Developed in part with a grant from
the National Science Foundation
Review of Popreal

Popreal reviews

318 reviews
132 Lewisham High Street
Xian, SH 710000, CN
Tel: +1 (302)5055959
contact@popreal.com

318 reviews with 1 star

michelleb685
1 review
0 helpful votes
2/15/19

I ordered a dress for an event and the site said it would arrive in 5 - 7 business days. 11 days later, they didn't even have the dress shipped yet. I completed the online form to cancel the order. They replied in an email asking me to be patient. I replied to the email and immediately received a Sender Failure Notice. There is no phone number listed on their customer service site. This is a horrible company to work with and would recommend that everyone spend their money on a reputable site.

sareshm
1 review
0 helpful votes
2/14/19

They dont even deserve a 1 star rating for their
horrible delivery part.still has given 1 star because there is no other option left to write a review.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
monicab165
1 review
0 helpful votes
2/10/19

Order # P451609
I had placed my order back in 11-19-18 with Popreal. I had purchase 1 toddler red dress, 1 little girls's red dress, 1 mom red dress, and 1 v-neck mom red dress. I needed these dresses for an important event in the first week of December. I didn't receive the dresses in time so I had to go and purchase another set of 4 red dresses for this occasion. I finally received the red toddler and red little girl's dresses a few days after Christmas and they were beautiful. I wrote back stating I still needed the other two mom dresses. I got a confirmation saying that they were in route. I receive the 1 mom red dress in January 11, 2019. The dress was poorly made and I wasn't happy with this product at all. We kept the dress because of the long wait and I did not want the hastle of resending/waiting. I sent another message stating we were still waiting on the last dress, the V-neck mom red dress. I received a message stating that it was processing in JFK and it's in transition dating 12-21-18. Wow, we certainly have a problem especially if it's still in transition since 12-21-18. I am certain that this will be the very last time that I order from Popreal. I have ordered many things from China but I have never had to wait this long to receive my products and poor quality with the once dress. I truly should have read some of these reviews before ordering. It would had saved me money and the headache!

Here's a copy of my correspondence with Popreal:

Hello,



I am trying to track my order online and I did not received
confirmation of a tracking number.
My order ID: P451609
My Receipt Number: 3184-2271-1206-9910
My order was placed on: November 19, 2018
My name is Monica
I would greatly appreciate it if someone could contact me in letting me know
the status of my order. If you would send me a tracking number I would be able
to track my order online.
Thank you,
Monica

The captcha I received from your company is CJlij.



AP

Anna from Popreal.com <service@popreal.com>

Sat 12/8/2018, 7:46 AM

Cabarrus County Schools - CAUTION: This email originated
from outside the organization. Do not click links or open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe! Dear customer, For your
order P451609, Thanks for your email.

Hey Anna!



Thank you so much for
responding to my email!! I was able to track my package with the tracking
number that you had sent me!

Thank you again for the
reassurance!



Order Number: P451609



Smiles,

Monica

Anna from Popreal.com <service@popreal.com>

Thu 12/13/2018, 9:17 PM

Cabarrus County Schools - CAUTION:

This email originated from
outside the organization. Do not click links or open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe!



Dear customer,



P451609



Thank you for your support and understanding.



If there is anything I can do to help, please just let me know, I
will try my best to help you.



Enjoy your lovely day.

Best regards,

Anna
Customer Service Team
www.popreal.com
Error! Filename not specified.

===========================================================================
popreal Resolution Center
In any case you are not satisfied with our customer support's response, you can
file a dispute by going to our Resolution Center:

Your case will be taken care of by our dispute management team in first
priority.

Error! Filename not specified.

