower has good credit they should have no problem being approved for a loan. I trusted this service, and counted on them to help me obtain a loan and therefore I proceeded with the...
robertb101
58 reviews
132 helpful votes
8/26/13
BadCredit Org was created to help people with subpar credit find the information and resources they need to make better credit decisions. The site features articles, how-to guides, studies and other helpful content. They also provide ratings of various financing sources and other services geared toward the subprime market. The site has support with a web form and mailing address. This site has...
deirdrek3
1 review
1 helpful vote
2/7/14
Sorry For Wrong Comments I Already Received My Loan With my £620.Thank You
adonir
1 review
1 helpful vote
11/2/13
This is a dodge company .promise to me if pay 95 pound with ukash voucher I receive the money stright in my bank. Aftet this ring me back and ask another 125 for tax and promise againt I receive the money I max 30min. Npthing .he call me back again and asking for more money. This time 175 I say no I prefer loose 220 np1000. I tell him it is a dodge company .than he close the phone.
kimf
2 reviews
3 helpful votes
2/12/09
BAD DOG PEOPLE--EXCELLENT SITE, WELL DOCUMENTED - This site is long over-due. Excellent resource with lots of great information on what to look for in a reputable dog breeder. Lots of links and well documented information. Well written with supportive documentation about the not so good breeders in dogs. This site calls public awareness to bad dog breeders and puppy mills by name. Extremely...
melindal1
67 reviews
912 helpful votes
6/5/15
Never in my life have I been treated so badly by a company that I have paid $9 to on a monthly basis for 2 years to insure the belongings in my storage unit. I have a legitimate claim against their company as some belongings were stolen out of my unit. At first, (after a one-hour hold time) they did sound good and even treated me with respect. I was aghast at the fact that ANT claim of...

Tip for consumers: Do your research, know they will only cover $2,000 worth of your stuff and stay away!!! Go with anyone else.

larsl4
20 reviews
26 helpful votes
5/5/14
Looks like SOMEBODY likes badgers...
junw2
14 reviews
21 helpful votes
11/30/18
I have been purchasing Badger Balm products from your resellers and have experienced bad service for prices higher than the amount stated on Badger Balm's official site. In July, I enquired about purchasing directly on Badger Balm's website using an international billing address. A nice lady from customer service, Miss Brenna St. Pierre responded that the new feature has been added to the...
jenas3
2 reviews
0 helpful votes
11/30/19
My mother got my daughter this Bedroom furniture set for 18 inch dolls. The set was missing the bed and some hangers. I contacted them and they don't care. I have pictures of everything but my mother couldn't find the receipt. If you buy make sure to keep everything and open the box. My mom didn't want to open the box because it was a present.
mattj16
2 reviews
5 helpful votes
1/23/13
Great site cheap prices on electronics in New Zealand. i've orderd a few iphone things and they came in nice packaging and all worked good. Prices are the big insentive for buying from these guys. Delivery time was roughly a week on things which I dont mind and its free shipping! Overall good service and i found the site easy to use.
michaels133
1 review
0 helpful votes
6/4/13
I use the Badger Map to build routes. I'm in field sales and have customers all over, and it shows the customer data from your CRM on a Google Map so you can plan your route, see traffic, and build a schedule for your day that includes travel times. Saves a ton of time.
joef40
1 review
1 helpful vote
11/10/14
Badgy has a great create your own plastic card system for the price, it cost me $900 all in with 100 cards. But here is the big downside, it only works with excel and it is extremely challenging to format your cards. Once you have it all done then it is easy, but set up is not that easy to do. Cards do not smear and do look professional.
jeangabm
Jeangab M. – Badgy Rep
Hi Joe, thanks for the review.
Badgy can work with other software program to print cards (powerpoint, photoshop, etc...).
We agree that our excel template format was not ideal. This is the reason why we now offer Badgy with a new dedicated software program called Badge Studio, which is much more user-friendly. You can download it for free from our web site : http://www.badgy.com/download/evolis-badge-studio.html. We will soon starting selling upgrades for this software, which will allow you to import data from an excel database.
Regards,
The Badgy Team
mariyaml
1 review
1 helpful vote
1/27/14
They did a Fast Delivery to our Hotel Room. The Food was awesome, If you are in Male' Maldives try this service. Its just Quality Affordable.
najb
2 reviews
6 helpful votes
1/7/20
Earlier I wrote that Badoo made an unauthorized charge my account. I wrote to their Support team and explained my mistake. They immediately refunded the charges.
matthijsh10
1 review
0 helpful votes
1/25/20
Badoo uses pre-ticked check boxes to trick users into buying things they didn't intend to. This is in breach of British and EU regulations. I complained to customer service, but they just stopped replying after a while. However, after I alerted my bank that I had been subjected to internet fraud, I got a full refund of my credit card purchases. The great thing about this is that Badoo will...
marias234
1 review
4 helpful votes
4/13/17
Many times over the years I have visited mediums, and I believed it all. Then I started to read the BadPsychics site, and I started to understand the methods used by psychics to con people. The more educated I became in these methods the easier it became to see exactly what was going on. Whereas before I would tell you the medium knew things they couldn't possibly have known, now I...
ridoym1
3 reviews
1 helpful vote
8/31/19
Add credibility to this review with photos (optionalAdd credibility to this review with photos (optionalAdd credibility to this review with photos (optionalAdd credibility to this review with photos (optional)
paperb2
1 review
0 helpful votes
11/25/19
I have not won yet but i just recently started seeing this more on facebook and its free so it cant hurt. Im already a member of facebook all i had to do is follow them and comment and i think like also on the content labeled sweepstakes or for contest. they post other stuff but related to sheep lol and sweepstakes