MB

Monica

Sat 12/29/2018, 10:49 AM

Hello there Anna! Merry Christmas and Happy New Year's to
you! I am still waiting on the mom red dresses. Is there a tracking number for
these two items? I understand that it takes a while for some of the items to
arrive. However, it has been since 11/19/18

GP

gaynor.zhang from Popreal.com <service@popreal.com>

Mon 12/31/2018, 12:20 AM

Cabarrus County Schools - CAUTION: This email originated
from outside the organization. Do not click links or open attachments unless
you recognize the sender and know the content is safe! Dear customer, For your
order P451609, Thanks for your email. Hope you

MB

Monica

Fri 1/11, 1:31 PM

Hello Anna, I am still waiting on the rest of my order
P451609. I am still missing the red Mom dresses. I received the following
tracking information on 12-29-18. The tracking information here is no longer
accessible. I have receive partial order but I am still

CP

Cherry.ma from Popreal.com <service@popreal.com>

Fri 1/11, 10:28 PM

Cabarrus County Schools - CAUTION: This email originated
from outside the organization. Do not click links or open attachments unless
you recognize the sender and know the content is safe! Dear customer, For your
orderP451609 The tracking number is
301140422003

MB

Monica

Thu 2/7, 3:52 PM

Hello Anna! I am waiting on the last item that I ordered
back in November 19, 2018. My order number is P451609. I am still needing the
deep V-neck red (mom) dress. This is ridiculous! I had needed this dress back
in December for an event that I had planned

CP

Cici.Ge from Popreal.com <service@popreal.com>

Thu 2/7, 10:16 PM

Cabarrus County Schools - CAUTION: This email originated
from outside the organization. Do not click links or open attachments unless
you recognize the sender and know the content is safe! Dear customer, Glad to
serve you. Your order P451609 has been checked

Monica

To Whom It May Concern:



I am trying to track my
product with the tracking information that you just sent me on 2/7/19 for

P451609.



The tracking information
that you had previously sent me is dated for 12-21-2018. Is this
correct? If it is, we certainly have a problem. I should have already received
my products if it was processing in JFK and was in transit on 12-21-18.
I need some clarification as soon as possible. I understand maybe there
were delays last week due to you all having your Chinese New Year Celebration.




Thank you,

Monica



Dear customer,



For your order P451609,



Thanks for your email. Hope you are doing well today.



Your order has been checked and the items have already been
dispatched to you on 2018-11-30.



The tracking number is 61290980536713610297 and
you can track via https://www.fedex.com/en-us/home.html



If there is no tracking information, please track five days later
because it is slow for the carrier to update on the internet.



Since it is an international shipping from Hongkong, It will need
10-20 working days more for shipping on delivery.



The shipment for the remaining items red;mom-mwill be arranged when they are
ready for delivery and you do not need to pay any extra shipping fee.



Please wait patiently and hope you receive it early.



Have a wonderful day

Best regards,

Anna
Customer Service Team
www.popreal.com

===========================================================================
popreal Resolution Center
In any case you are not satisfied with our customer support's response, you can
file a dispute by going to our Resolution Center:

Your case will be taken care of by our dispute management team in first
priority.



Getting too much email from Anna from Popreal.com
<service@popreal.com>? You can unsubscribe

Monica

Hey Anna!



Thank you so much for
responding to my email!! I was able to track my package with the tracking
number that you had sent me!

Thank you again for the
reassurance!



Order Number: P451609



Smiles,

Monica

Anna from Popreal.com <service@popreal.com>

Thu 12/13/2018, 9:17 PM

Cabarrus County Schools - CAUTION:

This
email originated from outside the organization. Do not click links or open
attachments unless you recognize the sender and know the content is safe!



Dear customer,



P451609



Thank you for your support and understanding.



If there is anything I can do to help, please just let me know, I
will try my best to help you.



Enjoy your lovely day.

Best regards,

Anna
Customer Service Team
www.popreal.com

===========================================================================
popreal Resolution Center
In any case you are not satisfied with our customer support's response, you can
file a dispute by going to our Resolution Center:

Your case will be taken care of by our dispute management team in first
priority.

Monica

Hello there Anna!



Merry Christmas and Happy
New Year's to you!

I am still waiting on the
mom red dresses. Is there a tracking number for these two items? I
understand that it takes a while for some of the items to arrive.
However, it has been since 11/19/18 since I have ordered these items. It is going
on 2 months now. I have ordered items from China with other companies
before and it has not taken this long for me to receive my orders.

I would appreciate some
information or tracking number in regards to the items that I had ordered.



Order Number: P451609

Thank you,

Monica

GP

gaynor.zhang from Popreal.com <service@popreal.com>

Mon 12/31/2018, 12:20 AM

Cabarrus County Schools - CAUTION: This email originated from
outside the organization. Do not click links or open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe! Dear customer, For your
order P451609, Thanks for your email. Hope you

Monica

Hello Anna,



I am still waiting on the
rest of my order P451609. I am still missing the red Mom dresses. I
received the following tracking information on 12-29-18. The tracking
information here is no longer accessible. I have receive partial order but I am
still waiting on the rest of my order. Please respond with a new tracking
number for this order:



Thank you,

Monica

Dear customer,



For your order P451609,



Thanks for your email. Hope you are doing well today.

Your order has been checked and the item mom-mhave already been dispatched to
you on 2018-12-11.

The tracking number is 420280759374869903503384842243 and you can
track via http://track.4px.com/query/301140422003



Here is the latest shipping information:



2018-12-21 14:38JFK / In transit,
it's progressing through Post network 2018-12-19 08:52JFK / Released
from customs: customs cleared. 2018-12-15 19:49JFK / Shipment
arrived at airport of destination country



The item have already
been dispatched to you on 2018-12-28.

The tracking number is 420280759361269903503437161547 and you
can track via http://track.4px.com/query/301156584207



Here is the latest shipping information:



2018-12-31 08:42Baiyun,Guangzhou,China
/ Depart from facility to service provider.



If there is no tracking information, please track five days later
because it is slow for the carrier to update on the internet.



Since it is an international shipping from Hongkong, It will need
10-20 working days more for shipping on delivery.



Please wait patiently and hope you receive it early.



Have a wonderful day

CP

Cherry.ma from Popreal.com <service@popreal.com>

Fri 1/11, 10:28 PM

Cabarrus County Schools - CAUTION: This email originated from
outside the organization. Do not click links or open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe! Dear customer, For your
orderP451609 The tracking number is
301140422003

Monica

Hello Anna!



I am waiting on the last
item that I ordered back in November 18, 2018. My order number is
P451609. I am still needing the deep V-neck red (mom) dress. This
is ridiculous! I had needed this dress back in December for an event that
I had planned to wear it for. I have always ordered from China and I have
never had to wait this long to receive my shipment. I even had dresses
made to order from China and have never had to wait this long. This was my
first experience in ordering from Popreal. I need to hear back from
someone in this department.



Thank you,

Monica

CP

Cici.Ge from Popreal.com <service@popreal.com>

Thu 2/7, 10:16 PM

Cabarrus County Schools - CAUTION: This email originated from
outside the organization. Do not click links or open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe! Dear customer, Glad to serve
you. Your order P451609 has been checked



MB

MB

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience to you.
Your order has been checked that our customer service has sent an email to your register email address monica.******@cabarrus.k12.nc.us.
Please check it. Thanks for your patience.
Popreal
tarrync3
1 review
0 helpful votes
2/7/19

I accidentally ordered something and immediately asked to cancel my order. They tried to convince me to keep the order. I proceeded to say I didn't want it and after several emails back and forth they finally agreed to cancel my order. However, 3 months later and I still have not received a refund. I have been fighting with them for months and they continue to tell me I'm at top priority. I didn't even receive an order or return anything. I simply cancelled and still haven't gotten my money back. DONT ORDER!!!

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
kellyf153
1 review
0 helpful votes
2/1/19

I ordered mom and me dresses from this site in March of 2018, paid $70, never received my products or a refund. No one would ever contact me.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
dulcer4
1 review
1 helpful vote
1/25/19

Good reviews are FAKE! Paid $60 never received anything! It's been almost 1 month that I ordered from "popreal.com" and still have not received order!! NEVER AGAIN!!!!!