Tip for consumers: Free Sweepstakes and so far they're paying. Follow them on Twitter, Tumblr, Facebook, and Instagram. They have other social media but those I know for sure are theirs: @BADSHEEPONLINE

zuzuj
1 review
0 helpful votes
12/12/19
This shop is full of totally fake, poor quality, copies. No returns, no compensations, never ever buy any stuff from here
marcassc
13 reviews
46 helpful votes
2/12/16
Do not do business with this site. They took my money before even making sure that they weren't advertising the wrong price, cancelled the order saying that they should've charged me more, but didn't even bother to tell me how much more, no attempt made to save the sale. They didn't give me a refund until I filed dispute at Paypal, which still hasn't given me the refund, 4 days later. This is...
nataliyac1
1 review
0 helpful votes
8/26/19
Have received my order and was surprised to get absolutely diffrent model then I've actually ordered. I received the bag which isn't the model of school bag/rucksac I've chosen as per provided pictures on the web-site. Have never get any feedback or refund.
michaelab27
1 review
0 helpful votes
12/30/19
I ordered jewelry online with their Holiday40 code - nowhere on their site, product page, or entire checkout process do they state that it is final sale' when using the discount code. It is completely misleading and unfair for them to omit their return policies up front. Do not buy from them!! They don't care about their customers and are an unethical shop. Don't give them your money!! You have...
nachayj
1 review
0 helpful votes
12/9/19
If renting a $40 and up designer bag for one month is worth at least 4 points down on your credit then go for it. Not only do they pull your credit but they do a hard inquiry that negatively affects your credit report and stays on for 2 years! Not worth it.
marmarh
3 reviews
18 helpful votes
12/1/10
HORRIBLE!!! Not only did they send me a YSL oversized when I ordered a Muse, I'm almost positive that it was FAKE! I even sent in a long letter with images of what a real YSL should look like compared to the fake they sent me. HORRIBLE and DISHONEST company. I no longer consider them a reputable seller.
riazk6
1 review
0 helpful votes
11/12/19
Bought a headphone of Remax Brand and I was not sure about product but I am very happy that Bagdoom provided the original product and it was the best price in the market. Happy Shopping with bagdoom.com Hope that Bagdoom will come up with the best customer service in Bangladesh.
mrwhitej
1 review
0 helpful votes
5/7/18
I purchased several items from them and never received. That was 6 months ago. When I contact the company I always get hung up on. They refuse to give my money back but I never received anything. BUYER BEWARE
amym7
13 reviews
46 helpful votes
2/10/11
This Place Sucks! 1-They do NOT know how to toast the damn Bread ! 2-They always forgetting Some part of your order 3-Rude a** workers! 4-Managers are never available 5.Rude a** Works I know i said that twice but its true. I work with customer service meaning i do in fact service my customers! l0l how hard is it to take an order and put it together! I worked fast food so don't...
clarar37
Clara R.
518 reviews
304 helpful votes
5/30/19
They have them selling ay marshalls there pretty simple and cite handbags and shoulder ones to theu only con about them is they have limites colors