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
elizabethc194
2 reviews
5 helpful votes
1/23/19

Never send your items, give you a fake tracking number and lie about a refund for months. Utter trash company. PayPal won't refund since they gave a tracking number that was fake

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
erikan22
1 review
1 helpful vote
1/23/19

After receiving Items very late,after emailing twice with no response in regards to my shipment, the items were very small, therefore I wanted to return them. Again, no responses to my emails until I found another contact email. This lady, Anna then suggested I just sell them to a friend because it would be cheaper than shipping the items back, or would give me a ten dollar refund on items I spent more than fifty dollars on. My post office gave me a price for shipping which was very reasonable and would at least allow me to recoup some of my money. Again, I'm still waiting to hear back from someone regarding a shipping address for returns. I've read on other reviews that these are all common problems, and I'm considering reporting them to the BBB If they do not provide me with a return address.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
karenk379
1 review
2 helpful votes
1/16/19

They keep telling me to contact my post office. I paid over 90 dollars on an order and received a third of it and none of it I can even use because the purpose was for matching outfits. The items do look super cute, but I would NEVER suggest ordering from them as it's hit or miss if you receive your items and they will NOT help you or refund or replace.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
jennifern208
1 review
1 helpful vote
1/14/19

I ordered dresses for my daughter and I for Christmas the first week of November 2018, they just arrived this week. I paid $44 and they were willing to issue me a $12 credit. They did say if I shipped it back to China I could get a refund, but never disclosed the amount.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
johnnya45
1 review
0 helpful votes
1/10/19

Ordered about 12 items from their website and only got 1. Asked for a refund about 45 days ago and they keep telling me to wait 10 more days and it will be ready....

Always the same response. Please wait 10 more days to get a refund....

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
teutiannad
1 review
0 helpful votes
1/9/19

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY.
POPREAL.
I placed an order that contained 51 items June 2018. Pop real shipped 6 of the 51 items August 2018. In September I began inquiring about remaining missing items. As of January 9 2019 Popreal has not responded. They sent numerous emails to alert me most items were not in stock but still no refund. I have tried contacting them through my financial institution and they provided tracking information for the 6 items and refused to issue a explanation or refund for over $300 worth of never shipped merchandise. I now have to pursue legal dynamics to get my money.
And of course the computer generated emails from customer service is no help. No one responds to atservice@popreal.com, numbers are out of the country so that's a dead end as well. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY.
POPREAL.
I placed an order that contained 51 items June 2018. Pop real shipped 6 of the 51 items August 2018. In September I began inquiring about remaining missing items. As of January 9 2019 Popreal has not responded. They sent numerous emails to alert me most items were not in stock but still no refund. I have tried contacting them through my financial institution and they provided tracking information for the 6 items and refused to issue a explanation or refund for over $300 worth of never shipped merchandise. I now have to pursue legal dynamics to get my money.
And of course the computer generated emails from customer service is no help. No one responds to atservice@popreal.com, numbers are out of the country so that's a dead end as well.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
caroc2
1 review
0 helpful votes
1/8/19

I ordered items in may 2018 after 1 month i wrote for that thay said was on the way. Never arrived after 3 months thay said that my items were missing i ask for a refound on september 2018 they said they will refound in 20 days. Today january 2019 they said that the refound expired??? What kind of company is this???

Tip for consumers: Never use this site. No shipped. No answer. No refound. 8 months waiting for my money and now they said that my refound expired.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
nicoleo54
1 review
1 helpful vote
1/7/19

It took an entire month to receive my order. Once I received it the order was incorrect. The color of the matching father-son shirts was incorrect, and the matching children's set for my oldest and youngest were incorrect. I ordered a onsie for my newborn and a shirt for my toddler, but instead got two onsies that said the same thing. When I requested for the order to be resolved they're response was that I would be responsible for the return shipping to their warehouse in hong kong in order to exchange or return. They're suggestion was the keep the item and give it as a gift to someone that it would fit, but for my $85 order they would then give me a $6 credit towards a future order. Not worth the hassle!!!!

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
wesals
1 review
3 helpful votes
1/4/19

Any one who wants to buy from them have to read my review I've ordered two dresses for my baby first of all they didn't send me any email or tracking number ,second it took a month and couple of days to get my order which has passed the estimated delivery date and missed her birthday, But the shocking thing was the fabric in site description it says %100 Cotton but why I got was %100 POLYSTER it was VERY BAD PLEASE everyone be careful before buying anything.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
sepehrg
1 review
1 helpful vote
12/31/18

After two months, I've not received a part of my order yet.
I bought them for christmas and now it's too late.
When I asked for cancellation and refund they put three options for me:
1- return and pay the two way shipment fee, if you have not even opened the package.
2- $25 refund and forget about it
3- $30 coupon.
I accepted 25$. When I asked for it , they said NO, we give you only $20, not 25
This order was $93
My total order was $157
Add to this the awful quality of the product!

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
ericag109
1 review
0 helpful votes
12/31/18

This is unbelievable! I order online back in April, $50 worth of product, finally came to realize in late October that I had never received the items. Reached out to customer service who stated they would issue a refund 'rush' priority for my money back.

Fast forward to December and I still had no refund, this time reaching back out to customer service they responded stating they cannot issue a refund due to the length of time since my order and can only issue a credit for use to their site. Why would I want to order from your site again? Just to wait around and forget that you never shipped my 'credit' order and then you get my money for nothing. What a scam this company is!

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
jollys4
1 review
1 helpful vote
12/31/18

Do not order anything from this website, ordered a mum and daughter set, only the mum dress arrived and they are refusing to refund! They also say they can not cancel or refund any orders which I'm pretty sure is illegal! The things that did arrive were poor quality for the price, Absolutely terrible, save your money and shop elsewhere! I can only assume the good reviews on here are fake as looking at Facebook many many people had the same abismal service that I did.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
ronm305
1 review
0 helpful votes
12/30/18

I ordered item 12/07/18 with shipping method 6-12 days. Today 12/30/18 still have not received the item. I have reached out to them and they are not honest they tell me one thing to another. I needed the dress for 12/29/18 but had no luck! I can say it's not the "delivery service" so far. I been keeping track and it's the timely manner of processing items now I have to see how much time the delivery process is! I asked for a refund or to take the dress back they said refund will take longer! So I will wait for the dress whenever it gets here .I will repost again to see if it was worth the wait! If anyone orders please order 2 months before just in case you need a refund!

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
roh2
1 review
0 helpful votes
12/28/18

LLEVO UN MES ESPERANDO LA ROPA QUE COMPRE PARA NAVIDAD. SU RESPUESTA ES QUE HAY MUCHOS PEDIDOS Y CUANDO LES DIGO DESPUES DE UN MES QUE ME DEVUELVAN EL DINERO ME DICEN QUE NO, ME MANDAN UN NUMERO PARA SEGUIR EL ENVIO. ES UN TIMO, UNA FALTA DE RESPETO... UN BASURA DE WEB, CON UNA BASURA DE ATENCIÓN AL CLIENTE. VERGÜENZA.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
marlar12
1 review
1 helpful vote
12/26/18

I ordered a dress for Christmas 7 weeks ago and the dress still did not come despite multiple emails of them promising me it would come before Christmas Eve. Finally, I asked for my money back because it clearly wasn't coming and they would not return my money. This is a scam and not worth it. Dresses are super cute - but customer service sucks and I still to date have not received my purchase.

Tip for consumers: Avoid this site at all costs!

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
nisreenh
1 review
1 helpful vote
12/24/18
• Updated review

Finally after 2 month and half i received the order they charge me twice for shipping once when i order they charged extra for fast delivery within 10 days and even i paid the order toke 2 months and half and again i paid when i collect the order here in Dubai as they said that the shipper didn't cover the shipping !! by the way the quality very bad no one will accept to wear these dresses take care never order from this scammer

“scam”
12/13/18
• Previous review

Finally after 2 month and half i received the order they charge me twice for shipping once when i order they charged extra for fast delivery within 10 days and even i paid the order take 2 months and half and again i paid when i collect the order here in Dubai as they said that the shipper didn't cover the shipping !! by the way the quality very bad no one will accept to wear these dresses take care never order from this scammer

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
danim45
1 review
2 helpful votes
12/20/18

I have never had such a negative experience with a company. Within minutes of placing an order I attempted to cancel due to the time it would take for my order to come in. Conveniently it took 24 hrs for a response from the company stating it would take 21 days for a refund. That was November 8. Since then there has been 13 emails exchanged between the company and I. Each email states how they apologize and that my refund will be marked a priority..I the commented on a picture they posted on fb about the issue and they deleted my comment and sent a private message about how they could not see my message. I am having to take alternative routes to attempt to receive my 59 dollars back from this company. I have posted my emails and the fb message that was sent to me. I do not want other people to be scammed by this business.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Your order has been checked that it is in processing the refund and please pay attention to your bank account you paid.
Thanks for your patience.
Any question, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Popreal
anal191
1 review
2 helpful votes
12/19/18

Avoid using this website. The quality is terrible, sizing is all wrong, and the items arrive all separately and over a month after placing orders.

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you
Popreal
angelas408
1 review
2 helpful votes
12/19/18

I ordered almost month ago even if I chose express delivery for extra charge.
I think doesn't really matter what shipping method I choose because they gonna send really slow anyways!!!!!!!'
I couldn't believe people wrote here for nice experience.
I can't not believe that someone can happy about this site.
I think this site scam!!!!!

Response from Maggie Q., Popreal Representative
Dear customer,
So sorry for the inconvenience caused to you.
Could you please tell us your order id so that we can help you as quick as possible?
Any problem, please feel free to contact us via contact@popreal.com.
Thank you

Customer Questions & Answers

Helpful answer 6
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Let me give you a REAL review. I even have emails for proof. I placed an order on 4/2 and the money was taken out the very next day. The processing and shipping time was up to 20 days. It's now almost 2 months later and I haven't received all my items and they keep telling me to be patient.

By Tahee A.
Helpful answer 2
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Dear, the items get the permission to ship out after three times quality checking,so it will take 5-7 days, and the shipping usually take 7-14 days, but for some remote areas, the shipping may take s little longer time, for dubai you could get your item within 30 days, if you have any question, you could feel free to contact us, thank you.

By Maggie Q., Popreal Representative
Helpful answer 1
Vote
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

hi Laterika , can you tell me your order No. , let me check it for you right now.

By Maggie Q., Popreal Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Hello, you can email to contact@popreal.com to check, thank you.

By Maggie Q., Popreal Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Dear, for your order P216767, the specific shipping information to your e-mail mnn17@yahoo.com, please check and confirm, thank you.

By Maggie Q., Popreal Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Dear customer, for your order 5161400, your items have already delivered, please check your mailbox or parcel locker, for the shipping information we have already sent to your registered yahoo e-mail, please check and confirm, hope you could get your items soon, thank you.

By Maggie Q., Popreal Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Dear customer Vera F , we are sorry for the inconvenience ,your items are still in transit, because we are international shipping, shipping may take a little longer time, please do not worry, we have already sent the shipping information to your registered e-mail,you will get your items soon, thank you.

By Maggie Q., Popreal Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

hi,ruth, for the processing time we need 3-5days, some hot sale items,we need 5-7days, for the delivery, normally we need 10-20days, but for some further areas we need a little longer time.the items will be delivered within 30days, thank you.

By Maggie Q., Popreal Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Hi Katerina, thank you for interested in our items, we provide the Super Savings service: Order processing: 7-10 days. Order delivery: 10-20 days. The items you ordered will reach you within 30 days. and the Express Shipping service :Order processing: 7-10 days. Order delivery: 5-6 days. The items you ordered will reach you within 20 days.

By Maggie Q., Popreal Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Hi,Perla V..We support international shipping. It's also free shipping for orders over US$59 to US. And US$ 79 to other countries and regions. We suggest you choose Paypal to make payment, it's secure to customers :) Any questions, please feel to email us service@popreal.com.

By Maggie Q., Popreal Representative
Questions? Get answers from the Popreal staff and other customers.
Note: this is not for reviews - click here to write a review
Get notified about new answers to your questions.
Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Did You Find This Page Useful?

Sites You Might Also Like

×
Have a question about
Popreal?
Post Review